Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 923136 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7000 Gepost op: september 14, 2018, 01:34:47 pm »
Et voila... hoe doorzichtig... http://www.madeinwest-vlaanderen.be/nieuws/nieuw-voetbalstadion-kv-kortrijk-komt-een-stapje-dichterbij/?utm_source=FB&utm_medium=Social&utm_campaign=Made+in+West-Vlaanderen

Dus zoals de studie zegt kan het stadion er alleen komen als Tan met veel geld over de boeg komt. Dat zien we zeker gebeuren...  ::)

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7001 Gepost op: september 14, 2018, 05:18:59 pm »
Et voila... hoe doorzichtig... http://www.madeinwest-vlaanderen.be/nieuws/nieuw-voetbalstadion-kv-kortrijk-komt-een-stapje-dichterbij/?utm_source=FB&utm_medium=Social&utm_campaign=Made+in+West-Vlaanderen

Dus zoals de studie zegt kan het stadion er alleen komen als Tan met veel geld over de boeg komt. Dat zien we zeker gebeuren...  ::)

De grap is dat ze geen grond hebben (Evolis-gronden zijn van intercommunale Leiedal), geen financiering (Tan niet, stad niet,...), geen enkele vergunning (!),... gelukkig doorziet de pers zelf de mediastunt van Q...

En die arme KVK supporters lopen er natuurlijk in.

Trouwens, 6 jaar geleden hebben ze ook ne foto gecirculeerd. Niets nieuws onder de zon.

Offline Manten

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 14
  • KVK
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7002 Gepost op: september 14, 2018, 09:55:16 pm »
Thraso is slecht geinformeerd en is er bovendien duidelijk niet gerust in. Natuurlijk moeten er vergunningsgewijs nog horden genomen worden. Bouwen op een nieuwe locatie is van een totaal andere orde dan ter plaatse verbouwen. Voor de rest : alle partijen hebben elkaar eindelijk gevonden in Kortrijk, dit project komt er.

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7003 Gepost op: september 14, 2018, 10:22:21 pm »
Thraso is slecht geinformeerd en is er bovendien duidelijk niet gerust in. Natuurlijk moeten er vergunningsgewijs nog horden genomen worden. Bouwen op een nieuwe locatie is van een totaal andere orde dan ter plaatse verbouwen. Voor de rest : alle partijen hebben elkaar eindelijk gevonden in Kortrijk, dit project komt er.
goh, we zullen wel zien zeker.... tgaat hier ook maar over 50 mio Euro, peanuts

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7004 Gepost op: september 15, 2018, 10:33:01 am »
Thraso is slecht geinformeerd en is er bovendien duidelijk niet gerust in. Natuurlijk moeten er vergunningsgewijs nog horden genomen worden. Bouwen op een nieuwe locatie is van een totaal andere orde dan ter plaatse verbouwen. Voor de rest : alle partijen hebben elkaar eindelijk gevonden in Kortrijk, dit project komt er.
Zeggen ze in Brugge ook en daar hebben ze wel geld:p. Nieuw stadion voor 6000 man. Veel succes en hopelijk geen financiële kater ;). De bouw weegt bij ons ook op het sportieve.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7005 Gepost op: september 15, 2018, 12:44:20 pm »
Ons budget is hoger dan dat van Kortrijk ....ze hebben veel meer spelers in hun kern(n Mboyo,Ezekiel zullen toch n ferm contract hebben).
Toch soms bizar ze

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7006 Gepost op: september 15, 2018, 01:44:05 pm »
Thraso is slecht geinformeerd en is er bovendien duidelijk niet gerust in. Natuurlijk moeten er vergunningsgewijs nog horden genomen worden. Bouwen op een nieuwe locatie is van een totaal andere orde dan ter plaatse verbouwen. Voor de rest : alle partijen hebben elkaar eindelijk gevonden in Kortrijk, dit project komt er.

1/ Het betreft een éénzijdige studie. De grond werd nog niet toegewezen. De Evolis gronden kunnen op vandaag niet gebruikt worden om een voetbalstadion op te zetten.

2/ Iedereen kan morgen een persconferentie geven dat ze een gebouw van 50 miljoen euro zullen zetten in mijn eigen achtertuin zonder dat ik er van weet. (Wat gisteren de facto ook gebeurd is, want de RvB van Leiedal wist niets van de onthulde plannen, buiten de voorzitter die van dezelfde partij is...).

3/ Er wordt vlotjes voorbij gegaan aan het feot dat een vergunning krijgen, een zeer moeilijke opdrachtvzal zijn geleg op de talrijke stakeholders en het politiek wespenest gezien de gronden zelf van een intercommunale zijn, op grondgebied van verschillende gemeenten/steden ligt, mobiliteitsproblemen rijzen, enz...

3/ Er wordt een bedrag van 50 miljoen euro genoemd, wijl er geen enkele financiering voor handen is. Niet van de eigenaar, niet van de stad, en misschien hoogstens van de bouwpromotor (Ghelamco). Ik wens de investeerders veel succes in een stadion weer geen nevenactiviteiten kunnen gehuisvest worden.

Maar veel succes. Ik ben er zeer gerust in.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7007 Gepost op: september 15, 2018, 03:03:59 pm »
Thraso is slecht geinformeerd en is er bovendien duidelijk niet gerust in. Natuurlijk moeten er vergunningsgewijs nog horden genomen worden. Bouwen op een nieuwe locatie is van een totaal andere orde dan ter plaatse verbouwen. Voor de rest : alle partijen hebben elkaar eindelijk gevonden in Kortrijk, dit project komt er.

1/ Het betreft een éénzijdige studie. De grond werd nog niet toegewezen. De Evolis gronden kunnen op vandaag niet gebruikt worden om een voetbalstadion op te zetten.

2/ Iedereen kan morgen een persconferentie geven dat ze een gebouw van 50 miljoen euro zullen zetten in mijn eigen achtertuin zonder dat ik er van weet. (Wat gisteren de facto ook gebeurd is, want de RvB van Leiedal wist niets van de onthulde plannen, buiten de voorzitter die van dezelfde partij is...).

3/ Er wordt vlotjes voorbij gegaan aan het feot dat een vergunning krijgen, een zeer moeilijke opdrachtvzal zijn geleg op de talrijke stakeholders en het politiek wespenest gezien de gronden zelf van een intercommunale zijn, op grondgebied van verschillende gemeenten/steden ligt, mobiliteitsproblemen rijzen, enz...

4/ Er wordt een bedrag van 50 miljoen euro genoemd, wijl er geen enkele financiering voor handen is. Niet van de eigenaar, niet van de stad, en misschien hoogstens van de bouwpromotor (Ghelamco). Ik wens de investeerders veel succes in een stadion weer geen nevenactiviteiten kunnen gehuisvest worden.

Maar veel succes. Ik ben er zeer gerust in.

5/ Binnen een maand zijn er verkiezingen waardoor de kaarten in Kortrijk volledig anders kunnen geschud worden. Quickie heeft destijds een "coup" gepleegd om de burgemeestersjerp te bemachtigen. Velen zjn dit nog niet vergeten en de kans is groot dat bepaalde "openstaande rekeningen" nog zullen vereffend worden. Laat het nu net de huidige Kortrijkse burgemeester zijn die het meest achter dit project staat... Bij een nieuw bestuur verdwijnt dit project gegarandeerd naar de prullenbak.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7008 Gepost op: september 15, 2018, 03:53:30 pm »
Ik wens ze veel succes en een nieuw stadion toe.
Het is niet omdat ge een stadion hebt dat alles vlot loopt...

Rekenen op Tan, ik zou het niet doen.

Ghelamco zal wel toehappen en een putje achterlaten zoals in Gent
waar men eigenlijk zelf niet meer weet hoe de wespennest zit.
Feit is daar, stad verloor veel geld van de gemeenschap...
Was daar ook via intercommunales..
en laat Leiedal nu net met ons geld spelen....

Verhaeghe zal wel zorgen dat er een actiegroep in het leven wordt
geroepen, als is het maar om Ghelamco stokken in de wielen te steken...


stadion voor 15.000 toeschouwers....
gemiddelde toeschouwers 6-7000
das minder dan de helft e
en tis ni omdage in zwevegem ga kruipen dater plots 10000 gaan zijn.

ik zou zeggen zeker doen
de put komt erna wel
maar hebt dan wel een schoon stadion

Offline Boerelul

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7009 Gepost op: oktober 11, 2018, 10:59:22 am »
Ze mogen vanuit de bestuurskamer ook stilaan wel eens hun tanden laten zien en diene gast wraken. Hij kost ons alleen maar punten en heeft van zijn leven nog nooit geen twijfelgeval in ons voordeel laten uitdraaien.
Serieus, we mogen stillekesaan al de truken van de foor beginnen uit de kast halen om er in te blijven.
Gedaan met braaf zijn en alsmaar toe te geven aan die klotebeslissingen van refs en VAR in ons nadeel, tijd om ons tanden te laten zien en alles wat tegenzit in 't lang en in't breed in de pers uit te smeren en op zijn Preud'hommes op voorhand eens durven nen arbiter in twijfel trekken.

Gene paniek, binnenkort zullen er veel huiszoekingen zijn 😉😉

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7010 Gepost op: oktober 11, 2018, 11:18:53 am »
Ze mogen vanuit de bestuurskamer ook stilaan wel eens hun tanden laten zien en diene gast wraken. Hij kost ons alleen maar punten en heeft van zijn leven nog nooit geen twijfelgeval in ons voordeel laten uitdraaien.
Serieus, we mogen stillekesaan al de truken van de foor beginnen uit de kast halen om er in te blijven.
Gedaan met braaf zijn en alsmaar toe te geven aan die klotebeslissingen van refs en VAR in ons nadeel, tijd om ons tanden te laten zien en alles wat tegenzit in 't lang en in't breed in de pers uit te smeren en op zijn Preud'hommes op voorhand eens durven nen arbiter in twijfel trekken.

Gene paniek, binnenkort zullen er veel huiszoekingen zijn 😉😉
nieuws van bij jullie?
blijkbaar match waar het zoeken is gestart?

Offline Manten

  • KVK Supporter
  • Leden
  • Berichten: 14
  • KVK
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7011 Gepost op: november 12, 2018, 09:13:33 am »
Thraso is slecht geinformeerd en is er bovendien duidelijk niet gerust in. Natuurlijk moeten er vergunningsgewijs nog horden genomen worden. Bouwen op een nieuwe locatie is van een totaal andere orde dan ter plaatse verbouwen. Voor de rest : alle partijen hebben elkaar eindelijk gevonden in Kortrijk, dit project komt er.

1/ Het betreft een éénzijdige studie. De grond werd nog niet toegewezen. De Evolis gronden kunnen op vandaag niet gebruikt worden om een voetbalstadion op te zetten.

2/ Iedereen kan morgen een persconferentie geven dat ze een gebouw van 50 miljoen euro zullen zetten in mijn eigen achtertuin zonder dat ik er van weet. (Wat gisteren de facto ook gebeurd is, want de RvB van Leiedal wist niets van de onthulde plannen, buiten de voorzitter die van dezelfde partij is...).

3/ Er wordt vlotjes voorbij gegaan aan het feot dat een vergunning krijgen, een zeer moeilijke opdrachtvzal zijn geleg op de talrijke stakeholders en het politiek wespenest gezien de gronden zelf van een intercommunale zijn, op grondgebied van verschillende gemeenten/steden ligt, mobiliteitsproblemen rijzen, enz...

4/ Er wordt een bedrag van 50 miljoen euro genoemd, wijl er geen enkele financiering voor handen is. Niet van de eigenaar, niet van de stad, en misschien hoogstens van de bouwpromotor (Ghelamco). Ik wens de investeerders veel succes in een stadion weer geen nevenactiviteiten kunnen gehuisvest worden.

Maar veel succes. Ik ben er zeer gerust in.

5/ Binnen een maand zijn er verkiezingen waardoor de kaarten in Kortrijk volledig anders kunnen geschud worden. Quickie heeft destijds een "coup" gepleegd om de burgemeestersjerp te bemachtigen. Velen zjn dit nog niet vergeten en de kans is groot dat bepaalde "openstaande rekeningen" nog zullen vereffend worden. Laat het nu net de huidige Kortrijkse burgemeester zijn die het meest achter dit project staat... Bij een nieuw bestuur verdwijnt dit project gegarandeerd naar de prullenbak.

Punt 5 kan al in de prullenbak scott.
Ik herhaal : dat stadion komt er.
Is trouwens goed voor ons allebei : we hebben mekaar nodig om scherp te blijven.
Sportief zijn we momenteel allebei slecht bezig.
Het ziet ernaar uit dan enkel de beker ons seizoen nog kleur kan geven.
Dat wordt nog eens een echte derby in ons spookkot.


Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7012 Gepost op: november 12, 2018, 12:47:14 pm »
Thraso is slecht geinformeerd en is er bovendien duidelijk niet gerust in. Natuurlijk moeten er vergunningsgewijs nog horden genomen worden. Bouwen op een nieuwe locatie is van een totaal andere orde dan ter plaatse verbouwen. Voor de rest : alle partijen hebben elkaar eindelijk gevonden in Kortrijk, dit project komt er.

1/ Het betreft een éénzijdige studie. De grond werd nog niet toegewezen. De Evolis gronden kunnen op vandaag niet gebruikt worden om een voetbalstadion op te zetten.

2/ Iedereen kan morgen een persconferentie geven dat ze een gebouw van 50 miljoen euro zullen zetten in mijn eigen achtertuin zonder dat ik er van weet. (Wat gisteren de facto ook gebeurd is, want de RvB van Leiedal wist niets van de onthulde plannen, buiten de voorzitter die van dezelfde partij is...).

3/ Er wordt vlotjes voorbij gegaan aan het feot dat een vergunning krijgen, een zeer moeilijke opdrachtvzal zijn geleg op de talrijke stakeholders en het politiek wespenest gezien de gronden zelf van een intercommunale zijn, op grondgebied van verschillende gemeenten/steden ligt, mobiliteitsproblemen rijzen, enz...

4/ Er wordt een bedrag van 50 miljoen euro genoemd, wijl er geen enkele financiering voor handen is. Niet van de eigenaar, niet van de stad, en misschien hoogstens van de bouwpromotor (Ghelamco). Ik wens de investeerders veel succes in een stadion weer geen nevenactiviteiten kunnen gehuisvest worden.

Maar veel succes. Ik ben er zeer gerust in.

5/ Binnen een maand zijn er verkiezingen waardoor de kaarten in Kortrijk volledig anders kunnen geschud worden. Quickie heeft destijds een "coup" gepleegd om de burgemeestersjerp te bemachtigen. Velen zjn dit nog niet vergeten en de kans is groot dat bepaalde "openstaande rekeningen" nog zullen vereffend worden. Laat het nu net de huidige Kortrijkse burgemeester zijn die het meest achter dit project staat... Bij een nieuw bestuur verdwijnt dit project gegarandeerd naar de prullenbak.

Punt 5 kan al in de prullenbak scott.
Ik herhaal : dat stadion komt er.
Is trouwens goed voor ons allebei : we hebben mekaar nodig om scherp te blijven.
Sportief zijn we momenteel allebei slecht bezig.
Het ziet ernaar uit dan enkel de beker ons seizoen nog kleur kan geven.
Dat wordt nog eens een echte derby in ons spookkot.
Kan zeker... Al zie ik dat niet gebeuren de komende jaren wetende dat jullie eigenaar alweer aan het kijken is om de club van de hand te doen...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7013 Gepost op: november 12, 2018, 01:28:08 pm »
Welk seizoen zijn die eigenlijk aan het spelen?

Kan me eigenlijk niets herinneren van KV Kortrijk dit seizoen. Nog net de goals van Mboyo thuis tegen Genk, maar voor de rest? 0,0.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7014 Gepost op: november 12, 2018, 01:48:20 pm »
Welk seizoen zijn die eigenlijk aan het spelen?

Kan me eigenlijk niets herinneren van KV Kortrijk dit seizoen. Nog net de goals van Mboyo thuis tegen Genk, maar voor de rest? 0,0.
Ik herinner me anders jammer genoeg nog dat ze hier komen winnen zijn na een schabouwelijke pot voetbal...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7015 Gepost op: november 13, 2018, 01:10:41 pm »
zijn die gasten al s gestraft voor hun oerwoudgeluiden vorig jaar????

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7016 Gepost op: november 15, 2018, 02:19:26 pm »
exit De Boeck voor Yves VDH ?

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7017 Gepost op: november 15, 2018, 02:34:43 pm »
exit De Boeck voor Yves VDH ?
Zou ondertussen officieel zijn (ontslag in elk geval). Na een oefenmatch tegen Antwerp werd De Boeck deze middag ontslagen en zou zonder twijfel vervangen worden door Yves VDH (HNB en HLN)

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7018 Gepost op: november 15, 2018, 05:47:22 pm »
Voor mij geen verrassing , denkt altijd en overal de slimste te zijn. Dikste nek van ALLE trainers. :P

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #7019 Gepost op: november 15, 2018, 07:18:25 pm »
Voor mij geen verrassing , denkt altijd en overal de slimste te zijn. Dikste nek van ALLE trainers. :P

Dus ip zijn plekke, toch ?  8) :D ;)