Auteur Topic: Speeldag 19 : 14/12/2019 - 20.00u : Essevee - STVV  (gelezen 10854 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Speeldag 19 : 14/12/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #40 Gepost op: december 15, 2019, 02:50:10 pm »
Nog niets over geschreven hier, maar ook Bürki vond ik zeer degelijk spelen, zowel in de verdediging als in de
opbouw. Nu nog hetzelfde brengen tegen betere ploegen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 19 : 14/12/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #41 Gepost op: december 15, 2019, 02:51:11 pm »
Hadden de volledige match onder controle.
Govea en Marcq waren top.
Larin mist n niet te missen kopkans.
Mensah vond ik veruit de minste.
Over Dury:applaudiseerde.bij actie van Zarandia!!!!
Over STVV: lang geleden dat ik zo n slechte ploeg gezien heb in Waregem.

Zoals gezegd, bij STVV toch veel geblesseerde.
Boli, Texeira, Steppe, De Ridder.

4leiders eigenlijk.

Stel dat wij Deschacht, Seck, Berahino en Larin missen, tzou ook een pak minder zijn.
Dat klopt inderdaad.  Ik merkte gisteren op (de eerste keer niet,dus is het een opgelegde taak van Dury)dat Larin (te)vaak op de rechterkant/linkerkant blijft hangen en Bruno dan in de box opduikt,Bruno stond voor de vervanging van Larin vaak ook heel centraal.  Larin moet imo daar niet blijven hangen en zo vlug mogelijk in de box zich positioneren dan hebben we meer volk voor de goal.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 19 : 14/12/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #42 Gepost op: december 15, 2019, 02:54:55 pm »
Nog niets over geschreven hier, maar ook Bürki vond ik zeer degelijk spelen, zowel in de verdediging als in de
opbouw. Nu nog hetzelfde brengen tegen betere ploegen.
Ja,hij had goede momenten maar ook fases waar hij te vlug in duel gaat of een tackle inzet waarbij de tegenstander hem zomaar voorbij gaat,in de tweede helft toch een paar keer in de fout.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 19 : 14/12/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #43 Gepost op: december 16, 2019, 08:43:42 am »
normaal zou dit Burki zijn beste plaats moeten zijn.
ik zou Burki graag s zien met een leider naast hem.
deed het tegen STVV inderdaad niet onaardig.



Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Speeldag 19 : 14/12/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #44 Gepost op: december 16, 2019, 11:31:28 am »
Met Marcq naast hem komt Seck ook beter tot zijn recht.
Infiltreren. Zo een boomlange kerel die in de box kan komen, is altijd gevaarlijk, alleen moeten de voorzetten beter. De fauw, Bruno, Mensah.... de voorzetten ervan trekken op niets.

Je ziet het al in de opwarming voor de match, die ballen gaan niet van de grond.
Stel dat je op die flank nu een Kaya had, Seck zou 10 goals maken!!! Op zijn huidige positie wel te verstaan

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 19 : 14/12/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #45 Gepost op: december 16, 2019, 03:38:22 pm »
Met Marcq naast hem komt Seck ook beter tot zijn recht.
Infiltreren. Zo een boomlange kerel die in de box kan komen, is altijd gevaarlijk, alleen moeten de voorzetten beter. De fauw, Bruno, Mensah.... de voorzetten ervan trekken op niets.

Je ziet het al in de opwarming voor de match, die ballen gaan niet van de grond.
Stel dat je op die flank nu een Kaya had, Seck zou 10 goals maken!!! Op zijn huidige positie wel te verstaan
Ook Govea zijn voorzetten moeten nog beter. Veel te veel voorzetten zijn te laag.
Je zou haast denken dat ze er te weinig op trainen totdat je Govea zijn prachtige vrijetrap in de winkelhaak ziet vliegen.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 19 : 14/12/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #46 Gepost op: december 16, 2019, 03:52:48 pm »
Uit Het Laatste Nieuws met dank aan Olivier Plancke
16 december 2019

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Speeldag 19 : 14/12/2019 - 20.00u : Essevee - STVV
« Reactie #47 Gepost op: december 16, 2019, 05:41:08 pm »
Met Marcq naast hem komt Seck ook beter tot zijn recht.
Infiltreren. Zo een boomlange kerel die in de box kan komen, is altijd gevaarlijk, alleen moeten de voorzetten beter. De fauw, Bruno, Mensah.... de voorzetten ervan trekken op niets.

Je ziet het al in de opwarming voor de match, die ballen gaan niet van de grond.
Stel dat je op die flank nu een Kaya had, Seck zou 10 goals maken!!! Op zijn huidige positie wel te verstaan
Ook Govea zijn voorzetten moeten nog beter. Veel te veel voorzetten zijn te laag.
Je zou haast denken dat ze er te weinig op trainen totdat je Govea zijn prachtige vrijetrap in de winkelhaak ziet vliegen.

Voorzet en vrij trap kan je niet vergelijken.
Ik noemde die 3 (De fauw, Bruno en Mensah) omdat die op de flank staan en van wie de voorzetten het meest moeten komen.
Berahino reken ik er niet bij omdat die naar binnen knijpt.

Op Gent hebben we 20 voorzetten kunnen ttrappen, geen enkele was gevaarlijk.
En was er dan 1 goed, dan was  Larin zelden in de box te vinden is. En ook Seck niet, die daar eigenlijk zijn zwakste match van het seizoen speelde.

Daar moet veel meer gevaar uit komen.
Wij spelen altijd over de flank, diepgaande backs, dan mag je toch volk in de box verwachtten en een goede voorzet te zien krijgen