Auteur Topic: [T1] LEYE Mbaye  (gelezen 210582 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #360 Gepost op: mei 22, 2017, 06:47:40 pm »
Spelers uitfuiten doe je niet.Uwe kapiteinsband en shirt in de dugout gooien,vanwege enkele kiekens doe je ook niet.
Ik hoorde dat em 2j contract extra wou en maar 1j aangeboden kreeg,bron wandelgang.
De rest van de spelersgroep,bestuur en fans in de steek laten (na 24u nog geen teken van leven)is ronduit te gek voor woorden.Ik hoef hem alvast niet meer te(rug) te zien.
Dat zal het zijn,hij wil 2 jaar en de club geeft hem maar 1jaar.   Dan zijn er die kiekens die hem uitfluiten en le jeux est jambon :).
Maar dan nog is zijn gedrag niet gepast.  Ik vind dit een heel spijtig voorval,zo'n speler die ons zoveel plezier gaf verdient in principe altijd een afscheid Door de grote poort,zoals een D'Haene kreeg,nu is het van oprotten!  Dit heeft hij zelf bewust gedaan,daar ben ik nu zeker van,'ik krijg mijn 2jaar niet,rot dan maar allemaal op,supporters,spelers en club'.  Leye zal ergens anders wel die 2 jaar krijgen,maar waarom moet dit dan zo,alle bruggen opblazen?
Niemand kan daar tevreden over zijn,maar het is zijn beslissing om zo te handelen (dit is niet in een vlaag van woede of ontgoocheling,dit is iets dat al een tijdje bij hem speelt).  Heel dom van hem om zo te handelen!
« Laatst bewerkt op: mei 22, 2017, 06:49:37 pm door mogul »

Offline matti essevee

  • Leden
  • Berichten: 313
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #361 Gepost op: mei 22, 2017, 06:49:30 pm »
met alle respect dat er moet zijn voor leye ! vindt ik zen lontje zeer kort de laatste maanden en dan spreek ik over op het veld.... ik heb dan ook wat schrik voor het jaartje te veel voor hem, ondanks alles

Offline Hamburger91

  • Leden
  • Berichten: 22
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #362 Gepost op: mei 22, 2017, 07:08:58 pm »
Spelers uitfuiten doe je niet.Uwe kapiteinsband en shirt in de dugout gooien,vanwege enkele kiekens doe je ook niet.
Ik hoorde dat em 2j contract extra wou en maar 1j aangeboden kreeg,bron wandelgang.
De rest van de spelersgroep,bestuur en fans in de steek laten (na 24u nog geen teken van leven)is ronduit te gek voor woorden.Ik hoef hem alvast niet meer te(rug) te zien.

Belt anders eens aan bij  Leye thuis? Hij leeft nog hoor. Zit wel al enkele dagen met bezoekers.
Met al jullie bronnen etc.
Idem Dury, kan die vent anders gewoon eens zeggen hoe het zit?
Kinderachtig gedoe en rond de pot draaien, dat kunnen er velen precies.

Peace out!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #363 Gepost op: mei 22, 2017, 07:49:12 pm »


Hij is terecht!

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 998
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #364 Gepost op: mei 22, 2017, 07:50:57 pm »


Hij is terecht!

met een pluim in zijn gat

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #365 Gepost op: mei 22, 2017, 08:00:34 pm »
Zoek maar een betaalbare spits die er minimum 15 inlegt op een seizoen kzou zeggen succes !
Dat wordt vaak gezegd en dat klopt ook wel.
Ik zal zelfs meer zeggen: het gaat je niet lukken.
Omdat die sowieso geen 40 matchen gaat mogen spelen, als nieuwkomer de penalty's niet gaat mogen trappen, en het gaat moeten afdwingen opdat alle ballen naar hem worden toegespeeld.

Maar hij hoeft er ook geen 15 in te leggen, als hij het elftal maar beter doet spelen, er moet gewoon opvolging komen. De nieuwe spits voor seizoen 2018-2019 (hopelijk al volgend jaar zelfs) moet hier in de zomer al staan.

We gaan toch weer geen 40 matchen (ja POII telt ook 10 matchen) met Leye in de punt spelen.
Er moet i?ts veranderen volgend jaar. Al is het maar op een gegeven moment dat hij op de 10 moet spelen met zijn vervanger al in de punt. Iets wat dit seizoen al nagelaten is met Vetokele maar dan wel een paar matchkes is gedaan met Gueye.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #366 Gepost op: mei 22, 2017, 08:15:17 pm »
... en aan de andere kant blazen we weer alles meer op dan nodig.

Niemand is blij met de PO1 resultaten en dan wordt alles uitvergroot.
Laat er ons wat tijd over gaan ...

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #367 Gepost op: mei 22, 2017, 09:05:37 pm »
Zoek maar een betaalbare spits die er minimum 15 inlegt op een seizoen kzou zeggen succes !
Dat wordt vaak gezegd en dat klopt ook wel.
Ik zal zelfs meer zeggen: het gaat je niet lukken.
Omdat die sowieso geen 40 matchen gaat mogen spelen, als nieuwkomer de penalty's niet gaat mogen trappen, en het gaat moeten afdwingen opdat alle ballen naar hem worden toegespeeld.

Maar hij hoeft er ook geen 15 in te leggen, als hij het elftal maar beter doet spelen, er moet gewoon opvolging komen. De nieuwe spits voor seizoen 2018-2019 (hopelijk al volgend jaar zelfs) moet hier in de zomer al staan.

We gaan toch weer geen 40 matchen (ja POII telt ook 10 matchen) met Leye in de punt spelen.
Er moet i?ts veranderen volgend jaar. Al is het maar op een gegeven moment dat hij op de 10 moet spelen met zijn vervanger al in de punt. Iets wat dit seizoen al nagelaten is met Vetokele maar dan wel een paar matchkes is gedaan met Gueye.

Ik ga meer zeggen. Speelt muhren evenveel minuten in de punt en speel je ook elke bal in zijn richting, dan liggen er meer dan 15 in het mandje.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #368 Gepost op: mei 22, 2017, 09:18:38 pm »
Oeeeeee da wil ik zien ! Kdenk nie da muhren het type is om eenzaam in de spits te toeven .

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #369 Gepost op: mei 22, 2017, 09:46:00 pm »
Oeeeeee da wil ik zien ! Kdenk nie da muhren het type is om eenzaam in de spits te toeven .

Zoals muhren speelde zondag zou hij niet slecht renderen rond gueye

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #370 Gepost op: mei 22, 2017, 10:02:33 pm »
Spelers uitfuiten doe je niet.Uwe kapiteinsband en shirt in de dugout gooien,vanwege enkele kiekens doe je ook niet.
Ik hoorde dat em 2j contract extra wou en maar 1j aangeboden kreeg,bron wandelgang.
De rest van de spelersgroep,bestuur en fans in de steek laten (na 24u nog geen teken van leven)is ronduit te gek voor woorden.Ik hoef hem alvast niet meer te(rug) te zien.
krijgt idd maar een contract van een jaar, Leye loopt al twee weken gefrustreerd als een kind.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #371 Gepost op: mei 23, 2017, 07:21:55 am »
Nieuws: de nieuwe fluitconcerten waren de druppel voor @MbayeLeye van #Essevee. 'Ik ben toe aan een nieuwe uitdaging.' Meer in #HLN.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.249
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #372 Gepost op: mei 23, 2017, 07:26:09 am »
'Woedende Leye dropt bom bij Zulte Waregem'
23 Mei 2017 06:48u via Voetbalnieuws.be

Zulte Waregem heeft een uitstekend seizoen achter de rug, maar dat krijgt nu wel een einde mineur. Afgelopen weekend nam het thuispubliek immers Mbaye Leye meermaals onder vuur en dat niet voor de eerste keer dit seizoen. De aanvoerder was hierdoor razend en trekt nu zijn duidelijke conclusies.

Zo meldt Het Laatste Nieuws dat Leye heeft beslist om het Regenboogstadion te verlaten. "Ik heb alles bij Zulte Waregem bereikt en ben toe aan een nieuwe uitdaging. Ik heb tot 31 augustus om een nieuwe club te vinden", wond hij er geen doekjes om.

Leye is dan ook helemaal klaar met de Essevee-aanhang. Zo werd hij zondag niet enkel uitgefloten, ook het feit dat hij als topschutter slechts vijfde werd in de lokale verkiezing van 'Speler van het Jaar' steekt. Daarnaast wil de Senegalees duidelijkheid omtrent de toekomstplannen van Zulte Waregem, maar de club blijft daarover bijzonder vaag.

Voldoende dus voor de spits om zijn conclusies te trekken, al zal zijn vertrek zo'n vaart niet lopen. Francky Dury zal er wellicht alles aan doen om zijn routinier aan boord te houden. Bovendien is het gezien zijn leeftijd en status niet evident om een geschikte nieuwe club te vinden.

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/247504/Woedende_Leye_dropt_bom_bij_Zulte_Waregem#ixzz4hsPsRHlG

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #373 Gepost op: mei 23, 2017, 08:06:04 am »
'Woedende Leye dropt bom bij Zulte Waregem'
23 Mei 2017 06:48u via Voetbalnieuws.be

Zulte Waregem heeft een uitstekend seizoen achter de rug, maar dat krijgt nu wel een einde mineur. Afgelopen weekend nam het thuispubliek immers Mbaye Leye meermaals onder vuur en dat niet voor de eerste keer dit seizoen. De aanvoerder was hierdoor razend en trekt nu zijn duidelijke conclusies.

Zo meldt Het Laatste Nieuws dat Leye heeft beslist om het Regenboogstadion te verlaten. "Ik heb alles bij Zulte Waregem bereikt en ben toe aan een nieuwe uitdaging. Ik heb tot 31 augustus om een nieuwe club te vinden", wond hij er geen doekjes om.

Leye is dan ook helemaal klaar met de Essevee-aanhang. Zo werd hij zondag niet enkel uitgefloten, ook het feit dat hij als topschutter slechts vijfde werd in de lokale verkiezing van 'Speler van het Jaar' steekt. Daarnaast wil de Senegalees duidelijkheid omtrent de toekomstplannen van Zulte Waregem, maar de club blijft daarover bijzonder vaag.

Voldoende dus voor de spits om zijn conclusies te trekken, al zal zijn vertrek zo'n vaart niet lopen. Francky Dury zal er wellicht alles aan doen om zijn routinier aan boord te houden. Bovendien is het gezien zijn leeftijd en status niet evident om een geschikte nieuwe club te vinden.

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/247504/Woedende_Leye_dropt_bom_bij_Zulte_Waregem#ixzz4hsPsRHlG
"Een stok zoeken om de hond te slaan" heet zoiets, toch?! ::)

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #374 Gepost op: mei 23, 2017, 08:09:42 am »
"ook het feit dat hij als topschutter slechts vijfde werd in de lokale verkiezing van 'Speler van het Jaar' steekt"

Man man man...

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #375 Gepost op: mei 23, 2017, 08:17:14 am »
'Woedende Leye dropt bom bij Zulte Waregem'
23 Mei 2017 06:48u via Voetbalnieuws.be
Voldoende dus voor de spits om zijn conclusies te trekken, al zal zijn vertrek zo'n vaart niet lopen. Francky Dury zal er wellicht alles aan doen om zijn routinier aan boord te houden. Bovendien is het gezien zijn leeftijd en status niet evident om een geschikte nieuwe club te vinden.

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/247504/Woedende_Leye_dropt_bom_bij_Zulte_Waregem#ixzz4hsPsRHlG
"Een stok zoeken om de hond te slaan" heet zoiets, toch?! ::)

Eerder een hond zoeken om een stok te slaan !  Maar kom we zijn die anti-climaxen al gewoon aan het komen als Essevee-supporter.  We zijn Brugge niet dus kunnen we het ons financieel niet veroorloven om een oudje aan boord te houden om de sfeer erin te houden.  Bovendien, als je met dergelijk INFANTIEL gedrag denkt van veel respect af te dwingen bij je jonge collega's dan zou dat wel eens anders uit kunnen pakken op een bepaald moment.  Dat hij zondag boos was op ALLE supporters is al behoorlijk stupide ; dat hij ook ALLE collega's liet zitten in het Boothuis is de FINALE DRUPPEL.  Ciao en stel het wel bij het crapuulkeslegioen volgend jaar !!  Ik raad je wel aan om ginder niet al te veel gebaren te maken naar een tribune vol met heethoofden.

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #376 Gepost op: mei 23, 2017, 08:20:41 am »
'Woedende Leye dropt bom bij Zulte Waregem'
23 Mei 2017 06:48u via Voetbalnieuws.be
Voldoende dus voor de spits om zijn conclusies te trekken, al zal zijn vertrek zo'n vaart niet lopen. Francky Dury zal er wellicht alles aan doen om zijn routinier aan boord te houden. Bovendien is het gezien zijn leeftijd en status niet evident om een geschikte nieuwe club te vinden.

Bron: http://www.voetbalnieuws.be/news/247504/Woedende_Leye_dropt_bom_bij_Zulte_Waregem#ixzz4hsPsRHlG
"Een stok zoeken om de hond te slaan" heet zoiets, toch?! ::)

Eerder een hond zoeken om een stok te slaan !  Maar kom we zijn die anti-climaxen al gewoon aan het komen als Essevee-supporter.  We zijn Brugge niet dus kunnen we het ons financieel niet veroorloven om een oudje aan boord te houden om de sfeer erin te houden.  Bovendien, als je met dergelijk INFANTIEL gedrag denkt van veel respect af te dwingen bij je jonge collega's dan zou dat wel eens anders uit kunnen pakken op een bepaald moment.  Dat hij zondag boos was op ALLE supporters is al behoorlijk stupide ; dat hij ook ALLE collega's liet zitten in het Boothuis is de FINALE DRUPPEL.  Ciao en stel het wel bij het crapuulkeslegioen volgend jaar !!  Ik raad je wel aan om ginder niet al te veel gebaren te maken naar een tribune vol met heethoofden.
Heb ook al de bedenking gemaakt. Ze zullen er ginder nog 'n beetje minder duts mee zijn... ::)

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #377 Gepost op: mei 23, 2017, 08:41:17 am »
Gelukkig heeft de man nooit voor Brugge of A'lecht gespeeld met zijn talrijke successupporters. Mbaye man man.. kleine jongen, ego daarentegen ..

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #378 Gepost op: mei 23, 2017, 08:47:58 am »
Geen excuses, wel in tegendeel, nog wat natrappen. Dag Mbaye, veel gedaan voor ons, triest dat je het nu weer zo wil spelen want uiteindelijk gaat het u alleen om dat contract en sleur je er de rest maar bij om uw bocht te verantwoorden. Doodjammer en niet nodig

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [09] LEYE Mbaye - ex speler
« Reactie #379 Gepost op: mei 23, 2017, 08:56:53 am »
Doei! Tot ziens en tot nooit meer deze keer!