Auteur Topic: Antwerp FC  (gelezen 126556 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #260 Gepost op: april 12, 2017, 05:26:54 pm »
Antwerp krijgt geen licentie voor 1A volgend seizoen. Gaan wel in beroep
Reden: bij het nazien van de rekeninguittreksels van Antwerp blijkt er een Spaanse firma geld op hun rekening gestort te hebben. Bij nazicht van de boekhouding van die firma zijn er geen betalingen aan Antwerp terug te vinden....

mja ... is dat een reden om licentie niet te krijgen?

Elk jaar "die cinema" wetende dat als puntje bij paaltje komt de licenties toch uitgedeeld worden.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Antwerp FC
« Reactie #261 Gepost op: april 12, 2017, 09:13:29 pm »
Hopelijk bijten ze in het zand, Decuyper had al bijna onze club naar de kloten geholpen.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Antwerp FC
« Reactie #262 Gepost op: april 13, 2017, 08:22:12 am »
Antwerp krijgt geen licentie voor 1A volgend seizoen. Gaan wel in beroep
Reden: bij het nazien van de rekeninguittreksels van Antwerp blijkt er een Spaanse firma geld op hun rekening gestort te hebben. Bij nazicht van de boekhouding van die firma zijn er geen betalingen aan Antwerp terug te vinden....

Zoals gewoonlijk stinkt het potje van PDC nu al weer behoorlijk hard. Maar wie had dat kunnen denken...

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #263 Gepost op: april 13, 2017, 11:43:18 am »
Antwerp krijgt geen licentie voor 1A volgend seizoen. Gaan wel in beroep
Reden: bij het nazien van de rekeninguittreksels van Antwerp blijkt er een Spaanse firma geld op hun rekening gestort te hebben. Bij nazicht van de boekhouding van die firma zijn er geen betalingen aan Antwerp terug te vinden....

mja ... is dat een reden om licentie niet te krijgen?

Elk jaar "die cinema" wetende dat als puntje bij paaltje komt de licenties toch uitgedeeld worden.

Natuurlijk is dat een reden. Als je in je boeken een transactie schrijft die nooit is gebeurd, pleeg je fraude.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #264 Gepost op: april 14, 2017, 07:55:43 pm »
Antwerp krijgt geen licentie voor 1A volgend seizoen. Gaan wel in beroep
Reden: bij het nazien van de rekeninguittreksels van Antwerp blijkt er een Spaanse firma geld op hun rekening gestort te hebben. Bij nazicht van de boekhouding van die firma zijn er geen betalingen aan Antwerp terug te vinden....

mja ... is dat een reden om licentie niet te krijgen?

Elk jaar "die cinema" wetende dat als puntje bij paaltje komt de licenties toch uitgedeeld worden.

Natuurlijk is dat een reden. Als je in je boeken een transactie schrijft die nooit is gebeurd, pleeg je fraude.
spaanse firma...
Seffes ist nog Willy zijn project da nog geld moest aan PDC :)

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.282
Re: Antwerp FC
« Reactie #265 Gepost op: mei 03, 2017, 08:12:42 pm »
Antwerp heeft zijn licentie beet (Radio 1)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Antwerp FC
« Reactie #266 Gepost op: mei 03, 2017, 08:26:20 pm »
Tja geen verrassing..

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #267 Gepost op: mei 27, 2017, 09:28:31 am »
Exit Decuyper? 'Geldschieter Gheysens neemt Antwerp volledig in handen'
Zaterdag 27 mei 2017 om 08:45 via voetbalprimeur.be

Paul Gheysens heeft de managementvennootschap Goala van Antwerp-CEO Patrick Decuyper overgenomen, dat schrijft Het Nieuwsblad. Zo wordt de man achter het bouwbedrijf Ghelamco de grote baas bij The Great Old.

"Paul was al enkele maanden hoofdaandeelhouder van Goala, dit stond ook al zo in het licentiedossier. Niets nieuws dus. Paul is hier altijd al de grote baas geweest. Ook toen zijn identiteit als investeerder nog niet bekend was?, klinkt het bij Patrick Decuyper. "De geruchten dat ik minder zeggenschap zou hebben en dat Paul mij op een andere post wil zetten, komen niet tot bij mij", voegt hij daaraan toe.

De overname zorgt meteen voor een kapitaalinjectie van 2,98 miljoen euro bij Antwerp, maar of de structuur zal veranderen is voorlopig onduidelijk. "Het is nog te vroeg. Binnen twee of drie weken maken wij de nieuwe structuur bekend", reageert Gheysens in Het Nieuwsblad.

Bron: https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/742828/exit-decuyper-geldschieter-gheysens-neemt-antwerp-volledig-in-handen-.html

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.745
Re: Antwerp FC
« Reactie #268 Gepost op: mei 27, 2017, 10:10:18 am »
Ik vrees dat Antwerp wel goed zit met die man...

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #269 Gepost op: mei 27, 2017, 02:06:16 pm »
Ik vrees dat Antwerp wel goed zit met die man...

Zonde dat een West Vlaming zijn geld in een Antwerpse club steekt.
Maar ik denk dat hij dat doet met 1 doel ... een nieuw bosuilstadion zetten.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #270 Gepost op: mei 28, 2017, 09:24:46 pm »
Ik vrees dat Antwerp wel goed zit met die man...

Zonde dat een West Vlaming zijn geld in een Antwerpse club steekt.
Maar ik denk dat hij dat doet met 1 doel ... een nieuw bosuilstadion zetten.
yep, net zoals Verhaeghe...
alleen duurt het daar langer dan gehoopt

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #271 Gepost op: mei 28, 2017, 10:19:59 pm »
Ik vrees dat Antwerp wel goed zit met die man...

Zonde dat een West Vlaming zijn geld in een Antwerpse club steekt.
Maar ik denk dat hij dat doet met 1 doel ... een nieuw bosuilstadion zetten.
yep, net zoals Verhaeghe...
alleen duurt het daar langer dan gehoopt

Verhaeghe?

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.745
Re: Antwerp FC
« Reactie #272 Gepost op: mei 28, 2017, 10:32:55 pm »
Ik vrees dat Antwerp wel goed zit met die man...

Zonde dat een West Vlaming zijn geld in een Antwerpse club steekt.
Maar ik denk dat hij dat doet met 1 doel ... een nieuw bosuilstadion zetten.
yep, net zoals Verhaeghe...
alleen duurt het daar langer dan gehoopt

Verhaeghe?

Bart.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #273 Gepost op: mei 29, 2017, 10:10:53 pm »
Ik vrees dat Antwerp wel goed zit met die man...

Zonde dat een West Vlaming zijn geld in een Antwerpse club steekt.
Maar ik denk dat hij dat doet met 1 doel ... een nieuw bosuilstadion zetten.
yep, net zoals Verhaeghe...
alleen duurt het daar langer dan gehoopt

Verhaeghe?

Bart.

Snap m niet ... Bart Verhaeghe is enkel uit op het nieuwe stadion van Club?

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #274 Gepost op: mei 31, 2017, 10:42:12 am »
Ik vrees dat Antwerp wel goed zit met die man...

Zonde dat een West Vlaming zijn geld in een Antwerpse club steekt.
Maar ik denk dat hij dat doet met 1 doel ... een nieuw bosuilstadion zetten.
yep, net zoals Verhaeghe...
alleen duurt het daar langer dan gehoopt

Verhaeghe?

Bart.

Snap m niet ... Bart Verhaeghe is enkel uit op het nieuwe stadion van Club?
Het is toch geen geheim dat Bart Verhaeghe naast Uplace vooral ook een nieuw stadion + commerci?le aanhorigheden wil neerpoten in Brugge?

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-brugge/brug-over-expresweg-voor-nieuw-stadion-club-a2987698/

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.282
Re: Antwerp FC
« Reactie #275 Gepost op: juni 12, 2017, 11:48:55 am »
Blijkbaar Frank Vercauteren de nieuwe trainer van Antwerp (bron Voetbalkrant)

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.282
Re: Antwerp FC
« Reactie #276 Gepost op: juni 12, 2017, 12:27:11 pm »
Blijkbaar Frank Vercauteren de nieuwe trainer van Antwerp (bron Voetbalkrant)
Wordt op de offici?le site van Antwerp volledig ontkend....

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Antwerp FC
« Reactie #277 Gepost op: juni 13, 2017, 06:57:05 pm »
Cuyperke mag hem bezighouden bij de jeugd "diamond Antwerp"
Tgaan daar afrikaantjes toe gaan komen...

D'Onofrio doet zijn intrede in Belgische voetbal
en zal da via de groot poort willen doen...
Zal zeker spraakmakende transfer tss zitten....

Intussen droomt Gheysen van stadion 50.000 man
en tzou mij ni verwonderen datie zoveel druk ni meer legt
op het Eurostadion.... Wil da stadion in Antwerpen wss....

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Antwerp FC
« Reactie #278 Gepost op: juni 13, 2017, 07:17:15 pm »
Heel dat Antwerp verhaal is 1 grote investering. Ik hoop op een sportief falen want als Gheyssens plannen uitkomen is er een plaatsje in PO1 minder.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Antwerp FC
« Reactie #279 Gepost op: juni 13, 2017, 08:09:33 pm »
Antwerp-eigenaar Gheysens droomt al luidop: ?Stadion van 50.000 plaatsen moet makkelijk mogelijk zijn?
13/06/2017 om 15:30 via nieuwsblad.be

Antwerp heeft maandag Luciano D'Onofrio voorgesteld als nieuwe sportieve manager. Dat maakte eigenaar Paul Gheysens bekend op een persconferentie, waar ook bekendraakte dat Patrick Decuyper zich voortaan enkel met het commerci?le beleid en de jeugdopleiding mag bezighouden, en dat Wim De Decker een contract ondertekende als assistent-trainer. Een nieuwe trainer werd er nog niet voorgesteld, dat wordt meteen de eerste taak voor D'Onofrio.

Paul Gheysens: ?Deze club heeft een heel groot potentieel, misschien wel een miljoen mensen. En we moeten toegeven dat wij als familie en als investeerders niet in staat zijn om zo?n club te leiden. Daarom hebben we met Luciano D?onofrio internationale ervaring binnengehaald: we zijn iets verschuldigd aan dat enorme publiek. Hij heeft een internationaal netwerk, een internationaal profiel. Voor alle duidelijkheid: het sportieve beleid komt compleet in zijn handen, daar gaan wij niet in tussenkomen. Hij zal dan ook in de loop van de week zijn plannen toelichten, en mogelijk een nieuwe trainer voorstellen. Patrick Decuyper wordt verantwoordelijk voor het commerci?le, en zal onze jeugdacademie gaan leiden. De familie zal investeren waar nodig, in de tribunes en dergelijke.?

?We wilden van Antwerp een profclub maken, daarom hebben we ze in eerste instantie al terug naar eerste klasse gebracht. En we zijn erin geslaagd om de laatste jaren geen verlies te lijden, als ??n van de weinige clubs. Maar we vroegen ons af: wat hebben we nu nodig? Op het elan dat we nu bezig waren, zouden we hier een beetje kunnen renoveren, en daar een nieuwe tribune zetten. Maar dan heb je nog niet de mogelijkheden die dat enorme potentieel eigenlijk verdient. Want laat ons eerlijk zijn: hoe lang zou het duren om op die manier een grote club op te bouwen? Dat zou een eeuwigheid duren. Je kan natuurlijk geluk hebben, maar dat zou niet vlot gaan. Daarom hebben we de internationale ervaring van Luciano D?Onofrio aangetrokken, omdat we wisten dat we met zijn netwerk veel stappen in ??n keer zouden kunnen zetten. En dat was ook de bedoeling. Of meneer D?Onofrio ook een financiele inbreng heeft in de club? Neen, het is een veel te moeilijke situatie om daar mensen in te betrekken. Ik denk trouwens niet dat er veel mensen zijn die hier zomaar zouden instappen. We hebben hem aangetrokken omwille van zijn internationale ervaring, zijn internationale mensenkennis, en zijn netwerk.?

Nieuw stadion?
Gheysens is bouwpromotor met zijn bedrijf Ghelamco, en dus verwacht iedereen dat er binnen de kortste keren een nieuw Antwerp-stadion staat. Gheysens deed weinig om dat vermoeden de kop in te drukken: ?Het huidige stadion is veel te klein. Op termijn moet zo?n club veel meer plaatse n hebben. Een stadioncapaciteit van 50.000 zitjes is makkelijk mogelijk voor deze club. Maar je moet in de eerste plaats natuurlijk goed spelen, want wat ga je anders doen? Je kan moeilijk uitbreiden als het slecht gaat, alles moet betaald worden, het project moet zichzelf kunnen dragen. En dat kan pas als je op een goeie positie staat. Dat lukt natuurlijk niet meteen, maar hoe sneller, hoe liever: we hebben een uitgebreid stappenplan. Met de knowhow van Luciano zouden we over twee of drie jaar moeten staan waar we willen staan.?

De Decker en spelersgroep
?Dat Wim De Decker geen hoofdcoach blijft? Wim is een zeer goeie en verstandige man, maar we zoeken een trainer van hetzelfde niveau als Luciano. Wim weet ook dat hij veel kan leren van mensen van zo?n niveau, met zoveel ervaring. Als je op die manier als assistent-trainer kan meegroeien, dan kan je bewijzen. Dat hij zich al bewezen heeft met de promotie? Hij heeft zich bewezen op het niveau tweede klasse, met een beperkt aantal goede spelers. Ik wil niet zeggen dat hij het niet ook op een hoger niveau zou kunnen, maar we konden dat risico niet nemen. Stel dat het bij de eerste wedstrijden niet goed zou gaan, dan zou hij al afgemaakt zijn voor de rest van zijn carri?re. We hebben een stappenplan: over twee of drie jaar kan Wim hier doorgroeien, of elders hogerop.?

?Waar we over twee of drie jaar willen staan? Elke club wil dan natuurlijk bovenaan het klassement staan, maar we moeten er zeker voor zorgen dat we niet iedere match opnieuw moeten uitleggen waar we met ons project naartoe willen. Ik hoop dat we dit jaar al goede middenmoot zijn en dat we mooi voetbal zien. Als we daarin slagen, is het al heel goed. Maar daarvoor moeten we de ploeg nog aanvullen, want onze basisploeg van vorig seizoen is nu wel kaalgeplukt. We moeten bekijken hoe we spelers van een bepaald niveau kunnen aantrekken. Want zoals Luciano zei: opbouwen, dat doe je niet op ??n dag.?

Decuyper: ?Ook naast het veld bouwen?
Patrick Decuyper geeft het sportieve beleid bij Antwerp dus uit handen en wordt vanaf heden verantwoordelijk voor het commerci?le beleid en de jeugdacademie Antwerp Diamonds, en kreeg nog even het woord: ?We hebben vrij snel na het kampioenschap samengezeten met Luciano D?Onofrio. Het was zelfs in tweede klasse al de bedoeling om een technische directeur aan te stellen, en dan vooral iemand met veel internationale contacten. We zaten meteen op dezelfde golflengte.?
?Maar we hebben altijd gezegd dat dit een langetermijnproject zou zijn. Als we van Antwerp de club willen maken die we allemaal willen, is dat niet enkel op het veld - waar Luciano de leiding zal nemen -, maar moeten we ook naast het veld bouwen. Met de bouw van de nieuwe tribune komen er heel wat commerci?le opportuniteiten op ons af. Dit is een club in volle groei, en dat proces zal ik behartigen.?

?Wat de Antwerp Diamonds betreft: ik heb de afgelopen weken veel samengezeten met de familie-Gheysens, en ik  voel hun wens om van de jeugd een structurele pijler van deze club te maken. Dat is altijd mijn kindje geweest. Als er veel jeugdspelers naar de A-kern kan doorstromen, is het een mooi project geweest. We hebben een fantastisch team maar er zijn nog veel uitdagingen.?

Michael Gheysens: ?Infrastructuur aanpakken?
Michael Gheysens, de zoon van Paul, zal ook een rol spelen in het nieuwe organigram van Antwerp, hij zal de belangen van zijn familie in de club vertegenwoordigen: ?De familie zal toezien op het commerci?le, structuur en infrastructurele beleid van deze club, om te verzekeren dat we  de geplande budgettaire groei kunnen verwezenlijken. De eerste stap in dat plan was de promotie naar eerste klasse.?

?De tweede stap wordt het aanpakken van de infrastructuur. We zijn al begonnen met de bouw van een nieuwe Tribune 1, zodat  we qua capaciteit, toegankelijkheid en veiligheid kunnen aanbieden wat een profclub van dit niveau moet kunnen aanbieden.  Die zou al binnen enkele weken gebouwd moeten worden. We zullen verder ook de parking en fietsenstalling vernieuwen. En op de middellange termijn zullen we ook onderzoeken hoe we Tribune 2 kunnen vernieuwen. We willen naast de nieuwe bussinessformules die we onze klanten zullen aanbieden, namelijk ook het basiscomfort van onze fans verhogen, naar het voorbeeld van AA Gent.?

Bron: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170613_02923126