Auteur Topic: Speeldag 25 : 04/02/2018 - 20u00 : Essevee - KV Oostende  (gelezen 16392 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 25 : 04/02/2018 - 20u00 : Essevee - KV Oostende
« Reactie #80 Gepost op: februari 06, 2018, 10:00:55 am »
Wa was da nu met die gesponsorde vlaggen?

Na de uitzending zag ik kinderen in de tribune vlaggen ophalen of meenemen.

In de kijk van Joost zag ik ook dat Tom (broer van den tuiter) dat hij beetje kwaad was dat ze de vlaggen niet mochten meenemen.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 04/02/2018 - 20u00 : Essevee - KV Oostende
« Reactie #81 Gepost op: februari 06, 2018, 03:59:18 pm »
Wa was da nu met die gesponsorde vlaggen?

Na de uitzending zag ik kinderen in de tribune vlaggen ophalen of meenemen.

In de kijk van Joost zag ik ook dat Tom (broer van den tuiter) dat hij beetje kwaad was dat ze de vlaggen niet mochten meenemen.
Ze riepen eerst af dat de vlaggen mee mochten naar huis zodat men ze een volgende match terug mee kon brengen naar het stadion.
Plots keerden ze op hun stappen terug want er stonden stewards/medewerkers aan de uitgangen om de vlaggen in ontvangst te nemen want ze mochten alsnog niet mee.
Miscommunicatie (alweer!!!) met als resultaat dat verschillende volwassenen, maar vooral kinderen, misnoegd en droevig waren dat ze ze toch moesten afgeven...  :o

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: Speeldag 25 : 04/02/2018 - 20u00 : Essevee - KV Oostende
« Reactie #82 Gepost op: februari 08, 2018, 07:32:14 pm »
Net de match eens rustig herbekeken en uiteraard met een objectieve kijk speciaal op de foutieve beslissingen van Vertenten gelet.
Ik kom aan 16 foutieve beslissingen waarvan 14 in ons nadeel en 2 in het nadeel van KVO.
2 penalty's (hands + fout op Walsh) mislopen en 1 fout van KVO werd niet gefloten waarna ze scoren.
Matchresultaat had er dus helemaal anders kunnen uitzien indien de refs hun werk deftig hadden gedaan.  >:(

Marcq overigens ook duidelijk nog niet op niveau zoals verschillende mensen hier reeds aangegeven hadden. Maar Bossut moest niet onder doen bij verschillende fases.

Wou dit nog even mee geven ondanks dat het alweer 4 dagen geleden is...  :-[