Auteur Topic: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven  (gelezen 12224 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.368
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #100 Gepost op: oktober 09, 2022, 08:48:28 am »
Ik heb gisteren niet willen reageren wegens te ontgoocheld. aan de andere kant : ik had in zekere zin verwacht. Het is over. Ik zou zeggen : hou deze ploeg samen en kijk wat volgend jaar in 1B kunnen gebruiken ervan. En Ramizer : wie heeft die gehaald. Ik heb die kerel werkelijk nog niets goed zien doen. Ook ongelofelijk traag. En die Tjoucka : dat is niets. Het absoluut dieptepunt.

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #101 Gepost op: oktober 09, 2022, 08:54:26 am »
De vraag dat ge u moet stellen vandaag. Heb je voldoende kwaliteit om in 1b te overleven?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #102 Gepost op: oktober 09, 2022, 08:55:29 am »
oja
na de wedstrijd was er overleg….

Overleg over waar ze volgende week gaan gaan eten voor den derby?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.257
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #103 Gepost op: oktober 09, 2022, 09:03:35 am »
Nu iemand buitengooien is geen oplossing hoor,het kalf is al lang verdronken.Ik zeg al jaren dat er daar iemand niet op zijn plaats zit...Hoeveel transfers zijn er gelukt de laatste jaren?een stuk of 3...Onkunde en geen voetbalkennis,noch iemand met uitstraling loopt er hier bij ons in de club...We zitten met de gebakken peren jong..mrt of zonder Leye...Ik weet anders nog ne goeie keeper zitten in 2de nationale moest er hier iemand van het bestuur meekijken...;)

Vreemd. Vorig jaar was het nochtans wel de oplossing om iemand buiten te gooien. Maar iemand die ons al 3 keer een mes in de rug heeft gestoken, die mag blijkbaar het mes finaal erin steken. Goed bezig jongens.
Vorig jaar hadden we op dit moment 9/30. FD deed het dus inderdaad veeeeeeel beter.
duty had vorig jaar veel meer kwaliteit in de ploeg.
Het sarcasme druipt van het bericht van Fanatic!... ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #104 Gepost op: oktober 09, 2022, 09:26:25 am »
Deze nederlaag is te wijten aan Leye en Bossut. In eerste instantie moest Leye al lang Bostyn in de ploeg gezet hebben want al weken staat Bossut zonder vertrouwen in zijn doel en laat hij ballen binnen die niet binnen mogen. In tweede instantie heeft Leye geen organisatie, geen stevig blok in de ploeg kunnen slijpen, je staat 1-0 voor aan de rust en dan moet je gewoon een stevig blok gaan vormen en uitbreken op de counter…

Voor mij mag Leye beschikken.
SV TILL I DIE

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.789
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #105 Gepost op: oktober 09, 2022, 09:31:49 am »
Ik heb slecht gevoel bij Bostyn in de goal tegen Kortrijk
Mocht die ooit keer ni invallen net in die match
en kreeg die niet een goal of 5 om de oren…

(terug slecht gevoel da we daar pak rammel gaan krijgen, ni normaal…)

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.656
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #106 Gepost op: oktober 09, 2022, 09:33:29 am »
Deze nederlaag is te wijten aan Leye en Bossut. In eerste instantie moest Leye al lang Bostyn in de ploeg gezet hebben want al weken staat Bossut zonder vertrouwen in zijn doel en laat hij ballen binnen die niet binnen mogen. In tweede instantie heeft Leye geen organisatie, geen stevig blok in de ploeg kunnen slijpen, je staat 1-0 voor aan de rust en dan moet je gewoon een stevig blok gaan vormen en uitbreken op de counter…

Voor mij mag Leye beschikken.
2

Offline Fanatic!

  • Leden
  • Berichten: 174
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #107 Gepost op: oktober 09, 2022, 09:45:16 am »
Ik heb slecht gevoel bij Bostyn in de goal tegen Kortrijk
Mocht die ooit keer ni invallen net in die match
en kreeg die niet een goal of 5 om de oren…

(terug slecht gevoel da we daar pak rammel gaan krijgen, ni normaal…)
Vorig jaar in de ploeg gedropt tegen Kortrijk op slechtst mogelijk moment. Nooit begrepen waarom hij uit de ploeg moest. Redde ons 2 jaar geleden bijna eigenhandig.

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.049
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #108 Gepost op: oktober 09, 2022, 09:53:07 am »
Enkel een buitenlandse inbreng kan ons doen overleven… wat zijt ge met de huidige investeerders als dit het niveau is… dit is geen nationaal voetbal waardig… kunnen we meteen ook de naam veranderen…

Online Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.368
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #109 Gepost op: oktober 09, 2022, 09:54:22 am »
Enkel een buitenlandse inbreng kan ons doen overleven… wat zijt ge met de huidige investeerders als dit het niveau is… dit is geen nationaal voetbal waardig… kunnen we meteen ook de naam veranderen…
In welke naam dan wel ?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.789
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #110 Gepost op: oktober 09, 2022, 10:00:31 am »
Ik heb slecht gevoel bij Bostyn in de goal tegen Kortrijk
Mocht die ooit keer ni invallen net in die match
en kreeg die niet een goal of 5 om de oren…

(terug slecht gevoel da we daar pak rammel gaan krijgen, ni normaal…)
Vorig jaar in de ploeg gedropt tegen Kortrijk op slechtst mogelijk moment. Nooit begrepen waarom hij uit de ploeg moest. Redde ons 2 jaar geleden bijna eigenhandig.

heb deja vu van vorig jaar dan
datie Bostyn ga brengen en dat were prijs ga zijn

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.789
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #111 Gepost op: oktober 09, 2022, 10:02:30 am »
Enkel een buitenlandse inbreng kan ons doen overleven… wat zijt ge met de huidige investeerders als dit het niveau is… dit is geen nationaal voetbal waardig… kunnen we meteen ook de naam veranderen…
het niveau van de investeerders is voldoende
de omkadering is NUL

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #112 Gepost op: oktober 09, 2022, 10:11:28 am »
Sinds aanstelling van Cordier trekt het idd op niets meer
Trainers doen sindsdien hun eigen goesting omdat ze weten dat diegene “boven” hem er toch geen ballen van kent.
Ze halen dan spelers via bevriende makelaars.  Da helft ervan kan niet sjotten of moet je pakken om speler X ook te krijgen.

Haal Jacky Matthijsen met Deschacht naast hem, de eerste bewijst te kunnen werken met jonge gasten, zie Jong Belgie, de 2de heeft winnaarsmentaliteit die niemand kan evenaren.

Als CEO weet ik voor de moment niet echt iemand, weet ook niet wie er vrij is, maar er zullen er zich wel spontaan aanbieden

Offline Habib habibou

  • Leden
  • Berichten: 965
  • 4451
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #113 Gepost op: oktober 09, 2022, 10:14:02 am »
Ik heb slecht gevoel bij Bostyn in de goal tegen Kortrijk
Mocht die ooit keer ni invallen net in die match
en kreeg die niet een goal of 5 om de oren…

(terug slecht gevoel da we daar pak rammel gaan krijgen, ni normaal…)
Vorig jaar in de ploeg gedropt tegen Kortrijk op slechtst mogelijk moment. Nooit begrepen waarom hij uit de ploeg moest. Redde ons 2 jaar geleden bijna eigenhandig.

heb deja vu van vorig jaar dan
datie Bostyn ga brengen en dat were prijs ga zijn
Bostyn kon toen aan geen enkele goal iets doen als ik het me goed herinner. Bossut kan iedere week wel iets doen aan de tegengoals

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.049
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #114 Gepost op: oktober 09, 2022, 10:14:41 am »
Enkel een buitenlandse inbreng kan ons doen overleven… wat zijt ge met de huidige investeerders als dit het niveau is… dit is geen nationaal voetbal waardig… kunnen we meteen ook de naam veranderen…
In welke naam dan wel ?
Wat denk je nu zelf ?

Offline Fanatic!

  • Leden
  • Berichten: 174
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #115 Gepost op: oktober 09, 2022, 10:16:10 am »
Sinds aanstelling van Cordier trekt het idd op niets meer
Trainers doen sindsdien hun eigen goesting omdat ze weten dat diegene “boven” hem er toch geen ballen van kent.
Ze halen dan spelers via bevriende makelaars.  Da helft ervan kan niet sjotten of moet je pakken om speler X ook te krijgen.

Haal Jacky Matthijsen met Deschacht naast hem, de eerste bewijst te kunnen werken met jonge gasten, zie Jong Belgie, de 2de heeft winnaarsmentaliteit die niemand kan evenaren.

Als CEO weet ik voor de moment niet echt iemand, weet ook niet wie er vrij is, maar er zullen er zich wel spontaan aanbieden
Ik zou voor Naughtius Maximus gaan als CEO. Heeft hier op het forum al bewezen er capabel voor te zijn.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #116 Gepost op: oktober 09, 2022, 10:17:55 am »
Je mag daar nog Guardiola zetten, er is geen gewoon weg geen kwaliteit en ervaring op dit niveau.
Trouwens in tweede klasse ook veel dalers, dus volgend seizoen moet je die gokjes niet opnieuw wagen.
Tabula rasa bij het bestuur of we gaan dezelfde toer op, als we het nu al niet financieel moeilijk gaan krijgen bij de degradatie.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #117 Gepost op: oktober 09, 2022, 10:26:56 am »
Ik denk dat het bestuur denkt dat ze er financieel het maximum eruit gehaald hebben en dat Leye het daarmee moet doen. Blijven we in 1A zoveelste beter en anders wordt het 1B.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.720
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #118 Gepost op: oktober 09, 2022, 10:28:39 am »
Een club die een beetje op zijn strepen staat en niet bang is zou al lang cordier en dury en nu leye buiten hebben gezet.  Dus ja,diegene die daarvoor verantwoordelijk zijn hebben niet het lef en inzicht die nodig zijn.
We hebben inderdaad te weinig kwaliteit nu,maar mits een betere coaching stonden we een plaats of 2 hoger.  Moest een Brys coach zijn van deze ploeg,waar zouden we staan?
Probleem is ook die trouwe volgzame supporters die alles slikken wat de club doet.  Moest men meer een homogene supportersgroep hebben met de kritische neus in dezelfde richting en die druk kan leggen op de club zouden we niet in de situatie zitten waarin we nu zitten.
Ik snap waarom mensen het nu opgeven,'het is toch al te laat',maar we staan geen 15 punten achter,maar er moet nu worden ingegrepen.  Leye buiten is de eerste stap,Bossut uit de ploeg de tweede,Cordier buiten de derde stap.  En een volledige screening van de club.  Maar daar zijn ze te bang voor?
Hebben of hadden ze een plan B indien het zou mislopen met Leye?  Waarschijnlijk niet, ze waren te druk bezig met hun eigen te bestoefen en hun eigen op de borst te kloppen.  De heren die hier blindelings vertrouwen hadden in de club hoor je nu voor de zoveelste keer niet meer.
Indien ze niks doen en we verliezen terug tegen Kortrijk moeten MOETEN alle supporters,dus niet enkel de sfeergroepen,aan de deur staan van de beleidsmensen om nu eindelijk eens de club onder handen te nemen.  Maar zal wel weer enkel SLC zijn die actie zal ondernemen, de supportersfederatie met al die vriendschappelijke banden binnen de club zal wel weer braaf het gat lekken van Cordier en de beleidsmensen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Speeldag 11 : zaterdag 08/10/2022 - 18.15u : Essevee - OH Leuven
« Reactie #119 Gepost op: oktober 09, 2022, 10:30:42 am »
Ik heb slecht gevoel bij Bostyn in de goal tegen Kortrijk
Mocht die ooit keer ni invallen net in die match
en kreeg die niet een goal of 5 om de oren…

(terug slecht gevoel da we daar pak rammel gaan krijgen, ni normaal…)
Vorig jaar in de ploeg gedropt tegen Kortrijk op slechtst mogelijk moment. Nooit begrepen waarom hij uit de ploeg moest. Redde ons 2 jaar geleden bijna eigenhandig.

heb deja vu van vorig jaar dan
datie Bostyn ga brengen en dat were prijs ga zijn
Bostyn kon toen aan geen enkele goal iets doen als ik het me goed herinner. Bossut kan iedere week wel iets doen aan de tegengoals

Wat hebben we hier ook al gehad als doelmannen?
Is er hier ooit iemand vertrokken naar een betere club omdat ie goed was?
Die keepertrainer moet hier ook buiten, dat is waarlijk een ramp!!
En die moest dan gisteren nog aan de invallers gaan uitleggen wat ze moesten doen.
De doorsnee supporter heeft meer voetbalverstand in zijn kleine teen dan Gianni in heel zijn lijf