Auteur Topic: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee  (gelezen 10297 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: november 27, 2017, 12:39:56 pm »
eigenlijk erger ik mij het meest aan de eerste goal. Mechele kan vrij koppen zonder dat een speler van ons in duel gaat?!!
heb het ook moeilijk met die goal die werd afgekeurd. je kan het na enkele keren zelfs nog niet zien. waarom wordt er dan eigenlijk gevlagd?
feit dat we geen spelers hebben met duelkracht ligt aan onze transferpolitiek.
als we de vruchten willen plukken van die jonge spelers moeten we n Iseka, Doumbia zo snel mogelijk langer aan ons binden.
wat de vervangingen betreft. er waren idd spelers die pompaf waren (Walsh, Kaya).
het was wachten tot het fout ging lopen
De fauw wou in duel gaan maar werd foutief afgestopt. Daar kon gefloten worden in voordeel van Essevee.
Is natuurlijk pijnlijk zo te verliezen maar je weet dat als het 2-2 wordt 10 minuten voor tijd (in feite bijna een kwartier met extratijd) dat er nog kansen komen voor Club. Dan moet je wat geluk hebben dat die bal afgeblokt wordt of tegen paal of het naast gaat. Nu waren dat twee wereldgoals.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: november 27, 2017, 01:14:57 pm »
eigenlijk erger ik mij het meest aan de eerste goal. Mechele kan vrij koppen zonder dat een speler van ons in duel gaat?!!
heb het ook moeilijk met die goal die werd afgekeurd. je kan het na enkele keren zelfs nog niet zien. waarom wordt er dan eigenlijk gevlagd?
feit dat we geen spelers hebben met duelkracht ligt aan onze transferpolitiek.
als we de vruchten willen plukken van die jonge spelers moeten we n Iseka, Doumbia zo snel mogelijk langer aan ons binden.
wat de vervangingen betreft. er waren idd spelers die pompaf waren (Walsh, Kaya).
het was wachten tot het fout ging lopen
De fauw wou in duel gaan maar werd foutief afgestopt. Daar kon gefloten worden in voordeel van Essevee.
Is natuurlijk pijnlijk zo te verliezen maar je weet dat als het 2-2 wordt 10 minuten voor tijd (in feite bijna een kwartier met extratijd) dat er nog kansen komen voor Club. Dan moet je wat geluk hebben dat die bal afgeblokt wordt of tegen paal of het naast gaat. Nu waren dat twee wereldgoals.
Baudry moet daar gewoon dekking geven aan Walsh bij die actie van Limbombe he.
Maar ja, Baudry...

Nu was het simpel voor Limbombe: gewoon Walsh proberen te passeren en dan had hij een vrije schietkans naar doel.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: november 27, 2017, 05:18:37 pm »
Die derde goal kon worden vermeden indien Baudry niet die lege ruimte verdedigde maar 4 meter hoger stond, maar dit is imo muggenziften, het waren 2 doelpunten die je zelden ziet in de Belgische competitie.  Dury kon Madu inbrengen maar ben niet zeker dat hij die actie meester had gekund.  Er zaten er meer stikkapot,Iseka,Doumbia,De Pauw en De Sart zaten er ook door, op uw bank zit er geen 6 of 8, tja, Dury moest eerder vervangen maar ik weet niet of  het resultaat dan anders zou zijn.
Zoals veel mensen zeiden tijdens de voorbereiding, Europees voetbal kost ons punten,zeker met deze selectie, te weinig,maar we moeten erdoor, ik trek mij op aan de betere vorm van Hamalainen  (speelde zowel in Nice als in Brugge weer goed) en aan Sammy.

Sammy was inderdaad een verademing. Een paar mooie reddingen gedaan, waarvan ik dacht "Met Bostyn zat die erin". Zelfs bij dat onhoudbaar schot van Wesley, zat hij nog redelijk dicht.
Akkoord,maar dat irritante tijdrekken mag er wel eens uit,dit brengt echt niets op.Integendeel de ref telt tijd bij,fluit tegen bij twijfel en onze ploeg kruipt 20m dichter bij de eigen 16.Vorig seizoen hebben we dat ook enkele keren gezien.

Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: november 27, 2017, 06:18:38 pm »
ah mij stoorde vooral die snelle 1 1 een zwakke doumbia (kben hard maar het is gewoon zo) voor de rest kan je het team weinig tot niks verwijten denk ik ! mss donderdag es heylen naast de sart zetten?

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: november 27, 2017, 06:27:48 pm »
-iseka staat geen offside, bij twijfel voordeel voor de aanvaller
-normaal komt Wesley uit aan de cornervlag met zijn shot, tegen essevee vliegt hij de winkel haak.
-je moet absoluut de eerste 5min in 2de helft geen goal slikken, toch gebeurt het.
-te weinig bal kunnen bijhouden is een probleem tegen betere tegenstanders


Zal lastig worden woensdag...

Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: november 27, 2017, 06:45:40 pm »
lastig gaat ook h?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: november 27, 2017, 07:22:25 pm »
-iseka staat geen offside, bij twijfel voordeel voor de aanvaller
-normaal komt Wesley uit aan de cornervlag met zijn shot, tegen essevee vliegt hij de winkel haak.
-je moet absoluut de eerste 5min in 2de helft geen goal slikken, toch gebeurt het.
-te weinig bal kunnen bijhouden is een probleem tegen betere tegenstanders


Zal lastig worden woensdag...
Nee,woensdag niet, donderdag misschien wel :).

Offline edw007

  • Leden
  • Berichten: 96
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: november 27, 2017, 07:58:08 pm »
waarom altijd de schuld op Baudry schuiven?????

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: november 27, 2017, 08:17:42 pm »
waarom altijd de schuld op Baudry schuiven?????
Schuld is te zwaar, maar hij kon beter doen door Walsh te helpen.  Dat is iets dat ik dit seizoen wel vaker zie,ze moeten mekaar wat meer helpen,vorig seizoen en onze 2 topjaren waren we daar echt goed in,soms met 2,3 op de man in balbezit.  Volgens mij heeft dit te maken met een gebrek aan coaching.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: november 27, 2017, 08:59:13 pm »
waarom altijd de schuld op Baudry schuiven?????
Schuld is te zwaar, maar hij kon beter doen door Walsh te helpen.  Dat is iets dat ik dit seizoen wel vaker zie,ze moeten mekaar wat meer helpen,vorig seizoen en onze 2 topjaren waren we daar echt goed in,soms met 2,3 op de man in balbezit.  Volgens mij heeft dit te maken met een gebrek aan coaching.
We missen de Derijck van vorig seizoen natuurlijk. Ook Olayinka werd gisteren zwaar gemist. Op Vitesse bv. kon men bij hem altijd de bal kwijt en bracht hij wat rust of lokte hij een fout uit. Dat ontbreekt toch.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: november 27, 2017, 09:19:30 pm »
waarom altijd de schuld op Baudry schuiven?????
Schuld is te zwaar, maar hij kon beter doen door Walsh te helpen.  Dat is iets dat ik dit seizoen wel vaker zie,ze moeten mekaar wat meer helpen,vorig seizoen en onze 2 topjaren waren we daar echt goed in,soms met 2,3 op de man in balbezit.  Volgens mij heeft dit te maken met een gebrek aan coaching.
We missen de Derijck van vorig seizoen natuurlijk. Ook Olayinka werd gisteren zwaar gemist. Op Vitesse bv. kon men bij hem altijd de bal kwijt en bracht hij wat rust of lokte hij een fout uit. Dat ontbreekt toch.
Klopt!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: november 27, 2017, 11:06:48 pm »
Bij het eerste doelpunt van Brugge wordt De fauw toch zwaar in de rug geduwd door Vossen waardoor hij het duel niet kan aangaan...
SV TILL I DIE

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: november 28, 2017, 07:39:42 am »
Via Ludwig V. uit Het Laatste Nieuws
27 november 2017

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: november 28, 2017, 10:30:36 am »
Degelijke eerste helft, zeer zwakke tweede helft waarin we nauwelijks nog de bal in de ploeg houden. Logisch dat je dan uiteindelijk verliest. Jammer dat we zo weinig opties hebben door blessures.
Op naar donderdag!

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 16 : 26/11/2017 20:00u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: november 28, 2017, 11:08:46 am »
Degelijke eerste helft, zeer zwakke tweede helft waarin we nauwelijks nog de bal in de ploeg houden. Logisch dat je dan uiteindelijk verliest. Jammer dat we zo weinig opties hebben door blessures.
Op naar donderdag!

Ik denk dat die onterecht goedgekeurde 1-1 ook voor verlamming heeft gezorgd.