Auteur Topic: Speeldag 18 : 07/12/2019 - 20.00u : KAA Gent - Essevee  (gelezen 16917 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.657
Re: Speeldag 18 : 07/12/2019 - 20.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: december 09, 2019, 12:08:57 am »
Die vervanging van Zarandia is dus een echte schande, en ook niet de eerste keer dat Dury dit doet, ik herinner mij o.a. Mathijs,Barrios,mo messoudi,Cordaro, Soisalo, ...en  er zijn er nog, maar, wanneer een Oberlin niet doet wat hij moet doen, dan mag die tenminste nog een time spelen en de volgende match mag hij weer beginnen aan de match, Dury is geen eerlijke coach, dat is duidelijk.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.243
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 07/12/2019 - 20.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: december 09, 2019, 07:45:28 am »
We worden altijd betrapt op kleine foutjes, die dan af en toe afgestraft worden. Bij de "grote" ploegen, gebeurt dit veel minder. Dat is juist het verschil.
Ik moet toch ook zeggen dat die 2 doelpunten niet onhoudbaar waren. Eerder in dit forum werd er gezegd dat Bossut niet goed is bij verre trappen. Dit werd gisteren dan ook geillustreerd.
Maar goed, geen ramp deze nederlaag, maar we moeten wel stellen dat op één wedstrijddag, Genk zo maar eventjes, 4 punten korter bij ons komt. Zo zie je maar dat in de competitie nog alles mogelijk is en niet alleen voor ons.
Vooreerst heel krom geschreven en logisch dat een ploeg met 7 punten achterstand na een overwinning op 4 punten van ons komt he.  ::) ::)
Zo liepen Club Brugge, Gent en Antwerp zowaar 3 punten uit op ons...  :o
Nee ze komen op 3 punten. Hij rekent dat punt mee dat ze kregen door het gelijkspel op STVV.
Ik had die uitspraak blijkbaar gemist...  :-[

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 18 : 07/12/2019 - 20.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: december 09, 2019, 10:17:13 am »
Ik vond de vervanging van Zarandia ook een schande. Hij was niet echt goed te noemen, maar om nu te zeggen dat hij zijn klak er naar smeet? Sorry, maar dan kan je er 5 afnemen zaterdag. Het feit dat je Zarandia inbrengt en er terug uit haalt, wijst er op dat er meer speelt. Dit is kapitaalvernietiging, vernedering en gewoon dwaas. Maar we weten het allemaal, dit is Dury ten top.

Het is duidelijk dat onze verdediging zonder Deschacht, de nodige ervaring en stabiliteit mist.

Hopelijk kunnen we na nieuwjaar enige tijd met ons type elf spelen, mét Baudry, Deschacht, Berahino. Hopelijk herpakken Zarandia en Oberlin zich.

Er breken 2 héél belangrijke matchen aan tegen STVV en Cercle. De match tegen Club zou bonus moeten zijn.
Nu is het al duidelijk dat er versterking moet komen op de flank en een extra verdediger.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Speeldag 18 : 07/12/2019 - 20.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #83 Gepost op: december 09, 2019, 11:22:54 am »
Ik zat in het Gentse vak en die waren unaniem: die Mensah willen ze volgend jaar bij hen zien.

Sammy speelde een goeie match, hield ons paar keer recht. In tegenstelling tot zijn collega aan de overkant, die de laatste weken heel onzeker onder de lat staat.

Voor de rest: verdiende nederlaag, maar ongelooflijk dat we geen penalty krijgen kort na rust. Wil het nog wel eens zien dan...

Tot volgende week!

Offline 1000camps

  • Leden
  • Berichten: 24
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 07/12/2019 - 20.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #84 Gepost op: december 09, 2019, 02:32:52 pm »
Uit Het Laatste Nieuws
09 december 2019
« Laatst bewerkt op: december 09, 2019, 04:35:06 pm door svennay »

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 18 : 07/12/2019 - 20.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #85 Gepost op: december 09, 2019, 06:28:23 pm »
Ik zat in het Gentse vak en die waren unaniem: die Mensah willen ze volgend jaar bij hen zien.

Sammy speelde een goeie match, hield ons paar keer recht. In tegenstelling tot zijn collega aan de overkant, die de laatste weken heel onzeker onder de lat staat.

Voor de rest: verdiende nederlaag, maar ongelooflijk dat we geen penalty krijgen kort na rust. Wil het nog wel eens zien dan...

Tot volgende week!
Punt 1 : ik wil hem gerust zelf voeren naar Gent!
Punt 2 & 3 : akkoord.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Speeldag 18 : 07/12/2019 - 20.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #86 Gepost op: december 10, 2019, 02:33:54 pm »
we moesten ons neerleggen bij een beter ploeg die een betere en ruimere kern heeft.
als je zo iemand als Bezus weinig gebruikt zegt het al veel.
we hebben constant proberen voetballen.
Thorup had zijn huiswerk goed gemaakt. veel ballen door het centrum want de eerste meters van onze CV's zijn traag.
Bezus stond de helft van de tijd alleen zonder veel te lopen (slimme speler).
Ziet dat Seck dicht bij de verdediging staat....wandelt enkele stappen terug en staat dan vrij.
was het al slecht? neen maar soms wel voorspelbaar.
Mensah: geeft nooit een pass, voorzet met rechts. makkelijk op te verdedigen. gewoon linkervoet afdekken en hij moet naar binnen komen.
Berahino: mist duidelijk matchritme.
Oberlin: ik heb dat al s geschreven. Dit gast wil zich zodanig bewijzen dat hij als een kieken zonder kop loopt.
Zarandia: was idd niet goed. maar Dury is Dury en als het niet goed loopt zoekt hij een zondebok (was blijkbaar al vergeten dat er met Zarandia tegen STVV plots veel meer schwung in het team zat).
we hebben de weelde niet om sommige spelers die het niveau hebben te verbranden.
hopelijk reageert Zarandia goed en heeft Dury inmiddels al een goed gesprek gehad met hem.


Offline turbosmurf

  • Leden
  • Berichten: 158
  • Essevee!
Re: Speeldag 18 : 07/12/2019 - 20.00u : KAA Gent - Essevee
« Reactie #87 Gepost op: december 12, 2019, 04:30:31 pm »
Al die voorzetten vanaf de flank terwijl die nooit aankwamen...