Auteur Topic: Abonnementen  (gelezen 62217 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.178
    • SV Anzegem
Re: Abonnementen
« Reactie #100 Gepost op: juni 22, 2008, 11:26:11 am »
Zou er iemand kunnen vragen aan hoeveel ze ongeveer zitten?

Offline kofke

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Abonnementen
« Reactie #101 Gepost op: juni 22, 2008, 11:54:17 am »
Zou er iemand kunnen vragen aan hoeveel ze ongeveer zitten?

In HLN stond dat het ongeveer gelijk verloopt met vorig seizoen

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Abonnementen
« Reactie #102 Gepost op: juni 22, 2008, 05:20:35 pm »
Zou er iemand kunnen vragen aan hoeveel ze ongeveer zitten?

Ik heb het gevraagt en ze zijn er bijna zeker van dat ze er evenveel gaan hebben als vorig seizoen. Michien wel meer maar dat weet je natuurlijk nu nog niet...
essevee till i die!!!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Abonnementen
« Reactie #103 Gepost op: juni 22, 2008, 11:17:27 pm »
Zou er iemand kunnen vragen aan hoeveel ze ongeveer zitten?

Ik heb het gevraagt en ze zijn er bijna zeker van dat ze er evenveel gaan hebben als vorig seizoen. Michien wel meer maar dat weet je natuurlijk nu nog niet...

dit kan je toch pas weten eenmaal de nieuwe abo's kunnen gaan e?  :P

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Abonnementen
« Reactie #104 Gepost op: juni 26, 2008, 08:03:00 am »
Wij gaan ons abonement pas vernieuwen als we weten wat er bijkomt van nieuwe spelers.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Abonnementen
« Reactie #105 Gepost op: juni 26, 2008, 08:05:20 am »
Wij gaan ons abonement pas vernieuwen als we weten wat er bijkomt van nieuwe spelers.

dan verander je je nick best in svzwsuccesfan

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Abonnementen
« Reactie #106 Gepost op: juni 26, 2008, 09:19:17 am »
Wij gaan ons abonement pas vernieuwen als we weten wat er bijkomt van nieuwe spelers.

Ge weet toch wat er bij komt. Colpaert, Matton, wachelet, Berrier, Neumayr

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Abonnementen
« Reactie #107 Gepost op: juni 26, 2008, 11:22:00 am »
Wij gaan ons abonement pas vernieuwen als we weten wat er bijkomt van nieuwe spelers.


Da gij da ier durft posten, shit man dat noemd em dan supporter. Khoop da je gewoon thuis blijft met zo een mentaliteit.
essevee till i die!!!

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Abonnementen
« Reactie #108 Gepost op: juni 26, 2008, 11:31:15 am »
Wij zijn reeds van 1969 supporter van Waregem daarna van SVZW wij waren overal  in eerste tot met vierde klasse, ik ben een speler van destijds 3? klasse  en ik kan jullie zeggen wij hebben reeds alles gezien. Nu wachten eens af wat het wordt met de TRANFERS ???? wij moeten natuurlijk geen 14 nieuwe hebben zoals. ;)

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Abonnementen
« Reactie #109 Gepost op: juni 26, 2008, 12:17:02 pm »
Wij zijn reeds van 1969 supporter van Waregem daarna van SVZW wij waren overal  in eerste tot met vierde klasse, ik ben een speler van destijds 3? klasse  en ik kan jullie zeggen wij hebben reeds alles gezien. Nu wachten eens af wat het wordt met de TRANFERS ???? wij moeten natuurlijk geen 14 nieuwe hebben zoals. ;)

Ik moet niet weten of je nu al 50j of 5j komt, gewoon wachten van u abbonement te verlengen omdat er nog twee transfers moeten komen? Ik kan er niet echt bij maar kom. Ik kijk niet naar de transfers gewoon ieder jaar ga ik achter een abbonement.
essevee till i die!!!

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Abonnementen
« Reactie #110 Gepost op: juni 26, 2008, 12:20:33 pm »
Dat zijn dan de succes supporters... Ook ak kom je al zo lang, dat doet er gewoon niet toe!
Khoop voor u dat ge u gaat amuseren met u pakske chips en u colatje voor u tv!

WANKER!
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

sv74

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #111 Gepost op: juni 26, 2008, 12:33:27 pm »
Dat zijn dan de succes supporters... Ook ak kom je al zo lang, dat doet er gewoon niet toe!
Khoop voor u dat ge u gaat amuseren met u pakske chips en u colatje voor u tv!

WANKER!
Moet je daarom direkt de mensen verwijten naar de kop sturen?  Wat een reactie is dit.  Ik kijk ook niet naar transfers en dergelijke, maar als die mens dat nu doet dat is zijn zaak.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #112 Gepost op: juni 26, 2008, 01:50:32 pm »
Hij stond er (net zoals ik en een paar andere hier op het forum kan ik me voorstellen) wel heel zijn leven voor Essevee, in eerste maar ook in tweede, Europees maar ook in vierde. Kunnen h??l wat mensen een voorbeeld aan nemen - en dat hij hier uitgescholden wordt vind ik beneden alle peil, wetende dat de meesten hier waarschijnlijk nog maar een paar jaar fan zijn van 'Zulte Waregem' en zich langs geen kanten kunnen voorstellen wat het is om uw club te volgen in vierde klasse - en de grootste schreeuwers hier waarschijnlijk al lang aan Jan Breydel stonden aan te schuiven voor een blauw zwart abo. Als hij transfers wil afwachten dan is dat zijn goed recht.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Abonnementen
« Reactie #113 Gepost op: juni 26, 2008, 01:51:47 pm »
iedereen zijn gedacht, maar de transfers zeggen ook niet alles. 

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Abonnementen
« Reactie #114 Gepost op: juni 26, 2008, 02:21:10 pm »
Echte supporters gaan toch niet wachten van een abbo te kopen, een abbo kopen hangt bij ik zeker niet af van de transfers, ge blijft toch achter uw ploeg staan
Das mijn mening dan toch  ???

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Abonnementen
« Reactie #115 Gepost op: juni 26, 2008, 02:41:25 pm »
echte supporters, namaaksupporters... Iedereen die Zulte Waregem in z'n hart draagt is voor mij een Zulte Waregemsupporter. Als die persoon nu enkel een abo neemt als er goede transfers zijn (al zegt dit niet alles.. Leye, die niet veelbelovend was, en jelavic, die wel veel belovend was), is dat zijn keuze.

Ik ga dit seizoen allesinds voor de 1ste keer een abo hebben  :D

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Abonnementen
« Reactie #116 Gepost op: juni 26, 2008, 03:03:37 pm »
Hij stond er (net zoals ik en een paar andere hier op het forum kan ik me voorstellen) wel heel zijn leven voor Essevee, in eerste maar ook in tweede, Europees maar ook in vierde. Kunnen h??l wat mensen een voorbeeld aan nemen - en dat hij hier uitgescholden wordt vind ik beneden alle peil, wetende dat de meesten hier waarschijnlijk nog maar een paar jaar fan zijn van 'Zulte Waregem' en zich langs geen kanten kunnen voorstellen wat het is om uw club te volgen in vierde klasse - en de grootste schreeuwers hier waarschijnlijk al lang aan Jan Breydel stonden aan te schuiven voor een blauw zwart abo. Als hij transfers wil afwachten dan is dat zijn goed recht.

idd ik ben ook een van die weinigen hier die al heel men leven naar den essevee gaat den tijden van kruezen, vidmar, teppers oulare ke het allemaal meegemaakt zelfs in vierde!!
Maar iedereen heeft zijn mening erover he maar niemand kan mijn mening veranderen al zouden we terug zakken ik blijf achter men ploeg staan

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Abonnementen
« Reactie #117 Gepost op: juni 26, 2008, 03:15:41 pm »
Ik ging al naar Zultse VV gaan kijken van toen ze nog in 2e provinciale speelden (en toch ben ik nog maar pas 28 jaar).

Ik kan best begrijpen dat je met ouder worden minder fanatiek wordt. Je hebt het allemaal al "gezien"...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Abonnementen
« Reactie #118 Gepost op: juni 26, 2008, 03:29:11 pm »
Ik ging al naar Zultse VV gaan kijken van toen ze nog in 2e provinciale speelden (en toch ben ik nog maar pas 28 jaar).

Ik kan best begrijpen dat je met ouder worden minder fanatiek wordt. Je hebt het allemaal al "gezien"...

ik heb het niet op u he , maar sommige die denken dat ze iedereen kunnen afschilderen omdat ze eens geen abbo kopen of wachten!!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Abonnementen
« Reactie #119 Gepost op: juni 27, 2008, 09:43:20 am »
Ik ging al naar Zultse VV gaan kijken van toen ze nog in 2e provinciale speelden (en toch ben ik nog maar pas 28 jaar).

Ik kan best begrijpen dat je met ouder worden minder fanatiek wordt. Je hebt het allemaal al "gezien"...

ik heb het niet op u he , maar sommige die denken dat ze iedereen kunnen afschilderen omdat ze eens geen abbo kopen of wachten!!
Tis dat he. Het is niet omdat ge geen abonnement hebt dat ge geen 'echte' supporter zijt. ( al vind ik de transfers wel een rare reden om al dan niet een abo te kopen, maar goed ) :)
« Laatst bewerkt op: juni 27, 2008, 12:12:55 pm door sv_forever »