Auteur Topic: [VB] Essevee - KV Krotrijk  (gelezen 17854 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #20 Gepost op: november 07, 2010, 05:59:22 pm »
misschien krijgen de stewards een bonus per uitgedeeld stadionverbod  ;)

Offline Dietjeuh

  • Leden
  • Berichten: 49
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #21 Gepost op: november 07, 2010, 07:35:06 pm »
Broos kent precies ons programma nog niet zo goed! Volgende thuismatch tegen Anderlecht volgens hem! ;)
Ofwel kent hij Kortrijk niet zo goed!

http://sport.be.msn.com/nl/jupilerproleague/video/player/index.html?videokey=608020755a9e7289f720d1c593c0ba3c

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #22 Gepost op: november 07, 2010, 07:48:35 pm »
Broos kent het goed genoeg.
De match die gevoelig ligt is die tegen kv kortrijk. Daarop volgend spelen we thuis tegen standard en ontmoeten we er kort op rsca en mechelen.. voor hem dus duidelijk de meest 'moeilijk' oponenten.
One Essevee!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #23 Gepost op: november 07, 2010, 07:55:53 pm »
Broos kent precies ons programma nog niet zo goed! Volgende thuismatch tegen Anderlecht volgens hem! ;)
Ofwel kent hij Kortrijk niet zo goed!

http://sport.be.msn.com/nl/jupilerproleague/video/player/index.html?videokey=608020755a9e7289f720d1c593c0ba3c

Hij zegt het wel correct. Volgende match ligt heel gevoelig en winnen we best want de volgende 3 matchen (doelend op de match na Kortrijk) zijn thuis tegen Anderlecht, Standard en uit bij Mechelen.

Offline Dietjeuh

  • Leden
  • Berichten: 49
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #24 Gepost op: november 07, 2010, 10:47:18 pm »
Broos kent precies ons programma nog niet zo goed! Volgende thuismatch tegen Anderlecht volgens hem! ;)
Ofwel kent hij Kortrijk niet zo goed!

http://sport.be.msn.com/nl/jupilerproleague/video/player/index.html?videokey=608020755a9e7289f720d1c593c0ba3c

Hij zegt het wel correct. Volgende match ligt heel gevoelig en winnen we best want de volgende 3 matchen (doelend op de match na Kortrijk) zijn thuis tegen Anderlecht, Standard en uit bij Mechelen.


Inderdaad, ik heb blijkbaar niet zo goed geluisterd! ;) Maar het is dus wel eerst Standard, Mechelen en dan pas Anderlecht.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #25 Gepost op: november 08, 2010, 11:20:35 am »
Mja, daar gaan we dan e,
zondag nog keer derbytje tegen ons goeie buren.
Hopelijk wa sfeer en goe voetbal
en 3 punten :)

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #26 Gepost op: november 08, 2010, 12:40:56 pm »
hopelijk dit jaar eens de volle buit tegen de veekaa!! wil geen 0 op 12 tegen de veekaa in 1 seizoen nog eens meemaken...

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #27 Gepost op: november 08, 2010, 05:51:45 pm »
By the way, ik heb 2 weken geleden nog met 2 man gewed voor nen bak dat we voor de vuilkarre eindigen dit seizoen... ( Ja, zelfs nog onder BDR! )  :)
In dat opzicht is winnen dus de enige optie!
No more excuses: DE VEEKAA MOET ERAAN!!!

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #28 Gepost op: november 08, 2010, 07:09:12 pm »
3 PUNTEN!

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #29 Gepost op: november 08, 2010, 07:13:03 pm »
hopelijk dit jaar eens de volle buit tegen de veekaa!! wil geen 0 op 12 tegen de veekaa in 1 seizoen nog eens meemaken...
Volgens mij gaan we dit seizoen geen 4 keer tegen hen spelen.
SV TILL I DIE

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #30 Gepost op: november 08, 2010, 07:18:16 pm »
C'mon guys, iedereen 200% achter de ploeg!!

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #31 Gepost op: november 08, 2010, 07:24:39 pm »
iets opgevangen vn een 600 man al voor de nekken, dan nog extra's eventueel met hun auto die nog niet 'gekend' zijn.. aah den derbysieger ich liebe es..
One Essevee!

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #32 Gepost op: november 08, 2010, 07:48:27 pm »
ben al nerveus voor zondag...   :D

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #33 Gepost op: november 08, 2010, 07:51:09 pm »
Hier ook al wa zenuwen, natuurlijk door de derby maar ben vooral ook benieuwd hoe onze ploeg verder zal evolueren.

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #34 Gepost op: november 08, 2010, 08:45:32 pm »
iets opgevangen vn een 600 man al voor de nekken, dan nog extra's eventueel met hun auto die nog niet 'gekend' zijn.. aah den derbysieger ich liebe es..

Euh... Klopt van geen kanten. We zaten gisteren aan een 220-tal met de bus (zie http://www.kvk.be/detail.asp?type=bus). Aangezien geen combi, zal dat getal niet zo spectaculair meer toenemen. Ik vermoed een stuk of 500 in totaal, auto's inbegrepen.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #35 Gepost op: november 08, 2010, 08:49:44 pm »
iets opgevangen vn een 600 man al voor de nekken, dan nog extra's eventueel met hun auto die nog niet 'gekend' zijn.. aah den derbysieger ich liebe es..

Euh... Klopt van geen kanten. We zaten gisteren aan een 220-tal met de bus (zie http://www.kvk.be/detail.asp?type=bus). Aangezien geen combi, zal dat getal niet zo spectaculair meer toenemen. Ik vermoed een stuk of 500 in totaal, auto's inbegrepen.
ik had het ook maar opgevangen ?h, nuja.. we zien wel al gaade gij alleen mijn derbysieger zal er toch zijn :p
One Essevee!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #36 Gepost op: november 08, 2010, 09:30:43 pm »
iets opgevangen vn een 600 man al voor de nekken, dan nog extra's eventueel met hun auto die nog niet 'gekend' zijn.. aah den derbysieger ich liebe es..

Euh... Klopt van geen kanten. We zaten gisteren aan een 220-tal met de bus (zie http://www.kvk.be/detail.asp?type=bus). Aangezien geen combi, zal dat getal niet zo spectaculair meer toenemen. Ik vermoed een stuk of 500 in totaal, auto's inbegrepen.
ik had het ook maar opgevangen ?h, nuja.. we zien wel al gaade gij alleen mijn derbysieger zal er toch zijn :p

Naar verluid zal vak O rijk bevolkt zijn met dikke nekken... Geef mij maar een scenario zoals 2 jaar terug: Eerst achterkomen zodat de dikke nekken gespot worden en ze daarna belachelijk maken opt plein  :)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #37 Gepost op: november 08, 2010, 09:40:03 pm »
Harry, een licentiaat middelbaar onderwijs zou naar verluidt na zijn opleiding geen dt-fouten meer maken.  ;)

Een droge 3-0 en de laatste 20 minuten gewoon de bal rondtikken en aan het kotje van Hein laten we Mar?val wat jongleren nadat 8 van de 11 dikkenekken op het veld moe zijn van het jagen. Laat maar komen!
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline lorrekvk

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 117
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #38 Gepost op: november 08, 2010, 10:44:06 pm »
Strontmatch en 0-1.

Bij ons zal Benko in ieder geval niet kunnen scoren, contract ontbonden.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [VB] Essevee - KV Krotrijk
« Reactie #39 Gepost op: november 08, 2010, 11:01:39 pm »
Strontmatch en 0-1.

Bij ons zal Benko in ieder geval niet kunnen scoren, contract ontbonden.

 ::)
One Essevee!