Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439848 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1540 Gepost op: juni 13, 2013, 04:59:55 pm »
Laat Gevaert maar de volgende trainer worden. Hij heeft zijn diploma, was daar ook de primus van de klas en hij kent de club en de spelers...

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1541 Gepost op: juni 13, 2013, 05:04:01 pm »
Laat Gevaert maar de volgende trainer worden. Hij heeft zijn diploma, was daar ook de primus van de klas en hij kent de club en de spelers...

idd (en hij weet hoe dury werkt ) + goedkoop en laat dan de 'nieuwe' T2 maar een opleiding krijgen om opvolger te worden van gevaert

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1542 Gepost op: juni 13, 2013, 05:06:02 pm »
Laat Gevaert maar de volgende trainer worden. Hij heeft zijn diploma, was daar ook de primus van de klas en hij kent de club en de spelers...

idd (en hij weet hoe dury werkt ) + goedkoop en laat dan de 'nieuwe' T2 maar een opleiding krijgen om opvolger te worden van gevaert

Lol jij loopt wel hard van stapel  ::)

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1543 Gepost op: juni 13, 2013, 07:11:00 pm »
Volgens dit artikel zou Rijsel reeds in april geanticipeerd hebben op een vertrek van Rudi Garcia en de naam Dury viel dan niet.  Op het vervanglijstje stonden toen al Ren? Girard en Lucien Favre.

http://www.madeinfoot.com/infos/article-losc-lille-prospecte-pour-un-nouvel-entraineur-l-an-prochain-53972.html

Laat ons hopen dat hij blijft! 

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.216
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1544 Gepost op: juni 13, 2013, 07:21:55 pm »
Volgens dit artikel zou Rijsel reeds in april geanticipeerd hebben op een vertrek van Rudi Garcia en de naam Dury viel dan niet.  Op het vervanglijstje stonden toen al Ren? Girard en Lucien Favre.

http://www.madeinfoot.com/infos/article-losc-lille-prospecte-pour-un-nouvel-entraineur-l-an-prochain-53972.html

Laat ons hopen dat hij blijft!

Toen hadden die daar wss verwacht dat Zulte Waregem nog een terugval zou krijgen.

Offline sv27

  • Leden
  • Berichten: 414
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1545 Gepost op: juni 13, 2013, 08:53:22 pm »
Het lijkt erop dat we nog even geduld zullen moeten uitoefenen.  De voorzitter van Rijsel is de kandidaten aan het afwegen:

http://www.lavoixdunord.fr/sports/michel-seydoux-en-pleine-reflexion-pour-trouver-le-ia182b204n1328645

Het profiel waar hij op zoek naar is:
un technicien idoine capable de " faire jouer une ?quipe avec quelques cadres et des jeunes de talent"

De keuze zou vooral gaan tussen Girard en Lucien Favre:

http://www.franceinfo.fr/football/lille-qui-pour-remplacer-garcia-1023595-2013-06-13
« Laatst bewerkt op: juni 13, 2013, 09:03:59 pm door sv27 »

Freve

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1546 Gepost op: juni 13, 2013, 08:58:45 pm »
da ze ma enen nemen die de Franse competitie kent :)

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.031
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1547 Gepost op: juni 14, 2013, 06:35:20 am »
Als Rijsel hem wil, vertrekt Francky zeker (bron: interview Nieuwsblad)... Infeite kan je hem echt geen ongelijk geven, maar voor ons zou het wel een kleine ramp zijn vrees ik!

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1548 Gepost op: juni 14, 2013, 08:29:42 am »
Als Rijsel hem wil, vertrekt Francky zeker (bron: interview Nieuwsblad)... Infeite kan je hem echt geen ongelijk geven, maar voor ons zou het wel een kleine ramp zijn vrees ik!

Dury is genen uil, natuurlijk zal hij vertrekken als een kans zich voordoet om te cashen.
Ik hoop dat de doorgaans arrogante, chauvinistische Fransman kiest voor een certitude uit eigen land en niet het risico neemt een kleine belg aan te stellen die ze ginder van haar noch pluimen kennen.
Als hij toch weggaat is dit niet een kleine ramp maar een XXL-catastrofe !!
Helaas, de meeste belgische trainers in de L1 van de laatste 25 jaar hebben het goed gedaan (Gerets, Goethals) en hebben een naam gemaakt in Frankrijk (wat absoluut geen eenvoudige opdracht is). Hopelijk spiegelt LOSC zich niet daaraan om hun T1 te kiezen...

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.216
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1549 Gepost op: juni 14, 2013, 08:56:03 am »
Als Rijsel hem wil, vertrekt Francky zeker (bron: interview Nieuwsblad)... Infeite kan je hem echt geen ongelijk geven, maar voor ons zou het wel een kleine ramp zijn vrees ik!

Dury is genen uil, natuurlijk zal hij vertrekken als een kans zich voordoet om te cashen.
Ik hoop dat de doorgaans arrogante, chauvinistische Fransman kiest voor een certitude uit eigen land en niet het risico neemt een kleine belg aan te stellen die ze ginder van haar noch pluimen kennen.
Als hij toch weggaat is dit niet een kleine ramp maar een XXL-catastrofe !!
Helaas, de meeste belgische trainers in de L1 van de laatste 25 jaar hebben het goed gedaan (Gerets, Goethals) en hebben een naam gemaakt in Frankrijk (wat absoluut geen eenvoudige opdracht is). Hopelijk spiegelt LOSC zich niet daaraan om hun T1 te kiezen...

De meeste trainers :P Er zijn er 2
Goethals was al Bondscoach geweest, das ook iets anders.
En Gerets, die had eerst prestaties neergezet in Nederland, Duitsland en Turkije.

Je kan dat niet als vergelijking nemen of als houvast

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1550 Gepost op: juni 14, 2013, 11:17:10 am »
benieuwd wie het bestuur uit hun hoed zal toveren als dury binnenkort de e17 in de richting van rijsel kiest ipv in de richting van waregem

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1551 Gepost op: juni 14, 2013, 11:19:46 am »
Volgens L'Equipe heeft Lille OSC voor Ren? Girard gekozen als nieuwe hoofdtrainer.
http://www.lequipe.fr/Football/Actualites/Girard-est-bien-le-favori/378501

13 april 1951

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1552 Gepost op: juni 14, 2013, 11:21:46 am »
Citaat
Lille a choisi Girard


Oef.

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.031
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1553 Gepost op: juni 14, 2013, 11:23:19 am »
Citaat
Lille a choisi Girard


Oef.
Zeg wel: OEF!

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.216
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1554 Gepost op: juni 14, 2013, 11:24:37 am »
benieuwd wie het bestuur uit hun hoed zal toveren als dury binnenkort de e17 in de richting van rijsel kiest ipv in de richting van waregem

ALS e ;)
Dus, ALS Francky nieuwe coach wordt gaan ze volgens mij niemand ergens wegkopen, want dat kost teveel.
Ofwel wordt het dan Gevaert. (Is in mijn ogen de grootste kanshebber moest Dury hier weggaan)

Anders op zoek naar vrije trainers: En geen Hollanders meer!!!
Nen Duits (Daum), ne Fransman (Puel) of nen Belg (Vercauteren)
Maar dat zijn allemaal gasten met een FERM loon.
IK zie op de Belgische markt niet veel mensen, en ze moeten niet afkomen me nen Ferrera of ne Mathijssen ze, of nog erger, Georges Leekens.

Freve

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1555 Gepost op: juni 14, 2013, 11:36:19 am »
benieuwd wie het bestuur uit hun hoed zal toveren als dury binnenkort de e17 in de richting van rijsel kiest ipv in de richting van waregem

ALS e ;)
Dus, ALS Francky nieuwe coach wordt gaan ze volgens mij niemand ergens wegkopen, want dat kost teveel.
Ofwel wordt het dan Gevaert. (Is in mijn ogen de grootste kanshebber moest Dury hier weggaan)

Anders op zoek naar vrije trainers: En geen Hollanders meer!!!
Nen Duits (Daum), ne Fransman (Puel) of nen Belg (Vercauteren)
Maar dat zijn allemaal gasten met een FERM loon.
IK zie op de Belgische markt niet veel mensen, en ze moeten niet afkomen me nen Ferrera of ne Mathijssen ze, of nog erger, Georges Leekens.
Broos ni te vergeten aub
tenzij ge die wilt zien komen :)

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.216
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1556 Gepost op: juni 14, 2013, 11:50:33 am »
benieuwd wie het bestuur uit hun hoed zal toveren als dury binnenkort de e17 in de richting van rijsel kiest ipv in de richting van waregem

ALS e ;)
Dus, ALS Francky nieuwe coach wordt gaan ze volgens mij niemand ergens wegkopen, want dat kost teveel.
Ofwel wordt het dan Gevaert. (Is in mijn ogen de grootste kanshebber moest Dury hier weggaan)

Anders op zoek naar vrije trainers: En geen Hollanders meer!!!
Nen Duits (Daum), ne Fransman (Puel) of nen Belg (Vercauteren)
Maar dat zijn allemaal gasten met een FERM loon.
IK zie op de Belgische markt niet veel mensen, en ze moeten niet afkomen me nen Ferrera of ne Mathijssen ze, of nog erger, Georges Leekens.
Broos ni te vergeten aub
tenzij ge die wilt zien komen :)

Die zal hier nooit van zijn leven meer trainer worden, dus zette ik hem er gewoon niet bij

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1557 Gepost op: juni 14, 2013, 01:12:04 pm »
Citaat
Lille a choisi Girard


Oef.
Zeg wel: OEF!

wat niet betekent dat er geen andere ploegen zijn of kunnen zijn die hem zouden willen. maar nu lijkt de kans uiteraard groter dat hij bij ons blijft .

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.216
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1558 Gepost op: juni 14, 2013, 01:14:20 pm »
Citaat
Lille a choisi Girard


Oef.
Zeg wel: OEF!

wat niet betekent dat er geen andere ploegen zijn of kunnen zijn die hem zouden willen. maar nu lijkt de kans uiteraard groter dat hij bij ons blijft .

Nu moet Montpellier wel op zoek naar een nieuwe coach... ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1559 Gepost op: juni 14, 2013, 03:49:43 pm »
Dat is heel goed nieuws, vond zijn reactie vandaag in het laatste nieuws ook heel goed ivm de kwestie(niet vergeten dat het zijnen baas is),respect.