Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017  (gelezen 237464 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #360 Gepost op: december 18, 2017, 02:50:52 pm »
Dus de bouw ligt stil straks en we gaan in een draak van een stadion moeten spelen tot de nieuwe "benen" zijn ingepast en hopelijk volgend seizoen iets opleveren? Misschien plaats 7 ofzo of een kansloze deelname aan PO1? Is dat genoeg om opnieuw te starten?  ;D

Wat een idiote denkwijze is dit toch...

Zorg gewoon dat het stadion ASAP is afgewerkt zonder dat we degraderen zodat de focus volop op het sportieve kan gaan erna ipv dit te laten aanslepen voor wie weet hoeveel jaren nog...

Dit trekt op niets en is een belachelijk onafgewerkt stadion:



Dat sommigen hier deze beslissing nog toejuichen kan ik toch echt niet begrijpen...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.671
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #361 Gepost op: december 18, 2017, 05:10:55 pm »
Dus de bouw ligt stil straks en we gaan in een draak van een stadion moeten spelen tot de nieuwe "benen" zijn ingepast en hopelijk volgend seizoen iets opleveren? Misschien plaats 7 ofzo of een kansloze deelname aan PO1? Is dat genoeg om opnieuw te starten?  ;D

Wat een idiote denkwijze is dit toch...

Zorg gewoon dat het stadion ASAP is afgewerkt zonder dat we degraderen zodat de focus volop op het sportieve kan gaan erna ipv dit te laten aanslepen voor wie weet hoeveel jaren nog...

Dit trekt op niets en is een belachelijk onafgewerkt stadion:



Dat sommigen hier deze beslissing nog toejuichen kan ik toch echt niet begrijpen...
Indien ze zouden voortdoen met hun stadion dan zitten ze volgend jaar in tweede, wat ben je dan met een mooi afgewerkt stadion?  Kijk naar OHL die zetten ook door, ze hadden beter hun ploeg versterkt, dan zaten ze niet in tweede!
Ze hebben ons altijd wijsgemaakt dat de bouw geen invloed zou hebben op het sportieve, niets is minder waar, zeker wanneer ze van een hoektribune plots een VIP-tribune maken(was eerst de bedoeling niet) in die VIP-tribune zit er geld in dat voorzien was voor de rest van het stadion en zit er geld in van de inkomsten van vorig jaar.
Indien ze na volgend seizoen terug Europees zouden spelen dan kunnen ze vijverkant verbinden met staantribune(wat kost een gewone hoektribune?  2 miljoen?) dan heb je toch al een heel deftig stadion, er zijn nog stadions die in fases werden gebouwd, Rennes bv, of Twente(ook zij waren bijna failliet omdat ze het te snel deden).  Nu moeten we investeren in een ploeg, een ploeg die van ons is en waar je hopelijk wat winst op kunt maken, huren brengt niks op.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #362 Gepost op: december 18, 2017, 05:52:54 pm »
Indien ze zouden voortdoen met hun stadion dan zitten ze volgend jaar in tweede, wat ben je dan met een mooi afgewerkt stadion?  Kijk naar OHL die zetten ook door, ze hadden beter hun ploeg versterkt, dan zaten ze niet in tweede!
Ze hebben ons altijd wijsgemaakt dat de bouw geen invloed zou hebben op het sportieve, niets is minder waar, zeker wanneer ze van een hoektribune plots een VIP-tribune maken(was eerst de bedoeling niet) in die VIP-tribune zit er geld in dat voorzien was voor de rest van het stadion en zit er geld in van de inkomsten van vorig jaar.
Indien ze na volgend seizoen terug Europees zouden spelen dan kunnen ze vijverkant verbinden met staantribune (wat kost een gewone hoektribune?  2 miljoen?) dan heb je toch al een heel deftig stadion, er zijn nog stadions die in fases werden gebouwd, Rennes bv, of Twente(ook zij waren bijna failliet omdat ze het te snel deden).  Nu moeten we investeren in een ploeg, een ploeg die van ons is en waar je hopelijk wat winst op kunt maken, huren brengt niks op.

AD (deze hoek) kost 5.6 miljoen euro ... ex BTW! maar heeft natuurlijk een pak duurdere inrichting. Maar zal wel een pak meer opbrengen dan een gewone tribune.

CD+D was 7,2 en als B 4,9 was dan kost een (gewone) hoektribune +-2.3 miljoen (alle prijzen ex BTW)

In hoeverre heeft de verbouwingen invloed gehad op het sportieve? Onze aankopen zijn niet anders dan andere jaren, en als ik me niet vergis hebben we de voorbije transferperiode een van de grootste budgetten ooit uitgegeven. (op de aankoop van ?lafur Ingi Sk?lason na) ook omdat ze nu de bouwplannen even in de koelkast stoppen en het sportieve voornemen is daarvan naar mijn mening een bewijs.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #363 Gepost op: december 18, 2017, 09:19:05 pm »
Na de hoektrinune wordt de ex camping ruimte normaal aangepakt
daarna de appartementen (uitmesten van de vuilnisbelt moet eerst nog...)
Beide projecten niks met de club te maken maar prive investeringen...


Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #364 Gepost op: december 21, 2017, 08:31:10 pm »
Opening nieuwe tribune is voorzien voor dinsdag 23 januari. Chapeau als ze dat halen ook al weet ik dat zo een opening nog zonder de volledige afwerking is...

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #365 Gepost op: december 21, 2017, 09:54:50 pm »
Opening nieuwe tribune is voorzien voor dinsdag 23 januari. Chapeau als ze dat halen ook al weet ik dat zo een opening nog zonder de volledige afwerking is...
Is momenteel moeilijk in te schatten he want we hebben geen zicht op de binnenkant...
Ik zag echter afgelopen zondag dat de bovenste verdieping gordijnen enzo had hangen wat dus wil zeggen dat dat verdiep reeds gepleisterd moet zijn en quasi af is.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #366 Gepost op: januari 06, 2018, 12:10:02 pm »
Tussen al het transfergeweld door toch enkele nieuwe foto's die mij gisteren bereikten...  8)

Buitenkanten en loges/skyboxen op 05 januari 2018:

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #367 Gepost op: januari 06, 2018, 12:11:16 pm »
Eerste (eerste 2 foto's) en tweede verdieping op 05 januari 2018:

Offline Tavie

  • Leden
  • Berichten: 149
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #368 Gepost op: januari 06, 2018, 06:15:05 pm »
Er is nog een hoop werk om dit eind januari volledig klaar te krijgen, maar 1 ding is zeker, op zo'n VIP tribune mag een clubje als Zulte Waregem trots zijn. Hopelijk lokt het ook nieuwe sponsors.

Offline pieterjan0609

  • Leden
  • Berichten: 1
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #369 Gepost op: januari 06, 2018, 07:14:45 pm »
Ik zou graag eens een foto zien vanuit de lucht, hoe het er nu zou uitzien het stadion met de hoek erbij  :)

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #370 Gepost op: januari 06, 2018, 08:08:31 pm »
Mooi mooi!

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #371 Gepost op: januari 11, 2018, 12:23:26 pm »
Webcam vastgelopen?

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #372 Gepost op: januari 11, 2018, 02:09:34 pm »
Er is nog een hoop werk om dit eind januari volledig klaar te krijgen, maar 1 ding is zeker, op zo'n VIP tribune mag een clubje als Zulte Waregem trots zijn. Hopelijk lokt het ook nieuwe sponsors.

Als ik de juiste bron heb , ik zeg wel als dan moeten enkel 2 bovenste niveau's klaar zijn voor wedstrijd tegen standard . De rest moet klaar zijn tegên maart daar ze in maart beginnen met ondergrondse parking waar nu fanshop staat .

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #373 Gepost op: januari 11, 2018, 03:06:39 pm »
openstellen is bedoeling
het is binnenlandse zaken die beslist of het mag.

Stuk fanshop is volgende project idd

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #374 Gepost op: januari 11, 2018, 03:24:21 pm »
Toch goede bron dus 😉

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #375 Gepost op: januari 16, 2018, 10:50:40 am »
Webcam vastgelopen?

Gebeurt er nog iets met die webcam? Dat zit al 6 dagen vast :/

Offline Tavie

  • Leden
  • Berichten: 149
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #376 Gepost op: januari 22, 2018, 01:09:07 pm »
Normaal is het morgen opening van onze nieuwe tribune. Gaat dit lukken, of zijn de loges nog niet klaar? Het is heel erg stil rond de VIP tribune moet ik zeggen...

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #377 Gepost op: januari 22, 2018, 01:36:13 pm »
Normaal is het morgen opening van onze nieuwe tribune. Gaat dit lukken, of zijn de loges nog niet klaar? Het is heel erg stil rond de VIP tribune moet ik zeggen...
Volgens de laatste berichten die ik ontving worden de bovenste twee verdiepingen morgen in gebruik genomen...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #378 Gepost op: januari 22, 2018, 03:39:08 pm »
21-01

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #379 Gepost op: januari 22, 2018, 04:58:42 pm »
Zaterdag werden de skyboxen officieel voorgesteld aan het stadsbestuur.
Ik ga er dus wel van uit dat ze klaar (zullen) zijn.
Of toch minstens een gedeelte ervan...