Auteur Topic: Oefenprogramma seizoen 2017-2018  (gelezen 50628 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #240 Gepost op: juli 18, 2017, 09:34:57 pm »
Inspanning doen om Raman binnen te halen?
nee laat die kabouter maar in Luik, trouwens hij moet niet van boeren weten!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #241 Gepost op: juli 18, 2017, 09:35:34 pm »
Net terug van de wedstrijd.

Het was mijn eerste wedstrijd dat ik gaan bekijken ben en ik maak mij toch een beetje zorgen. Het was wel duidelijk dat de typeploeg niet op het veld stond maar toch, er zat precies geen systeem in.
Kan ook wel aan de mentaliteit gelegen hebben, bij Amiens gingen ze er vol in (4,5 gele kaarten) terwijl ze bij Essevee toch iets rustiger speelden, met oog op zaterdag hoop ik dan.

De voorbereiding is nu gedaan, er gaat een typeploeg moeten komen en hopelijk nemen die alle twijfels weg.
SV TILL I DIE

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #242 Gepost op: juli 18, 2017, 09:35:56 pm »
Iedereen die op ietwat deftig niveau voetbalt weet dat oefenmatchen vooral heel weinig zeggen. Je kan perfect alles verliezen in de voorbereiding en dan toch een topseizoen spelen..

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #243 Gepost op: juli 18, 2017, 09:37:15 pm »
Verdediging niet goed, en middenveld weer hetzelfde probleem weinig duelkracht, 4de wedstrijd die ik zie en was mij al duidelijk van de eerste wedstrijd die ik zag tegen petegem zelf , hadden zelfs tegen hun het moeilijk om het middenveld in handen te krijgen. Met deze ploeg eindig je niet in de top 10 en met het europeesvoetbal erbij hoop ik dat het niet te moeilijk word. Geen leiders in het middenveld en geen leiders in de aanval. Er zijn veel raare transfers gebeurd, je kan niet ieder jaar voor een peulschil een ploeg bij elkaar kopen of huren.
Idd en we hebben naar mijn mening een pittige kalender in het begin van het seizoen :(

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #244 Gepost op: juli 18, 2017, 09:38:24 pm »
We blijven positief,het was mooi weer.  We blijven positief,met die kern spelen we voor plaatsen 10 tot 14,met die kern kan je nooit het voetbal spelen zoals Dury het wil,te weinig balvastheid te weinig body te weinig goeie passen en te weinig ervaring van voor.
Maar we blijven positief,we hebben nog 2 weken (nog 1maand en een half max.)om Hendrik te overtuigen om betere spelers te halen,Dury weet het al Hoe laat het is.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #245 Gepost op: juli 18, 2017, 09:57:54 pm »
We blijven positief,het was mooi weer.  We blijven positief,met die kern spelen we voor plaatsen 10 tot 14,met die kern kan je nooit het voetbal spelen zoals Dury het wil,te weinig balvastheid te weinig body te weinig goeie passen en te weinig ervaring van voor.
Maar we blijven positief,we hebben nog 2 weken (nog 1maand en een half max.)om Hendrik te overtuigen om betere spelers te halen,Dury weet het al Hoe laat het is.

Stop toch met leuteren gast ! Dat gezwam altijd.  De eerste voorzichtige conclusies kunnen hooguit einde augustus gemaakt worden !

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #246 Gepost op: juli 18, 2017, 10:01:28 pm »
De mensen die denken dat we voor plaats 10 spelen: ' ;D'
SV TILL I DIE

Offline ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #247 Gepost op: juli 18, 2017, 10:06:38 pm »
We blijven positief,het was mooi weer.  We blijven positief,met die kern spelen we voor plaatsen 10 tot 14,met die kern kan je nooit het voetbal spelen zoals Dury het wil,te weinig balvastheid te weinig body te weinig goeie passen en te weinig ervaring van voor.
Maar we blijven positief,we hebben nog 2 weken (nog 1maand en een half max.)om Hendrik te overtuigen om betere spelers te halen,Dury weet het al Hoe laat het is.
get a life man... Ge zit gij te wachten zeker aan uw pc om bij verlies al da geleuter neer te pennen ?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #248 Gepost op: juli 18, 2017, 10:50:03 pm »
ook gaan kijken
geen duelkracht?
ge moet geen body hebben om ballen te recupereren...
Reichert recupereert maar bouwt moeilijk op, idem als DeSart
te vaak bal naar achter
een van de 2 opstellen aub...

eens ze naar voor trokken zat er snelheid in
maar voor de goal stond er een mooi muurke te wachten
Amiens speelde duidelijk feller en vooral op de counter
Die 11 van hun was aalvlug en speelde constant diep in Walsh zijn rug
die meer middenvelder stond dan linksachter....
Derijck en heylen constant in de minderheid bij counters....
onze beide flankverdedigers stonden heel de wedstrijd heeeeel hoog
2e helft was nog erger
denk da Defauw geen 4x verdediger stond....
Defauw Walsh Derijck Severin
waarbij de buitenste 2 hoog stonden

Is een jonge ploeg ook
dus bij achterstaan zal het zaak zijn dat ze hun rug kunnen rechten....

Saponjic kan me bekoren
weegt op verdediging en ze moesten hem vaak foutief afstoppen
Olynka onzichtbaar
Muhren te zwak
Cordaro werkt te weinig
Derijck heeft zijn werk met coachen achteraan
Reichert  neemt vaak risico maar kan het wel
DeSart heeft mentaliteit
Hamalainen secuur zoals we hem kennen
Walsh kwam verdedigend te kort

Kaya Coopman DePauw met de rem op
Doumbia heeft toch wel body en straal rust uit


verdediging wordt volgens mij terug pijnpunt
en niet doordat middenveld tekort komt
zitten paar zenuwpieten in de kern, Severin en Heylen

zaterdag weten we hoever ze staan....


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #249 Gepost op: juli 19, 2017, 12:53:47 am »
ook gaan kijken
geen duelkracht?
ge moet geen body hebben om ballen te recupereren...
Reichert recupereert maar bouwt moeilijk op, idem als DeSart
te vaak bal naar achter
een van de 2 opstellen aub...

eens ze naar voor trokken zat er snelheid in
maar voor de goal stond er een mooi muurke te wachten
Amiens speelde duidelijk feller en vooral op de counter
Die 11 van hun was aalvlug en speelde constant diep in Walsh zijn rug
die meer middenvelder stond dan linksachter....
Derijck en heylen constant in de minderheid bij counters....
onze beide flankverdedigers stonden heel de wedstrijd heeeeel hoog
2e helft was nog erger
denk da Defauw geen 4x verdediger stond....
Defauw Walsh Derijck Severin
waarbij de buitenste 2 hoog stonden

Is een jonge ploeg ook
dus bij achterstaan zal het zaak zijn dat ze hun rug kunnen rechten....

Saponjic kan me bekoren
weegt op verdediging en ze moesten hem vaak foutief afstoppen
Olynka onzichtbaar
Muhren te zwak
Cordaro werkt te weinig
Derijck heeft zijn werk met coachen achteraan
Reichert  neemt vaak risico maar kan het wel
DeSart heeft mentaliteit
Hamalainen secuur zoals we hem kennen
Walsh kwam verdedigend te kort

Kaya Coopman DePauw met de rem op
Doumbia heeft toch wel body en straal rust uit


verdediging wordt volgens mij terug pijnpunt
en niet doordat middenveld tekort komt
zitten paar zenuwpieten in de kern, Severin en Heylen

zaterdag weten we hoever ze staan....
Dury speelt altijd met de back's zo hoog (De fauw stond de tweede helft gewoon rechtsmidden,met 3 achterin),vorig jaar ging dat,met deze ploeg lukt dit niet.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #250 Gepost op: juli 19, 2017, 12:59:57 am »
We blijven positief,het was mooi weer.  We blijven positief,met die kern spelen we voor plaatsen 10 tot 14,met die kern kan je nooit het voetbal spelen zoals Dury het wil,te weinig balvastheid te weinig body te weinig goeie passen en te weinig ervaring van voor.
Maar we blijven positief,we hebben nog 2 weken (nog 1maand en een half max.)om Hendrik te overtuigen om betere spelers te halen,Dury weet het al Hoe laat het is.
get a life man... Ge zit gij te wachten zeker aan uw pc om bij verlies al da geleuter neer te pennen ?
Mijn leven is dik in orde.  Nee,moest ik deftig voetbal hebben gezien met vlotte combinaties en daardoor kansen maar met verlies zou ik niet leuteren.  Er bestaat een ignore toets en uw probleem ivm mijn posts is opgelost!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #251 Gepost op: juli 19, 2017, 01:02:34 am »
Iedereen die op ietwat deftig niveau voetbalt weet dat oefenmatchen vooral heel weinig zeggen. Je kan perfect alles verliezen in de voorbereiding en dan toch een topseizoen spelen..
In ons geval is dit nog nooit voorgekomen,spelen we een goeie voorbereiding dan spelen we een goed seizoen,spelen we een mindere voorbereiding dan is ons seizoen ook meestal slechter.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #252 Gepost op: juli 19, 2017, 01:06:01 am »
We blijven positief,het was mooi weer.  We blijven positief,met die kern spelen we voor plaatsen 10 tot 14,met die kern kan je nooit het voetbal spelen zoals Dury het wil,te weinig balvastheid te weinig body te weinig goeie passen en te weinig ervaring van voor.
Maar we blijven positief,we hebben nog 2 weken (nog 1maand en een half max.)om Hendrik te overtuigen om betere spelers te halen,Dury weet het al Hoe laat het is.

Stop toch met leuteren gast ! Dat gezwam altijd.  De eerste voorzichtige conclusies kunnen hooguit einde augustus gemaakt worden !
Bon,de supporters in Petegem waarmee ik sprak hadden dezelfde mening zoals ik.  Ignore-toets mijn beste,dan ben je van mijn gezwam verlost.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #253 Gepost op: juli 19, 2017, 01:59:53 am »
De mensen die denken dat we voor plaats 10 spelen: ' ;D'
Ja,wij spelen ook zeker 6 Europese matchen,dat zal ons punten kosten+ grotere kans op blessures.  De concurrentie is ook niet verzwakt imo(ploegen zoals STVV Lokeren en Beveren Waasland zijn ook versterkt). 
Maar bon,zal er niet meer over zagen,hoop dat ik serieus op mijn bek ga ivm mijn prognoses,maar ik blijf erbij,er moet kwaliteit bij(beter nu dan tijdens de winterstop),zowel in de spits als op het middenveld (wist niet dat dit zo'n heikel punt was).

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #254 Gepost op: juli 19, 2017, 09:22:44 am »
De mensen die denken dat we voor plaats 10 spelen: ' ;D'
Ja,wij spelen ook zeker 6 Europese matchen,dat zal ons punten kosten+ grotere kans op blessures.  De concurrentie is ook niet verzwakt imo(ploegen zoals STVV Lokeren en Beveren Waasland zijn ook versterkt). 
Maar bon,zal er niet meer over zagen,hoop dat ik serieus op mijn bek ga ivm mijn prognoses,maar ik blijf erbij,er moet kwaliteit bij(beter nu dan tijdens de winterstop),zowel in de spits als op het middenveld (wist niet dat dit zo'n heikel punt was).
Ik begrijp je ongerustheid maar nog spelers halen betekent ook dat deze die nu gehaald werden al voor het echt begint afgeserveerd worden of toch dat gevoel krijgen.
Ik zal na een 5tal matchen conclusies trekken al is dat ook nog te vroeg. Zie wat KVK vorig jaar overkwam na nochtans een goede start ondanks hun zwaar programma.
Ik ga nu al jaren bewust geen enkele oefenmatch kijken omdat dat geen waardemeter is. Zo ben er ik al tamelijk zeker van dat van de startende elf gisteren er de helft de basis niet zal halen in de competitie.
Eupen is de eerste echte test voor mij. Supercup komt te vroeg en is dan nog een thuismatch voor de mauves.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #255 Gepost op: juli 19, 2017, 09:48:37 am »
De mensen die denken dat we voor plaats 10 spelen: ' ;D'
Ja,wij spelen ook zeker 6 Europese matchen,dat zal ons punten kosten+ grotere kans op blessures.  De concurrentie is ook niet verzwakt imo(ploegen zoals STVV Lokeren en Beveren Waasland zijn ook versterkt). 

Maar bon,zal er niet meer over zagen,hoop dat ik serieus op mijn bek ga ivm mijn prognoses,maar ik blijf erbij,er moet kwaliteit bij(beter nu dan tijdens de winterstop),zowel in de spits als op het middenveld (wist niet dat dit zo'n heikel punt was).

We zijn enkele sterkhouders verloren en dan moet het zowat de moeilijkste taak voor een voetbalclub zijn om dat in te vullen. Zeker als je ondertussen miljoenen in een stadion steekt en eigenlijk, eerlijk is eerlijk, gewoon een kleine club (met een ongelofelijk goed bestuur + trainer) bent.

Ik vind de transfers goed. Belgen, jong talent, mix van gekocht en gehuurd, knap werk! Worden we 8e? Geen probleem voor mij, we zijn al genoeg verwend de afgelopen jaren. Het is gewoon belachelijk vroeg om zo'n prognoses te doen, het kan alle kanten op. Trouwens, vorig jaar lees je hier niks anders dan dat "m?nsen w?llen v??r?l ?ets z?en", dus zolang we af en toe mooi voetbal zien verwacht ik hier geen ?nkele klacht, of we nu 5e of 15e staan. :)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #256 Gepost op: juli 19, 2017, 10:01:06 am »
Voor de voetballiefhebbers...
Net als vorig seizoen heeft Dury opnieuw enkele nieuwe accenten gelegd in de opbouw van achteren-uit.
Heb het gevoel door deze keer de 6 en 8 weg te trekken uit het midden dat we soms te kort komen op die posities. Vorig seizoen was het enkel Meite die er weg was.
Op de manier van dit jaar neemt hij wel minder risico achterin...


Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #257 Gepost op: juli 19, 2017, 08:14:57 pm »
Ach oefenwedstrijden, hoef je toch totaal geen belang aan te hechten.

'k Weet nog vorig jaar in de voorbereiding toen we tegen Harelbeke speelden.
Als ik De fauw nog niet kende, zou ik gedacht hebben dat hij nooit het eerste klasse niveau zou aankunnen. Wat speelde die toen dramatisch zeg.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #258 Gepost op: juli 19, 2017, 08:44:54 pm »
Ach oefenwedstrijden, hoef je toch totaal geen belang aan te hechten.

'k Weet nog vorig jaar in de voorbereiding toen we tegen Harelbeke speelden.
Als ik De fauw nog niet kende, zou ik gedacht hebben dat hij nooit het eerste klasse niveau zou aankunnen. Wat speelde die toen dramatisch zeg.
Het gaat niet over individuele prestaties alleen,vorig jaar zag je dat er een ploeg stond en zeker de echte testwedstrijd(NEC) het jaar daarop ook (tegen Nice).  Nu niet,we komen te kort en dat zie je nu al,maar ik hoor dat 'ze' dit ook beseffen en we nog iets mogen verwachten,ben benieuwd.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Oefenprogramma seizoen 2017-2018
« Reactie #259 Gepost op: juli 19, 2017, 08:53:49 pm »
Ach oefenwedstrijden, hoef je toch totaal geen belang aan te hechten.

'k Weet nog vorig jaar in de voorbereiding toen we tegen Harelbeke speelden.
Als ik De fauw nog niet kende, zou ik gedacht hebben dat hij nooit het eerste klasse niveau zou aankunnen. Wat speelde die toen dramatisch zeg.
Het gaat niet over individuele prestaties alleen,vorig jaar zag je dat er een ploeg stond en zeker de echte testwedstrijd(NEC) het jaar daarop ook (tegen Nice).  Nu niet,we komen te kort en dat zie je nu al,maar ik hoor dat 'ze' dit ook beseffen en we nog iets mogen verwachten,ben benieuwd.

Als het een troost mag zijn: de vuilkarre staat 0-3 achter tegen LOSC en er zit daar nog minder systeem in dan hier.  ;)