Auteur Topic: [NB] Lokeren 2-1 Essevee  (gelezen 5713 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #20 Gepost op: januari 18, 2009, 12:01:45 pm »
als de klik tussen Nfor en Leye er komt zal dit nog vuurwerk geven,
die 2 passen in ons systeem,
maar hebben uiteraard nog geen blindelingse feeling waar ze moeten lopen


Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #21 Gepost op: januari 18, 2009, 12:10:28 pm »
als de klik tussen Nfor en Leye er komt zal dit nog vuurwerk geven,
die 2 passen in ons systeem,
maar hebben uiteraard nog geen blindelingse feeling waar ze moeten lopen



Hier heb je gelijk,hoor. Er zaten gisteren mooie combinaties bij tussen Berrier-Leye-Nfor. Met Berrier als belangrijkste schakel. Die 3 zullen in deze terugronde nog voor knappe acties zorgen.
-SVZW Forever-

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #22 Gepost op: januari 18, 2009, 12:49:07 pm »
Jammer dat er bijna geen volk mee was van Waregem  :-\
SV TILL I DIE

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #23 Gepost op: januari 18, 2009, 12:59:58 pm »
Leye kan echt nie afwerken h?.
Geef zijn open doelkans aan Maazou en tis direct goale!
 :(

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #24 Gepost op: januari 18, 2009, 01:20:27 pm »
Spijtig van Taravel. Speelde uiterst sterk, maar bij de 2e goal loopt hij inderdaad verkeerd en, jammergenoeg, scoorde Maazou (waar hij tegen stond) ook het eerste doelpunt. Zeker een versterking, maar er is nog wat schaafwerk aan. Zeker een contract aanbieden.

Het is trouwens lang geleden dat we nog eens een linksvoetige centrale verdediger hadden ...

Over de match : Speel die match 10 keer , we winnen hem 8 keer. Het zat een beetje tegen, maar ik onthoud de drang waarmee ons team naar voren voetbalde en Lokeren overspoelde. Tweede helft hadden ze geen poot aan de grond, de mannen van Leekens!
Webteam SV Zulte Waregem

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #25 Gepost op: januari 18, 2009, 01:27:42 pm »
Onverdiend verloren.   :-[

Op z'n minst een gelijkspel verdiend. Maar ja, Lokeren is qua effici?ntie top.
Wij missen de kansen en masse, zij hebben er niet veel nodig (zie ook Anderlecht-Cercle gisteren).

3 knappe prestaties: Nfor, Taravel en, vooral, Berrier.
Die laatste bewees, nogmaals, z'n waarde voor Essevee.
Leye speelde een redelijke wedstrijd maar kan gewoonweg niet afwerken waar het moet...

Zwak vond ik Minne en Buysse.

Ik erger me steendood aan Dury z'n wissels.
Bij het gelijkspel moest hij z'n aanvallers ingebracht hebben. Maar nee, alweer wachten tot het kalf half verdronken is.  ::)
En dan krijgt Janis, ocharme, 1 SPEELMINUUT!  >:( Wat heeft die jongen, in godsnaam, misdaan dat hij altijd voor de schijn nog efkes mag opdraven??!!

Naar volgende week toe: een probleem op onze linkerachterzijde EN stevige afwerkingsmiserie.

Echt jammer van de verloren punten vandaag  :(

Maken onze vedetten hun kansen af - tenslotte waar ze voor betaald worden - dan heeft niemand maar dan ook niemand het hier over Dury. Als er vanavond iemand n?et gefaald heeft, dan is het wel Dury me dunkt. Op verplaatsing bij de ploeg met de beste verdediging van het land zo fris en aanvallend gaan voetballen, met vele kansen als gevolg - chapeau!

Spijtig genoeg ziet voetbalminnend Belgi? opnieuw enkel de uitslag en wordt deze mooie prestatie van ons volledig vergeten.

Heb jij een geheime realtie met F.D.? Je was blijkbaar niet aanwezig deze avond, maar je komt hier aandraven met een analyse alsof je naast hem op de bank zat.

Komaan superjood, you can do better than that. Kind toch.

Ik kon inderdaad niet aanwezig zijn in Lokeren, maar vertel me waar precies ik verkeerd zat, ik ben benieuwd.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #26 Gepost op: januari 18, 2009, 01:51:54 pm »
Jammer dat er bijna geen volk mee was van Waregem  :-\

? tzelfde of andere jaren in lokeren... . En kvon dat er na woensdag nog veel volk mee was eigenlijk. der zaten er nog boven ook h?
essevee till i die!!!

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #27 Gepost op: januari 18, 2009, 01:53:07 pm »
laat die jongen toch...

jister voor 100% van overtuigd dat als er nieuwe trainer is we beter resultaten zouden behalen.

Nuja dat is goed mogelijk. Nieuwe trainer heeft een zeker effect op de spelersgroep (nen boost) maar lang blijft dit nie duren. Mss zou een andere trainer niet moeten onderdoen voor dury.

Maar ik vind dat we best op onze plaats staan met dit elftal(het kon wat hoger maar het onbreekt dan aan het nodige geluk). Dury maakt mooi gebruik van wat de kern te bieden heeft en speelt daar goed op in. Voor mij is i ideaal, haalt et maximum uit de kern (volgens mij,mss af et toe rare wissels maar niemand kent de spelers groep beter dan hem...(logica zelve)). Nu en dan valt het es tegen, zoals gisteren. Maar die 2 fouten in de verdediging zou ik zeker niet aan dury toewijzen, kzie zelf niet in hoe dat je da zou kunnen...

Met andere woorden... argumenten genoeg waarom dury zou moeten blijven. Maar der zijn der zeker nie genoeg dat we een andere trainer zouden moeten hebben.

En hij (superjood) blijft maar aanhouden dat dury heeft afgedaan, maar waarom juist?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #28 Gepost op: januari 18, 2009, 03:56:22 pm »
Jammer dat er bijna geen volk mee was van Waregem  :-\

? tzelfde of andere jaren in lokeren... . En kvon dat er na woensdag nog veel volk mee was eigenlijk. der zaten er nog boven ook h?

Was alweer behoorlijk veel volk mee, en dit na woensdag.

Nog altijd meer volk dan een bergen, roulers, kvk, dender, tubeke, charleroi, westerlo, moeskroen, gba zouden meebrengen.

Onverdiend verloren tegen zo nen kakploeg.  Bijna noppes gedaan, essevee kampeerde vooral 2e helft op de helft van lokeren.

Lokeren kwam 3x over en scoorde 2x.  Ballen vooruit pompen en stampen en maken dat hij bij mazou terecht komt.

Maar ja heel belgie heeft dit weer niet gezien en kijkt in zijn krant en ziet 2-1 staan en essevee op een 12de plaats.  We hebben een kern voor zeker die top 7 te halen met bij vlagen knap voetbal.  En we verdienen nu al zeker 7 punten meer dan dat we hebben.  Spijtig.

Vorig jaar veel slecht voetbal en dan konden ze ons afbreken en belachelijk doen.

Op de steun van studio anderlecht (??n) moeten we ook al niet rekenen, want die zal belgie natuurlijk niet tonen hoe aanvallend en sterk essevee speelde.

HEEL SPIJTIGE NEDERLAAG.

Maar het geeft wel hoop terug.  Winnen tegen brugge!

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #29 Gepost op: januari 18, 2009, 06:10:53 pm »
als we verliezen tegen brugge zal het beginnen warm komen onderaan het klassement. wie niet kan scoren. kan niet winnen. zo simpel is het.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #30 Gepost op: januari 18, 2009, 07:02:51 pm »
als we verliezen tegen brugge zal het beginnen warm komen onderaan het klassement. wie niet kan scoren. kan niet winnen. zo simpel is het.

We staan nog steeds 10 punten voor op de gevarenzone. Spijtig van de verloren punten op Lokeren, maar dat is voetbal, en als we dat niveau kunnen herhalen in vergelijkbare wedstrijden (en waarom niet, met een volledige ploeg dan nog) dan pakken we die punten nog wel in het verdere verloop van de competitie. Tegen Club Brugge moet je trouwens geen punten pakken, alles w?t je pakt is een extra'tje. We spelen nog thuis tegen oa Kv Mechelen (te doen), Dender (te doen), Westerlo (te doen), Roeselare (te doen), Kortrijk (te doen), en Bergen (te doen). De verplaatsingen worden h??l wat moeilijker - Genk, Anderlecht, Gent, Beerschot, Charleroi en Moeskroen, das andere koek. Het zal vooral thuis moeten gebeuren dus, maar om nu te zeggen dat we het moeilijk gaan krijgen is erover. Gene paniek, we blijven in eerste klasse, daar durf ik h??l veel geld op zetten. De ploeg blijven steunen, en we komen er zeker. Het seizoen is nog lang, we krijgen nog een hele hoop mooie verplaatsingen ?n thuismatchen tg Club, Standard en tegen Kortrijk uiteraard.


Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #31 Gepost op: januari 18, 2009, 09:36:02 pm »
als we verliezen tegen brugge zal het beginnen warm komen onderaan het klassement. wie niet kan scoren. kan niet winnen. zo simpel is het.

We staan nog steeds 10 punten voor op de gevarenzone. Spijtig van de verloren punten op Lokeren, maar dat is voetbal, en als we dat niveau kunnen herhalen in vergelijkbare wedstrijden (en waarom niet, met een volledige ploeg dan nog) dan pakken we die punten nog wel in het verdere verloop van de competitie. Tegen Club Brugge moet je trouwens geen punten pakken, alles w?t je pakt is een extra'tje. We spelen nog thuis tegen oa Kv Mechelen (te doen), Dender (te doen), Westerlo (te doen), Roeselare (te doen), Kortrijk (te doen), en Bergen (te doen). De verplaatsingen worden h??l wat moeilijker - Genk, Anderlecht, Gent, Beerschot, Charleroi en Moeskroen, das andere koek. Het zal vooral thuis moeten gebeuren dus, maar om nu te zeggen dat we het moeilijk gaan krijgen is erover. Gene paniek, we blijven in eerste klasse, daar durf ik h??l veel geld op zetten. De ploeg blijven steunen, en we komen er zeker. Het seizoen is nog lang, we krijgen nog een hele hoop mooie verplaatsingen ?n thuismatchen tg Club, Standard en tegen Kortrijk uiteraard.

denk da we toch paar puntjes moeten halen op verplaatsing... Moeskroen is volgens mij enorm verzwakt en dat zeggen hun supporters ook. Daar moet dan ook wel wat te rapen zijn volgens mij. en voor de rest gewoon zorgen dat we terug voorbij die dikke nekken gaan!

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #32 Gepost op: januari 18, 2009, 10:58:53 pm »
Op basis van het geleverde spel verdienden we te winnen,maar ja we kregen een lesje in efficientie van lokeren(maazou) gisteren.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #33 Gepost op: januari 19, 2009, 10:37:02 am »
Helaas is hetgeen waarvoor ik vreesde uitgekomen. Twee ploegen die aan elkaar gewaagd zijn maar voorin is er wel een wezenlijk verschil in kwaliteit. Mazou - Leye: 2-1.

Een nederlaag op Lokeren is geen schande en als dat onverdiend is dan is dat dubbel jammer. Alleen blijft bij mij het gevoel van de uitschakeling op Mechelen overheersen. En dat zal nog een tijdje nazinderen. Voor de rest kijk ik met 1 oog naar onderen. De kloof met nummer 15 blijft 9 punten waardoor we nog niet moeten panikeren.
Een stunt tegn Brugge zou heel wat supporters deugd doen na een mislukte start in 2009. Daarop hopen dus zoniet wordt de volgende match tegen Mechelen er ??n met behoorlijk wat druk op de ketel.

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #34 Gepost op: januari 19, 2009, 07:31:03 pm »
dju toch, kvk staat nu voor ons door zonder veel overtuiging te winnen van roeselare (in ieder geval met minder overtuiging dan svzw) en wij verdienden zeker een punt, om niet te zeggen de drie punten. Ach ja, het belangrijkste is dat de spelersgroep met het hoofd omhoog kan terugblikken op lokeren (of ik hoop toch dat ze dat doen) en met genoeg zelfvertrouwen kan starten tegen klup. En daar hopelijk wel loon naar werken krijgen (als ze goed spelen natuurlijk  ::) ).

Offline den versten

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #35 Gepost op: januari 20, 2009, 12:06:16 am »
Mij is nog altijd niet duidelijk en daar wordt hier niet over gesproken waarom een Matton 85' mag blijven staan terwijl hij gewoon onzichtbaar was, we speelden met 10, hij was er duidelijk nog niet klaar voor ik vind dat Dury hem na een uurtje had mogen vervangen.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #36 Gepost op: januari 20, 2009, 12:14:21 am »
Nog geen enkel jaar in geslaagd er te raken in lokeren, altijd op slecht moment :o
Spijtig van de punten, maar die komen wel als we zo spelen.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #37 Gepost op: januari 20, 2009, 07:58:57 am »
Mij is nog altijd niet duidelijk en daar wordt hier niet over gesproken waarom een Matton 85' mag blijven staan terwijl hij gewoon onzichtbaar was, we speelden met 10, hij was er duidelijk nog niet klaar voor ik vind dat Dury hem na een uurtje had mogen vervangen.
Er nog niet klaar voor is volgens mij niet de realiteit... Linksbuiten is gewoon echt zijn positie niet...

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #38 Gepost op: januari 20, 2009, 10:53:06 am »
Mij is nog altijd niet duidelijk en daar wordt hier niet over gesproken waarom een Matton 85' mag blijven staan terwijl hij gewoon onzichtbaar was, we speelden met 10, hij was er duidelijk nog niet klaar voor ik vind dat Dury hem na een uurtje had mogen vervangen.

Matton heeft bewezen over welke klasse hij beschikt de eerste helft van de competitie.  Dat niveau kan hij enkel maar terug bereiken door hem zo veel mogelijk speelkansen te geven! 
Persoonlijk vind ik dat hij het nog te weinig heeft bewezen. In bepaalde wedstrijden is hij nog zeer afwezig, maar wisselvalligheid heeft waarschijnlijk te maken met zijn jeugdigheid. Het is wel goed dat hij speelt zodanig dat hij verder kan evolueren. Hopelijk kan hij mij nog meer overtuigen.