Auteur Topic: [3] COLPAERT Steve - ex speler  (gelezen 34571 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [3] COLPAERT Steve
« Reactie #20 Gepost op: mei 10, 2015, 09:52:22 am »
Spijtig, dom zelfs dat we iemand als Colpaert laten gaan en dan spelers als Mendy houden. Colpaert is gewoon veel veel beter! Mendy gisteren was niet slecht maar die gast kan nu echt s geen deftige pas van twee meter geven...onbegrijpelijk.
en voor wie mensen als Colpaert kennen: altijd op en top prof maar net zoals velen dit jaar een minder seizoen. hem wegdoen: dom

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [3] COLPAERT Steve
« Reactie #21 Gepost op: mei 10, 2015, 10:05:38 am »
Spijtig, dom zelfs dat we iemand als Colpaert laten gaan en dan spelers als Mendy houden. Colpaert is gewoon veel veel beter! Mendy gisteren was niet slecht maar die gast kan nu echt s geen deftige pas van twee meter geven...onbegrijpelijk.
en voor wie mensen als Colpaert kennen: altijd op en top prof maar net zoals velen dit jaar een minder seizoen. hem wegdoen: dom

Ja en nee ...

Los van het persoonlijke en sportieve:

Mendy : 21j (marktwaarde 800k?) = begin carri?re
Colpaert : 28j (marktwaarde 1.500k?) = uitloop carri?re

Als je voor Colpaert nog iets wil incasseren dan is het nu de moment.
Misschien niet zo slim op korte termijn, maar volgens mij wel op lange.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [3] COLPAERT Steve
« Reactie #22 Gepost op: mei 10, 2015, 10:37:01 am »
Spijtig, dom zelfs dat we iemand als Colpaert laten gaan en dan spelers als Mendy houden. Colpaert is gewoon veel veel beter! Mendy gisteren was niet slecht maar die gast kan nu echt s geen deftige pas van twee meter geven...onbegrijpelijk.
en voor wie mensen als Colpaert kennen: altijd op en top prof maar net zoals velen dit jaar een minder seizoen. hem wegdoen: dom

Ik deel je mening niet. Mendy is veel sterker in duel en met de kop. Op die leeftijd heeft hij een ervaren mentor naast zich nodig.  Die jongen is puur een verdediger en speelt sober uit.  Steve speelde sterke jaren met een supermiddenveld voor zich, maar bezwijkt onder de minste druk.  Hoe onzeker hij is bij balbezit,  de bal in het wilde wegknallen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [3] COLPAERT Steve
« Reactie #23 Gepost op: mei 10, 2015, 10:49:14 am »
Ik deel je mening niet. Mendy is veel sterker in duel en met de kop. Op die leeftijd heeft hij een ervaren mentor naast zich nodig.  Die jongen is puur een verdediger en speelt sober uit.  Steve speelde sterke jaren met een supermiddenveld voor zich, maar bezwijkt onder de minste druk.  Hoe onzeker hij is bij balbezit,  de bal in het wilde wegknallen.
Steve had twee mindere momenten hier, onder Kalezic en nu, de rest was goed tot zeer goed,ligt dat dan aan het middenveld?  Zou misschien kunnen, maar Mendy schat ik echt niet te hoog in, is veel te onstuimig, kan absoluut nog minder uitvoetballen dan Steve,positioneel is hij ook geen kei, maar dat kan allemaal verbeteren omdat hij nog jong is,ik vond Godeau een veel betere speler dan Mendy.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [3] COLPAERT Steve
« Reactie #24 Gepost op: mei 10, 2015, 11:14:42 am »
Steve had twee mindere momenten hier, onder Kalezic en nu, de rest was goed tot zeer goed,ligt dat dan aan het middenveld?  Zou misschien kunnen, maar Mendy schat ik echt niet te hoog in, is veel te onstuimig, kan absoluut nog minder uitvoetballen dan Steve,positioneel is hij ook geen kei, maar dat kan allemaal verbeteren omdat hij nog jong is,ik vond Godeau een veel betere speler dan Mendy.

Godeau heeft er niets van terechtgebracht bij Westerlo, heeft na nieuwjaar nog amper een  wedstrijd gespeeld en daarvoor was hij ook altijd de minste van de ploeg met regelmatig een notering van 4/10 in HLN. We moeten nu ook niet verwachten indien hij terugkeert dat hij de pannen van het dak gaat spelen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [3] COLPAERT Steve
« Reactie #25 Gepost op: mei 10, 2015, 11:32:49 am »
Godeau heeft er niets van terechtgebracht bij Westerlo, heeft na nieuwjaar nog amper een  wedstrijd gespeeld en daarvoor was hij ook altijd de minste van de ploeg met regelmatig een notering van 4/10 in HLN. We moeten nu ook niet verwachten indien hij terugkeert dat hij de pannen van het dak gaat spelen.
En onze nieuwe verdedigers deden beter?? Godeau speelde een goeie heenronde en onder Van Wijk speelde hij bijna altijd, daarna, ook na de elleboogstoot van Mitrovic, onder Van Veldhoven speelde hij amper. Stond reeds in de krant dat Godeau terug wordt uitgeleend, ik zeg nergens dat Godeau de pannen van het dak gaat spelen, maar ik schat hem hoger in dan Mendy, dat is alles wat ik wil zeggen. 
Denk eens mee met mij, in welke categorie moeten wij zoeken om een Colpaert te vervangen, die evenveel ervaring heeft als Steve in de Belgische eerste klasse?  Noem ze eens op, het zullen allemaal dure vogels zijn om ze weg te plukken bij een andere club, zou het dan niet verstandiger zijn om Colpaert zijn contract te verlengen? Maar nee, die vorte profiteur van een steve die hier al 7 jaar zit moet weg ;).

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [3] COLPAERT Steve
« Reactie #26 Gepost op: mei 10, 2015, 11:34:30 am »
Wat ik gehoord heb omtrent Colpaert is dat hij nog steeds last heeft van de rug..
SV TILL I DIE

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [3] COLPAERT Steve
« Reactie #27 Gepost op: mei 10, 2015, 11:35:06 am »
Als het Heylen zou zijn, heeft die toch meer potentieel dan Colpaert. Daar zijn we het toch over eens of niet?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [3] COLPAERT Steve
« Reactie #28 Gepost op: mei 10, 2015, 11:35:39 am »
Wat ik gehoord heb omtrent Colpaert is dat hij nog steeds last heeft van de rug..
Net zoals dat Leye niet meer fit genoeg was verleden jaar?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [3] COLPAERT Steve
« Reactie #29 Gepost op: mei 10, 2015, 11:37:53 am »
Als het Heylen zou zijn, heeft die toch meer potentieel dan Colpaert. Daar zijn we het toch over eens of niet?
Anderlecht laat die nooit gaan, tenzij misschien nog eens uitlenen, maar dan ook kies ik persoonlijk voor Steve, als je onze Cissako bezig zag de laatste maanden dan is lenen toch niet altijd een voltreffer denk ik dan.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [3] COLPAERT Steve
« Reactie #30 Gepost op: mei 10, 2015, 04:44:00 pm »
voor iemand van het niveau van Colpaert te halen zal je echt pas in de buidel moeten tasten.
tenzij je ze in eigen rang hebt lopen. maar wie?
Mendy? deed gisteren zijn best op de rechtsback maar zijn positiespel en die voorzetten??!!!

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: [3] COLPAERT Steve
« Reactie #31 Gepost op: mei 10, 2015, 08:12:54 pm »
Net zoals dat Leye niet meer fit genoeg was verleden jaar?

Als men hem terug haalt na jaar snap ik dan niet dat hij hier geen contract kreeg voor 2 jaar...

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [3] COLPAERT Steve
« Reactie #32 Gepost op: mei 10, 2015, 08:15:37 pm »
Als men hem terug haalt na jaar snap ik dan niet dat hij hier geen contract kreeg voor 2 jaar...
Enige logische verklaring zou zijn dat hij geen contractverlenging krijgt bij Lokeren & de vraagprijs opmerkelijk gedaald is...

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [3] COLPAERT Steve
« Reactie #33 Gepost op: mei 11, 2015, 07:31:37 pm »
voor iemand van het niveau van Colpaert te halen zal je echt pas in de buidel moeten tasten.
tenzij je ze in eigen rang hebt lopen. maar wie?
Mendy? deed gisteren zijn best op de rechtsback maar zijn positiespel en die voorzetten??!!!

Mendy moet je niet beoordelen op de RB, net zomin als Brebels.  Volgens mij speelt Essikal Mendy uit de ploeg, en zal naast een nieuwe ervaren verdediger gepost worden.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: [3] COLPAERT Steve
« Reactie #34 Gepost op: mei 11, 2015, 07:52:43 pm »
Essikal-Heylen zou toch niet mis zijn?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [3] COLPAERT Steve
« Reactie #35 Gepost op: mei 11, 2015, 08:03:12 pm »
Zeg gasten.
Het is niet omdat Essikal 3x niet slecht was, dat die volgend seizoen in de basis moet he.
Gewoon 4de of 5de CV, punt uit.
2 nieuwe, en dan heb je nog D'haene en Mendy.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [3] COLPAERT Steve - EX speler
« Reactie #36 Gepost op: juni 19, 2015, 08:24:37 pm »
Steve verlaat ons op 19/06/2015 nadat hij in mei jongstleden te horen kreeg dat hij mocht uitkijken naar een nieuwe club, hij gaat Royal Antwerp FC helpen weer in eerste klasse terecht te komen ... 

Met naar Antwerp te gaan ontmoet hij een oude bekende van bij Essevee zijnde Patrick Decuyper die daar nu de plak zwaait.

Bron:
http://www.rafc.be/news/vijf-nieuwkomers-bij-royal-antwerp-fc
https://twitter.com/official_rafc/status/611893887024660480

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [3] COLPAERT Steve - EX speler
« Reactie #37 Gepost op: juni 19, 2015, 10:44:17 pm »
Ik heb gehoord dat Steve weg mocht omdat hij blijft last ondervinden van zijn rug en dat het niet opgelost zou geraken.
SV TILL I DIE

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [3] COLPAERT Steve - EX speler
« Reactie #38 Gepost op: juni 19, 2015, 11:05:07 pm »
Ik heb gehoord dat Steve weg mocht omdat hij blijft last ondervinden van zijn rug en dat het niet opgelost zou geraken.
Niet juist.  Moest weg omdat Dury hem niet meer wil,zo simpel is het,andere zogezegde argumenten zijn er niet. Idem dito met Oli en Alex,ze moeten daar niet flauw overdoen,en t'is nu zo.  Het is wel jammer dat Oli en Steve geen deftig afscheid kunnen nemen van het Essevee-publiek,maar ook dit is stilaan een traditie bij Essevee,zie o.a. Mathijs,D'haemers,Meert en Vannieuwenhuyze.  Enkel Leleu,D'Hollander,Minne,Verscheure,Berrier en Hazard kregen een deftig afscheid en natuurlijk Habibou ook(organiseerde het zelf denk ik).

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 357
Re: [3] COLPAERT Steve - EX speler
« Reactie #39 Gepost op: juni 20, 2015, 01:28:51 am »
Niet juist.  Moest weg omdat Dury hem niet meer wil,zo simpel is het,andere zogezegde argumenten zijn er niet. Idem dito met Oli en Alex,ze moeten daar niet flauw overdoen,en t'is nu zo.  Het is wel jammer dat Oli en Steve geen deftig afscheid kunnen nemen van het Essevee-publiek,maar ook dit is stilaan een traditie bij Essevee,zie o.a. Mathijs,D'haemers,Meert en Vannieuwenhuyze.  Enkel Leleu,D'Hollander,Minne,Verscheure,Berrier en Hazard kregen een deftig afscheid en natuurlijk Habibou ook(organiseerde het zelf denk ik).
Dikke 2, + Tankary, Matthys?, Salou?, Sergeant?, Dupre? (? ben ik niet meer zeker)