Auteur Topic: [VB] SVZW-Westerlo  (gelezen 18181 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #20 Gepost op: februari 23, 2009, 02:00:22 pm »
Statistisch gezien is Westerlo alleszins niet onoverkomelijk. Ze behaalden , van hun 36 punten, 10 punten buitenshuis. 2 x wonnen ze (KVM en Chalala) en 4 x gelijk.
Voetbal is geen wiskunde, maar we moeten ze pakken!
Webteam SV Zulte Waregem

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #21 Gepost op: februari 23, 2009, 03:02:07 pm »
Ah Meertie ga weer meedoen. De aanjager. En van dat spandoek doen, al ben ik het soms niet eens met de keuzes maar kom.



pedro

  • Gast
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #22 Gepost op: februari 23, 2009, 04:05:07 pm »
gemakkelijk gaat het niet worden want westerlo is wa zwarte beest voor ons !zelfs al in de tyd van sv waregem;maar denk met het vorm en vertrouwen op 3-1

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #23 Gepost op: februari 23, 2009, 05:44:52 pm »
Zonder Berrier zal het plots veel minder draaien denk ik. Toch hoop ik op een (dik onverdiende) 1-0 overwinning. Doelpuntje van Taravel.

We recupereren wel Meert en Matton haalt ook weer zijn niveau van voor zijn blessure. Matton centraal met Hyland in steun en het moet wel lukken om Berrier te vervangen (dat hoop ik toch) Als we willen meedingen voor die 5e plaats dan mag ons team niet afhankelijk zijn van 1 man. Daarom heeft het me ook vertrouwen dat Berrier geen voet had in de 4 andere goals.
We hebben ons beste uur voetbal van dit seizoen gespeeld in onze thuismatch tegen Genk ZONDER BERRIER!!!
Alleen de afwerking haperde in die match.
Ik heb er het volste vertrouwen in dat we het laken naar ons toetrekken na een zinderende partij voetbal met 2 ploegen die er voluit voor gaan.
Opstelling :
---------- Bossut ----------
Minne-D'haene-Taravel-Reina
------ Lutte - Hyland ------
 Matton - Roelandts - Meert
----------- Nfor -----------
( Indien Taravel niet fit geraakt, Colpaert op zijn plaats. )
Prono : 2-1.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #24 Gepost op: februari 23, 2009, 06:03:04 pm »
Op sport.be staat dat Taravel knieblessure heeft? Kan iemand bevestigen? heeft iemand nieuws?

Laat ons hopen dat het meevalt. Steve kan Taravel probleemloos vervangen, maar een delicate blessure kunnen we missen.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #25 Gepost op: februari 23, 2009, 06:07:43 pm »
Op sport.be staat dat Taravel knieblessure heeft? Kan iemand bevestigen? heeft iemand nieuws?

Laat ons hopen dat het meevalt. Steve kan Taravel probleemloos vervangen, maar een delicate blessure kunnen we missen.

Zie [NB] AFC Tubeke - SVZW


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #26 Gepost op: februari 23, 2009, 07:03:39 pm »
Cercle Brugge (7e) moet naar Standard, Lokeren (8e) en Gent (9e) spelen tegen elkaar, en wij spelen tegen Westerlo dat net onder ons staat (6e). Met andere woorden: bij winst kunnen we waarschijnlijk weer een ongelofelijk goede zaak doen.

Het zal niet makkelijk worden, Westerlo staat niet voor niets 6e - en ze staan al langer dan ons in de subtop, draaien er toch al maandenlang zonder al teveel problemen mee zo lijkt me. Wij staan nu misschien wel 5e, maar afgelopen weekend waren zowat ?lle uitslagen natuurlijk wel in ons voordeel, toch niet vergeten (zonder iets te willen afdoen van onze schitterende prestaties). Een paar weken terug stonden we nog 12e ofzo en moest Dury nog buiten. Voetjes op de grond mensen, ik hoor hier en daar al 'Europees', laten we vooral niet gaan zweven, er zijn nog meer dan 30 punten te winnen... Of te verliezen.

Ik gok op een 1-1 gelijkspel, om zo 8 punten voor te komen op Scum City, dat slaag krijgt in Antwerpen.

Offline tvdb

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #27 Gepost op: februari 23, 2009, 10:21:36 pm »
Cercle Brugge (7e) moet naar Standard, Lokeren (8e) en Gent (9e) spelen tegen elkaar, en wij spelen tegen Westerlo dat net onder ons staat (6e). Met andere woorden: bij winst kunnen we waarschijnlijk weer een ongelofelijk goede zaak doen.

Het zal niet makkelijk worden, Westerlo staat niet voor niets 6e - en ze staan al langer dan ons in de subtop, draaien er toch al maandenlang zonder al teveel problemen mee zo lijkt me. Wij staan nu misschien wel 5e, maar afgelopen weekend waren zowat ?lle uitslagen natuurlijk wel in ons voordeel, toch niet vergeten (zonder iets te willen afdoen van onze schitterende prestaties). Een paar weken terug stonden we nog 12e ofzo en moest Dury nog buiten. Voetjes op de grond mensen, ik hoor hier en daar al 'Europees', laten we vooral niet gaan zweven, er zijn nog meer dan 30 punten te winnen... Of te verliezen.

Ik gok op een 1-1 gelijkspel, om zo 8 punten voor te komen op Scum City, dat slaag krijgt in Antwerpen.

en ook genk zie ik niet gaan winnen op mechelen vrijdag...

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #28 Gepost op: februari 23, 2009, 11:53:42 pm »
we zijn heel goed bezig.
maar nu toch 2 moeilijke weken.
thuis tegen westerlo en dan naar anderlecht!!
en meschien beter dat berrier nu geschorst is dan tegen anderlecht.
we zouden toch een 4 op 6 moeten kunnen halen al is kans op een 0 op 6 ook mogelijk daar moeten we zeker rekening mee houden!! maar met het voetbal dat we nu brengen positiespel zo goed als perfect en de overschakeling naar counters toe is met momenten gewoonweg fenominaal!!
en die 5 stek is zeker verdiend, maar met verlies tegen westerlo kunnen we toch terug paar plaatsjes zakken het staat allemaal zeer dicht op elkaar dus w8 tot we tegen westerlo gewonnen hebben en dan kunnen we meschien terug dromen voor die europese plaats!!

en over dury zoals ik al zij hij is goed bezig maar ik zou hem nu ook niet tot god benoemen :d
hij zegt meschien dat hij bij een topclub zit zeer mooie woorden maar hij heeft ook al dingen gezegt over ons ja ons ook dury aanhangers als we willen voetbal zien dat we maar naar manu moeten gaan kijken!!
zo iets zeg je niet tegen je aanhang ;) ik zeg vooral proficiat tegen de scouting !!

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #29 Gepost op: februari 24, 2009, 12:20:00 am »
Geef nu eens gewoon toe dat Dury goed werk levert, lg :) ofdat ge nu sympathie voor hem hebt of niet, je kan niet ontkennen dat het zo is.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #30 Gepost op: februari 24, 2009, 12:26:48 am »
lg, Dury had volledig gelijk met hetgeen hij zij..

Dury heeft enkele kleine gebreken, zoals iedereen, maar een betere trainer kunnen we ons echt niet inbeelden. We mogen content zijn dat hij wil blijven bij ons :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #31 Gepost op: februari 24, 2009, 09:53:25 am »
Nog nen extra stimulans voor zaterdag.
Overroepen ploegske doet zijn grote mond terug open, leye zijn sportieve verbetering.  ::)

AA Gent heeft nood aan vijfde plaats
Met de komst van onder meer Leye, Custovic, Smolders, Wils en Hanstveit mikte AA Gent op de titel van revelatie van de terugronde. Voorlopig kunnen de Buffalo's die ambitie niet waar maken. Manager Michel Louwagie maakt zich zorgen, ook op financieel vlak.

Voor iets hoort iets. AA Gent investeerde in januari in de uitbouw van de selectie. Koken kost echter geld. Een achtste of negende plaats zou niet alleen een sportieve opdoffer zijn. De Buffalo's moeten hoger eindigen om meer televisiegelden los te kunnen weken.

Vorig seizoen had de nummer vijf recht op 400.000 euro meer dan de nummer negen, de huidige positie van AA Gent. "Ik maak me zorgen", geeft manager Michel Louwagie in HLN. "Dit is niet goed voor de groei van de club, het budget en de waarde van de spelers zelf. Die vijfde plaats is een kwestie van moeten."

Michel Louwagie had al een gesprek met trainer Michel Preud'homme, er volgt nog een onderhoud. "We hebben talent genoeg en een bekwame trainer", stelt Louwagie. "Dus nu is het aan de spelers om hun verantwoordelijkheid op te pakken want ze hebben allemaal een goed contract. Nu moeten ze tonen dat ze topsporters zijn."


Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #32 Gepost op: februari 24, 2009, 09:56:26 am »
lg, Dury had volledig gelijk met hetgeen hij zij..

Dury heeft enkele kleine gebreken, zoals iedereen, maar een betere trainer kunnen we ons echt niet inbeelden. We mogen content zijn dat hij wil blijven bij ons :)

Dury is gewoon essevee.  Essevee is Dury.  Als dury weg gaat verliest essevee zijn gezicht.  Alles is dury gewoon, de spelstijl, de spelers ombouwen tot goede bekwame belangrijke pionen, de tactiek, hij kent het huis ten top en is bevriend met bestuur, het nieuwe stadion, de professionalisering, de spelers die we binnenhalen, de bezoekjes aan milaan, az enz.... En een clubhart ten top die geen enkele trainer nog heeft, en dat brengt hij over op dhaene, minne, meert enz... Andere trainer is binnen en buiten en weet aan geen kanten iets van den essevee, wat geld verdienen en weg indien het slecht gaat en de maand erna bij een andere club. voor dury is het zijn kind.  Hij heeft het opgebouwd en zal het afwerken ook.  Voor mij mag hij idd God genoemt worden onder de esseveefans. 

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #33 Gepost op: februari 24, 2009, 10:12:30 am »
we zijn heel goed bezig.
maar nu toch 2 moeilijke weken.
thuis tegen westerlo en dan naar anderlecht!!
en meschien beter dat berrier nu geschorst is dan tegen anderlecht.
we zouden toch een 4 op 6 moeten kunnen halen al is kans op een 0 op 6 ook mogelijk daar moeten we zeker rekening mee houden!! maar met het voetbal dat we nu brengen positiespel zo goed als perfect en de overschakeling naar counters toe is met momenten gewoonweg fenominaal!!
en die 5 stek is zeker verdiend, maar met verlies tegen westerlo kunnen we toch terug paar plaatsjes zakken het staat allemaal zeer dicht op elkaar dus w8 tot we tegen westerlo gewonnen hebben en dan kunnen we meschien terug dromen voor die europese plaats!!

en over dury zoals ik al zij hij is goed bezig maar ik zou hem nu ook niet tot god benoemen :d
hij zegt meschien dat hij bij een topclub zit zeer mooie woorden maar hij heeft ook al dingen gezegt over ons ja ons ook dury aanhangers als we willen voetbal zien dat we maar naar manu moeten gaan kijken!!
zo iets zeg je niet tegen je aanhang ;) ik zeg vooral proficiat tegen de scouting !!

Hoe klinkt dit in het nederlands ?

lees het luidop dan weet je het tenzij jij een waal bent

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #34 Gepost op: februari 24, 2009, 10:23:55 am »
Gebroken arm vervangt schorsing bij Delen
di 24/02/09 - Jef Delen zal enkele weken niet mogen spelen. De aanvoerder van Westerlo werd maandag geopereerd aan zijn arm.
Delen viel zondag tegen Club Brugge na 54 minuten uit. "Bleek dat er een bot gebroken was in mijn onderarm", zegt Delen in Gazet van Antwerpen.

"De dokters hebben er een ijzeren plaatje in gezet en nu moet ik tien dagen rusten."

Offline cb_simon

  • Leden
  • Berichten: 175
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #35 Gepost op: februari 24, 2009, 11:49:21 am »
SVZW-westerlo:3-2

We houden de punten thuis.goals:Nfor,Hyland,Makiese

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #36 Gepost op: februari 24, 2009, 12:34:59 pm »
Voetjes op de grond 0-2
Maar khoop natuurlijk van niet  ;)

fox

  • Gast
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #37 Gepost op: februari 24, 2009, 12:37:44 pm »
we zijn heel goed bezig.
maar nu toch 2 moeilijke weken.
thuis tegen westerlo en dan naar anderlecht!!
en meschien beter dat berrier nu geschorst is dan tegen anderlecht.
we zouden toch een 4 op 6 moeten kunnen halen al is kans op een 0 op 6 ook mogelijk daar moeten we zeker rekening mee houden!! maar met het voetbal dat we nu brengen positiespel zo goed als perfect en de overschakeling naar counters toe is met momenten gewoonweg fenominaal!!
en die 5 stek is zeker verdiend, maar met verlies tegen westerlo kunnen we toch terug paar plaatsjes zakken het staat allemaal zeer dicht op elkaar dus w8 tot we tegen westerlo gewonnen hebben en dan kunnen we meschien terug dromen voor die europese plaats!!

en over dury zoals ik al zij hij is goed bezig maar ik zou hem nu ook niet tot god benoemen :d
hij zegt meschien dat hij bij een topclub zit zeer mooie woorden maar hij heeft ook al dingen gezegt over ons ja ons ook dury aanhangers als we willen voetbal zien dat we maar naar manu moeten gaan kijken!!
zo iets zeg je niet tegen je aanhang ;) ik zeg vooral proficiat tegen de scouting !!

Hoe klinkt dit in het nederlands ?

lees het luidop dan weet je het tenzij jij een waal bent

Zoals jij schrijft denk ik eerder dat jij een Waal bent. Indien dit niet het geval is, krijg ik een gevoel van plaatsvervangende schaamte.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #38 Gepost op: februari 24, 2009, 02:38:43 pm »
Effe statistiekje :

Zulte Waregem verloor maar 2 x in eigen huis dit seizoen (Genk en Gent, terwijl we in beide matchen zeker iets moesten rapen) en is ongeslagen sinds 02/11/2008 (Gent).
Webteam SV Zulte Waregem

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] SVZW-Westerlo
« Reactie #39 Gepost op: februari 24, 2009, 05:45:53 pm »
Effe statistiekje :

Zulte Waregem verloor maar 2 x in eigen huis dit seizoen (Genk en Gent, terwijl we in beide matchen zeker iets moesten rapen) en is ongeslagen sinds 02/11/2008 (Gent).

Zet er in dat laatste zinnetje dan maar nog eens THUIS tussen... Of ben je Cercle, krotrijk, racing Mechelen en Lokeren al vergeten misschien?