Auteur Topic: [NB] Lierse - Essevee  (gelezen 5914 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
[NB] Lierse - Essevee
« Gepost op: oktober 23, 2010, 10:14:54 pm »
Laat je gaan..


ARMOE!!!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: oktober 23, 2010, 10:16:32 pm »
ARMOE

daarmee is inderdaad alles gezegd

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: oktober 23, 2010, 10:18:14 pm »
DEROOVER BUITEN BUITEN BUITEN BUITEN; ik zie geen andere opties! BUITEN

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: oktober 23, 2010, 10:23:22 pm »
DEROOVER BUITEN BUITEN BUITEN BUITEN; ik zie geen andere opties! BUITEN

Mss dat we dat de volgende match eens duidelijk maken aan het bestuur.
Je betaalt geen ?200/?250 om niets te zien he. Ik ben het ferm beu. Zag ons nog nooit zo zwak spelen.
Ok, play-offs mss niet goed, maar dan hebben we wel nog het enthousiasme en de vechtlust om te gaan winnen op Staaien en 0-0 thuis tegen Club en Anderlecht.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: oktober 23, 2010, 10:32:06 pm »
Lierse is er alweer niet in geslaagd zijn eerste thuiszege van het seizoen te boeken, al heeft het team dat enkel aan zichzelf te wijten. Tegen een ontstellend zwak Zulte Waregem was de thuisploeg doorlopend de betere ploeg, maar faalde in de afwerking. Radzinski wrong in de slotfase d? kans van de wedstrijd onbegrijpelijk de nek om. Zulte Waregem stelde niks voor en mag blij zijn dat het een puntje meegraait van het Lisp. (bron: sporza.be)

Dit zegt genoeg, ik heb de wedstrijd niet kunnen bijwonen maar ik wil de volgende wedstrijd wel voetbal zien.

Ik begrijp dat we de trainer moeten krediet geven maar ik ben het moe. Ik hoor opnieuw dat er gewoon geen verbetering is. We zijn op dit moment het zwakste team uit 1ste klasse.

Ik hoop dat dit duidelijk is.

Offline Goofy

  • Leden
  • Berichten: 28
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: oktober 23, 2010, 10:32:50 pm »
Dury slaagde er niet in om met deze ploeg succes te boeken in Play Offs 1, waarom zou BDR het moeten kunnen?

Vraag is of het bestuur zich voldoende heeft gewapend voor dit seizoen?
"We maken liever de vedetten ipv ze te kopen?"
De Berriers worden niet ieder jaar gemaakt.

'k zou het jammer vinden om BDR de laan uit te sturen terwijl in mijn ogen het bestuur ferm te kort heeft geschoten.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: oktober 23, 2010, 10:45:48 pm »
We kunnen de bal niet kontoleren en bijhouden, en kunnen geen drie passen na elkaar geven zonder de bal te verliezen. De enige manier om de bal vooraan te krijgen is de lange bal, op goed geluk af, want al voetballend kunnen we het niet. Dit zegt genoeg over onze kwaliteiten. Ik vraag mij af of een andere trainer hier iets kan aan veranderen?

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: oktober 23, 2010, 10:57:35 pm »
Goofy in ui mande. Srry maar uit deze kern kan je meer halen dan nu het geval is. En dan bekijk ik het niet enkel puntengewijs. Het spelbeeld trekt echt op niets, maar echt op niets. Nooit zo'n slap voetbal gezien. En geen tactiek of tactische bijsturingen van onze trainer. Kzal maar mijne CV opsturen zeker? Wnt 11 namen op het scheidsrechterblad noteren da kan ne kleinen op het einde van het eerste leerjaar als hij goed opgelet heeft. Kben het beu.

Offline frenne

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: oktober 23, 2010, 11:04:20 pm »
Waarom geen poll omtrent het nieuwe trainerschap? Doe iets. Tis al averre te late...

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: oktober 23, 2010, 11:07:18 pm »
wees nu eens realistisch:
a) wie heeft de meeste kwaliteit/potentieeel van spelers in de kern? Essevee of KVK/KV Mechelen/Westerlo?
b) wie doet er het meeste mee? Essevee of KVK/KV Mechelen/Westerlo?

We zijn hier echt kapitaal aan het kwijtspelen met dit zwakke spel, door deze zwakke prestaties spelen we echt met de toekomst van de club. Al onze talenten zullen met stille en goedkope trom vertrekken. (hyland, colpaert, vdb, chevalier, ... )

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: oktober 23, 2010, 11:12:50 pm »
Losada mag komen, wat creativiteit... want t'suckt suckt suckt!!!!

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: oktober 23, 2010, 11:16:05 pm »
wees nu eens realistisch:
a) wie heeft de meeste kwaliteit/potentieeel van spelers in de kern? Essevee of KVK/KV Mechelen/Westerlo?
b) wie doet er het meeste mee? Essevee of KVK/KV Mechelen/Westerlo?

We zijn hier echt kapitaal aan het kwijtspelen met dit zwakke spel, door deze zwakke prestaties spelen we echt met de toekomst van de club. Al onze talenten zullen met stille en goedkope trom vertrekken. (hyland, colpaert, vdb, chevalier, ... )

Natuurlijk, onze ploeg puilt uit van het talent.

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: oktober 23, 2010, 11:17:40 pm »
Van play off 1 naar degradatiezone
Van combinatievoetbal naar constant balverlies
Van mooie uitgespeelde kansen naar "gevaar" bij stilstaande fases.


Volgende week thuis winnen, of er zal iets moeten gebeuren

fox

  • Gast
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: oktober 23, 2010, 11:22:27 pm »
Al? ze hebben nog eens een puntje gestolen. Proficiat gasten! Proficiat BDR.

Hopelijk zijn ze bij Beerschot zo dom om Deboeck buiten te shotten. We kunnen anders wel een trainer gebruiken want je ziet dat onze gasten het zonder coach zelf niet aankunnen.
« Laatst bewerkt op: oktober 23, 2010, 11:32:03 pm door fox »

Offline nede

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: oktober 23, 2010, 11:51:01 pm »
Als jullie eens een weekend goed voetbal willen zien zijn jullie altijd welkom in het guldensporenstadion!

3 weeks to go! We kijken alvast uit naar 14/11!


Offline spiderman

  • Leden
  • Berichten: 172
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: oktober 23, 2010, 11:59:57 pm »
wees nu eens realistisch:
a) wie heeft de meeste kwaliteit/potentieeel van spelers in de kern? Essevee of KVK/KV Mechelen/Westerlo?
b) wie doet er het meeste mee? Essevee of KVK/KV Mechelen/Westerlo?

We zijn hier echt kapitaal aan het kwijtspelen met dit zwakke spel, door deze zwakke prestaties spelen we echt met de toekomst van de club. Al onze talenten zullen met stille en goedkope trom vertrekken. (hyland, colpaert, vdb, chevalier, ... )

talenten :-X

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 525
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: oktober 24, 2010, 12:00:44 am »
Ge gaat mij toch niet wijsmaken dat met dit spelersmatriaal,het maximum haalbare nu bereikt is???Pas op;we hebben al 17keer gescoord he dit seizoen....en dit zonder 1 gram tacktiek en systeem.....Hiervoor is de trainer....Dus vraag ik mij af waarom hij hier is want ik had dit nog niet gezien dit seizoen.....We hebben een punt gestolen deze avond....Maarja;nie moeilijk ee als ge de zoveelste match weeral geen enkele voldragen offensieve actie ziet....Die vent moet hier weg jong;liever vandaag dan morgen....Enkele spelers mogen ook eens in de spiegel kijken ;laat mij daar ook duidelijk in zijn....Maar ik denk dat de trainer de zwakste is van al......Duts;ga weg....please....

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: oktober 24, 2010, 12:08:26 am »
always look on de bride side of lifee :p ;) 8)

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: oktober 24, 2010, 12:16:19 am »
Nee geen hugo, liever Bossie of Aim? ;)
« Laatst bewerkt op: oktober 24, 2010, 12:18:45 am door d esseveeer »



Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: [NB] Lierse - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: oktober 24, 2010, 12:19:51 am »
Net terug van het lisp en het was heeel zwak. We hebben alles bij elkaar geteld 2 (!) kansjes gehad over gans de match ...
Bart de roover neem zelf ontslag want dit doet pijn aan de ogen!
Aan de supporters zal het vandaag niet gelegen hebben we zijn er toch 90min voor gegaan wat je van de spelers nietn kunt zeggen!
WIJ WILLEN BLOED ZWEET & TRANEN
SV TILL I DIE