Auteur Topic: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - ex speler  (gelezen 16969 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
[12] TRAJKOVSKI Aleksandar - ex speler
« Gepost op: april 11, 2015, 11:26:27 am »
Hallucinant artikel vandaag in HLN van Trajkovski. Gelukkig zat ik op een stoel toen ik het las, want ik wist niet waar ik het had. Een h?le pijnlijke vorm van zelfoverschatting.

Vindt van zichzelf dat hij in 4 jaar Zulte Waregem erop vooruitgegaan is.
Vindt van zichzelf dat hij zijn plaats heeft in Engeland..."omdat ik toch al 22 interlands met Macedoni? op de teller heb staan".
"Spanje of Itali? is ook nog niet slecht, want daar is het mooi weer en daar houdt mijn vrouw van."

Zum kotsen, heel dat artikel.

Ik had en heb veel respect voor Sep Vanmarcke toen die vorige zondag direct na de aankomst van de Ronde van Vlaanderen gewoon doodeerlijk zei: "Ik heb gefaald." Dat getuigde van grote klasse.

Maar als je dan bij je ontbijt dit stukje met Trajkovski zit te lezen, dan vraag je je toch af waar het misgelopen is bij die jongen.
Een normale persoon zou moeten zeggen dat hij jammer genoeg niet geslaagd is in Zulte Waregem, dat de club 1 miljoen euro op tafel gelegd heeft voor hem en dat hij de verwachtingen nooit heeft kunnen inlossen.
D?t zou een normale reactie zijn. Maar die heren profvoetballers overschatten zichzelf zo schromelijk, niet normaal.
« Laatst bewerkt op: mei 30, 2017, 07:49:44 pm door Frederik »

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #1 Gepost op: april 11, 2015, 11:29:51 am »
Ook aan de passage van Aleksandar komt mogelijks een einde bij Essevee.
Ik ga niet zeggen dat ik een hevig fan ben, maar ik ben alvast geen hater.

Zal hij snel een nieuwe club vinden? Of zal hij zijn contract moeten uitdoen?
Is hij zoveel beter geworden? Was hij de meerwaarde voor de club?
Heeft hij zijn geld opgebracht? (1.000.000?)


Artikel via Joost
« Laatst bewerkt op: april 11, 2015, 11:32:50 am door Frederik »

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #2 Gepost op: april 11, 2015, 11:34:05 am »
Macedoni? staat 105de in de fifa ranking, net achter Botswana en net voor Antigua en Barbuda. Daar zitten ze echt op te wachten in engeland :( Hebben die gasten dan totaal geen zelfkritiek. Pijnlijk...

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #3 Gepost op: april 11, 2015, 12:26:17 pm »
Hallucinant artikel vandaag in HLN van Trajkovski. Gelukkig zat ik op een stoel toen ik het las, want ik wist niet waar ik het had. Een h?le pijnlijke vorm van zelfoverschatting.

Vindt van zichzelf dat hij in 4 jaar Zulte Waregem erop vooruitgegaan is.
Vindt van zichzelf dat hij zijn plaats heeft in Engeland..."omdat ik toch al 22 interlands met Macedoni? op de teller heb staan".
"Spanje of Itali? is ook nog niet slecht, want daar is het mooi weer en daar houdt mijn vrouw van."

Zum kotsen, heel dat artikel.

Ik had en heb veel respect voor Sep Vanmarcke toen die vorige zondag direct na de aankomst van de Ronde van Vlaanderen gewoon doodeerlijk zei: "Ik heb gefaald." Dat getuigde van grote klasse.

Maar als je dan bij je ontbijt dit stukje met Trajkovski zit te lezen, dan vraag je je toch af waar het misgelopen is bij die jongen.
Een normale persoon zou moeten zeggen dat hij jammer genoeg niet geslaagd is in Zulte Waregem, dat de club 1 miljoen euro op tafel gelegd heeft voor hem en dat hij de verwachtingen nooit heeft kunnen inlossen.
D?t zou een normale reactie zijn. Maar die heren profvoetballers overschatten zichzelf zo schromelijk, niet normaal.
Volkomen mee eens...

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #4 Gepost op: april 11, 2015, 01:02:53 pm »
Ai ai geen greintje zelfkritiek...

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #5 Gepost op: april 11, 2015, 02:19:11 pm »
Ik vrees dat dit aantoont waarom we geen inzet en vechtlust kunnen verwachten van sommige spelers. Die denken gewoon dat ze de beste zijn die er rondlopen :) Schrijnend.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #6 Gepost op: april 11, 2015, 06:49:44 pm »
Weg ermee.. Stukske pretentie
SV TILL I DIE

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #7 Gepost op: april 11, 2015, 07:04:20 pm »
Met spelers met zo'n mentaliteit ben je werkelijk niks.
Zelfs spelers die ?cht goed zijn, maar een foute ingesteldheid aan de dag leggen bieden geen meerwaarde, cfr. ?degaard bij Real B... Laat staan spelers die echt zo goed niet zijn als ze denken (dromen). ::)

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #8 Gepost op: april 11, 2015, 07:44:07 pm »
Benieuwd wie de nieuwe zondebok wordt als alex er niet meer zal zijn volgend seizoen..

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #9 Gepost op: april 11, 2015, 09:15:08 pm »
Wat een gedacht van z'n eigen zeg :o Dat zal dan Engelse 4e-5e klasse worden.
Verlies slikken en weg ermee!

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #10 Gepost op: april 12, 2015, 09:07:36 am »
Benieuwd wie de nieuwe zondebok wordt als alex er niet meer zal zijn volgend seizoen..
Zondebok... Da's wat hij van zichzelf maakt op die manier. Niet wat anderen cre?ren. Tenzij jij vind dat zijn uitlatingen steek houden natuurlijk?!

Ik heb mij nooit echt negatief uitgelaten over Alex, maar dit is er gewoon over. De spreekwoordelijke druppel.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #11 Gepost op: april 12, 2015, 09:36:31 am »
Zondebok... Da's wat hij van zichzelf maakt op die manier. Niet wat anderen cre?ren. Tenzij jij vind dat zijn uitlatingen steek houden natuurlijk?!

Ik heb mij nooit echt negatief uitgelaten over Alex, maar dit is er gewoon over. De spreekwoordelijke druppel.

Er zal wel iets van waar zijn maar je kent de media..
Ik wil gewoon maar zeggen dat als waregem slecht speelde dat het wel altijd trajko was volgens de mensen..

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #12 Gepost op: april 12, 2015, 11:25:52 am »
Er zal wel iets van waar zijn maar je kent de media..
Ik wil gewoon maar zeggen dat als waregem slecht speelde dat het wel altijd trajko was volgens de mensen..

Heb je hem in die 4 jaar ooit een goeie volledige match weten spelen dan?
Loopt al niet over van kwaliteiten, maar met zo'n mentaliteit kan hij beter een andere job zoeken.

Hopelijk kunnen ze hem nog verpatsen, anders wordt dit toch zowat de grootste miskoop ooit zeker in de geschiedenis van Zulte Waregem?
1 miljoen gekost, opbrengt een dikke nul.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #13 Gepost op: april 12, 2015, 11:51:31 am »
Er zal wel iets van waar zijn maar je kent de media..
Ik wil gewoon maar zeggen dat als waregem slecht speelde dat het wel altijd trajko was volgens de mensen..
Mij hoor je niet zeggen dat hij d? schuldige is, zeker niet. Maar als die ingesteldheid 'aanstekelijk' werkt binnen de spelersgroep...
Sommigen snappen echt niet dat ze hun pollekes mogen kussen dat ze het talent meegekregen hebben om het tot profvoetballer te schoppen. Moesten ze eens doen waarvoor ze betaald worden: professioneel met hun vak bezig zijn, dan zou 't er bij velen al een pak beter uitzien imo... Geldt zeker niet alleen voor Alex!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #14 Gepost op: april 12, 2015, 04:48:07 pm »
Er zal wel iets van waar zijn maar je kent de media..
Ik wil gewoon maar zeggen dat als waregem slecht speelde dat het wel altijd trajko was volgens de mensen..

Altijd Trajko??! Ik heb me dit jaar anders wel nog suffer ge?rgerd aan Jesper.
-SVZW Forever-

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #15 Gepost op: april 13, 2015, 12:22:00 pm »
Onze premier league wannabe kon gisteren alleen naar doel oprukken.  Beoordeel zelf het resultaat.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #16 Gepost op: april 14, 2015, 01:06:42 pm »
Onze premier league wannabe kon gisteren alleen naar doel oprukken.  Beoordeel zelf het resultaat.
Kvond die verdediger van Mechelen nu ook wel heel snel. Moest wel nog op eigen helft vertrekken of net op de middenlijn. Tis niet dat hij meters voorsprong had.
SV TILL I DIE

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #17 Gepost op: april 14, 2015, 08:42:06 pm »
maar hoe onhandig hij de bal verloor terwijl rechts iemand gans alleen stond is toch wel schrijnend

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #18 Gepost op: april 15, 2015, 05:40:40 pm »
Weg er mee, eeuwige en vooral dure belofte.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [12] TRAJKOVSKI Aleksandar - speler
« Reactie #19 Gepost op: april 16, 2015, 08:53:41 am »
Geeft het na zondag toch ook op een dieptepunt gekregen bij ik. Zie hier geen toekomst meer voor alex.