Auteur Topic: [NB] ESSEVEE- KRC Genk  (gelezen 15565 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #100 Gepost op: mei 06, 2013, 11:01:00 pm »
Dit is de reden waarom de resultaten beginnen tegenvallen

http://www.7sur7.be/7s7/fr/2756/Zulte-Waregem/article/detail/1627464/2013/05/06/Berrier-et-Leye-ne-se-parlent-plus-depuis-des-mois.dhtml

"Depuis des mois", in die hele periode dat we 2e en 1e staan dus. Niet te veel drama, ook al haat je een collega, je werk moet daar niet onder lijden.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #101 Gepost op: mei 06, 2013, 11:07:37 pm »
Zulte wint van Genk in De Slimste gemeente
« Laatst bewerkt op: mei 06, 2013, 11:12:27 pm door JSPR_G »

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #102 Gepost op: mei 07, 2013, 12:03:50 am »
Zulte wint van Genk in De Slimste gemeente

Eat this Genkies!

Hopelijk meer van dat op het einde po 1...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #103 Gepost op: mei 07, 2013, 10:12:28 am »
Dit is de reden waarom de resultaten beginnen tegenvallen

http://www.7sur7.be/7s7/fr/2756/Zulte-Waregem/article/detail/1627464/2013/05/06/Berrier-et-Leye-ne-se-parlent-plus-depuis-des-mois.dhtml

"Depuis des mois", in die hele periode dat we 2e en 1e staan dus. Niet te veel drama, ook al haat je een collega, je werk moet daar niet onder lijden.

Neemt da maar met een korreltje zout!
Als die 2 echt vechten (figuurlijk) om leider te zijn, waarom zou Leye dan in Brugge de bal nog afleggen naar Berrier (doelpunt 2) terwijl hij gewoon zelf kon trappen.
Volgens mij wil Berrier ook gewoon geen leider zijn, want op training, in matchen,... houdt hij zich altijd afzijdig.

En het is makkelijk om te zeggen Berrier krijgt steun van Jona en Seba, en Leye van De fauw en D'haene.

Er zal wel iets geweest zijn tussen de 2, dan kon je soms wel al eens merken, maar dit is weer overdreven.

Freve

  • Gast
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #104 Gepost op: mei 07, 2013, 10:30:41 am »
Das nu keer iets da ik 100% zeker weet da da zever is.
Leye komt idd niet overeen met Berrier zoals Seb doet
maar het zijn en blijven professionele collegas.
Leye is geen nachtraaf die uitzet en zich van uitstapjes iets aantrekt,
Leye is een sportman die weet wat prof zijn is en wat hij er voor over moet
hebben.  Ze zijn met een campagne bezig die het goede wat ze deden wil
verdoezelen....
Pers, kheb der nooit wa moeten van hebben

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #105 Gepost op: mei 07, 2013, 01:16:03 pm »
Das nu keer iets da ik 100% zeker weet da da zever is.
Leye komt idd niet overeen met Berrier zoals Seb doet
maar het zijn en blijven professionele collegas.
Leye is geen nachtraaf die uitzet en zich van uitstapjes iets aantrekt,
Leye is een sportman die weet wat prof zijn is en wat hij er voor over moet
hebben.  Ze zijn met een campagne bezig die het goede wat ze deden wil
verdoezelen....
Pers, kheb der nooit wa moeten van hebben

Dat artikel is trouwens ook grotendeels gebaseerd op het artikel in hln. Nuff said.  ;)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #106 Gepost op: mei 07, 2013, 02:44:58 pm »
Das nu keer iets da ik 100% zeker weet da da zever is.
Leye komt idd niet overeen met Berrier zoals Seb doet
maar het zijn en blijven professionele collegas.
Leye is geen nachtraaf die uitzet en zich van uitstapjes iets aantrekt,
Leye is een sportman die weet wat prof zijn is en wat hij er voor over moet
hebben.  Ze zijn met een campagne bezig die het goede wat ze deden wil
verdoezelen....
Pers, kheb der nooit wa moeten van hebben

Dat artikel is trouwens ook grotendeels gebaseerd op het artikel in hln. Nuff said.  ;)

7sur7 is dan ook de franstalige versie van hln

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #107 Gepost op: mei 07, 2013, 07:23:20 pm »
Is er iemand die de foto heeft, of de link ervan,die aantoont dat de bal over de lijn was ?
Tijdens la tribune had T Hazard getwitterd dat er een duidelijke foto op de club was.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646

13 april 1951

  • Gast
Re: [NB] ESSEVEE- KRC Genk
« Reactie #109 Gepost op: mei 10, 2013, 10:55:14 am »
Davy De fauw: ?Veel pech?
In voetbal heb je een dosis geluk nodig. Het is een waarheid die Zulte Waregem aan den lijve ondervindt in Play-off 1. Vrijdag zag het tegen Genk een kopbaldoelpunt van Malanda afgekeurd worden. ?We hebben pech?, aldus Davy De fauw.

We zijn ontgoocheld omdat we weer een zeer goede zaak konden doen?, aldus De fauw. ?0-4 is wel een overdreven nederlaag volgens mij. We kwamen ongelukkig op achterstand door die vroege owngoal van Godeau en het tweede doelpunt viel kort daarna al. Gelukkig konden we ons opnieuw in de wedstrijd knokken en cre?erden we enkele kansjes. Mochten we dan de aansluitingstreffer kunnen scoren, had er waarschijnlijk iets meer ingezeten voor ons.?

De kopbal van Junior Malanda had voor die aansluiting kunnen zorgen, maar de grensrechter keurde het doelpunt af. Doelman K?teles sloeg de bal, al dan niet geheel over de doellijn, nog net uit de netten. ?Ik stond te ver om te kunnen zien of de bal over de lijn was, maar ik twijfel sterk aan de beslissing van de grensrechter. We verdienden op dat moment ook een doelpunt. We kennen helaas veel pech in Play-off 1. Toch moeten we rustig blijven en enkel naar onszelf kijken. Er is geen drama gebeurd. Voor alle ploegen zijn de laatste drie wedstrijden nog zeer belangrijk. Hopelijk houden we er op het einde nog iets aan over.?

Vriendengroep

Het was niet de nederlaag die na de wedstrijd het gespreksonderwerp was, maar wel het akkefietje tussen Berrier en Leye. Aanvoerder De fauw moest zijn leiderscapaciteiten naar boven halen om het brandje te blussen. ?De emoties liepen na de strafschop hoog op, al keur ik het niet goed. Zulke dingen mogen niet gebeuren tijdens de match. Ik was geschrokken. Ik had dat nog nooit eerder in mijn carri?re meegemaakt. Onze groep is sterk en zal dit incident wel vlug te boven komen. We zijn en blijven een vriendengroep.?