Auteur Topic: Abonnementen  (gelezen 62369 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Abonnementen
« Reactie #280 Gepost op: juni 18, 2009, 11:02:31 pm »
heb ook vier nieuwe abonnees mee volgend jaar,ik zie het ook volledig zitten ! ;) ;)

Met ??n geraak je ook binnen he :p
Het nieuwsblad: SVZW verkocht reeds 3870 abbonementen, dat zijn er 150 meer dan vorig jaar dezelfde periode...
tja maar voor het verlengen van de abbo's is de tijd gedaan toch? dus met andere woorden zo 600 man die zijn abbo niet verlengt heeft?

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Abonnementen
« Reactie #281 Gepost op: juni 19, 2009, 12:15:12 am »
Zeker minder dan 600..
Mensen die veranderen van plaats hebben hun abbonement nog niet gehad.. En ik kan je zo 50-tal namen geven van zo'n gevallen..
Heel wat studenten hebben deze week geweest maar moeten ook wachten tot volgende week tot het vrije verkoop is.. Ze waren dit vergeten door den blok..
Maak je niet ongerust, we gaan meer abonnementen verkopen dan voorheen..

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.035
Re: Abonnementen
« Reactie #282 Gepost op: juni 19, 2009, 08:51:55 am »
heb ook vier nieuwe abonnees mee volgend jaar,ik zie het ook volledig zitten ! ;) ;)

Met ??n geraak je ook binnen he :p
Het nieuwsblad: SVZW verkocht reeds 3870 abbonementen, dat zijn er 150 meer dan vorig jaar dezelfde periode...
tja maar voor het verlengen van de abbo's is de tijd gedaan toch? dus met andere woorden zo 600 man die zijn abbo niet verlengt heeft?
Het gebeurt nooit dat iedereen zijn abbo verlengd h?, velen wisselen van plaats etc.
Je moet het zo zien: We hebben er nu nog maar 600 minder verkocht dan vorig jaar in totaal, en de vrije verkoop moet nog starten... Dus we zullen idd meer abbonementen aan de man brengen in totaal dan vorig seizoen, wat mij na een 5de plaats en goed voetbal ook niet meer dan logisch lijkt...

Offline bvdv

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: Abonnementen
« Reactie #283 Gepost op: juni 19, 2009, 11:23:02 am »
Zeker minder dan 600..
Mensen die veranderen van plaats hebben hun abbonement nog niet gehad.. En ik kan je zo 50-tal namen geven van zo'n gevallen..
Heel wat studenten hebben deze week geweest maar moeten ook wachten tot volgende week tot het vrije verkoop is.. Ze waren dit vergeten door den blok..
Maak je niet ongerust, we gaan meer abonnementen verkopen dan voorheen..

Ben er een van, zal nog wel een goed plaatsje vinden hoop ik

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Abonnementen
« Reactie #284 Gepost op: juni 19, 2009, 04:07:32 pm »
Zeker minder dan 600..
Mensen die veranderen van plaats hebben hun abbonement nog niet gehad.. En ik kan je zo 50-tal namen geven van zo'n gevallen..
Heel wat studenten hebben deze week geweest maar moeten ook wachten tot volgende week tot het vrije verkoop is.. Ze waren dit vergeten door den blok..
Maak je niet ongerust, we gaan meer abonnementen verkopen dan voorheen..

Ben er een van, zal nog wel een goed plaatsje vinden hoop ik

Idem hier, samen met nog 3 maten gaan we er in de loop van volgende week achter. Veel kans dat ik van plaats verander, want aangezien ik vorig jaar ook al zo laat was, heb ik dan maar een plaatsje apart moeten nemen. Nu op hoop van zegen naast de maten :P En is het niet zo, dan is da geen enkel probleem, want geen enkele essevee sup die gezaagd heeft dak dit jaar op zijn plek zat, zelfs bij bomvolle matchen :) Leve de Essevee-sups!

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.126
Re: Abonnementen
« Reactie #285 Gepost op: juni 22, 2009, 08:33:29 pm »
Iemand langs het onthaal gepasseerd vandaag ? Was de 1ste dag vrije verkoop zeker hopelijk komen er een dergelijk aantal nieuwe kaarthouders bij !!!! :) :)

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Abonnementen
« Reactie #286 Gepost op: juni 22, 2009, 08:48:05 pm »
Jup, deze morgen geweest rond 10u net voor aanvang van de training. Stonden een 3tal mensen voor, voor wie de abo's blijkbaar al klaar lagen en toen wij de onze betaald hadden, stond er toch alweer ne man of 4 achter. Kdenk da ze haar werk ga gehad hebben vandaag  ;)

svzw sup

  • Gast
Re: Abonnementen
« Reactie #287 Gepost op: juni 22, 2009, 09:05:42 pm »
hopelijk komen der nog een 'karre' bij ;)

Offline vazz

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Abonnementen
« Reactie #288 Gepost op: juni 22, 2009, 09:12:41 pm »
Wat is dan het streefdoel voor dit jaar eigenlijk? 5000?  Hoeveel waren het er dit jaar?? Thx

Offline bvdv

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: Abonnementen
« Reactie #289 Gepost op: juni 22, 2009, 09:19:12 pm »
Iemand langs het onthaal gepasseerd vandaag ? Was de 1ste dag vrije verkoop zeker hopelijk komen er een dergelijk aantal nieuwe kaarthouders bij !!!! :) :)

vandaag abonnement weest verlengen, ja er waren 2 nieuwe en 2 verlengde voor mij en achter mij wast ook een rijtje, dus denk wel dat vlot loopt.

Het truitje rood-groen wordt ook volgend jaar het 1e truitje volgens de voorbijgelopen mevrouw van het onthaal. Weet wel niet 100% zeker of het over de 1e ploeg ging.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Abonnementen
« Reactie #290 Gepost op: juni 22, 2009, 09:27:24 pm »
Gaat over de eerste ploeg.
En inderdaad het is razenddruk op het onthaal voor abbonementen!!
Dat mevrouwke van het onthaal niet teveel belasten aub ;)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.178
    • SV Anzegem
Re: Abonnementen
« Reactie #291 Gepost op: juni 22, 2009, 09:27:56 pm »
Gaat over de eerste ploeg.
En inderdaad het is razenddruk op het onthaal voor abbonementen!!
Dat mevrouwke van het onthaal niet teveel belasten aub ;)

Er zijn mensen die er thuis hinder van onder vinden? ;)

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Abonnementen
« Reactie #292 Gepost op: juni 22, 2009, 09:30:49 pm »
Ja!
Moet nu zelf mijn kamer kuisen :(
Jullie zijn allemaal bedankt!

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Abonnementen
« Reactie #293 Gepost op: juni 22, 2009, 09:42:14 pm »
Ja!
Moet nu zelf mijn kamer kuisen :(
Jullie zijn allemaal bedankt!

Ge moet iets doen, morgen na uw laatste examen.  :D
No pain, no gain.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Abonnementen
« Reactie #294 Gepost op: juni 22, 2009, 11:51:16 pm »
Ik ben vandaag geweest rond 11u om mijn abbo te VERLENGEN, khad blijkbaar geluk dat ik de enigste was, er stond wel iemand achter mij.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Abonnementen
« Reactie #295 Gepost op: juni 23, 2009, 12:32:59 am »
Hier mag je er ook nog eentje rekenen voor T.

En ik ken er nog zo wel een paar.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Abonnementen
« Reactie #296 Gepost op: juni 23, 2009, 07:43:54 pm »
een vriend van mij is geweest voor een nieuw abonnement. iemand zie daar van het bestuur dat ze aan de kaap van 4.000 zitten.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.654
Re: Abonnementen
« Reactie #297 Gepost op: juni 23, 2009, 07:46:22 pm »
Ook vandaag mijn nieuw seizoenskaartje gaan afhalen, ik had veel geluk dat ik op mijn plaats van vorig jaar kon blijven zitten vertelde ze me want vak R is al quasi uitverkocht.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Abonnementen
« Reactie #298 Gepost op: juni 24, 2009, 12:04:28 am »
aangezien ik zelden of nooit naar den delhaize ga (en als ik al ga maar voor een paar euroots) , heb ik dan bonnenboekje verpatst voor 35 euroots  :)  waarbij ongeveer 1/7 van mijn abonnement bij deze terugbetaald is !

dieje mens was content met voor 100 euro bonnen voor slechts 35 euro, en ik voor die 35 euro

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Abonnementen
« Reactie #299 Gepost op: juni 24, 2009, 10:55:07 am »
aangezien ik zelden of nooit naar den delhaize ga (en als ik al ga maar voor een paar euroots) , heb ik dan bonnenboekje verpatst voor 35 euroots  :)  waarbij ongeveer 1/7 van mijn abonnement bij deze terugbetaald is !

dieje mens was content met voor 100 euro bonnen voor slechts 35 euro, en ik voor die 35 euro
We hebben dus een dealer op het forum  ;D :D