Auteur Topic: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge  (gelezen 23013 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.042
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #60 Gepost op: december 01, 2017, 01:11:21 pm »
Het is lang geleden dat ik zo ontgoocheld was na een match.

Alles, maar werkelijk alles, zit tegen. Buiten de match op Arnhem, staat het geluk altijd aan de andere kant.

Voorts moet er duidelijk een kwaliteitsinjectie komen in de verdediging. Daar staat of valt alles mee. Heylen en Boudry zijn gewoon niet goed genoeg, en te wisselvallig. Je zou je haast naar de Goden richten, voor een snelle terugkeer van Deryck en Olyinka. De armoede op onze bank, was gisteren tekenend. Vond Madu wel goed invallen.

Dury die 3 vervangingen doet aan de rust. Dat is ook geen goed teken. Hij weet het ook niet meer, vrees ik.

Tot slot, die grootheidswaanzin van Club Brugge, haar entourage, haar spelers en supporters. Zum kotsen.
tis wreed nodig, vorig jaar 0 op 18 in cl, dit jaar er zelfs uit in voorrondes...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #61 Gepost op: december 01, 2017, 01:57:27 pm »
Bon,ik kon er niet bijzijn dus ik kan niet veel zeggen over de match, maar Cools niet van het veld sturen is onbegrijpelijk, dat is dan onze beste scheidsrecher!
Wat die Club-supporters in de familie tribune betreft,wat een regelrechte SCHANDE!   Dit kunnen we echt niet tolereren,  wij als thuissupporters moeten dit blijkbaar maar slikken, de supportersfederatie moet dit toch streng veroordelen, ook in de media?  Of gaan ze dit 'blauw zwart' laten? 



Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #62 Gepost op: december 01, 2017, 02:04:19 pm »
Kan er nu echt niets gedaan worden aan die Bruhse pummels in de thuisvakken?
Ze verzamelen zich keer op keer en toch wordt dit zomaar toegelaten.
Moesten ze zich dan nog low profile gedragen,maar dat is bij het merendeel absoluut niet het geval.Ze zijn zo arrogant als de pest en doen er alles aan om je plezier te verpesten.Ik ben dit echt beu dat ze zich zo gedragen.In het vak waar ik zit in de hoofdtribune zaten er minstens 60,waaronder zeker een 50tal die zo arrogant zijn dat het werkelijk de spuigaten uitloopt.Mensen van het onthaal , doe daar a.u.b iets aan want enkele ouderen zeiden me gisteren dat het de laatste keer is dat ze komen kijken tegen Bruhhe en het kwam niet door de nederlaag , want we stonden op dat moment zelfs gelijk en op voorsprong.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #63 Gepost op: december 01, 2017, 02:05:12 pm »
Die Heylen, ik, en vele anderen ook, zeggen al van in het begin dat dit geen versterking is. Kon het niet bij Anderelcht, niet in Kortrijk, niet in Westerlo, dus waarom zou hij het hier kunnen?
Is Severin zoveel slechter? Ahnee wacht eens, die heeft tegen Dury zijn kar gereden, dan mag je het vergeten.

Er is in de winterstop veel meer nodig dan enkel een spits en een 6 hoor.

Pin jullie vandaag niet vast op de 2 goals die we maken he, want voetballend was dit weer niet om aan te zien hoor.  Er zijn verzachtende omstadigheden (zwaar veld) maar toch...

Bij verlies zondag zou Dury zijn stoel toch wel eens mogen wankelen. Mss willen de spelers iets anders??  (Ik stel gewoon de vraag)
Want als je het na 3op24 nog niet weet + bekerverlies + Europese uitschakeling...

Je eerste alinea slaat al nergens op. Je mag Heylen een waardeloze verdediger vinden, dat is je goed recht, maar kom dan niet af met iemand als Severin he. Wat een slapjanus, die is meer bezig met zijn haar goed te leggen dan met verdediger zijn. Heeft ook geen plezier in voetbal, aldus de technische staff. Het is wat het is he mensen. Zulte Waregem is nu eenmaal niet in staat om grotere namen als Michael Heylen binnen te halen. Zal je moeten aanvaarden.

W?l akkoord met je opmerking dat het weer op niet veel trok. Maar dat zal voor de rest van het seizoen zo zijn. Zo is deze ploeg nu eenmaal. Ook hier mogen en kunnen we niet meer van verwachten. Een blunderende achterlinie en een niet-bestaand middenveld. Ik erger me week na week meer en meer aan Julien De Sart, meer dan 100 wedstrijden op de teller in 1e klasse maar speelt als een 17-jarige.

En jawel hoor, op het einde ben je daar weer met je Dury-buiten post.  8)
Het heeft weer lang geduurd.
Ben je nu nog niet geleerd?
2 en 3 seizoenen geleden heb je hier zitten zeggen "dat zijn bobijntje op was". Je letterlijke woorden.
Vorig jaar heb ik je niet gehoord. Dan was het grote stilte omtrent Dury zijn positie.
Terwijl jijz?lf nota bene in het vicekampioenenjaar en het jaar daarop pleitte voor een standbeeld.

Het heeft toch gewoon allemaal te maken met de spelers. Wat is dat nu.
Wat verwachten de mensen eigenlijk ook? Er is deze zomer aangekocht met een budget van wat is het? 500 000 euro? En de mensen veronderstellen maar dat er ?lk jaar POI zal gespeeld worden. Ontwaak uit je waanbeelden zou ik zeggen aan die mensen.

2 gastjes van 19 als spits. Die Saponjic moet nog m??r dan een brood eten en meer IQ kweken vooraleer hij iets zal worden. Maar dat krijg je he, als je geen geld hebt en je je moet behelpen met huurlingen. Brugge heeft 4 (!) volwaardige 1e klasse (top)spitsen, waarvan de 2 beste (Dennis en Wesley) dan nog eens op de bank zitten. Dan vergelijk je appels met peren.
Dit is de realiteit van Zulte Waregem. So be it.

?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #64 Gepost op: december 01, 2017, 02:05:52 pm »
Die Heylen, ik, en vele anderen ook, zeggen al van in het begin dat dit geen versterking is. Kon het niet bij Anderelcht, niet in Kortrijk, niet in Westerlo, dus waarom zou hij het hier kunnen?
Is Severin zoveel slechter? Ahnee wacht eens, die heeft tegen Dury zijn kar gereden, dan mag je het vergeten.

Er is in de winterstop veel meer nodig dan enkel een spits en een 6 hoor.

Pin jullie vandaag niet vast op de 2 goals die we maken he, want voetballend was dit weer niet om aan te zien hoor.  Er zijn verzachtende omstadigheden (zwaar veld) maar toch...

Bij verlies zondag zou Dury zijn stoel toch wel eens mogen wankelen. Mss willen de spelers iets anders??  (Ik stel gewoon de vraag)
Want als je het na 3op24 nog niet weet + bekerverlies + Europese uitschakeling...

Je eerste alinea slaat al nergens op. Je mag Heylen een waardeloze verdediger vinden, dat is je goed recht, maar kom dan niet af met iemand als Severin he. Wat een slapjanus, die is meer bezig met zijn haar goed te leggen dan met verdediger zijn. Heeft ook geen plezier in voetbal, aldus de technische staff.
Het is wat het is he mensen. Zulte Waregem is nu eenmaal niet in staat om grotere namen als Michael Heylen binnen te halen. Zal je moeten aanvaarden.

W?l akkoord met je opmerking dat het weer op niet veel trok. Maar dat zal voor de rest van het seizoen zo zijn. Zo is deze ploeg nu eenmaal. Ook hier mogen en kunnen we niet meer van verwachten. Een blunderende achterlinie en een niet-bestaand middenveld. Ik erger me week na week meer en meer aan Julien De Sart, meer dan 100 wedstrijden op de teller in 1e klasse maar speelt als een 17-jarige.

En jawel hoor, op het einde ben je daar weer met je Dury-buiten post.  8)
Het heeft weer lang geduurd.
Ben je nu nog niet geleerd?
2 en 3 seizoenen geleden heb je hier zitten zeggen "dat zijn bobijntje op was". Je letterlijke woorden.
Vorig jaar heb ik je niet gehoord. Dan was het grote stilte omtrent Dury zijn positie.
Terwijl jijz?lf nota bene in het vicekampioenenjaar en het jaar daarop pleitte voor een standbeeld.

Het heeft toch gewoon allemaal te maken met de spelers. Wat is dat nu.
Wat verwachten de mensen eigenlijk ook? Er is deze zomer aangekocht met een budget van wat is het? 500 000 euro? En de mensen veronderstellen maar dat er ?lk jaar POI zal gespeeld worden. Ontwaak uit je waanbeelden zou ik zeggen aan die mensen.

2 gastjes van 19 als spits. Die Saponjic moet nog m??r dan een brood eten en meer IQ kweken vooraleer hij iets zal worden. Maar dat krijg je he, als je geen geld hebt en je je moet behelpen met huurlingen. Brugge heeft 4 (!) volwaardige 1e klasse (top)spitsen, waarvan de 2 beste (Dennis en Wesley) dan nog eens op de bank zitten. Dan vergelijk je appels met peren.
Dit is de realiteit van Zulte Waregem. So be it.

 Verdorie, jij bent ook een duimzuiger eersteklas.
Ik zeg niet dat Dury buiten moet, ik stel mij gewoon de vraag of er een mogelijkhied is bij verlies zondag. 3op 27!!!! En sla jij ergens op wat ik allemaal zeg de afgelpen jaren? Volgens mij vergelijk je mij met een ander...


Bij Severin geef ik gewoon random een naam mee, want die Heylen, dat is een ramp op poten

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #65 Gepost op: december 01, 2017, 02:08:36 pm »
Het is lang geleden dat ik zo ontgoocheld was na een match.

Alles, maar werkelijk alles, zit tegen. Buiten de match op Arnhem, staat het geluk altijd aan de andere kant.

Voorts moet er duidelijk een kwaliteitsinjectie komen in de verdediging. Daar staat of valt alles mee. Heylen en Boudry zijn gewoon niet goed genoeg, en te wisselvallig. Je zou je haast naar de Goden richten, voor een snelle terugkeer van Deryck en Olyinka. De armoede op onze bank, was gisteren tekenend. Vond Madu wel goed invallen.

Dury die 3 vervangingen doet aan de rust. Dat is ook geen goed teken. Hij weet het ook niet meer, vrees ik.

Tot slot, die grootheidswaanzin van Club Brugge, haar entourage, haar spelers en supporters. Zum kotsen.

?

De hoek waar de klappen vallen, meer niet. Er zijn zo van die seizoenen waar zowat alles meezit en dit is er eentje waar zowat alles tegenzit. Gelukkig zijn we (normaal gezien) ondertussen groot/sterk/ervaren genoeg om nooit ?cht in de problemen te komen.

Trouwens, het geluk dat Club Brugge dit seizoen al kende, dat is toch ?cht niet normaal meer. ;D

Dit kan je nu op jouw beurt nu toch ook niet menen, Essevee1972?

Een blunderende Heylen, een verdediging die tout court kaas met gaten is al weken/maanden aan een stuk en een middenveld dat tegen elke tegenstander fysiek de duimen moet leggen moeten we onder de noemen "pech" plaatsen of wat wil je nu eigenlijk zeggen?

Te makkelijk toch?

Nee tuurlijk het is meer dan dat alleen. Gebrek aan kwaliteit, te weinig body, pech, geluk bij de tegenstander... Het geheel zeg maar. Met die hoek waar de klappen vallen bedoelde ik dat de bal bij wijze van spreken niet rap goed zal vallen voor ons, in deze periode/dit seizoen, eerder verkeerd.

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #66 Gepost op: december 01, 2017, 02:09:20 pm »
We mochten volgens die Bruhhe arroganten zelfs heel blij dat we penalty kregen.
Toen ik opmerkte dat Cools daarvoor zijn 2de geel moest hebben,konden ze hun oren niet geloven en leek het alsof ik mij dringend moest laten opnemen.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #67 Gepost op: december 01, 2017, 03:29:01 pm »
Leeftijdsgrens op sfeertribune zetten? (16+)

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #68 Gepost op: december 01, 2017, 03:35:53 pm »
Normaal zou na de wedstrijd tegen Lazio de stoelkes vastgezet worden en gaan de railingen terug naar boven. Het is een begin.
South Lane Crew.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #69 Gepost op: december 01, 2017, 03:53:32 pm »
Ik denk dat we na de winterstop wel weer het essevee van het begin van de competitie gaan terugzien. Nu komen we vaak te kort omdat de spelers gewoon piepedood zitten na 70 minuten.  En ik kan ze geen ongelijk geven, onze kern is te smal en met enkele geblesseerde spelers er bij zijn het steeds dezelfde spelers die moeten spelen.  Als je speelt tegen een Brugge dat geen europese matchen moet spelen ?n een bredere kern heeft, dan kom je op 't eind gewoon te kort.  Die gasten spelen dat uit.

Wat betreft de Brugge supporters in de thuisvakken : aan kant vijvers was het ook van dat.  Daar moet ?cht iets aan gedaan worden, want het begint echt de spuigate uit te lopen.  Die gasten permitteren zich alles want er wordt toch niet ingegrepen...
 

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #70 Gepost op: december 01, 2017, 04:06:15 pm »
Ik denk dat we na de winterstop wel weer het essevee van het begin van de competitie gaan terugzien. Nu komen we vaak te kort omdat de spelers gewoon piepedood zitten na 70 minuten.  En ik kan ze geen ongelijk geven, onze kern is te smal en met enkele geblesseerde spelers er bij zijn het steeds dezelfde spelers die moeten spelen.  Als je speelt tegen een Brugge dat geen europese matchen moet spelen ?n een bredere kern heeft, dan kom je op 't eind gewoon te kort.  Die gasten spelen dat uit.

Wat betreft de Brugge supporters in de thuisvakken : aan kant vijvers was het ook van dat.  Daar moet ?cht iets aan gedaan worden, want het begint echt de spuigate uit te lopen.  Die gasten permitteren zich alles want er wordt toch niet ingegrepen...

Er zijn zelfs 4 Brugge mannen binnengedrongen in de soccerbox. Ze hebben daar wat amok staan maken, hebben gratis bier gekregen om ze te kalmeren en vervolgens kwam security. 2 man van 60 jaar. Na 5 minuten zijn die 2 gewoon vertrokken en konden die brugge mannen gewoon de boel verder verzieken. Op een bepaald moment begon er daar zelfs enen bijna met zo een hoge tafel te gooien.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #71 Gepost op: december 01, 2017, 04:40:01 pm »
Weer bewezen, bezoekers (en liefst van al die van fcb) zijn koning in Waregem. Thuissupporters de paria?s.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #72 Gepost op: december 01, 2017, 05:27:06 pm »
Weer bewezen, bezoekers (en liefst van al die van fcb) zijn koning in Waregem. Thuissupporters de paria?s.
Klopt...de schande voorbij. Geef die bende arrogante eikels ineens een extra vak h? zeg(vb 316 kant vijvers is toch leeg),dan heeft de rest van de tribune er geen last van.En vergeet niet kussentjes op de zitjes te leggen.Een dompelpomp om de (al 4j verstopte) pisbak leeg te houden is ook aanbevolen. Strafpleiter Walter Van Steenbrugge zijn haar ging bijna in de stinkende urine...hoe ist mogelijk!!!!
Een erehaag lijkt me hier ook op z'n plaats .
Ps moet je voor geluid bij persconferenties/intervieuws na de match ergens extra bijbetalen misschien?  >:(
« Laatst bewerkt op: december 01, 2017, 05:34:33 pm door fozie »

Offline minos

  • Leden
  • Berichten: 53
  • Essevee!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #73 Gepost op: december 02, 2017, 11:21:13 am »
In de hoofdtribune stikte het ook van - vooral Waregemse - bruggelingen! De steward trok eens zijn schouders op toen we hem er op wezen.Ik heb nog nooit een wedstrijd gemist voor de beker, doch bij een volgende tegen dat ploegske zal ik er zeker niet  zijn! Weer een plaatsje bij voor die leuke supporters.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #74 Gepost op: december 02, 2017, 11:36:43 am »
Die Heylen, ik, en vele anderen ook, zeggen al van in het begin dat dit geen versterking is. Kon het niet bij Anderelcht, niet in Kortrijk, niet in Westerlo, dus waarom zou hij het hier kunnen?
Is Severin zoveel slechter? Ahnee wacht eens, die heeft tegen Dury zijn kar gereden, dan mag je het vergeten.

Er is in de winterstop veel meer nodig dan enkel een spits en een 6 hoor.

Pin jullie vandaag niet vast op de 2 goals die we maken he, want voetballend was dit weer niet om aan te zien hoor.  Er zijn verzachtende omstadigheden (zwaar veld) maar toch...

Bij verlies zondag zou Dury zijn stoel toch wel eens mogen wankelen. Mss willen de spelers iets anders??  (Ik stel gewoon de vraag)
Want als je het na 3op24 nog niet weet + bekerverlies + Europese uitschakeling...

Je eerste alinea slaat al nergens op. Je mag Heylen een waardeloze verdediger vinden, dat is je goed recht, maar kom dan niet af met iemand als Severin he. Wat een slapjanus, die is meer bezig met zijn haar goed te leggen dan met verdediger zijn. Heeft ook geen plezier in voetbal, aldus de technische staff.
Het is wat het is he mensen. Zulte Waregem is nu eenmaal niet in staat om grotere namen als Michael Heylen binnen te halen. Zal je moeten aanvaarden.

W?l akkoord met je opmerking dat het weer op niet veel trok. Maar dat zal voor de rest van het seizoen zo zijn. Zo is deze ploeg nu eenmaal. Ook hier mogen en kunnen we niet meer van verwachten. Een blunderende achterlinie en een niet-bestaand middenveld. Ik erger me week na week meer en meer aan Julien De Sart, meer dan 100 wedstrijden op de teller in 1e klasse maar speelt als een 17-jarige.

En jawel hoor, op het einde ben je daar weer met je Dury-buiten post.  8)
Het heeft weer lang geduurd.
Ben je nu nog niet geleerd?
2 en 3 seizoenen geleden heb je hier zitten zeggen "dat zijn bobijntje op was". Je letterlijke woorden.
Vorig jaar heb ik je niet gehoord. Dan was het grote stilte omtrent Dury zijn positie.
Terwijl jijz?lf nota bene in het vicekampioenenjaar en het jaar daarop pleitte voor een standbeeld.

Het heeft toch gewoon allemaal te maken met de spelers. Wat is dat nu.
Wat verwachten de mensen eigenlijk ook? Er is deze zomer aangekocht met een budget van wat is het? 500 000 euro? En de mensen veronderstellen maar dat er ?lk jaar POI zal gespeeld worden. Ontwaak uit je waanbeelden zou ik zeggen aan die mensen.

2 gastjes van 19 als spits. Die Saponjic moet nog m??r dan een brood eten en meer IQ kweken vooraleer hij iets zal worden. Maar dat krijg je he, als je geen geld hebt en je je moet behelpen met huurlingen. Brugge heeft 4 (!) volwaardige 1e klasse (top)spitsen, waarvan de 2 beste (Dennis en Wesley) dan nog eens op de bank zitten. Dan vergelijk je appels met peren.
Dit is de realiteit van Zulte Waregem. So be it.

 Verdorie, jij bent ook een duimzuiger eersteklas.
Ik zeg niet dat Dury buiten moet, ik stel mij gewoon de vraag of er een mogelijkhied is bij verlies zondag. 3op 27!!!! En sla jij ergens op wat ik allemaal zeg de afgelpen jaren? Volgens mij vergelijk je mij met een ander...


Bij Severin geef ik gewoon random een naam mee, want die Heylen, dat is een ramp op poten
Je gaat toch niet ontkennen dat je er altijd als eerste bij bent als de resultaten minder zijn om Dury in vraag te gaan stellen?

Denk jij nu echt dat het met een andere trainer beter zou lopen?
Geloof me nu maar, i?dere trainer ?veral ter wereld wordt uitgekotst. Overal. Zelfs de onaantastbare Vanhaezebrouck bij Gent kreeg er op den duur mee te maken. En Guardiola was vorig jaar ??k niet zo populair hoor bij City. Alleen krijg hij nu 500 miljoen ter zijner beschikking deze zomer en dan kan hij inderdaad zijn fabuleuze voetbalidee?n gaan beginnen uitwerken.

Ik weet niet in hoeverre men hier een zoekfunctie heeft maar ik weet nog heel goed dat jij een grote Dury-fan was toen we 2e en 4e werden ?n dat je het jaar daarop zei dat z'n bobijntje op was (toen nota bene de hele ploeg werd leeggekocht en er eens geen topjaar werd gespeeld, nou nou schande).

Ik ga trouwens niet mee in het negatieve verhaal rond Heylen. Enfin, toch niet in de extreme zin.
Wat je nu krijgt is een soort beweging van mensen die hem de allerslechtste vinden. "Slechter kan toch niet?" Dat is gewoon niet waar.
Wat mensen altijd vergeten in het voetbal is dat er heel veel gradaties zijn in slecht zijn.
Bij Anderlecht heb je bijvoorbeeld Harbaoui-slecht, Teodorczyk-slecht, maar schijnbaar ook Beric-slecht. Ze zijn alledrie niets waard, maar de ene buffelt er af en toe nog eens een kopballetje in terwijl de andere zelfs vanop een meter van doel de bal over trappen.

Mensen vergeten rap, ik hoorde vorige week nog iemand zeggen dat Godeau beter was dan Heylen.
Over de dode niks dan goed zegt men. Plots worden al hun kleine kantjes verzwegen. Dat is bij (slechte) spelers ook zo. Eens ze weg zijn vergeten we hoe hard ze hier lopen zuigen hebben en zeggen we dat het toch allemaal zo slecht niet was omdat zijn vervanger ook niet blijkt te presteren.
Zo hoorde ik mensen vorig jaar zeggen: "Zet De Ridder eens in d?ze ploeg ipv Lepoint..."
Heylen is geen topper neen, maar hij is wel veel beter dan die Severin en Godeau. Dat dat veel zegt is ook een feit.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #75 Gepost op: december 02, 2017, 11:41:13 am »
Kan er nu echt niets gedaan worden aan die Bruhse pummels in de thuisvakken?
Ze verzamelen zich keer op keer en toch wordt dit zomaar toegelaten.
Moesten ze zich dan nog low profile gedragen,maar dat is bij het merendeel absoluut niet het geval.Ze zijn zo arrogant als de pest en doen er alles aan om je plezier te verpesten.Ik ben dit echt beu dat ze zich zo gedragen.In het vak waar ik zit in de hoofdtribune zaten er minstens 60,waaronder zeker een 50tal die zo arrogant zijn dat het werkelijk de spuigaten uitloopt.Mensen van het onthaal , doe daar a.u.b iets aan want enkele ouderen zeiden me gisteren dat het de laatste keer is dat ze komen kijken tegen Bruhhe en het kwam niet door de nederlaag , want we stonden op dat moment zelfs gelijk en op voorsprong.

Is inderdaad zeer stuitend dat gedrag van die Bruggelingen.

In de competitie ook nog dit seizoen. Komen ze op voorsprong staan er zo van die showmannen heel uitbundig te juichen in de Waregemse vakken. Alsof ze zich koning voelen.
En showmannen dat zijn ze, want stuk voor stuk zijn het van die gasten met een stuk pretentie aan hun gat, je kan het je niet voorstellen.

En men laat blijkbaar maar begaan want ik dacht nochtans dat dat niet meer mocht na wat 3 jaar geleden gebeurde. (toen Bruggelingen klopten op Waregemnaren beneden in vakken in de hoofdtribune)
Match van het wederoptreden van Leye toen die de 1-1 maakte en meteen na zijn goal ging duidelijk maken aan die Brugge-supporters in de Waregemvakken dat ze moesten zwijgen.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #76 Gepost op: december 02, 2017, 11:45:34 am »
Kan er nu echt niets gedaan worden aan die Bruhse pummels in de thuisvakken?
Ze verzamelen zich keer op keer en toch wordt dit zomaar toegelaten.
Moesten ze zich dan nog low profile gedragen,maar dat is bij het merendeel absoluut niet het geval.Ze zijn zo arrogant als de pest en doen er alles aan om je plezier te verpesten.Ik ben dit echt beu dat ze zich zo gedragen.In het vak waar ik zit in de hoofdtribune zaten er minstens 60,waaronder zeker een 50tal die zo arrogant zijn dat het werkelijk de spuigaten uitloopt.Mensen van het onthaal , doe daar a.u.b iets aan want enkele ouderen zeiden me gisteren dat het de laatste keer is dat ze komen kijken tegen Bruhhe en het kwam niet door de nederlaag , want we stonden op dat moment zelfs gelijk en op voorsprong.

Is inderdaad zeer stuitend dat gedrag van die Bruggelingen.

In de competitie ook nog dit seizoen. Komen ze op voorsprong staan er zo van die showmannen heel uitbundig te juichen in de Waregemse vakken. Alsof ze zich koning voelen.
En showmannen dat zijn ze, want stuk voor stuk zijn het van die gasten met een stuk pretentie aan hun gat, je kan het je niet voorstellen.

En men laat blijkbaar maar begaan want ik dacht nochtans dat dat niet meer mocht na wat 3 jaar geleden gebeurde. (toen Bruggelingen klopten op Waregemnaren beneden in vakken in de hoofdtribune)
Match van het wederoptreden van Leye toen die de 1-1 maakte en meteen na zijn goal ging duidelijk maken aan die Brugge-supporters in de Waregemvakken dat ze moesten zwijgen.

In de hoofdtribune zaten Brugge supporters zelfs mee te zingen. Toen ik de hoofdsteward aansprak hierover (hij stond er de hele tijd op de kijken), antwoordde die doodleuk: wat kunnen we er aan doen? Ze zijn met teveel.

Komaan das toch te belachelijk voor woorden. Steek ze 1 voor 1 buiten diegene die hun mond niet kunnen houden.

Heb er niet op ingegaan of ikzelf ging met de gebakken peren zitten...

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #77 Gepost op: december 02, 2017, 12:36:01 pm »
Inderdaad schandalig. De arrogantie van die mensen is gewoon niet meer normaal. Mij zien ze alvast ook niet meer tegen Club Brugge. Zolang de club dit toelaat hoeft het voor mij niet meer.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #78 Gepost op: december 02, 2017, 01:27:32 pm »
Dat (vreemde supporters in de thuisvakken) is een moeilijke kwestie, en ook net daardoor is daar helaas geen sluitende oplossing voor.

Wat moet je doen? Iedereen met "Brugge" op zijn pass weigeren? En wat ga je doen met een Essevee supporter dat in Brugge woont, ge moet die es weigeren ... 't kot is te klein en terecht.

Je kan ook moeilijk verwachten dat ze alle club-supporters eruit plukken en buiten zetten, stewards zijn in de minderheid. Dus denk ik dat de stewards dan enkel de taak hebben om ze kalm te houden en te maken dat er geen incidenten ontwikkelen.

Ik kan de behandeling van de club en de stewards (ondanks mijn ongenoegen) ergens wel begrijpen.

Heb even met Geert gepraat en hij bevestigd dat de club dit allemaal ook niet wil, ondanks de meer inkomsten die daarbij horen ... maar de Politie hierin blijkbaar moet optreden. Zij (Popo's) hebben dan ook al een officieel schrijven ontvangen van de supportersfederatie en wacht nu op antwoord.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Achtste finale Croky Cup : 30/11/2017 - 20u45 : Essevee - Club Brugge
« Reactie #79 Gepost op: december 02, 2017, 01:32:31 pm »
Inderdaad schandalig. De arrogantie van die mensen is gewoon niet meer normaal. Mij zien ze alvast ook niet meer tegen Club Brugge. Zolang de club dit toelaat hoeft het voor mij niet meer.
Hoe meer thuissupporters wegblijven hoe meer het een thuismatch zal worden voor Club.
Ik weet trouwens niet goed hoe de club dit kan tegenhouden.
Donderdag zou het bv. de neutrale supporters (want zo doen ze zich voor uiteraard) allemaal in een en dezelfde tribune kunnen hebben doen plaatsnemen maar of de abonnees dat zouden leuk vinden om te verhuizen ?
Ofwel geen kaarten meer verkopen aan die mensen ? Dan straf je veel mensen die gewoon eens een match willen bijwonen. Of kan je ook geen vrienden meer uitnodigen om eens een match mee te pikken.
Als club daar iets aan doen is makkelijker gezegd dat gedaan.