Auteur Topic: [VB] RSC Anderlecht - SVZW  (gelezen 11968 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #20 Gepost op: februari 25, 2009, 06:19:27 pm »
schoone familie en vrienden heb jij haha. ;D

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #21 Gepost op: februari 25, 2009, 08:46:25 pm »
mijn vriend is al jaaaaaren anderlecht supp.,maar vergezelt mij toch op de essevee matchen ! :D

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #22 Gepost op: februari 25, 2009, 08:55:23 pm »
Een groot deel van  mijn vriendenkring is fan van Anderlecht. De dag na de 4-0 van vorige keer voelde ik me de koning van de wereld :P
mijn vriend is al jaaaaaren anderlecht supp.,maar vergezelt mij toch op de essevee matchen ! :D

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #23 Gepost op: februari 25, 2009, 09:36:33 pm »
Ik zie er ons niet te veel rapen...  6-0.   of neen, pak maar 2-1... Al hoop ik op een klasseflits van onze bmw-bezitter, Berrier.

welk model :D?

voor mij persoonlijk een 5, een 7 of een 3 coup? :p

 :o :o :o :o :o :o
de laatste keer dat ik hem zag autorijden was met een donkerblauwe MINI
mat da's ook van BMW zeker
is hier trouwens komen aanvliegen in augustus  met een Nissan 350 Z
die btw te koop stond voor ? 20.000



Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #24 Gepost op: februari 27, 2009, 05:10:24 pm »
Een groot deel van  mijn vriendenkring is fan van Anderlecht. De dag na de 4-0 van vorige keer voelde ik me de koning van de wereld :P
mijn vriend is al jaaaaaren anderlecht supp.,maar vergezelt mij toch op de essevee matchen ! :D

Ik ken ook ??n die supportert voor Anderlecht en Essevee. Op de 4-0 stond hij langs de verkeerde kant en zag hij maten van hem langs de andere kant die hun plezier niet op konden :D

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #25 Gepost op: februari 27, 2009, 06:21:15 pm »
Volgens mij is Anderlecht niet vergeten wat er is gebeurd aan de gaverbeek...
SV TILL I DIE

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #26 Gepost op: februari 27, 2009, 08:10:44 pm »
Volgens mij is Anderlecht niet vergeten wat er is gebeurd aan de gaverbeek...

Nee, inderdaad. Ofwel gaan die proberen wat georganiseerd te spelen en wordt het een nipte match, ofwel gaan ze proberen ons aanvallend uit verband te spelen en laten ze daardoor veel ruimte liggen. In dat geval kan het een schone match worden. Ik denk in ieder geval niet dat we zwaar kunnen verliezen. Ik hoop op een gelijkspel.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #27 Gepost op: februari 27, 2009, 08:16:31 pm »
Anderlecht is te arrogant om gwn georganiseerd te spelen. Reken er maar op dat ze zullen proberen aanvallen vanaf eerste minuut. Exact wat wij willen want onze sterkte ligt op de counter, wanneer we ruimte krijgen.
Wordt moeilijke match die denk ik alle kanten uit kan gaan.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #28 Gepost op: februari 27, 2009, 09:02:47 pm »
volgens mij staan Polak en Boussoufa op 2 gele kaarten, weet het wel niet zeker

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #29 Gepost op: februari 27, 2009, 10:20:38 pm »
volgens mij staan Polak en Boussoufa op 2 gele kaarten, weet het wel niet zeker
Dat zijn natuurlijk de twee dragende spelers van Anderlecht, hopelijk voor svzw pakken ze beiden geel...
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #30 Gepost op: februari 28, 2009, 01:49:49 am »
ALS we winnen tegen Westerlo, verwacht ik in Anderlecht een erg lekker rood-groen uitvak.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #31 Gepost op: februari 28, 2009, 11:32:26 am »
ALS we winnen tegen Westerlo, verwacht ik in Anderlecht een erg lekker rood-groen uitvak.

De uitvakken zitten altijd lekker gevuld door den essevee.  Zeker bij de top4 en mits winst vnvd, zullen de 904 tickets heel krap kunnen zijn.

Offline K-ESSEVEE

  • Leden
  • Berichten: 70
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #32 Gepost op: maart 01, 2009, 03:33:17 pm »
Bij Anderlecht heeft gisteren niemand geel gepakt die geel moest pakken denk ik.
enkel dien Juhasz.
Dus ze zullen op vol kracht spelen tegen de onzen.
Berrier is terug dus da is al positief.
Ik ga voor de volle pot... ge kunt niet positief genoeg ingesteld staan.
Nu enkel nog ne goeien arbiter ;)

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #33 Gepost op: maart 01, 2009, 03:34:12 pm »
Pfff.
1) Gisteren speelden ze (RSCA) amper gelijk dus moeten ze voor hun fans 3punten pakken.
2) Blammage van vorige keer zullen ze ni vergeten zijn, met als gevolg da ze der ook
een korf zullen willen maken. 4-0
3) Geen schorsingen of kwetsuren (recupereren Legaer en De Sutter)
4) We hebben nu toch al lang ni meer verloren wat de kans op verliezen vergroot.
MAAR
Voetbal is geen wiskunde of logica
Drawke dus.
2-2 2x voorkomen en met 10 eindigen

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #34 Gepost op: maart 03, 2009, 09:55:31 am »
Peter vandenbempt waarschuuwt rsca voor waregem.  Zei dit in een column, blablabla.... tegen moeskroen waren ze niet goed blabla.... de prinsen worden terug de slaven van rsca.  En dit nog eens erbij, zaterdagavond krijgen ze nog eens z waregem op bezoek, wat een heel lastige avond dreigt te worden voor de paarswitten.

Ook Joos gisteren in een interview met carlos.  Ja en z waregem komt eraan, ze zitten serieus op je hielen, jullie mogen achteruit beginnen kijken, want 2 ptn.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #35 Gepost op: maart 03, 2009, 05:36:41 pm »
Peter vandenbempt waarschuuwt rsca voor waregem.  Zei dit in een column, blablabla.... tegen moeskroen waren ze niet goed blabla.... de prinsen worden terug de slaven van rsca.  En dit nog eens erbij, zaterdagavond krijgen ze nog eens z waregem op bezoek, wat een heel lastige avond dreigt te worden voor de paarswitten.

Ook Joos gisteren in een interview met carlos.  Ja en z waregem komt eraan, ze zitten serieus op je hielen, jullie mogen achteruit beginnen kijken, want 2 ptn.
Correctie : vanaf vrijdag nog slechts 1 punt!!!  ;)

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #36 Gepost op: maart 03, 2009, 06:05:18 pm »
denk dat we zwaar op onze bek zullen gaan zaterdag. khoop van niet maar vrees ervoor. die 4-0 van de heenronde zal nog zeer zwaar op de maag liggen.  ;)

CB06_boy

  • Gast
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #37 Gepost op: maart 03, 2009, 06:49:00 pm »
De KBVB stuurt vanaf volgende week controleurs naar de verschillende voetbalstadions in eerste en tweede klasse. Dat weet de VRT. Bedoeling is een beter beeld te krijgen van al dan niet rascistische spreekkoren tijdens de wedstrijden.
De actie kadert in de strijd van de voetbalbond tegen kwetsend en rascistisch verbaal geweld. De controleurs zullen ook de houding van de officials beoordelen.

Tweedeklasser Virton diende onlangs nog een klacht in na kwetsende spreekkoren van Antwerpsupporters aan het adres van de Walen. De supporters scandeerden er 'Wallons, P?dophiles'.

 ;D ;D

opletten in rsca met liedjes als homo deschacht, nog liever dood dan sporting jood of we hebben het aan ons been  :'( :'(
bende bleiters bij den bond

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #38 Gepost op: maart 03, 2009, 06:53:45 pm »
homo deschacht is niet racistisch :)
zingen dus ! :D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #39 Gepost op: maart 03, 2009, 06:56:35 pm »
homo deschacht is niet racistisch :)
zingen dus ! :D

maar als we dat zouden zingen over boussafa, dan zou het wel racistisch zijn .

vreemd land leven we toch in h? .

net zoals de opmerkingen van spelers tegen elkaar .

zeggen 2 "blanke" spelers iets tegen elkaar, dan is het sportief uitdagen tegen de tegenstanders .

zeg je als "blanke" iets tegen een "zwarte" over een misgelopen transfer naar rusland , dan ben je een racist en trapt de "zwarte" uit razernij hysterisch een deur aan stukken .

staat daar trouwens geen stadionverbod op ? of geldt dat enkel voor ontevreden supporters die vernielingen aanrichten bij derby's  :)

« Laatst bewerkt op: maart 03, 2009, 07:01:23 pm door svzw81 »