Auteur Topic: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren  (gelezen 16584 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #40 Gepost op: november 10, 2018, 11:28:25 pm »
De Pauw is zo een speler waaraan je je soms doodergert, maar soms is hij ook de held van de match, zoals vandaag.
Komen goed weg, want volgens mij was het penalty, en dan waren we nog niet gewonnen.
Bedia speelt tegen zijn zin. Niet meer opstellen, maar vandaag was het een noodgeval.
Sylla is dan toch beter. zit meer in de match.
Die Nisslia of zoiets valt toch veel te licht uit. Die andere was ook niet goed, maar werd op links uitgespeeld en dat is zijn plaats niet, dus verzachtende omstandigheden.
Buffel kan ook niet meer veel bijbrengen.
Baudry en Bongonda en De Pauw waren de beste spelers vandaag.
Toch blij dat Harboui er volgende wedstrijden terug bij zal zijn.
En nu vertrouwen tanken voor de volgende match tegen Brugge en dan terug verliezen. Wat is voetbal toch hard !



Nissila vond ik heel gretig en mag zeker nog kansen krijgen..
Soisalo heeft toch wel het tij gekeerd mijn insziens..

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #41 Gepost op: november 10, 2018, 11:32:23 pm »
Afschuwelijke match, fantastisch afgesloten.

Bedia wat een drama zeg. Deze winterstop terugsturen. Eerlijk die Burki kan er ook wel niets van. Positioneel en voetballend niets.

Soit 3 punten.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #42 Gepost op: november 10, 2018, 11:42:37 pm »
Dury bleef veel te lang met die Bedia spelen.
Stop er aub we weten al weken dat die niks kan.

Gelukkig ommekeer na zijn vervanging.

Deugddoende overwinning.

Online scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #43 Gepost op: november 11, 2018, 12:22:37 am »
3 punten zonder glans, plots een kleine sprong in het klassement en met een goed gevoel de interland stop in.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #44 Gepost op: november 11, 2018, 02:10:26 am »
Met harbaoui was deze match gemakkelijk geweest. Door Bedia, die werkelijk geen enkele bal kon bijhouden, kwamen we elke keer weer onder druk. Gelukkig loopt het goed af.

Wat me positief stemt is het duo tardieu, walsh

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #45 Gepost op: november 11, 2018, 08:45:58 am »
Bedia is gewoon n luiaard en weet dan ook nog niet waar te lopen.stonden eigenlijk constant met 10.meer schwung in het team toen buffel er op kwam.
Was niet goed maar ook zo slecht niet.
Positief: burki(in duel was hij goed...zijn passong is soms om schrik te krijgen).
Tardieu:zal nog verbeteren.
Walsh: is eigenlijk zijn plaats niet maar zet zich constant in,coacht,motiveert zijn spelers.
Baudry: zat er vaak heel goed tussen.
Drie broodnodige punten en tijdens de winterstop ons met gerichte aankopen versterken...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #46 Gepost op: november 11, 2018, 08:56:25 am »
tot de wissels speelden we met 10,5
Tardieu en walsh mooi duo
Walsh for cap pls
Nisslia is een gretig baaske
Soisala was het keerpunt sportief
Buffel was het keerpunt ingesteldheid

Depauw op de 11, leeg en niks moeten doen ipv Bedia
en plots speel je met 12

3ptn was een must
3 achter ons, is iets confortabeler...

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #47 Gepost op: november 11, 2018, 09:42:42 am »
Toch ook een vermelding voor Baudry.
Vind dit simpelweg een topspeler voor ons niveau geworden !

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #48 Gepost op: november 11, 2018, 09:56:48 am »
Cruciale redding van Bossut in de eerste helft. Sterk werk van Baudry. Hoopgevend dat ons middenveld niet langer wordt overlopen met de tandem Tardieu - Walsh. Tardieu doet wat ie moet doen: goed verdedigen, aanspeelbaar zijn, rust brengen, correct inspelen, ...
« Laatst bewerkt op: november 11, 2018, 09:58:30 am door nassaro »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #49 Gepost op: november 11, 2018, 10:32:42 am »
Een zeer belangrijke overwinning.

Als je deze cruciale match moet aanvatten zonder Harbaoui en Sylla moet je gewoon heel blij dat je de 3 punten gepakt hebt.

Tardieu begint er precies ook door te komen. Het drama van de eerste +10 speeldagen van de competitie is nu een middenvelder geworden die toch enigszins balvast is en een goede traptechniek toont.

Baudry ook heel sterk. Moet zijn beste match geweest zijn in Essevee-loondienst. Geen enkel kopduel verloren, torende er boven iedereen uit en door het vertrouwen dat hij nu heeft vaak goed oprukkend met de bal.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #50 Gepost op: november 11, 2018, 10:54:28 am »
Idd viel me ook op van baudry.burki en Heylen waren is eerste helft in balbezit slecht.de kansen die Lokeren eigenlijk kreeg begonnen door dom,stom balverlies van ons.moest de scheids vorige week zijn werk hebben gedaan konden we naar boven kijken.
Mooi om zien hoe Sylla deftig meevierde...
Buffel door zijn inzet,positiespel.
Beide Finnen vond ik ook niet slecht.er is duidelijk ook terug meer concurrentie..

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #51 Gepost op: november 11, 2018, 11:04:29 am »
Walsh is einde contract,bestuur a.u.b. doe niet verwaand'er zijn er beter',ja waarschijnlijk wel,maar gvd. wat een topmentaliteit,hij coacht,hij jut de anderen op,zo'n karakters hebben we te weinig. 
Sinds dat hij op het middenveld staat pakken we punten.
Onze Nisslia mag meer kansen krijgen (invalbeurten)en Saisolo mag tegen Brugge van mij gerust starten.
Burki is het absoluut niet gewend om als linksback te spelen,volgens mij kan hij daarin groeien,is gewoon beter dan een Demir.
Bedia is zowat de slechste spits dat we ooit hadden,zelfs onze volleyballer (Nemelo) was beter,direct weg a.u.b.
Ben heel blij met de punten,maar er zijn nog veel werkpunten en vraagtekens(De fauw was dramatisch,Sammy red die ene doelpoging maar moet veel meer baas zijn in zijn carré,en coacht niet!) De Pauw is niet constant genoeg,vandaag is hij matchwinnaar maar in andere matchen verliezen we de match door zijn nonchalantie.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #52 Gepost op: november 11, 2018, 11:42:15 am »
Burki is soms gevaarlijk traag. Heb er schrik van. Is Verboom geen goede optie voor hem ?
Nissilia wordt hier opgehemeld, maar ik zag hem steeds tekortkomen in de duels en geen enkele goede pass geven. Het enige goeds wat ik van hem gezien heb, was de directe deviatie op doel op de pas van Bongonda. Als we nog eens met 4-0 voorstaan, mogen ze hem nog eens laten invallen, maar voor de rest nog niet klaar.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #53 Gepost op: november 11, 2018, 11:58:50 am »
Typisch, we winnen en de meesten zien er weer allemaal het goede in.
Pas op, ik ben ook content, maar er zijn veel gebreken hoor.
Over Bedia moet niets meer geschreven worden.
Nissila, die valt voorlopig te licht uit. Dat zie je toch zo. Maar ook raar om hem zonder enige invalbeurt direct te laten starten. Kan ongetwijfeld iets, maar zal voor volgend seizoen zijn.
Tardieu en Walsh is idd een duo die ons uit de onderste regionen kan halen, maar hoger dan plaats 10 moet je daar ook niet mee mikken hoor. Daarvoor is het voetballend te weinig en de snelheid van uitvoering ook. Maar dit is idd het beste wat we daar voor de moment kunnen zetten. Walsh is wel zeer belangrijk met zijn coaching en spelinteligentie

Ik lees hier van sommige dat ze De Pauw goed vonden.
Is matchwinnaar, daar valt niet over te discussiëren, maar speelde voor de rest ook gewoon zwak hoor.

Burki, ja trok zijn streng, maar is geen linksback he. Tegen een pakweg Eupen of Oostende kom je daarmee in de problemen. Ik denk dat Dury gewoon wacht op Madu. Demir zelf niet op bank, zal zijn wanprestaties ook beu zijn. Verboom ligt niet in de bovenste schuif en dan is Burki nog de enige oplossing.

Baudry en Heylen waren goed. BAudry echt top!!!

En Bongonda, ja... Vorige week zei de reporter dat het als back echt niet leuk moet zijn om met Theo voor u te spelen. Wel, die heeft volkomen gelijk.
Houdt die bal veel te lang bij ipv soms gewoon eens mee te geven aan de overlappende speler.
Ik lees hier dat hij de enige is die iets kan forceren. Dat is zeker waar. Maar hij wil het soms ook iets te veel forceren.
Als je kan counteren tegen Lokeren moet het snel gaan, 1 of 2 baltoetsen. Geen 7 he, Theo.
Ook opvallend hoe kwaad Dury zich maakt op hem.

De fauw mag ook eens gaan bezinnen. Stond de VAR eens aan onze kant bij die fase met De Ridder, voor mij wel.

Belangrijke punten!!! Met Hamdi en Sylla is deze ploeg wel stukken beter.
Met dat elftal (Standard en Stvv) moet je spelen tot aan de winterstop. (Buiten Demir dan)

Dan geraak je daar onderin wel weg hoor, want eerlijk, Lokeren en Waasland zijn stukken slechter dan ons.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #54 Gepost op: november 11, 2018, 12:08:59 pm »
Enorm belangrijke 3 punter. En eerlijk, na onze eerste helft was ik al blij met een puntje. Een enorm zwakke wedstrijd van onze spelers, met Bedia als orgelpunt. Die kon werkelijk niks, geen duel winnen, geen simpele kaats, geen kloten. Dan is het ook voor een Nissilai moelijk om te combineren met hem, ik geef hem nog het voordeel van de twijfel, veel goeie wil maar voorlopig nog te slap.

We springen over Moeskroen, Beveren en Lokeren. Van 2 degradatiekandidaten gaan we naar 4.
SV TILL I DIE

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #55 Gepost op: november 11, 2018, 12:13:44 pm »
Heylen vond ik in de eerste helft zeker niet goed. Heeft zich dan welk herpakt. Baudry houdt onze verdediging recht. Tadem Walsh en Tardieu minder dan tegen Standard maar nog degelijk.

Waarom Bedia zo lang mocht blijven staan? Gebrek aan inzet kan hem niet verweten worden maar liep constant verkeerd.
Waarom Soisalo niet mag starten blijft mij een raadsel.



Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #56 Gepost op: november 11, 2018, 12:24:11 pm »
Baudry, maar ook Bossut heeft ons recht gehouden, hoor. Zo zie je dat onze keeper ook punten kan pakken. Heylen vond ik toch ook niet slecht hoor. Die jongen hoeft niet altijd afgebroken te worden. Hij kan ook wel soms goede wedstrijden spelen en misschien wordt hij nog beter.
Zou toch graag op links Verboom eens willen zien spelen. Hij kent de speelwijze van onze ploeg en de competitie en is wellicht toch beter als Burki, denk ik zo.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #57 Gepost op: november 11, 2018, 12:25:29 pm »
Typisch, we winnen en de meesten zien er weer allemaal het goede in.
Pas op, ik ben ook content, maar er zijn veel gebreken hoor.
Over Bedia moet niets meer geschreven worden.
Nissila, die valt voorlopig te licht uit. Dat zie je toch zo. Maar ook raar om hem zonder enige invalbeurt direct te laten starten. Kan ongetwijfeld iets, maar zal voor volgend seizoen zijn.
Tardieu en Walsh is idd een duo die ons uit de onderste regionen kan halen, maar hoger dan plaats 10 moet je daar ook niet mee mikken hoor. Daarvoor is het voetballend te weinig en de snelheid van uitvoering ook. Maar dit is idd het beste wat we daar voor de moment kunnen zetten. Walsh is wel zeer belangrijk met zijn coaching en spelinteligentie

Ik lees hier van sommige dat ze De Pauw goed vonden.
Is matchwinnaar, daar valt niet over te discussiëren, maar speelde voor de rest ook gewoon zwak hoor.

Burki, ja trok zijn streng, maar is geen linksback he. Tegen een pakweg Eupen of Oostende kom je daarmee in de problemen. Ik denk dat Dury gewoon wacht op Madu. Demir zelf niet op bank, zal zijn wanprestaties ook beu zijn. Verboom ligt niet in de bovenste schuif en dan is Burki nog de enige oplossing.

Baudry en Heylen waren goed. BAudry echt top!!!

En Bongonda, ja... Vorige week zei de reporter dat het als back echt niet leuk moet zijn om met Theo voor u te spelen. Wel, die heeft volkomen gelijk.
Houdt die bal veel te lang bij ipv soms gewoon eens mee te geven aan de overlappende speler.
Ik lees hier dat hij de enige is die iets kan forceren. Dat is zeker waar. Maar hij wil het soms ook iets te veel forceren.
Als je kan counteren tegen Lokeren moet het snel gaan, 1 of 2 baltoetsen. Geen 7 he, Theo.
Ook opvallend hoe kwaad Dury zich maakt op hem.

De fauw mag ook eens gaan bezinnen. Stond de VAR eens aan onze kant bij die fase met De Ridder, voor mij wel.

Belangrijke punten!!! Met Hamdi en Sylla is deze ploeg wel stukken beter.
Met dat elftal (Standard en Stvv) moet je spelen tot aan de winterstop. (Buiten Demir dan)

Dan geraak je daar onderin wel weg hoor, want eerlijk, Lokeren en Waasland zijn stukken slechter dan ons.
weet niet of het waar is,maar Demir was er niet bij omdat zijn vrouw moet ( moest) bevallen heb ik gehoord?

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #58 Gepost op: november 11, 2018, 12:30:23 pm »
Deze wedstrijd was werkelijk niet om aan te zien...
2 ploegen met den gigantisch ei in de broek, slechte passing, constant verkeerde keuzes, ...
Het enige dat we hiervan onthouden zijn de 3 punten.
( En dat Bedia nen tsjoolder is, maar dat wisten we al, alleen wil Dury het blijkbaar niet zien... )

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: Speeldag 15 : 10/11/2018 - 20.00u : Essevee - Sporting Lokeren
« Reactie #59 Gepost op: november 11, 2018, 01:15:05 pm »
Wat mij ook opviel de enorme vreugde bij een Tardieu bv.