Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017  (gelezen 237447 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #220 Gepost op: september 04, 2017, 09:01:13 pm »
Dit is helaas niet het geval. Er komt een bouwstop na deze fase, wist een bestuurslid me te vertellen.

Van wanneer dateert deze info?

Iemand die betrokken is bij de bouw van het stadion vertelde dat na deze competitie gestart wordt met fase A (hoofdtribune).

Zelfde vraag ...

 8)

Het zou me niet verbazen ze "gepot" hebben (transferperiode) om de verbouwingen toch verder te kunnen doen... want het afwerken van de volledige kuip is toch een van de tools om ons budget te verhogen.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #221 Gepost op: september 04, 2017, 09:48:39 pm »
Mijn info dateert van vorige week. 2 weken afbraak en behoud van funderingspalen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #222 Gepost op: september 04, 2017, 10:09:37 pm »
Mijn info dateert van vorige week. 2 weken afbraak en behoud van funderingspalen.

En PVH van wanneer dateert uw info?

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #223 Gepost op: september 04, 2017, 10:46:44 pm »
Mijn info dateert van vorige week. 2 weken afbraak en behoud van funderingspalen.

En PVH van wanneer dateert uw info?

Als je PVH zijn berichten bekijkt ivm het stadion dan zat hij er al telkens compleet naast.

Offline PVH

  • Leden
  • Berichten: 37
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #224 Gepost op: september 05, 2017, 07:37:29 am »
Mijn info dateert van 2 weken terug. En hopelijk zit ik er inderdaad naast... Maar vrees van niet.

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #225 Gepost op: september 05, 2017, 08:53:40 am »
Conclusie: Niemand weet al wat er gaat gebeuren na deze phase. :)

Het komt gewoon aan op geld, als deze en vorige phases (en mss zelfs verkoop spelers) het geld opbrengt dat ze in hun plan hebben gecalculeert doen ze gewoon door, als dat niet het geval is gaat er een pauze volgen.

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #226 Gepost op: september 05, 2017, 09:01:22 am »
Volgens een artikel in sport/vm met Hendrik Deruyck was er pas sprake van een nieuwe hoofdtribune ten vroegste in 2019 ! Zal wel eerder bij de waarheid liggen.

Offline Christophe

  • Leden
  • Berichten: 61
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #227 Gepost op: september 05, 2017, 09:30:27 am »
Iemand nieuws over de webcam?
Dat is ondertussen ook al 2 weken afbraak...

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #228 Gepost op: september 05, 2017, 10:28:04 am »
Volgens een artikel in sport/vm met Hendrik Deruyck was er pas sprake van een nieuwe hoofdtribune ten vroegste in 2019 ! Zal wel eerder bij de waarheid liggen.

Van wanneer dateert dat artikel?
Het lijkt mij niet onmogelijk dat de inkomsten van de  transfers van Dalsgaard, Meite en Lerager voor extra ruimte hebben gezorgd om direct door te pakken.
« Laatst bewerkt op: september 05, 2017, 11:45:31 am door Zigic14 »

Offline slisla

  • Leden
  • Berichten: 34
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #229 Gepost op: september 05, 2017, 11:33:18 am »
Diene webcam is stilaan een klucht aant worden...

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #230 Gepost op: september 05, 2017, 08:58:02 pm »
Volgens een artikel in sport/vm met Hendrik Deruyck was er pas sprake van een nieuwe hoofdtribune ten vroegste in 2019 ! Zal wel eerder bij de waarheid liggen.

Van wanneer dateert dat artikel?
Het lijkt mij niet onmogelijk dat de inkomsten van de  transfers van Dalsgaard, Meite en Lerager voor extra ruimte hebben gezorgd om direct door te pakken.


+ het geld van de verkoop gronden, verkoop commerciele ruimtes tribune B, en eventueel nog een bijkomende lening en je zit aan de 12 miljoen ? waarop die fase begroot wordt.
Bovendien zal het bestuur willen werk maken van de extra business faciliteiten die meer opbrengen, aangezien de commerciele ruimtes in AD al uitverkocht zijn.

Met de bouw van de woontorensn, hotel etc lijkt het ook praktisch aangewezen door te duwen.  Sommigen vergeten dat 2017 quasi voorbij is, en het uiteindelijk weinig verschil uitmaakt of je nu najaar 2018 of voorjaar 2019 aan het bouwen bent.


Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #231 Gepost op: september 05, 2017, 09:48:21 pm »
Volgens een artikel in sport/vm met Hendrik Deruyck was er pas sprake van een nieuwe hoofdtribune ten vroegste in 2019 ! Zal wel eerder bij de waarheid liggen.

Van wanneer dateert dat artikel?
Het lijkt mij niet onmogelijk dat de inkomsten van de  transfers van Dalsgaard, Meite en Lerager voor extra ruimte hebben gezorgd om direct door te pakken.

Was toch voor versnelde schuldafbouw?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #232 Gepost op: september 06, 2017, 03:23:52 pm »
UPDATE 6 september:


Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #233 Gepost op: september 06, 2017, 04:01:47 pm »
Wat is dat laatste ????

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #234 Gepost op: september 06, 2017, 04:02:59 pm »
Wat is dat laatste ????

Nieuwe publiwand hoek vijvertribune - sfeertribune

Offline Capino

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #235 Gepost op: september 07, 2017, 08:15:34 am »
Wat is dat laatste ????

Nieuwe publiwand hoek vijvertribune - sfeertribune

Dan moet oude tribune ervoor nog gesloopt worden?

En wat is men eigenlijk aan het doen aan de tribune kant vijvers?

Deze aanpassingen lijken mij er wel op te wijzen dat deze tribune nog een hele tijd zal blijven staan.

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #236 Gepost op: september 07, 2017, 09:07:21 am »
Ja da klopt tribune vijvers is niet voor direct ze gaan studio essevee renoveren .

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #237 Gepost op: september 07, 2017, 12:41:27 pm »
Wat is dat laatste ????

Nieuwe publiwand hoek vijvertribune - sfeertribune

Dan moet oude tribune ervoor nog gesloopt worden?

En wat is men eigenlijk aan het doen aan de tribune kant vijvers?

Deze aanpassingen lijken mij er wel op te wijzen dat deze tribune nog een hele tijd zal blijven staan.

Oude tribune kan nog niet (volledig) gesloopt worden want er zit een hoogspanningscabine in.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #238 Gepost op: september 07, 2017, 02:07:09 pm »
Jammer dat dat nog even duurt dan tegen dat die halve maan af is. Je kan dan nog zolang wachten met de hoofdtribune als je wilt maar die halve maan had ik graag snel gezien. Maar bon. Iemand foto's?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #239 Gepost op: september 07, 2017, 04:58:02 pm »
Jammer dat dat nog even duurt dan tegen dat die halve maan af is. Je kan dan nog zolang wachten met de hoofdtribune als je wilt maar die halve maan had ik graag snel gezien. Maar bon. Iemand foto's?

Inderdaad dat zou top zijn.  De vijvers brengen op hetzelfde niveau en stijl van de rest en meteen toebouwen met de sfeertribune.  Dit gaat toch een echt knap stadion zijn ??nmaal die kuip volledig zal afgewerkt zijn. Hopelijk snel nieuws over de volgende fase.