Auteur Topic: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen  (gelezen 13463 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #20 Gepost op: oktober 28, 2017, 07:30:16 pm »
Geen kaya, doumbia..
Wel de mets..

Rare opstelling

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #21 Gepost op: oktober 28, 2017, 07:36:31 pm »
Volgens mij ook een rechtstreeks gevolg van Europa wedstrijden te spelen.
Ge moet es zien hoe hard en snel de wedstrijden elkaar opvolgen.

Los van de extra mentale trainingen ook de recuperatie en dan moet je ook nog de normale trainingen doen. Dit weegt op een club zoals wij 'maar' zijn. We hebben goede spelers en een redelijk goede bank, toch hebben we de luxe niet om ten volle te roteren.

Als je ziet wat in Europa spelen extra in het geldlaatje schuift, dan compenseert dat volgens mij ook wel een stuk.

Natuurlijk minder plezant sportief, maar financieel wel leuk verliezen (in europa)

?
Mentaal en fysiek wellicht te veel matchen om iedere keer 100% klaar te zijn voor elke match.
Ook al erger ik me enorm aan het geleverde spel de laatste weken, het is niet meer dan logisch dat er punten verloren gaan in de competitie, wat ook voor de start van het seizoen al werd gezegd.

Eigelijk moeten we dit seizoen gewoon genieten van de 6 mooie Europese matchen en proberen een rustig seizoen te draaien in de competitie, mee zijn met de middenmoot zodat we niet te veel achterom moeten kijken.

Vooral niet verliezen straks om de rust te bewaren, dan staan we nog steeds minstens 8 punten boven de laatste.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #22 Gepost op: oktober 28, 2017, 09:55:58 pm »
Volgens mij ook een rechtstreeks gevolg van Europa wedstrijden te spelen.
Ge moet es zien hoe hard en snel de wedstrijden elkaar opvolgen.

Los van de extra mentale trainingen ook de recuperatie en dan moet je ook nog de normale trainingen doen. Dit weegt op een club zoals wij 'maar' zijn. We hebben goede spelers en een redelijk goede bank, toch hebben we de luxe niet om ten volle te roteren.

Als je ziet wat in Europa spelen extra in het geldlaatje schuift, dan compenseert dat volgens mij ook wel een stuk.

Natuurlijk minder plezant sportief, maar financieel wel leuk verliezen (in europa)

?
Mentaal en fysiek wellicht te veel matchen om iedere keer 100% klaar te zijn voor elke match.
Ook al erger ik me enorm aan het geleverde spel de laatste weken, het is niet meer dan logisch dat er punten verloren gaan in de competitie, wat ook voor de start van het seizoen al werd gezegd.

Eigelijk moeten we dit seizoen gewoon genieten van de 6 mooie Europese matchen en proberen een rustig seizoen te draaien in de competitie, mee zijn met de middenmoot zodat we niet te veel achterom moeten kijken.

Vooral niet verliezen straks om de rust te bewaren, dan staan we nog steeds minstens 8 punten boven de laatste.

I rest my case ... Dury zei het ook voor de match.

Wel mooi 2-1 afgemaakt op gezapig tempo, op naar de volgende.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #23 Gepost op: oktober 28, 2017, 10:54:30 pm »
Voor mij walsh, baudry, olayinka en coopman de beteren
De mets en de pauw de zwakste

Offline malinezer

  • Leden
  • Berichten: 48
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #24 Gepost op: oktober 28, 2017, 11:04:17 pm »
Geen kaya, doumbia..
Wel de mets..

Rare opstelling

Dat kon van onze voorlopige T1 ook gezegd worden.Het is net of hij het met opzet doet.De zwakste schakels van gans het seizoen liet hij gans de wedstrijd spelen(Ganvoula-Cobbaut-Schoofs:Rits).Onbegrijpelijk.Proficiat met jullie zege tot over een aantal jaren waarschijnlijk.Hopelijk geen 13j zoals met Antwerp

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #25 Gepost op: oktober 28, 2017, 11:12:15 pm »
Geen kaya, doumbia..
Wel de mets..

Rare opstelling

Dat kon van onze voorlopige T1 ook gezegd worden.Het is net of hij het met opzet doet.De zwakste schakels van gans het seizoen liet hij gans de wedstrijd spelen(Ganvoula-Cobbaut-Schoofs:Rits).Onbegrijpelijk.Proficiat met jullie zege tot over een aantal jaren waarschijnlijk.Hopelijk geen 13j zoals met Antwerp
Geen paniek, KV Kortrijk eindigt sowieso achter jullie 😉

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #26 Gepost op: oktober 29, 2017, 01:33:48 am »
Geen kaya, doumbia..
Wel de mets..

Rare opstelling

Dat kon van onze voorlopige T1 ook gezegd worden.Het is net of hij het met opzet doet.De zwakste schakels van gans het seizoen liet hij gans de wedstrijd spelen(Ganvoula-Cobbaut-Schoofs:Rits).Onbegrijpelijk.Proficiat met jullie zege tot over een aantal jaren waarschijnlijk.Hopelijk geen 13j zoals met Antwerp
Geloof ik nooit,KVM komt er Door, ge hebt kwaliteiten genoeg,nu slaat alles tegen maar dat keert,zeker weten.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #27 Gepost op: oktober 29, 2017, 02:08:16 am »
Geen overschot maar ooooo zo nodige overwinning. Nu is Arnhem van ons.
« Laatst bewerkt op: oktober 29, 2017, 12:47:03 pm door Naessens C »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #28 Gepost op: oktober 29, 2017, 08:27:23 am »
Niet dat het met de mentaliteit niet zat goed de voorbije weken (buiten op Antwerp) maar gisteren besefte iedereen plots dat ze voor elkaar moesten vechten en als team moesten spelen.
Iedereen was elkaar constant aanwijzingen aan het geven en aan het oppeppen.
Zelfs een dooie mus als Hamalainen stond iedereen gretig te coachen en in positie te houden.

Walsh voor mij de beste. Z'n neus om op de goede plaats te staan in het strafschopgebied is een grote kwaliteit. De goals zijn voor minstens 50% op zijn rekening te schrijven.
Los daarvan al veel beter dan zijn debuutmatch tegen Moeskroen en gewoon beter dan De fauw op dit moment.

(En De Mets zal wel weer belangrijk zijn voor het evenwicht enzo volgens de trainers maar die kan toch echt niet meer mee hoor. Eer de gedraaid is... En smerige overtredingen dat die altijd maakt. Komt overal te laat en plant dan maar zijn studs op iemand zijn enkel.)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #29 Gepost op: oktober 29, 2017, 09:22:38 am »
Tot Bossut terug is zit Essevee met een keepersprobleem. Die Bostyn zal ook nooit het niveau halen om een keeper te zijn in de JPL. Die omhaal was wel knap en spectaculair maar onhoudbaar was die toch ook niet.

Offline tomba

  • Leden
  • Berichten: 162
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #30 Gepost op: oktober 29, 2017, 09:39:30 am »
Geen kaya, doumbia..
Wel de mets..

Rare opstelling

Dat kon van onze voorlopige T1 ook gezegd worden.Het is net of hij het met opzet doet.De zwakste schakels van gans het seizoen liet hij gans de wedstrijd spelen(Ganvoula-Cobbaut-Schoofs:Rits).Onbegrijpelijk.Proficiat met jullie zege tot over een aantal jaren waarschijnlijk.Hopelijk geen 13j zoals met Antwerp

Malinezer, wat vind je van jullie keeper? Voor mij een goeie doelman, maar die arrogantie is echt voor niets nodig! Sportiviteit ook ver te zoeken in fase op het einde. Keek dan nog verontwaardigd naar publiek na de match toen hij uitgefloten werd... Verder veel succes nog dit seizoen, we zien elkaar volgend jaar zeker terug!

Offline esssevee4life

  • Leden
  • Berichten: 927
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #31 Gepost op: oktober 29, 2017, 09:45:00 am »
Niet dat het met de mentaliteit niet zat goed de voorbije weken (buiten op Antwerp) maar gisteren besefte iedereen plots dat ze voor elkaar moesten vechten en als team moesten spelen.
Iedereen was elkaar constant aanwijzingen aan het geven en aan het oppeppen.
Zelfs een dooie mus als Hamalainen stond iedereen gretig te coachen en in positie te houden.

Walsh voor mij de beste. Z'n neus om op de goede plaats te staan in het strafschopgebied is een grote kwaliteit. De goals zijn voor minstens 50% op zijn rekening te schrijven.
Los daarvan al veel beter dan zijn debuutmatch tegen Moeskroen en gewoon beter dan De fauw op dit moment.

(En De Mets zal wel weer belangrijk zijn voor het evenwicht enzo volgens de trainers maar die kan toch echt niet meer mee hoor. Eer de gedraaid is... En smerige overtredingen dat die altijd maakt. Komt overal te laat en plant dan maar zijn studs op iemand zijn enkel.)

Het probleem vrees ik met Walsh is zijn positiespel. Aanvallend goed want hij duikt overal op maar verdedigend gaat dit problemen veroorzaken vrees ik.

En De Mets is gewoon geen basismateriaal is hoogstens een back up en voor op de bank te zetten.

Offline malinezer

  • Leden
  • Berichten: 48
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #32 Gepost op: oktober 29, 2017, 10:37:20 am »
Geen kaya, doumbia..
Wel de mets..

Rare opstelling

Dat kon van onze voorlopige T1 ook gezegd worden.Het is net of hij het met opzet doet.De zwakste schakels van gans het seizoen liet hij gans de wedstrijd spelen(Ganvoula-Cobbaut-Schoofs:Rits).Onbegrijpelijk.Proficiat met jullie zege tot over een aantal jaren waarschijnlijk.Hopelijk geen 13j zoals met Antwerp

Malinezer, wat vind je van jullie keeper? Voor mij een goeie doelman, maar die arrogantie is echt voor niets nodig! Sportiviteit ook ver te zoeken in fase op het einde. Keek dan nog verontwaardigd naar publiek na de match toen hij uitgefloten werd... Verder veel succes nog dit seizoen, we zien elkaar volgend jaar zeker terug!

Is zeker ne goeie keeper en kan voor de tegenstander vaak arrogant overkomen.Ivm die sportiviteit het is inderdaad niet mooi maarja wat doet men als men laatste staat?Dan probeert men op het laatste toch nog 1 keer een aanval op te zetten en een punt te behalen.Ik denk dat elke ploeg die op die positie staat dat zou doen.Ik zie het somber in met deze kern en als we volgende week thuis verliezen tegen KVK hebben we volgens mij onze laatste kans verkeken en kunnen we met onze nieuwe tribunes naar 1b.Het is ver gekomen met mijn club :'(

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #33 Gepost op: oktober 29, 2017, 10:41:39 am »
Het probleem vrees ik met Walsh is zijn positiespel. Aanvallend goed want hij duikt overal op maar verdedigend gaat dit problemen veroorzaken vrees ik.

En De Mets is gewoon geen basismateriaal is hoogstens een back up en voor op de bank te zetten.

Gewaagde opstelling dus van Dury, laat Doumbia en Kaya rusten om meer kans te hebben op een mooie uitslag in Arnhem donderdag. (En gelijk heeft hij)

Aan inzet en goeie wil geen gebrek bij ons, maar ik vond het voetballend toch allemaal maar zeer matig. Quasi een onbestaand middenveld, gewoon die bal naar voren pompen naar Olayinka/Iseka/De Pauw en hopen dat het iets wordt.

Voorlopig krijgt Brugge gelijk om Coopman uit te lenen imo, vind hem zwaar door de mand vallen als 10, toen Kaya inviel was het verschil meteen merkbaar.

Velen zien het hier precies nog goed komen met Mechelen, maar ik vond ze eerlijk gezegd dramatisch. Hoeveel keer zijn die echt gevaarlijk geweest? Misschien 2 keer in 90 minuten?
Ze moeten het daar ieder jaar hebben van een goeie organisatie en mentaliteit met veel inzet, nu stonden er eerder 11 dooie mussen op dat veld.

Met enkel nog Kortrijk en Eupen enigszins in de buurt in het klassement zal de nieuwe coach een voltreffer moeten zijn. En volgende week KVM - KVK op het programma..

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.668
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #34 Gepost op: oktober 29, 2017, 10:58:36 am »
Geen kaya, doumbia..
Wel de mets..

Rare opstelling

Dat kon van onze voorlopige T1 ook gezegd worden.Het is net of hij het met opzet doet.De zwakste schakels van gans het seizoen liet hij gans de wedstrijd spelen(Ganvoula-Cobbaut-Schoofs:Rits).Onbegrijpelijk.Proficiat met jullie zege tot over een aantal jaren waarschijnlijk.Hopelijk geen 13j zoals met Antwerp

Malinezer, wat vind je van jullie keeper? Voor mij een goeie doelman, maar die arrogantie is echt voor niets nodig! Sportiviteit ook ver te zoeken in fase op het einde. Keek dan nog verontwaardigd naar publiek na de match toen hij uitgefloten werd... Verder veel succes nog dit seizoen, we zien elkaar volgend jaar zeker terug!

Is zeker ne goeie keeper en kan voor de tegenstander vaak arrogant overkomen.Ivm die sportiviteit het is inderdaad niet mooi maarja wat doet men als men laatste staat?Dan probeert men op het laatste toch nog 1 keer een aanval op te zetten en een punt te behalen.Ik denk dat elke ploeg die op die positie staat dat zou doen.Ik zie het somber in met deze kern en als we volgende week thuis verliezen tegen KVK hebben we volgens mij onze laatste kans verkeken en kunnen we met onze nieuwe tribunes naar 1b.Het is ver gekomen met mijn club :'(
We duimen met zijn allen voor jullie tegen KVK :).   Waar ligt het aan Malinezer?   Gekwetsten,mentaliteit te weinig kwaliteit?  Tegen Eupen hadden jullie bv zeker genoeg kansen om die match te winnen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #35 Gepost op: oktober 29, 2017, 11:20:40 am »
Geen kaya, doumbia..
Wel de mets..

Rare opstelling

Dat kon van onze voorlopige T1 ook gezegd worden.Het is net of hij het met opzet doet.De zwakste schakels van gans het seizoen liet hij gans de wedstrijd spelen(Ganvoula-Cobbaut-Schoofs:Rits).Onbegrijpelijk.Proficiat met jullie zege tot over een aantal jaren waarschijnlijk.Hopelijk geen 13j zoals met Antwerp

Om het bestuurd wakker te schudden en wat extra fondsen vrij te maken om tijdens de wintertransfers voldoende te versterken?

Of gaat Mechelen ook door de bouwdip die we ook gezien hebben in Gent en bij ons?

We stonden er enkele jaren geleden ook, (op die laatste plaats) dus je hoeft nog niet alle hoop op te geven, zeker zolang het voor de winterstop is. Als je daar nog staat 4 wedstrijden na de winterstop, dan pas zou ik me beginnen zorgen maken ...

Ik zie KVM ook niet zo snel naar 1B duikelen hoor.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #36 Gepost op: oktober 29, 2017, 11:27:11 am »
Het probleem vrees ik met Walsh is zijn positiespel. Aanvallend goed want hij duikt overal op maar verdedigend gaat dit problemen veroorzaken vrees ik.

En De Mets is gewoon geen basismateriaal is hoogstens een back up en voor op de bank te zetten.

Gewaagde opstelling dus van Dury, laat Doumbia en Kaya rusten om meer kans te hebben op een mooie uitslag in Arnhem donderdag. (En gelijk heeft hij)

Aan inzet en goeie wil geen gebrek bij ons, maar ik vond het voetballend toch allemaal maar zeer matig. Quasi een onbestaand middenveld, gewoon die bal naar voren pompen naar Olayinka/Iseka/De Pauw en hopen dat het iets wordt.

Voorlopig krijgt Brugge gelijk om Coopman uit te lenen imo, vind hem zwaar door de mand vallen als 10, toen Kaya inviel was het verschil meteen merkbaar.

Velen zien het hier precies nog goed komen met Mechelen, maar ik vond ze eerlijk gezegd dramatisch. Hoeveel keer zijn die echt gevaarlijk geweest? Misschien 2 keer in 90 minuten?
Ze moeten het daar ieder jaar hebben van een goeie organisatie en mentaliteit met veel inzet, nu stonden er eerder 11 dooie mussen op dat veld.

Met enkel nog Kortrijk en Eupen enigszins in de buurt in het klassement zal de nieuwe coach een voltreffer moeten zijn. En volgende week KVM - KVK op het programma..

Gisteren moest het niet mooi zijn. Ik vond Coopman anders wel een goede match spelen. Niemand was echt zwak, zelfs De Mets was al veel beter dan zijn eerdere matchen. Het was duidelijk dat vooral de drie punten belangrijk waren, niet echt de manier waarop.
Wat KV Mechelen betreft : ongelooflijk dat een ploeg met zoveel goede spelers op een degradatieplaats staat. Nogmaals het bewijs dat eens je achteraan staat het voor iedere ploeg moeilijk is.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #37 Gepost op: oktober 29, 2017, 12:29:17 pm »
De hoeveelste goal is het nu al die ontstaat na een voorzet waarbij Hamalainen in de rug gepakt is? Week na week zie je op dezelfde manier ons goals krijgen.. echt een zuivere kopie van de eerste 2 goals van Beveren vorige week.

Soit, van gisteren onthouden we de 3 punten en dat was al wat telt na een 0/12.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #38 Gepost op: oktober 29, 2017, 12:51:53 pm »
De hoeveelste goal is het nu al die ontstaat na een voorzet waarbij Hamalainen in de rug gepakt is? Week na week zie je op dezelfde manier ons goals krijgen.. echt een zuivere kopie van de eerste 2 goals van Beveren vorige week.

Soit, van gisteren onthouden we de 3 punten en dat was al wat telt na een 0/12.

Heeft natuurlijk veel te maken met de opstelling. Walsh stond gisteren de eerste helft eerder rechtsbuiten dan rechtsback. Idem met Hamalainen. Dan riskeer je zulke tegenaanvallen. Was wel een prachtige goal!

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Speeldag 13 : 28/10/2017 20:00u : Essevee - KV Mechelen
« Reactie #39 Gepost op: oktober 29, 2017, 12:55:02 pm »
Weet iemand hoe het gesteld is met Bossut ?  Hoe  loopt zijn revalidatie ?