Auteur Topic: [NB] Lokeren 2-1 Essevee  (gelezen 5804 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
[NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Gepost op: januari 17, 2009, 09:50:06 pm »
Na het verlies van woensdag in de beker van Belgi?.
En vandaag verliezen we tegen Lokeren met 2-1
2x Maazou
1x Leye



Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #1 Gepost op: januari 17, 2009, 09:58:57 pm »
Hadden blijkbaar moeten winnen, veel kansen maar slechte afwerking (Leye?). Lesje in effici?ncie vanavond, Lokeren twee kansen en evenveel doelpunten (?). Positief was blijkbaar het goede spel (tegen een evenwaardige tegenstander), en dat op verplaatsing. Geeft toch goede moed voor de terugronde. Hebben zich dan toch herpakt na de mindere partij in Mechelen (?), chapeau.

Al de vraagtekens zie ik graag beantwoord (bevestigd?) door de aanwezigen - die alle respect verdienen overigens.

Edit: Cercle wint volledig onverdiend op Anderlecht, Lokeren wint volledig overdiend tegen ons, Dender wordt bestolen op Standard, Roeselare verdiende blijkbaar veel meer op Kortrijk. Een klassiek kutavondje voetbal.

;) :-\

Volgende week beter (afwerken).
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2009, 10:03:11 pm door Sv Zulte Waregem »

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #2 Gepost op: januari 17, 2009, 10:02:30 pm »
Onverdiend verloren.   :-[

Op z'n minst een gelijkspel verdiend. Maar ja, Lokeren is qua effici?ntie top.
Wij missen de kansen en masse, zij hebben er niet veel nodig (zie ook Anderlecht-Cercle gisteren).

3 knappe prestaties: Nfor, Taravel en, vooral, Berrier.
Die laatste bewees, nogmaals, z'n waarde voor Essevee.
Leye speelde een redelijke wedstrijd maar kan gewoonweg niet afwerken waar het moet...

Zwak vond ik Minne en Buysse.

Ik erger me steendood aan Dury z'n wissels.
Bij het gelijkspel moest hij z'n aanvallers ingebracht hebben. Maar nee, alweer wachten tot het kalf half verdronken is.  ::)
En dan krijgt Janis, ocharme, 1 SPEELMINUUT!  >:( Wat heeft die jongen, in godsnaam, misdaan dat hij altijd voor de schijn nog efkes mag opdraven??!!

Naar volgende week toe: een probleem op onze linkerachterzijde EN stevige afwerkingsmiserie.

Echt jammer van de verloren punten vandaag  :(


-SVZW Forever-

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #3 Gepost op: januari 17, 2009, 10:06:39 pm »
Onverdiend verloren.   :-[

Op z'n minst een gelijkspel verdiend. Maar ja, Lokeren is qua effici?ntie top.
Wij missen de kansen en masse, zij hebben er niet veel nodig (zie ook Anderlecht-Cercle gisteren).

3 knappe prestaties: Nfor, Taravel en, vooral, Berrier.
Die laatste bewees, nogmaals, z'n waarde voor Essevee.
Leye speelde een redelijke wedstrijd maar kan gewoonweg niet afwerken waar het moet...

Zwak vond ik Minne en Buysse.

Ik erger me steendood aan Dury z'n wissels.
Bij het gelijkspel moest hij z'n aanvallers ingebracht hebben. Maar nee, alweer wachten tot het kalf half verdronken is.  ::)
En dan krijgt Janis, ocharme, 1 SPEELMINUUT!  >:( Wat heeft die jongen, in godsnaam, misdaan dat hij altijd voor de schijn nog efkes mag opdraven??!!

Naar volgende week toe: een probleem op onze linkerachterzijde EN stevige afwerkingsmiserie.

Echt jammer van de verloren punten vandaag  :(

Maken onze vedetten hun kansen af - tenslotte waar ze voor betaald worden - dan heeft niemand maar dan ook niemand het hier over Dury. Als er vanavond iemand n?et gefaald heeft, dan is het wel Dury me dunkt. Op verplaatsing bij de ploeg met de beste verdediging van het land zo fris en aanvallend gaan voetballen, met vele kansen als gevolg - chapeau!

Spijtig genoeg ziet voetbalminnend Belgi? opnieuw enkel de uitslag en wordt deze mooie prestatie van ons volledig vergeten.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #4 Gepost op: januari 17, 2009, 10:08:21 pm »
Idd verdienden te winnen.
Leye alleen voor de keeper en missen en dan nog keer Copa die moe uithalen met 1 hand.
Dit stemt mij possitief maar jammer genoeg brengt het niks op.
Als we zo tegen club spelen en afwerken tegen 50% pakken we punten tegen Clup.

Clup wint met 3-0 maar krijgen 2 cadeaus van Beda.
1 rood die vrij zwaar was voor een arm vooruit ma ni echt met bedoeling om
en dan een strafschop na aangeschoten bal (wel gemist).
Laat clup dus ma denken da ze goe bezig zijn.
Nfor, Berrier, Dhaene waren heel goe.
Matton komt er wel weer en Leye zal de goal wel weer vinden.

De beste ploeg wint niet jammer genoeg maar hun spel was wel veeeeel beter,
beter zelfs dan in de heenronde.

Zulte Waregem speelt veel beter dan hun punten laten vermoeden is de reactie van Coninckske en
Nico op  Btv
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2009, 10:10:33 pm door Boer Boerie »

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #5 Gepost op: januari 17, 2009, 10:09:06 pm »
Dit zal dan zekers de 3 punten moeten worden volgende week tegen een Brugge die heropstaat. Belooft een mooi duel te worden!!!

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #6 Gepost op: januari 17, 2009, 10:11:45 pm »
ondanks het verlies ben ik nie helemaal ontevreden. Ik vond ons spel beter dan dat van lokeren in de 2 de helft. Eerste heb ik niet helemaal gezien, maar op basis van de tweede helft alleen zou zelf de 3 punten niet onverdiend geweest zijn denkik

maar weer worden we in de verdediging zo gemaklijk af gestraft. mazou is al zo efficient en snel. Bij zijn tweede doelpunt stond hij quasi alleen...

Leye... jah... speelde een goede match maar wat jammer van de gemist kans 1 vs 1 met copa...
dit is het enige dat leye nog mist in zijn spel, 1v1 met de keeper. Dit is zijn werkpunt maar er zit progressie in. Hij probeerde copa subtiel te verschalken maar copa ging zeer goed plat. Dus is denk dat hij er aan werkt. (tussendoor: dit leer je niet op een dag maar leer je door veel oefening en inzicht denkik, kijk naar adebayor vorig seizoen bij arsenal. Die jongen had geen goede afwerking, heeft daar heel de zomer KEI hard aan gewerkt en dan ging het bijna van zelf(ook door het vertrouwen dat hij er door opbouwd). Dit terzijde)

Jammer van de punten...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #7 Gepost op: januari 17, 2009, 10:21:52 pm »
Het grote probleem van Leye is inderdaad raar maar waar zijn afwerking. Hij heeft veel kansen en mist veel kansen, maar hij is op de juiste plaats, maar vergeet dan af te werken en dat is jammer. Hij zou met de vingers in de neus topschutter kunnen worden als hij afwerkt aan een gemiddelde spits in Belgi?, maar goed.
Verder heb ik gehoord op sporza dat Berrier en Taravel een prachtmatch speelden of zoals ze beschreven: Berrier die zijn passes met een meetlatje geeft :)
Jammer van onze linkerflank. Buysse zo sterk gestart dit seizoen en dan eigenlijk na de ddodsschop in Bruhhe precies nooit meer zijn niveua gehaald. Heel jammer want we zitten op die manier met een zwakke plek. Zeker als Meert er niet is.
Met andere woorden heel jammer van de punten, maar zoals velen zeiden in het begin van het seizoen: Liever op een 10de, 11de plaats met mooi voetbal dan op de 7de plaats met ... voetbal. Jammergenoeg hebben we de laatste 2 competitiematchen 3 a 5 punten te weinig gehad. Anders stonden we mooi klaar voor de europese plaatsen te bedreigen.
Nu hebben we opnieuw een goeie reeks nodig om bij die mannen te geraken.
Maar ik ben blij dat er op Lokeren mooi voetbal gebracht is door ons mannen, want dat op zich is daar al zeldzaam.

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #8 Gepost op: januari 17, 2009, 11:25:32 pm »
Onverdiende nederlaag  :(

Berrier (alweer), Taravel en Nfor (had hem zo goed niet verwacht eerlijk gezegd, maar soit hij moet nu bevestigen) speelden een dijk van een match.

Leye speelde vandaag ook weer sterk, maar had pech in de afwerking. 

Buysse was nergens en Minne was had het ook wat moeilijk.

Voor de rest : dikke pluim voor het geleverde spel, jammer van de punten.

Offline dejak

  • Leden
  • Berichten: 144
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #9 Gepost op: januari 17, 2009, 11:50:03 pm »
Volgens de beelden komt de 2de goal van Mazzou voort uit het feit dat Tavarel hem laat lopen...

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #10 Gepost op: januari 18, 2009, 12:15:39 am »
Buysse en vooral Minne waren duidelijk de minste van de ploeg deze avond...

En Dury jongen, als ge achter staat, waarom dan wachten tot 5 minuten voor tijd voor twee extra aanvallers in te brengen???  :o

Verder wel een goeie match gezien van ons gasten, denk dat we een goeie terugronde gaan spelen. Zoals reeds gezegd: Taravel, N'for en (opnieuw!) Berrier speelden een sterke match.

Offline Minje

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #11 Gepost op: januari 18, 2009, 12:23:48 am »
Nja, 9 kansen op 10 winnen we die match, of pakken we toch op zijn minst een punt. Het had niet mogen zijn. Niemand moet met de vinger gewezen worden, ook Leye of Dury niet (al stel ik me toch vragen bij zijn wissels). We hadden gewoon pech.
Maandag word ik weer uitgelachen op school door heel Kortrijk (want daar ga ik helaas naar school)... Zeggen dat Waregem veel beter voetbal speelde dan KVK dit weekend heeft geen zin, dat verstaan ze toch niet.

Maar soit, ik ga stoppen met zagen, volgende week moet Klup Bruhhe voor de bijl door een goede prestatie ook in punten om te zetten.
Essevee yay.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.285
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #12 Gepost op: januari 18, 2009, 12:47:35 am »
En Dury jongen, als ge achter staat, waarom dan wachten tot 5 minuten voor tijd voor twee extra aanvallers in te brengen???  :o
Toen we de tegengoal tegen kregen liep het vrij goed, dus waarom wisselen?
SV TILL I DIE

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #13 Gepost op: januari 18, 2009, 02:31:41 am »
Onverdiend verloren.   :-[

Op z'n minst een gelijkspel verdiend. Maar ja, Lokeren is qua effici?ntie top.
Wij missen de kansen en masse, zij hebben er niet veel nodig (zie ook Anderlecht-Cercle gisteren).

3 knappe prestaties: Nfor, Taravel en, vooral, Berrier.
Die laatste bewees, nogmaals, z'n waarde voor Essevee.
Leye speelde een redelijke wedstrijd maar kan gewoonweg niet afwerken waar het moet...

Zwak vond ik Minne en Buysse.

Ik erger me steendood aan Dury z'n wissels.
Bij het gelijkspel moest hij z'n aanvallers ingebracht hebben. Maar nee, alweer wachten tot het kalf half verdronken is.  ::)
En dan krijgt Janis, ocharme, 1 SPEELMINUUT!  >:( Wat heeft die jongen, in godsnaam, misdaan dat hij altijd voor de schijn nog efkes mag opdraven??!!

Naar volgende week toe: een probleem op onze linkerachterzijde EN stevige afwerkingsmiserie.

Echt jammer van de verloren punten vandaag  :(

Maken onze vedetten hun kansen af - tenslotte waar ze voor betaald worden - dan heeft niemand maar dan ook niemand het hier over Dury. Als er vanavond iemand n?et gefaald heeft, dan is het wel Dury me dunkt. Op verplaatsing bij de ploeg met de beste verdediging van het land zo fris en aanvallend gaan voetballen, met vele kansen als gevolg - chapeau!

Spijtig genoeg ziet voetbalminnend Belgi? opnieuw enkel de uitslag en wordt deze mooie prestatie van ons volledig vergeten.

Heb jij een geheime realtie met F.D.?  Je was blijkbaar niet aanwezig deze avond, maar je komt hier aandraven met een analyse alsof je naast hem op de bank zat...

flandria

  • Gast
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #14 Gepost op: januari 18, 2009, 08:44:31 am »
Zeer goede wedstrijd met veel goede combinaties tot aan het strafschopgebied maar dan...Het verschil vanavond was toch wel de kwaliteit van de spitsen. Maazou scoort twee maal en de onze missen ? volont?.
Misschien had Janis met zijn killerinstinct wel eerder mogen opdraven?

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #15 Gepost op: januari 18, 2009, 09:49:56 am »
Persoonlijk vond ik Berrier niet echt goed, probeerde voortdurend hakjes en ze mislukten altijd!
ook zijn lange ballen waren niet altijd dat!
Hij was goed, maar zoals sommigen hier zeggen"een prachtprestatie" dat vind ik overdreven!

Leye, alstublieft he, Balverlies, vast lopen, mist doelkansen! Op eenbepaald moment liept ie zelf weg van de bal, precies of twas een bomme!

Die Taravel is een echte versterking en samen met D'haene gisteren heel sterk, ik weet wel niet wat Dury dan gaat aanvangen met Colpaert!

Buyssee ook weer minder, het lukt blijkbaar allemaal niet meer bij hem, zijn rushes van vorig jaar komen er nu niet meer uit, en zijn verdedigen is niet zo sterk

Mijn conclusie: We missen Meertistuta en dat lijkt me heel duidelijk

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #16 Gepost op: januari 18, 2009, 09:51:50 am »
Dury begrijp ik soms niet Janis een minuut laten spelen begrijpen wie kan, ik had Matton 10 min voor tijd gewisselt met door Janis. ;)

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #17 Gepost op: januari 18, 2009, 09:53:49 am »
Wat moet men hierover zeggen, als ik volgens de verslagen en de beelden een analyse maak van de wedstrijd, op basis van de laatste twintig minuten van de wedstrijd, verdienden we van te winnen, als ik de volledige wedstrijd bekijkt, verdienden misschien een punt. De eerste helft was niet veel soeps. Onze verdediging heeft weer 2 gemakkelijke goals toegestaan, wat niet de eerste keer is dit seizoen. Bij de eerste goal trapt Buyse volledig naast de bal en kan Maazou de voorzet gemakkelijk binnenkoppen en bij de tweede goal krijgt hij vrije doorgang van onze verdediging. Van onze gemiste kansen gesproken, men moet de kansen maar afmaken. Als Leye alleen voor doel komt en hij trapt de bal pardoes op de doelman, is dit dan pech hebben, moet de doelman dan uit de weg springen of  heeft het met gebrek aan koelbloedigheid of kunde te maken. Als men altijd klaagt van als dit of als dat gebeurd was dan wonnen we wedstrijd, dan kunnen we tot morgenvroeg spreken, als mijn tante kl?. gehad, dan was ze mijn nonkel. De feiten zijn dat er 2-1 op het bord stond. Beweren dat we hier met groot verschil moesten gewonnen hebben vind ik toch wat overdreven. Lokeren heeft ook nog kansen gehad. Als men de kansen die men krijgt niet afmaakt kan men moeilijk winnen en dat is de essentie van het spel. Volgende keer beter.

Offline fidel2

  • Leden
  • Berichten: 22
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #18 Gepost op: januari 18, 2009, 11:17:57 am »
Volgens de beelden komt de 2de goal van Mazzou voort uit het feit dat Tavarel hem laat lopen...
dit is inderdaad het geval een zware fout volgens mij met de bekende gevolgen  :(

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] Lokeren 2-1 Essevee
« Reactie #19 Gepost op: januari 18, 2009, 11:34:36 am »
onverdiend, maar Leye laat opnieuw heel wat kansen liggen. Toch positief punt van hem, schitterende spits, loopt zich vrij, maakt kansen, maar maakt ze niet af. Als hij ze afmaakt dan hebben we terug onze superspits. Trouwens als je Dupr? weer ziet bloedt mijn hart opnieuw. Die hadden we gewoon terug moeten kopen van standard en niet lokeren. Hij zou terug perfect passen in ons elftal. Misschien toch eens polsen bij Lokeren...