Auteur Topic: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV  (gelezen 11822 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #20 Gepost op: september 14, 2022, 08:54:14 am »
----------------Bostyn--------------
Tsouka--Tambedou--Lopez--Drambaiev
--------Sissako-------Rommens--------
----------------Ramirez-----------------
Fadera---------Braem-------------Ndour
                        Bostyn
           Tambedou    Lopez.   Dambraev
Tjoeka.      Sissako.  Rommens.        Fadera
                               Ramirez
                     Offor/bream              ndour

Opstelling die je zowel zo als een simpele 4-3-3 kunt uitspelen of een 3-5-2 systeem.

Dambraev positie lager. Want goed loopvermogen verdedigend ok maar kan gewoon geen voorzet trappen.  Twee stevige spitsen die oorlog moeten maken! En ruimte moeten creëren voor tjoeka en fadera die enorm veel snelheid hebben. En die spelers kunnen een voorzet trappen.

Voor de rest verdedigen hoe we bezig zijn zoals tegen Gent en Union. Enkel op stilstaande fases worden we gepakt, twee maal penalty (union) en vrijtrap en hoekschop (Gent). Meer duels winnen en veel lopen. En men moet Rommens en Ramirez aan de bal doen krijgen!

Lopez mag toch zijn niveau van tegen Gent opkrikken. Had daar een echte off-day. Enorm slechte balbehandelingen!

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #21 Gepost op: september 14, 2022, 09:24:39 am »
Als ik de verschillende veldbezettingen bekijk, merk ik dat iedereen Ramirez in de ploeg wil zien op de 10. Ik kan mij daar helemaal in vinden. Ramirez werd toch als spelverdeler binnengehaald? Tegen Genk (weliswaar op het moment dat de match al gespeeld was) zagen we van Ramirez toch flarden van spelinzicht en goeie passing centraal op het middenveld. Ik begreep niet waarom die dan in de volgende matchen vooral op de flank werd gezet.

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #22 Gepost op: september 14, 2022, 10:35:41 am »
----------------Bostyn--------------
Tsouka--Tambedou--Lopez--Drambaiev
--------Sissako-------Rommens--------
----------------Ramirez-----------------
Fadera---------Braem-------------Ndour
                        Bostyn
           Tambedou    Lopez.   Dambraev
Tjoeka.      Sissako.  Rommens.        Fadera
                               Ramirez
                     Offor/bream              ndour

Opstelling die je zowel zo als een simpele 4-3-3 kunt uitspelen of een 3-5-2 systeem.

Dambraev positie lager. Want goed loopvermogen verdedigend ok maar kan gewoon geen voorzet trappen.  Twee stevige spitsen die oorlog moeten maken! En ruimte moeten creëren voor tjoeka en fadera die enorm veel snelheid hebben. En die spelers kunnen een voorzet trappen.

Voor de rest verdedigen hoe we bezig zijn zoals tegen Gent en Union. Enkel op stilstaande fases worden we gepakt, twee maal penalty (union) en vrijtrap en hoekschop (Gent). Meer duels winnen en veel lopen. En men moet Rommens en Ramirez aan de bal doen krijgen!
Als ik dat hier allemaal lees, dan is de hoera-stemming van begin van de competitie duidelijk verdwenen. ik heb wel nog (gedeukt) vertrouwen in Leye, maar zie hem toch het einde van het seizoen niet te halen bij ons. Hij heeft er wel terug de vibe ingebracht, maar kwalitatief zijn we te weinig. Zelfs een kenner als Mogul zal dit beamen.
hoera stemming is inderdaad weg, maar wat wil je we hebben een seizoensstart die heel moeilijk is. We pakken 4/12 dat redelijk goed is gezien onze tegenstanders . Tegen Charleroi en Genk kunnen we niet rekenen op ons sluitstuk.

Cercle Brugge neem je een punt mee naar huis.

En dan tegen Gent en Union krijg je vijf doelpunten tegen. Own goal, 2 penalty's een hoekschop en vrije trap. Wat ik noem pech. Maar ondertussen sta je voor laatste.

Nu zijn het vier matchen! Waar je toch een 10/12 minimaal moet halen. Dit moet gewoon voor het vertrouwen van het team. En gezien onze aanvallende tekortkomingen heb ik persoonlijk weinig vertrouwen hier in.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #23 Gepost op: september 14, 2022, 10:54:56 am »
----------------Bostyn--------------
Tsouka--Tambedou--Lopez--Drambaiev
--------Sissako-------Rommens--------
----------------Ramirez-----------------
Fadera---------Braem-------------Ndour
                        Bostyn
           Tambedou    Lopez.   Dambraev
Tjoeka.      Sissako.  Rommens.        Fadera
                               Ramirez
                     Offor/bream              ndour

Opstelling die je zowel zo als een simpele 4-3-3 kunt uitspelen of een 3-5-2 systeem.

Dambraev positie lager. Want goed loopvermogen verdedigend ok maar kan gewoon geen voorzet trappen.  Twee stevige spitsen die oorlog moeten maken! En ruimte moeten creëren voor tjoeka en fadera die enorm veel snelheid hebben. En die spelers kunnen een voorzet trappen.

Voor de rest verdedigen hoe we bezig zijn zoals tegen Gent en Union. Enkel op stilstaande fases worden we gepakt, twee maal penalty (union) en vrijtrap en hoekschop (Gent). Meer duels winnen en veel lopen. En men moet Rommens en Ramirez aan de bal doen krijgen!
Als ik dat hier allemaal lees, dan is de hoera-stemming van begin van de competitie duidelijk verdwenen. ik heb wel nog (gedeukt) vertrouwen in Leye, maar zie hem toch het einde van het seizoen niet te halen bij ons. Hij heeft er wel terug de vibe ingebracht, maar kwalitatief zijn we te weinig. Zelfs een kenner als Mogul zal dit beamen.
hoera stemming is inderdaad weg, maar wat wil je we hebben een seizoensstart die heel moeilijk is. We pakken 4/12 dat redelijk goed is gezien onze tegenstanders . Tegen Charleroi en Genk kunnen we niet rekenen op ons sluitstuk.

Cercle Brugge neem je een punt mee naar huis.

En dan tegen Gent en Union krijg je vijf doelpunten tegen. Own goal, 2 penalty's een hoekschop en vrije trap. Wat ik noem pech. Maar ondertussen sta je voor laatste.

Nu zijn het vier matchen! Waar je toch een 10/12 minimaal moet halen. Dit moet gewoon voor het vertrouwen van het team. En gezien onze aanvallende tekortkomingen heb ik persoonlijk weinig vertrouwen hier in.

Onze aanvallende tekortkomingen zijn nu net 1 weekje in Waregem.
Beetje tijd geven aub.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #24 Gepost op: september 14, 2022, 11:13:01 am »
als onze verdediging zijn niveau houdt
ons middenveld terug presteert zoals de eerste 3 matchen
en ons aanvallend compartiment eindelijk op toerental komt
zit 9/12 erin

oja
en een leider, die mag ook beginnen opstaan!
eentje die de ploeg meesleurt ipv uitkaffert
Rommens, die mag zijn verantwoordelijkheid beginnen opnemen!

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #25 Gepost op: september 14, 2022, 12:05:54 pm »
Op verplaatsing in Brugge wordt Leye nog bezongen en nu staat hij plots onder druk. Je ziet hoe snel het kan keren in voetbal en bij supporters. Dat er onder Leye een nieuwe wind waait lijkt me overduidelijk. Er wordt harder gewerkt op het trainingsveld, aan inzet is er geen gebrek tijdens wedstrijden en er zijn geen 'vedetten' meer die het laten hangen. Iets wat ik alleen maar kan toejuichen. Ook het feit dat het grootste pijnpunt, zijnde onze aanvalslinie, door de scouting / het bestuur erkent en aangepakt wordt (door de transfers van Ndour, Offor, Ramirez en in mindere mate Palumets) is iets wat me tevreden stemt.

Maar liefst 13 (!) transfers werden er gedaan deze zomer. Een ware tabula rasa, maar dat was meer dan nodig als je de laatste seizoenen bekeek. Onder die transfers vooral jongeren. Je ziet dat de club af wou van de zware loonlasten en er ingezet is op jonge, gemotiveerde spelers die nog veel te bewijzen hebben. Op zich is dit niet verkeerd, maar dan moeten de 'anciens' zoals Bossut, Derijck en Vossen de jonge garde op sleeptouw nemen. Die 'anciens' behalen zelf niet het gewenste niveau en dat baart me zorgen. Zeker omdat je ervaring en métier nodig hebt in de degradatiestrijd.

Wat wel voor ons spreekt is dat we 6 van onze 8 gespeelde matchen tegen ploegen uit de top 8 hadden, dus focus ik me vooral op de 4 op 6 tegen Seraing / Cercle. Nu komen er cruciale weken aan met STVV en OHL thuis en verplaatsingen naar Westerlo en Kortrijk. Dit zijn wedstrijden die veel zullen bepalen voor de rest van het competitieverloop.

Ik behoud absoluut het vertrouwen in Leye, maar hoop ook dat hij beslissingen durft te nemen in zijn basiself. Geen plaats meer voor Ciranni, Miroshi en Vossen. Ze hebben alledrie amper iets toegevoegd aan ons spel, integendeel zelfs.

                                                                     Bossut
                                             Tsouka - Tambedou - Lopez - Drambaiev
                                                           Rommens - Sissako
                                                                    Ramirez
                                                      Sangaré                     Fadera
                                                                      Ndour

Forza Essevee!
« Laatst bewerkt op: september 14, 2022, 03:36:41 pm door svennay »
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.635
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #26 Gepost op: september 14, 2022, 02:07:21 pm »
Brent Staessens is de scheidsrechter ( nieuweling?)

Offline bahia

  • Leden
  • Berichten: 132
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #27 Gepost op: september 14, 2022, 02:17:53 pm »
Brent Staessens is de scheidsrechter ( nieuweling?)
e

25 jaar,  vorig jaar 3 matchen in 1A, dit jaar ook al 3

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.635
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #28 Gepost op: september 14, 2022, 02:54:05 pm »
Wéér zo’n jong manneke gelijk tegen Union...

Online Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 499
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #29 Gepost op: september 14, 2022, 06:45:12 pm »
Hij was VARassistent tegen Genk

Online Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 959
  • 4451
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #30 Gepost op: september 14, 2022, 07:33:06 pm »
Ik kan zeker leven met die opstelling al zal hij Vossen zetten om te starten. Over Bossut kan je nog twijfelen maar of dat veel oplost weet ik niet. Zijn beiden middelmatige keepers. Ciranni mag blijven staan, Tchouka doet het niet beter. Vooral opletten van Gianni Bruno de man die wij nodig hadden
Versta ook niet dat we dertien transfers doen en geen deftige keeper ertussen.
We moesten Nardi gehaald hebben die nu naar Gent is. Ze hebben daar relatief weinig voor betaald

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #31 Gepost op: september 14, 2022, 07:54:04 pm »
Ik kan zeker leven met die opstelling al zal hij Vossen zetten om te starten. Over Bossut kan je nog twijfelen maar of dat veel oplost weet ik niet. Zijn beiden middelmatige keepers. Ciranni mag blijven staan, Tchouka doet het niet beter. Vooral opletten van Gianni Bruno de man die wij nodig hadden
Versta ook niet dat we dertien transfers doen en geen deftige keeper ertussen.
We moesten Nardi gehaald hebben die nu naar Gent is. Ze hebben daar relatief weinig voor betaald

Kzeg het hier al een jaar
Überhaupt onbegrijpelijk dat men hier zelf nog geen nieuwe doelman weest halen is

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #32 Gepost op: september 15, 2022, 12:01:47 pm »
Ik zou Gano in de spits zetten zaterdag. Is goed bij schot, scoort gemakkelijk en kopbalsterk.

Het is maar een gedacht hé.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #33 Gepost op: september 15, 2022, 01:04:35 pm »
Ik zou Gano in de spits zetten zaterdag. Is goed bij schot, scoort gemakkelijk en kopbalsterk.

Het is maar een gedacht hé.

Welk signaal zou je als trainer dan niet geven aan uw spelersgroep als je doodleuk iemand laat starten die wekenlang de club heeft gegijzeld, geweigerd heeft mee te trainen, niet wou meewerken aan een transfer naar KV Mechelen maar wel naar de zandbak waardoor de club veel inkomsten heeft mislopen, enkel en alleen maar door aan zichzelf en persoonlijke verrijking te denken?

En nee, ik heb het niet over Francky Dury.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #34 Gepost op: september 15, 2022, 01:12:01 pm »
de 2 laatste ontbreken nog op de ploegfoto…

1 wel zien lopen deze middag aan het hotel

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #35 Gepost op: september 15, 2022, 04:17:51 pm »
Hij was VARassistent tegen Genk

Was Nathan Verboomen die de beslissing nam om de scheids te roepen rond de penalty tegen Genk. De assistenten mogen de beelden klaarzetten, terugspoelen enz. maar niet mee beslissen. Het is uiteindelijk Visser zelf die beslist om mee te gaan met de VAR of niet... (bron: zeer goede ;) )
« Laatst bewerkt op: september 15, 2022, 08:35:14 pm door svennay »

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.635
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #36 Gepost op: september 15, 2022, 05:11:26 pm »
Hij was VARassistent tegen Genk

Was Nathan Verboomen die de beslissing nam om de scheids te roepen rond de penalty tegen Gent. De assisten mogen de beelden klaarzetten, terugspoelen enz. maar niet mee beslissen. Het is uiteindelijk Visser zelf die beslist om mee te gaan met de VAR of niet... (bron: zeer goede ;) )
Verboomen,nog zo’n topper... ;D

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.358
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #37 Gepost op: september 16, 2022, 08:06:48 am »
Hij was VARassistent tegen Genk

Was Nathan Verboomen die de beslissing nam om de scheids te roepen rond de penalty tegen Gent. De assisten mogen de beelden klaarzetten, terugspoelen enz. maar niet mee beslissen. Het is uiteindelijk Visser zelf die beslist om mee te gaan met de VAR of niet... (bron: zeer goede ;) )
Verboomen,nog zo’n topper... ;D
Er is er hier altijd wel eenen die vindt dat de arbiter op niks trekt... Jeezes, buiten N'Zolo hebben we nog nooit een match gewonnen of verloren dankzij of door een scheidsrechter.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #38 Gepost op: september 16, 2022, 09:02:21 am »
Hij was VARassistent tegen Genk

Was Nathan Verboomen die de beslissing nam om de scheids te roepen rond de penalty tegen Gent. De assisten mogen de beelden klaarzetten, terugspoelen enz. maar niet mee beslissen. Het is uiteindelijk Visser zelf die beslist om mee te gaan met de VAR of niet... (bron: zeer goede ;) )
Verboomen,nog zo’n topper... ;D
Er is er hier altijd wel eenen die vindt dat de arbiter op niks trekt... Jeezes, buiten N'Zolo hebben we nog nooit een match gewonnen of verloren dankzij of door een scheidsrechter.
Puur door een scheidsrechter inderdaad niet maar ze blunderden en blunderen er nog steeds op los, dat valt niet te ontkennen he.
Het niveau van de Belgische refs is bedroevend laag ondanks hun riante bonus om een match te fluiten...

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 09 : zaterdag 17/09/2022 - 18.15u : Essevee - STVV
« Reactie #39 Gepost op: september 16, 2022, 10:06:13 am »
STVV 10 keer achter elkaar niet verloren buitenshuis. Aan ons om die reeks te doorbreken en wat meer onder de mensen te komen in het klassement.