Auteur Topic: [NB] Essevee - Cercle Brugge  (gelezen 7008 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
[NB] Essevee - Cercle Brugge
« Gepost op: augustus 21, 2010, 10:58:51 pm »
Prachtige match van Essevee.

Mar?val is een prachtige vervanger van Buysse!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #1 Gepost op: augustus 21, 2010, 11:42:41 pm »
Merci SV, voor een leuke pot voetbal vanavond  :)

Eindelijk zag ik terug een ploeg op het veld. Je ziet dat de automatismen er beginnen in te komen.

Het keerpunt kon er inderdaad zijn, indien Foley die kans niet miste...
Maar we konden zeker met 2-0 de rust ingegaan zijn, als je zag hoe er daar met 3 man geklungeld werd aan de doellijn, na Nfor z'n (vreemde actie en) pass.

Habibou was top vanavond maar eigenlijk wil ik toch de 'medailles' geven aan Nfor (werken, werken..en nog es werken) en Mareval (die is z?ker op niveau Buysse, amai).
Lutte heeft als 'oude knar' weer enorm veel bijgedragen.

Dikke Happy B-Day aan onze trainer, trouwens. Ik heb echt vertrouwen in hem en wie weet stunten we volgende week wel  :)

FORZA SV!!!!!!!

PS: de sfeer was al stukken beter, vanavond. Lekker gezongen.
-SVZW Forever-

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #2 Gepost op: augustus 21, 2010, 11:45:00 pm »
...oja, na wat we vanavond zagen, mag je niet vergeten dat we nog met Roelandts, Hyland en Matton aan de zijkant zitten  :)
-SVZW Forever-

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #3 Gepost op: augustus 21, 2010, 11:47:43 pm »
En zoals voorspelt.. alweer zorgt de match op Westerlo voor de omkanteling  :)
Genoten van de tweede helft, al vraag ik me toch af wat er zou gebeurd zijn moest Foley die bal binnen geknald hebben...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #4 Gepost op: augustus 21, 2010, 11:50:36 pm »
Goed gevoel, 4-0, toch een kanttekening zowel de eerste 25 minuten als begin tweede helft was het heel slecht(ook Cercle was heel zwak), maar door wilskracht en goed spel van enkele sleutelfiguren (Lutte,Sterkx,Chevalier,Nfor heel zwak begonnen maar groeide, Habibou soms heel sterk, moet wel eens kijken waar zijn medespelers zijn).

Delaplace was er vandaag niet, kan gebeuren, Mareval daarentegen, jawadde, goed, goede lange bal, infiltratie, speelde heel sterk, net zoals Sterckx.  
We kunnen dit brengen zonder een Roelandts, een Hyland, dit wil dus echt wel zeggen dat we vooral in de breedte heel sterk zijn.
Nfor heeft geluk dat hij geen rood kreeg, moet die dingen toch niet meer doen.  Ernemann bestaat niet volgens Bart, ik hoop dat Bart tijdig zal inzien dat Ernemann heel veel kwaliteiten heeft.

Hoe kan het dat een bel van een goeie 10 kg (men kan er iemands hoofd mee inslaan) mag (en heel irritant) en veel andere attributen niet, connecties?
Er staat dan iemand wat te zwaaien nr het publiek (was msh wel ladderzat, maar hij had toch een veel positiever effect op het publiek dan die onnozele bel), gelukkig (NOT) ZIJN DE OVERIJVERIGE STEWARDS PARAAT OM ENIGE VORM VAN SFEER DIRECT DE KOP IN TE DRUKKEN, PROFICIAT DAARVOOR.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #5 Gepost op: augustus 22, 2010, 12:00:19 am »
We hebben ons ook afgevraagd hoe die bel, in godsnaam, binnen kon raken, als men zelfs al het lef heeft om je fototoestel te weigeren, aan de ingang??!!  :o

De sfeer is wel pas in gang geschoten, na de 1-0 (zoals altijd).
Maar ja, als je ziet dat ze zelfs in Sclessin hun ploeg niet aanmoedigen, als ze op achterstand geraken, dan is het bij ons ook zo uitzonderlijk niet,h?.
-SVZW Forever-

Offline ShApe

  • Leden
  • Berichten: 19
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #6 Gepost op: augustus 22, 2010, 12:31:46 am »
Goed gevoel, 4-0, toch een kanttekening zowel de eerste 25 minuten als begin tweede helft was het heel slecht(ook Cercle was heel zwak), maar door wilskracht en goed spel van enkele sleutelfiguren (Lutte,Sterkx,Chevalier,Nfor heel zwak begonnen maar groeide, Habibou soms heel sterk, moet wel eens kijken waar zijn medespelers zijn).

Delaplace was er vandaag niet, kan gebeuren, Mareval daarentegen, jawadde, goed, goede lange bal, infiltratie, speelde heel sterk, net zoals Sterckx.  
We kunnen dit brengen zonder een Roelandts, een Hyland, dit wil dus echt wel zeggen dat we vooral in de breedte heel sterk zijn.
Nfor heeft geluk dat hij geen rood kreeg, moet die dingen toch niet meer doen.  Ernemann bestaat niet volgens Bart, ik hoop dat Bart tijdig zal inzien dat Ernemann heel veel kwaliteiten heeft.

Hoe kan het dat een bel van een goeie 10 kg (men kan er iemands hoofd mee inslaan) mag (en heel irritant) en veel andere attributen niet, connecties?
Er staat dan iemand wat te zwaaien nr het publiek (was msh wel ladderzat, maar hij had toch een veel positiever effect op het publiek dan die onnozele bel), gelukkig (NOT) ZIJN DE OVERIJVERIGE STEWARDS PARAAT OM ENIGE VORM VAN SFEER DIRECT DE KOP IN TE DRUKKEN, PROFICIAT DAARVOOR.

Sorry hoor maar om chevalier nu een sleutelfiguur van de match te noemen? : :o Persoonlijk vond ik hem nog zwakker dan delaplace, maarja als je meer tijd moet steken in het naar beneden trekken van je broek dan met te voetballen ben je zeker niet goed bezig.


Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #7 Gepost op: augustus 22, 2010, 01:07:53 am »
Sterckx was voor mij man van de match.  Door zijn spel kon Lutte wel zijn gang gaan.
Nfor komt goed weg en Habibou is nr1 in schwalbes maken, heeft hier al 2x geel voor denk ik
(of wast vorige week Nfor).  Ik blijf het herhalen, we zijn beter dan vorig jaar omdat we
in de breedte mensen hebben die evenwaardig zijn aan de 11 op het veld.
We zijn er nog niet, maar vandaag was bewijs dat ze het kunnen (en da geeft vertrouwen)

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #8 Gepost op: augustus 22, 2010, 11:09:52 am »
Sterckx idd de man v/d match, niet omwillen van zijn goal en zijn assist, maar ook owille van zijn werkkracht.
Voor de rest iedereen sterk, buiten een iets mindere Delaplace.
Ook de invallers sterk, maar je ziet dat Bokila een zuiver spits is, creerde wel een kans of 3.

Het kon zelf meer geweest zijn dan 4-0 als je de kansen bekijkt.

Het zal moeilijk worden om je in de ploeg te knokken hoor. Roelandts, Hyland, Ernemann en andere Mattons( waar zat die overgins gisteren)?


Offline figo

  • Leden
  • Berichten: 32
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #9 Gepost op: augustus 22, 2010, 11:29:25 am »
Sterke collectieve prestatie gisteren,
man vd match misschien wel Sterckx,slimme voetballer gekoppeld aan werkkracht...
toch ook een pluim voor onze 2 clubspelers D'Haene(goeie match en belangrijkste doelpunt van de avond)
en Meert (knap doelpunt en veel enthousiasme)
Hopelijk volgende week een stunt...(met Hyland ipv Delaplace en Sterkx aanvallend)

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #10 Gepost op: augustus 22, 2010, 11:46:03 am »
we hebben kwalitatief en kwantitatief een betere kern dan vorig jaar, alsje ziet dat buysse zijn vertrek goed opgevangen is door mareval, en berrier onrechstreeks vervangen door gewoon een sterk middenveld met jongens als delaplace hyland die beter en hoger speelt enz, maar dat wil nog niet zeggn dan we hoger gaan eindigen je bent ook afhankelijk van andere ploegen, scheidsrechters, vorm, en een grote dosis geluk.

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #11 Gepost op: augustus 22, 2010, 12:03:45 pm »
het was leuk gisteren en inderdaad goeie dingen gezien maar voetjes op de grond houden want het was tegen een erg zwak cercle.ik verwacht dat hyland volgende week in de ploeg komt inplaats van delaplace.

Offline simonh1

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #12 Gepost op: augustus 22, 2010, 12:33:44 pm »
Goede wedstrijd van Sterckx!

http://www.youtube.com/watch?v=X3DFg-sMULo

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #13 Gepost op: augustus 22, 2010, 01:03:04 pm »
Sterckx ook voor mij de man van de match, vinnig ventje met techniek, de beweging en assist voor Meert vond ik prachtig. Goeie prestatie, Delaplace was er idd niet echt, maar een off day kan wel eens.
De broodnodige 3 punten zijn binnen!

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #14 Gepost op: augustus 22, 2010, 01:37:08 pm »
Eindelijk nog eens het essevee gezien dat we willen zien.  Tot aan de 1-0 was het zwak, maar daarna was het bij momenten genieten :-) 

Sterckx, Mareval en Habibou op een heel hoog niveau zien spelen.  Delaplace viel tegen, maar ik denk wel dat we daar nog schone dingen van kunnen zien in de toekomst

fox

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #15 Gepost op: augustus 22, 2010, 01:57:01 pm »
En zoals voorspelt.. alweer zorgt de match op Westerlo voor de omkanteling  :)
Genoten van de tweede helft, al vraag ik me toch af wat er zou gebeurd zijn moest Foley die bal binnen geknald hebben...

Niet veel aangezien Foley afgevlagd werd voor buitenspel

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #16 Gepost op: augustus 22, 2010, 02:25:58 pm »
Na de match nog veel spelers gezien in de expo ^^
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #17 Gepost op: augustus 22, 2010, 02:52:44 pm »
mar?val is inderdaad een heel goeie speler, was ook vorige week in westerlo al sterk, en heeft veel aandacht voor de supporters.

eindelijk de 3-punten binnen, misschien dankzij de supporter met koebel  ;D  ::) en ik maar denken dat zulke zaken enkel maar in ronse of foefelare konden gebeuren ...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #18 Gepost op: augustus 22, 2010, 03:01:37 pm »
Dit is op zijn minst een even goede groep als vorig jaar.  Als je eens kijkt wie er nog aan de kant zit.  Ernemann,roelandts,meert,hyland,matton,traor?,bokila,...  De eerste 6 moet zeker voor de zoveelste keer lukken.  We gaan opnieuw terug mooie dingen doen.  Essevee is essevee gebleven en dat zagen we gisteren duidelijk op de mat!

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 902
Re: [NB] Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #19 Gepost op: augustus 22, 2010, 03:32:50 pm »
Met dank aan de supporters van den overkant (vijvers). Sfeer was opperbest.