Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 439845 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.217
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3260 Gepost op: december 17, 2021, 03:32:46 pm »
Cordier, rampzalig.. hoho, is dat uwe CEO of algemeen manager….

Bij het overbrengen en praten alleen al merk je de ambitie van Timmy.
Laat die maar T1 zijn

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.684
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3261 Gepost op: december 17, 2021, 03:33:20 pm »
Vraag me nu nog steeds af wie de uiteindelijke beslissing nam, ik vond ze er toch wat rond fietsen in het interview.

Heeft Franky de handdoek in de ring gegooid?
Of heeft het bestuur aangegeven dat het zo niet verder kon...


Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.217
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3262 Gepost op: december 17, 2021, 03:34:34 pm »
Vraag me nu nog steeds af wie de uiteindelijke beslissing nam, ik vond ze er toch wat rond fietsen in het interview.

Heeft Franky de handdoek in de ring gegooid?
Of heeft het bestuur aangegeven dat het zo niet verder kon...

Was idd geen antwoord op

Maar ik denk dat het bestuur de beslissing genomen heeft.
Maar dat het ook op was bij Dury zelf

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.684
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3263 Gepost op: december 17, 2021, 03:35:37 pm »
Cordier, rampzalig.. hoho, is dat uwe CEO of algemeen manager….

Bij het overbrengen en praten alleen al merk je de ambitie van Timmy.
Laat die maar T1 zijn

Een CEO (en een voorzitter) moeten hun werk doen intern, die hebben ook geen mediatraining gehad.
Ik vind dit geen breekpunt ... wanneer zie je een voorzitter of CEO een interview doen.
Plus ik denk dat het toch lastig was voor Eddy, hoelang kent en werkt hij samen met Dury? (we zijn allemaal mensen van vlees en bloed (en emoties))

Dat Timmy (ik zie hem toch T1 worden, sorry Davy) goed kan babbelen is al een pluspunt.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.665
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3264 Gepost op: december 17, 2021, 03:39:58 pm »
Cordier, rampzalig.. hoho, is dat uwe CEO of algemeen manager….

Bij het overbrengen en praten alleen al merk je de ambitie van Timmy.
Laat die maar T1 zijn

Een CEO (en een voorzitter) moeten hun werk doen intern, die hebben ook geen mediatraining gehad.
Ik vind dit geen breekpunt ... wanneer zie je een voorzitter of CEO een interview doen.
Plus ik denk dat het toch lastig was voor Eddy, hoelang kent en werkt hij samen met Dury? (we zijn allemaal mensen van vlees en bloed (en emoties))

Dat Timmy (ik zie hem toch T1 worden, sorry Davy) goed kan babbelen is al een pluspunt.

Een CEO mag toch ook wat uitstraling hebben?
Die uistraling straal je ook uit naar je medewerkers he.

Je ziet ook wel dat Timmy spontaan toch meer het voortouw neemt. Goede zaak.

Offline venez

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3265 Gepost op: december 17, 2021, 03:40:16 pm »
Timmy komt beter over dan Davy en Eddy samen. Dat is een feit.
Zeer 'lauwe' vragen wel van de pers, nooit werd er eens doorgevraagd wat er dan effectief voor problemen zorgde bij Francky.

Ik vind het eigenlijk ook ambetant/onduidelijk dat ze 'samen' overnemen.
En ik acht ze ook wel wat mede verantwoordelijk voor de huidige malaise.
Nu gaan ze 'wat olie in de machine gooien', 'zorgen dat er met grinta gespeeld wordt'. Als T2's hoort dat toch ook ergens tot je takenpakket?

Nu goed, voordeel van de twijfel, the only way is up.


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.707
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3266 Gepost op: december 17, 2021, 03:44:20 pm »
We gaan het direct wel zien hoe ze gaan spelen tegen Mechelen, hoe gaan die 2 om met Vossen en De Bock bv.  Indien er tegen Mechelen weer zo'n systeem staat zoals Dury, met Gano en Vossen samen, dan ga ik serieus vragen hebben.  Met Dury wist men dat hij dit nog zou doen, nu hoop ik dat die 2 toch het systeem zullen aanpassen.
Wat ook duidelijk is, we gaan zeker versterking bij hebben,het was volledig op tussen Dury en de spelers, Govea is zeker weg met de winterstop, die is ook niet klaar en heeft nog zin, zou hij hier trouwens nog zitten? 
Ik wil geen enkele speler zijn kop zien hangen bij een slechte pas, ik wil geen enkele speler zien slenteren.
Wat Cordier betreft, tuurlijk raakt het hem, hij probeert een beetje stoer te doen, maar ge ziet duidelijk dat het hem raakt, en dat is ook meer dan normaal, gelukkig zou ik zeggen.  Hij voelt zich ook verantwoordelijk, ik denk ook dat het zijn laatste seizoen is, of we nu degraderen of niet.   
Timmy en Davy zijn geen domme mensen en zien het duidelijk wel zitten om met 2 samen dit te ondernemen, ik hoop dat het lukt.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 1.001
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3267 Gepost op: december 17, 2021, 03:44:53 pm »
Cordier heeft een mooi horloge aan…

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.707
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3268 Gepost op: december 17, 2021, 03:46:01 pm »
Cordier heeft een mooi horloge aan…
Ai ...

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.645
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3269 Gepost op: december 17, 2021, 03:51:42 pm »
Zou die persconferentie nog ergens te herbekijken zijn? Mijn klank was rampzalig !

Offline venez

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3270 Gepost op: december 17, 2021, 03:54:12 pm »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.707
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3271 Gepost op: december 17, 2021, 04:14:57 pm »
Het is toch meer dan duidelijk dat het volledig op was met Dury, jammer dat we nog zo veel tijd en geld kwijt zijn dit seizoen.  We zullen zien binnen de komende weken waarom Dury nu dit wel  kon accepteren, volgens mij omdat hij nu ergens een opportuniteit kreeg, maar goed, we zullen het wel zien. 
Zijn boodschap is ook duidelijk, beide partijen wilden niks anders dan stoppen met elkaar, dus ja, een uitgebluste coach was hij wel.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.645
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3272 Gepost op: december 17, 2021, 04:17:33 pm »
Cordier heeft een mooi horloge aan…
Zag er wel geen Rolex uit ☺️

Offline matti fanatic

  • Leden
  • Berichten: 291
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3273 Gepost op: december 17, 2021, 04:37:46 pm »
wie is nu t1? van een duo t1 heb ik nog nooit gehoord :) en een duidelijke lijn is toch nodig lijkt me

Offline Jens Flamand

  • Leden
  • Berichten: 609
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3274 Gepost op: december 17, 2021, 04:39:34 pm »
wie is nu t1? van een duo t1 heb ik nog nooit gehoord :) en een duidelijke lijn is toch nodig lijkt me

Op papier is Timmy T1. Hij zal dus de interviews doen, de persbabbels, en aan de zijlijn staan.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.684
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3275 Gepost op: december 17, 2021, 04:43:14 pm »

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3276 Gepost op: december 17, 2021, 05:00:03 pm »
Toen ik deze middag van mijn werk kwam en in mijn auto stapte, zag ik Dury buiten op de parking staan bij DCT in Wielsbeke, hij was druk aan het bellen.  Wellicht op zoek naar een nieuwe auto.

Offline Naughtius Maximus

  • Leden
  • Berichten: 2.363
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3277 Gepost op: december 17, 2021, 06:38:04 pm »
We gaan het direct wel zien hoe ze gaan spelen tegen Mechelen, hoe gaan die 2 om met Vossen en De Bock bv.  Indien er tegen Mechelen weer zo'n systeem staat zoals Dury, met Gano en Vossen samen, dan ga ik serieus vragen hebben.  Met Dury wist men dat hij dit nog zou doen, nu hoop ik dat die 2 toch het systeem zullen aanpassen.
Wat ook duidelijk is, we gaan zeker versterking bij hebben,het was volledig op tussen Dury en de spelers, Govea is zeker weg met de winterstop, die is ook niet klaar en heeft nog zin, zou hij hier trouwens nog zitten? 
Ik wil geen enkele speler zijn kop zien hangen bij een slechte pas, ik wil geen enkele speler zien slenteren.
Wat Cordier betreft, tuurlijk raakt het hem, hij probeert een beetje stoer te doen, maar ge ziet duidelijk dat het hem raakt, en dat is ook meer dan normaal, gelukkig zou ik zeggen.  Hij voelt zich ook verantwoordelijk, ik denk ook dat het zijn laatste seizoen is, of we nu degraderen of niet.   
Timmy en Davy zijn geen domme mensen en zien het duidelijk wel zitten om met 2 samen dit te ondernemen, ik hoop dat het lukt.
Ik hoop dat ze beginnen met Govea en Zarandia terug te halen naar de A-kern. Jammer dat het zo is moeten eindigen met FD, maar het was al 4 jaar veel minder. De laatste 2 jaar viel vooral de gelatenheid op, het was alsof hij zijn drive kwijt was, zag er ook zeer moe uit.

Mijn oprechte dank aan Franky Dury : neem nu wat verlof en neem volgend seizoen ergens nog een uitdaging aan.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.707
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3278 Gepost op: december 17, 2021, 06:47:26 pm »
We gaan het direct wel zien hoe ze gaan spelen tegen Mechelen, hoe gaan die 2 om met Vossen en De Bock bv.  Indien er tegen Mechelen weer zo'n systeem staat zoals Dury, met Gano en Vossen samen, dan ga ik serieus vragen hebben.  Met Dury wist men dat hij dit nog zou doen, nu hoop ik dat die 2 toch het systeem zullen aanpassen.
Wat ook duidelijk is, we gaan zeker versterking bij hebben,het was volledig op tussen Dury en de spelers, Govea is zeker weg met de winterstop, die is ook niet klaar en heeft nog zin, zou hij hier trouwens nog zitten? 
Ik wil geen enkele speler zijn kop zien hangen bij een slechte pas, ik wil geen enkele speler zien slenteren.
Wat Cordier betreft, tuurlijk raakt het hem, hij probeert een beetje stoer te doen, maar ge ziet duidelijk dat het hem raakt, en dat is ook meer dan normaal, gelukkig zou ik zeggen.  Hij voelt zich ook verantwoordelijk, ik denk ook dat het zijn laatste seizoen is, of we nu degraderen of niet.   
Timmy en Davy zijn geen domme mensen en zien het duidelijk wel zitten om met 2 samen dit te ondernemen, ik hoop dat het lukt.
Ik hoop dat ze beginnen met Govea en Zarandia terug te halen naar de A-kern. Jammer dat het zo is moeten eindigen met FD, maar het was al 4 jaar veel minder. De laatste 2 jaar viel vooral de gelatenheid op, het was alsof hij zijn drive kwijt was, zag er ook zeer moe uit.

Mijn oprechte dank aan Franky Dury : neem nu wat verlof en neem volgend seizoen ergens nog een uitdaging aan.
Volgens mij gaat hij rapper aan de bak komen hoor.  Moest Dury nu eens het verstand hebben gehad om te stoppen deze zomer, zoals de club het vroeg, dat stonden we niet op plaats 17, had hij een mooi afscheid gekregen, was er al die miserie niet.   Te weinig inzicht van veel mensen...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.217
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #3279 Gepost op: december 17, 2021, 07:27:43 pm »
We gaan het direct wel zien hoe ze gaan spelen tegen Mechelen, hoe gaan die 2 om met Vossen en De Bock bv.  Indien er tegen Mechelen weer zo'n systeem staat zoals Dury, met Gano en Vossen samen, dan ga ik serieus vragen hebben.  Met Dury wist men dat hij dit nog zou doen, nu hoop ik dat die 2 toch het systeem zullen aanpassen.
Wat ook duidelijk is, we gaan zeker versterking bij hebben,het was volledig op tussen Dury en de spelers, Govea is zeker weg met de winterstop, die is ook niet klaar en heeft nog zin, zou hij hier trouwens nog zitten? 
Ik wil geen enkele speler zijn kop zien hangen bij een slechte pas, ik wil geen enkele speler zien slenteren.
Wat Cordier betreft, tuurlijk raakt het hem, hij probeert een beetje stoer te doen, maar ge ziet duidelijk dat het hem raakt, en dat is ook meer dan normaal, gelukkig zou ik zeggen.  Hij voelt zich ook verantwoordelijk, ik denk ook dat het zijn laatste seizoen is, of we nu degraderen of niet.   
Timmy en Davy zijn geen domme mensen en zien het duidelijk wel zitten om met 2 samen dit te ondernemen, ik hoop dat het lukt.
Ik hoop dat ze beginnen met Govea en Zarandia terug te halen naar de A-kern. Jammer dat het zo is moeten eindigen met FD, maar het was al 4 jaar veel minder. De laatste 2 jaar viel vooral de gelatenheid op, het was alsof hij zijn drive kwijt was, zag er ook zeer moe uit.

Mijn oprechte dank aan Franky Dury : neem nu wat verlof en neem volgend seizoen ergens nog een uitdaging aan.

Stopt ne keer met uwen Govea, en vooral Zarandia, die 2de weegt ondertussen wss 100kilo.
We zijn het er allemaal over eens dat Govea geen werklust toonde.
We moeten nu knokken, en Govea is nu niet echt een knokker me dunkt