Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210991 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #620 Gepost op: mei 23, 2013, 12:59:43 pm »
hij wil op termijn om verder te groeien een fusie.

met wat geluk sterft onze buur en moet er geen fusie komen

als da groei kan meebrengen en financieel sterker doet staan, mij goed
iedereen wil deel uitmaken van succes
en na succes blijven er altijd mensen hangen
is een fusie een garantie op succes? nee
is een fusie u financieel beter wapenen? ja
is geld belangrijk? ja, HET belangrijkste
Laat em voor mijn part dus ma geld zoeken
eender waar
Ook dat is geen garantie, kijk naar Germinal Beerschot(GEEN AARTVIJANDEN EN DEELUITMAKEN VAN ANTWERPEN).  En weer denken er veel mensen dat 1+1 automatisch 2 wordt in het voetbal, Germinal had rond de 4 a 5OOOman, Beerschot had op op zijn minst het potentieel om met 10000 man te spelen, hoeveel man hadden ze samen? Max 10000 ten tijde van Marc Degrijse, er zat geen enkele Germinalsupporter nog in het stadion, nu zijn ze reeds dood en begraven. En ze hadden ook MASSA'S GELD. Als die fusie tot stand komt ga je misschien 2000 man hebben maar geen enkele echte supporter want geen identiteit, gevolg,enorme kosten van een nieuw stadion, dure spelers, geen volk, daarna haken die sponsors een voor een af, zo simpel is het, failliet binnen de 3jaar.

Je kan ook een andere voorbeeld aanhalen...dat van KRC Genk...

Freve

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #621 Gepost op: mei 23, 2013, 01:02:58 pm »
ik zeg niet dat 1+1 2 is, ik zeg geen garantie op succes
maar wel slagkracht bij de grote investeerders
en geld is gelijk aan voetbal, zonder reserves
haalden wij ook Berrier, Leye en Dury niet terug

beerschot: geen succes, geen supporters
Beerschot massas geld... ik denk et ni, want MET geld
maak je zo geen diepe put. PVO was blabla en de krant halen

Als je een fusie tijd heeft krijgt die ook identiteit
want die jonge mannen van 17-18 kunnen maar die identiteit
overnemen, de vroegere Club kenden ze niet....

3j failliet, dat was ook de tijd die ze ons gaven en kijk nu....

waar ik ni mee kan leven is
ja dan liever naar 2e...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.718
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #622 Gepost op: mei 23, 2013, 01:32:05 pm »
hij wil op termijn om verder te groeien een fusie.

met wat geluk sterft onze buur en moet er geen fusie komen

als da groei kan meebrengen en financieel sterker doet staan, mij goed
iedereen wil deel uitmaken van succes
en na succes blijven er altijd mensen hangen
is een fusie een garantie op succes? nee
is een fusie u financieel beter wapenen? ja
is geld belangrijk? ja, HET belangrijkste
Laat em voor mijn part dus ma geld zoeken
eender waar
Ook dat is geen garantie, kijk naar Germinal Beerschot(GEEN AARTVIJANDEN EN DEELUITMAKEN VAN ANTWERPEN).  En weer denken er veel mensen dat 1+1 automatisch 2 wordt in het voetbal, Germinal had rond de 4 a 5OOOman, Beerschot had op op zijn minst het potentieel om met 10000 man te spelen, hoeveel man hadden ze samen? Max 10000 ten tijde van Marc Degrijse, er zat geen enkele Germinalsupporter nog in het stadion, nu zijn ze reeds dood en begraven. En ze hadden ook MASSA'S GELD. Als die fusie tot stand komt ga je misschien 2000 man hebben maar geen enkele echte supporter want geen identiteit, gevolg,enorme kosten van een nieuw stadion, dure spelers, geen volk, daarna haken die sponsors een voor een af, zo simpel is het, failliet binnen de 3jaar.

Je kan ook een andere voorbeeld aanhalen...dat van KRC Genk...
Mijn beste ,Genk is 1stad, fusie tussen Winterslag en Waterschei (tervergelijking, fusie met Beveren-Leie en Sint-eloois-vijve, het is ook Waregem)spelen in Waterschei, gesteund door de miljoenen van Tijl Gyselinck(heroprichting van Limburgsche economie na sluiting van de mijnen)en gesteund door provincie Limburg , stad Genk en Ford(bouw stadion was daar geen enkel probleem door die connecties).   Dat is met niets te vergelijken.   Denk jij dat een fusie tussen Watersche/Winterslag of Genk en STVV(er is ook rivaliteit tussen Genk en STVV) zonder die staatssteun en spelen in Eisden zou gelukt hebben(zou een beetje te vergeljken zijn met fusie Kortrijk Waregem en spelen in Zwevegem)?  Neen, dus.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.718
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #623 Gepost op: mei 23, 2013, 01:37:38 pm »
Ben blij dat er hier nog wat verstandige mensen zijn,=12 is daar zeker niet bij!
 Heb zojuist ook gehoord dat de zonnepanelen van onze Zonnekoning worden verkocht, de guillotine staat al op de parking, alhoewel een hakbijl beter zou zijn!

Daar heeft hij zich toch al lang uit teruggetrokken? Heeft dacht ik zijn aandelen in zijn bedrijf verkocht en zwaar gecasht. (wat ook logisch is natuurlijk!) ;)

Metafoor mijn beste.

Offline Capino

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #624 Gepost op: mei 23, 2013, 01:38:57 pm »
hopelijk zijn alle rampscenarios rap verteld
en stopt de achterdocht
Als ge niemand vertrouwt, hoe wilt ge dan da de maatschappij beter wordt?
Iedereen heeft gelijk tot het tegendeel met gegronde feiten is bewezen.
Dat is het juist, de feiten zijn er, HIJ WIL EEN FUSIE MET KORTRIJK, als dat al niet genoeg is weet ik het niet meer.

2
Ik kan niet begrijpen dat mensen als Freve en 2460 zomaar meegaan in het verhaaltje dat PDC nu uit zijn hoed te voorschijn haalt.  Een fusie met de vijand nr1 kan je toch onmogelijk gaan verdedigen?  Dit zijn de eersten die je niet terug ziet indien er toch nog een degradatie zou komen.  Want denk je nu echt dat het niet meer mogelijk zou zijn om te degraderen enkel en alleen omdat we samen zouden gaan met Kortrijk?

Omdat er nu eenmaal mensen zijn die de zaken nuchter kunnen bekijken en niet klappen in termen van "vijanden" als het over sport gaat!  Vijanden dat is iets van 14-18 en 40-45 USA/Midden-Oosten Joden-Arabieren!!  Hier gaan het over overleven in de voetballerij!!  Wat verkies je ?  Een scenario zoals in Antwerpen waar Beerschot en RAFC mekaar het licht in de ogen niet gunnen en alles KAPOT gaat, er NIETS overblijft ??  Of samenwerking, bouwen aan iets deftig voor de toekomst en de generaties na u sportieve successen gunnen.  Die vetekes verdwijnen zowieso na een aantal jaar als de resultaten er maar zijn.  Hoelang denk je dat die mannen van Winterslag en Waterschei erover deden ??  Na 1 jaar dronken die samen pinten in hun prachtig stadion met topprestaties op het plein.  Ieder jaar meedoen voor de titel, ieder jaar Europa in. 
Wel 1 bemerking : dit is enkel mogelijk mits nieuw stadion op neutraal terrein.  Anders spreek je enkel over een opslorping ; niet over fusie. 
Volgens mij zal niets veranderen, blijven beiden spelen in hun kottekes van stadions totdat het weer zover is.
Dus, voor u is succes belangrijker dan clubgevoel, traditie, eergevoel,...  Met zulke 'supporters' zal het leuk zijn mocht het toch nog mislopen en er een degradatie komen.  Degene die echt een hart hebben voor Waregem of Kortrijk komen zowiezo niet meer.  'Supporters' die denken als jij komen ook niet meer, want geen succes meer.  Ook de VIP's zullen dan afhaken.  Wat blijft er over?  Een (nieuw?) leeg stadion met vervlogen 'succesdromen'.  Of denk je nu werkelijk dat Waregem en Kortrijksupporters zij-aan-zij gaan staan roepen en pinten drinken? 
En trouwens: waarom spreek je nu plots over 'alles kapot gaan' en 'niets overblijven'?  Heb je dat dan zondag ook uitgesproken en gedacht?  Dan zijde toch nen straffen, ze! Of is die droom ook beginnen leven nadat je PDC (de leider van uw 'sekte'?) zijn fusieverhaal hebt horen doen? (waaw, droom: titel, Europa,... ::))

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #625 Gepost op: mei 23, 2013, 01:53:36 pm »
hopelijk zijn alle rampscenarios rap verteld
en stopt de achterdocht
Als ge niemand vertrouwt, hoe wilt ge dan da de maatschappij beter wordt?
Iedereen heeft gelijk tot het tegendeel met gegronde feiten is bewezen.
Dat is het juist, de feiten zijn er, HIJ WIL EEN FUSIE MET KORTRIJK, als dat al niet genoeg is weet ik het niet meer.

2
Ik kan niet begrijpen dat mensen als Freve en 2460 zomaar meegaan in het verhaaltje dat PDC nu uit zijn hoed te voorschijn haalt.  Een fusie met de vijand nr1 kan je toch onmogelijk gaan verdedigen?  Dit zijn de eersten die je niet terug ziet indien er toch nog een degradatie zou komen.  Want denk je nu echt dat het niet meer mogelijk zou zijn om te degraderen enkel en alleen omdat we samen zouden gaan met Kortrijk?

Omdat er nu eenmaal mensen zijn die de zaken nuchter kunnen bekijken en niet klappen in termen van "vijanden" als het over sport gaat!  Vijanden dat is iets van 14-18 en 40-45 USA/Midden-Oosten Joden-Arabieren!!  Hier gaan het over overleven in de voetballerij!!  Wat verkies je ?  Een scenario zoals in Antwerpen waar Beerschot en RAFC mekaar het licht in de ogen niet gunnen en alles KAPOT gaat, er NIETS overblijft ??  Of samenwerking, bouwen aan iets deftig voor de toekomst en de generaties na u sportieve successen gunnen.  Die vetekes verdwijnen zowieso na een aantal jaar als de resultaten er maar zijn.  Hoelang denk je dat die mannen van Winterslag en Waterschei erover deden ??  Na 1 jaar dronken die samen pinten in hun prachtig stadion met topprestaties op het plein.  Ieder jaar meedoen voor de titel, ieder jaar Europa in. 
Wel 1 bemerking : dit is enkel mogelijk mits nieuw stadion op neutraal terrein.  Anders spreek je enkel over een opslorping ; niet over fusie. 
Volgens mij zal niets veranderen, blijven beiden spelen in hun kottekes van stadions totdat het weer zover is.
Dus, voor u is succes belangrijker dan clubgevoel, traditie, eergevoel,...  Met zulke 'supporters' zal het leuk zijn mocht het toch nog mislopen en er een degradatie komen.  Degene die echt een hart hebben voor Waregem of Kortrijk komen zowiezo niet meer.  'Supporters' die denken als jij komen ook niet meer, want geen succes meer.  Ook de VIP's zullen dan afhaken.  Wat blijft er over?  Een (nieuw?) leeg stadion met vervlogen 'succesdromen'.  Of denk je nu werkelijk dat Waregem en Kortrijksupporters zij-aan-zij gaan staan roepen en pinten drinken? 
En trouwens: waarom spreek je nu plots over 'alles kapot gaan' en 'niets overblijven'?  Heb je dat dan zondag ook uitgesproken en gedacht?  Dan zijde toch nen straffen, ze! Of is die droom ook beginnen leven nadat je PDC (de leider van uw 'sekte'?) zijn fusieverhaal hebt horen doen? (waaw, droom: titel, Europa,... ::))

Hoe komt het dan dat SVZW wel nog supporters heeft na een fusie? Zulte kan je wel niet vergelijken met Kortrijk. Maar draai of keert het zoals ge wilt, SVZW is geen SV Waregem. En toch staat iedereen achter de ploeg. Natuurlijk zouden er de eerste jaren heel wat tegenstanders zijn. Maar als de resultaten er zijn, dan komt er volk. Zo simpel is het. Of dacht je dat alle toeschouwer dit jaar al jaren trouwen fan zijn van SVZW? Met resultaten lok je gewoon nieuwe toeschouwers. Ik ben niet pro of contra, maar PDC heeft wel gelijk als hij zegt dat twee 1ste klassers op 10-15km geen ideale situatie is. Je komt sowieso in elkaars vaarwater.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.718
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #626 Gepost op: mei 23, 2013, 01:54:00 pm »
hopelijk zijn alle rampscenarios rap verteld
en stopt de achterdocht
Als ge niemand vertrouwt, hoe wilt ge dan da de maatschappij beter wordt?
Iedereen heeft gelijk tot het tegendeel met gegronde feiten is bewezen.
Dat is het juist, de feiten zijn er, HIJ WIL EEN FUSIE MET KORTRIJK, als dat al niet genoeg is weet ik het niet meer.

2
Ik kan niet begrijpen dat mensen als Freve en 2460 zomaar meegaan in het verhaaltje dat PDC nu uit zijn hoed te voorschijn haalt.  Een fusie met de vijand nr1 kan je toch onmogelijk gaan verdedigen?  Dit zijn de eersten die je niet terug ziet indien er toch nog een degradatie zou komen.  Want denk je nu echt dat het niet meer mogelijk zou zijn om te degraderen enkel en alleen omdat we samen zouden gaan met Kortrijk?

Omdat er nu eenmaal mensen zijn die de zaken nuchter kunnen bekijken en niet klappen in termen van "vijanden" als het over sport gaat!  Vijanden dat is iets van 14-18 en 40-45 USA/Midden-Oosten Joden-Arabieren!!  Hier gaan het over overleven in de voetballerij!!  Wat verkies je ?  Een scenario zoals in Antwerpen waar Beerschot en RAFC mekaar het licht in de ogen niet gunnen en alles KAPOT gaat, er NIETS overblijft ??  Of samenwerking, bouwen aan iets deftig voor de toekomst en de generaties na u sportieve successen gunnen.  Die vetekes verdwijnen zowieso na een aantal jaar als de resultaten er maar zijn.  Hoelang denk je dat die mannen van Winterslag en Waterschei erover deden ??  Na 1 jaar dronken die samen pinten in hun prachtig stadion met topprestaties op het plein.  Ieder jaar meedoen voor de titel, ieder jaar Europa in. 
Wel 1 bemerking : dit is enkel mogelijk mits nieuw stadion op neutraal terrein.  Anders spreek je enkel over een opslorping ; niet over fusie. 
Volgens mij zal niets veranderen, blijven beiden spelen in hun kottekes van stadions totdat het weer zover is.
Dus, voor u is succes belangrijker dan clubgevoel, traditie, eergevoel,...  Met zulke 'supporters' zal het leuk zijn mocht het toch nog mislopen en er een degradatie komen.  Degene die echt een hart hebben voor Waregem of Kortrijk komen zowiezo niet meer.  'Supporters' die denken als jij komen ook niet meer, want geen succes meer.  Ook de VIP's zullen dan afhaken.  Wat blijft er over?  Een (nieuw?) leeg stadion met vervlogen 'succesdromen'.  Of denk je nu werkelijk dat Waregem en Kortrijksupporters zij-aan-zij gaan staan roepen en pinten drinken? 
En trouwens: waarom spreek je nu plots over 'alles kapot gaan' en 'niets overblijven'?  Heb je dat dan zondag ook uitgesproken en gedacht?  Dan zijde toch nen straffen, ze! Of is die droom ook beginnen leven nadat je PDC (de leider van uw 'sekte'?) zijn fusieverhaal hebt horen doen? (waaw, droom: titel, Europa,... ::))
2

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #627 Gepost op: mei 23, 2013, 01:54:32 pm »
Dat PDC maar nog beetje wacht met zijn grootheidswaanzin. Want met een beetje geluk is het binnen hier en 3 jaar toch gedaan met kvk. financieel moeilijk nu ginder + dat het sportief ook wel eens kan mislopen ginder. (lees: toch meer kans of bij ons). Dan is er maar 1 ploeg meer in eerste klasse in onze regio, gent niet mee gerekend natuurlijk. Dan moet hij maar goed genoeg gaan vergaderen met die sponsers vanuit kortrijk. Dan heeft hij ook wat hij wil.

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #628 Gepost op: mei 23, 2013, 01:56:43 pm »
Dat PDC maar nog beetje wacht met zijn grootheidswaanzin. Want met een beetje geluk is het binnen hier en 3 jaar toch gedaan met kvk. financieel moeilijk nu ginder + dat het sportief ook wel eens kan mislopen ginder. (lees: toch meer kans of bij ons). Dan is er maar 1 ploeg meer in eerste klasse in onze regio, gent niet mee gerekend natuurlijk. Dan moet hij maar goed genoeg gaan vergaderen met die sponsers vanuit kortrijk. Dan heeft hij ook wat hij wil.

Is inderdaad ook een optie...alleen kunnen wij net zo goed de komende 3 jaar al dan niet sportief in de problemen komen

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #629 Gepost op: mei 23, 2013, 02:03:44 pm »
hopelijk zijn alle rampscenarios rap verteld
en stopt de achterdocht
Als ge niemand vertrouwt, hoe wilt ge dan da de maatschappij beter wordt?
Iedereen heeft gelijk tot het tegendeel met gegronde feiten is bewezen.
Dat is het juist, de feiten zijn er, HIJ WIL EEN FUSIE MET KORTRIJK, als dat al niet genoeg is weet ik het niet meer.

2
Ik kan niet begrijpen dat mensen als Freve en 2460 zomaar meegaan in het verhaaltje dat PDC nu uit zijn hoed te voorschijn haalt.  Een fusie met de vijand nr1 kan je toch onmogelijk gaan verdedigen?  Dit zijn de eersten die je niet terug ziet indien er toch nog een degradatie zou komen.  Want denk je nu echt dat het niet meer mogelijk zou zijn om te degraderen enkel en alleen omdat we samen zouden gaan met Kortrijk?

Omdat er nu eenmaal mensen zijn die de zaken nuchter kunnen bekijken en niet klappen in termen van "vijanden" als het over sport gaat!  Vijanden dat is iets van 14-18 en 40-45 USA/Midden-Oosten Joden-Arabieren!!  Hier gaan het over overleven in de voetballerij!!  Wat verkies je ?  Een scenario zoals in Antwerpen waar Beerschot en RAFC mekaar het licht in de ogen niet gunnen en alles KAPOT gaat, er NIETS overblijft ??  Of samenwerking, bouwen aan iets deftig voor de toekomst en de generaties na u sportieve successen gunnen.  Die vetekes verdwijnen zowieso na een aantal jaar als de resultaten er maar zijn.  Hoelang denk je dat die mannen van Winterslag en Waterschei erover deden ??  Na 1 jaar dronken die samen pinten in hun prachtig stadion met topprestaties op het plein.  Ieder jaar meedoen voor de titel, ieder jaar Europa in. 
Wel 1 bemerking : dit is enkel mogelijk mits nieuw stadion op neutraal terrein.  Anders spreek je enkel over een opslorping ; niet over fusie. 
Volgens mij zal niets veranderen, blijven beiden spelen in hun kottekes van stadions totdat het weer zover is.
Dus, voor u is succes belangrijker dan clubgevoel, traditie, eergevoel,...  Met zulke 'supporters' zal het leuk zijn mocht het toch nog mislopen en er een degradatie komen.  Degene die echt een hart hebben voor Waregem of Kortrijk komen zowiezo niet meer.  'Supporters' die denken als jij komen ook niet meer, want geen succes meer.  Ook de VIP's zullen dan afhaken.  Wat blijft er over?  Een (nieuw?) leeg stadion met vervlogen 'succesdromen'.  Of denk je nu werkelijk dat Waregem en Kortrijksupporters zij-aan-zij gaan staan roepen en pinten drinken? 
En trouwens: waarom spreek je nu plots over 'alles kapot gaan' en 'niets overblijven'?  Heb je dat dan zondag ook uitgesproken en gedacht?  Dan zijde toch nen straffen, ze! Of is die droom ook beginnen leven nadat je PDC (de leider van uw 'sekte'?) zijn fusieverhaal hebt horen doen? (waaw, droom: titel, Europa,... ::))
2

?

Trouwens, wat heeft de strijd tussen Beerschot en Antwerp te maken met ons? Zowel Beerschot als Antwerp hebben in se alles maar dan ook alles om het te maken als topclub, maar het zijn ego's als Vanoppen (PDC...) die het daar verkloot hebben voor de supporters. Essevee is een gezonde club met een grote achterban (gezien de grootte van de stad). We hebben dit seizoen verdomme bewezen dat het KAN om als 'kleintje' vicekampioen te worden, en nu begint men over een fusie? Te gek voor woorden! Ik wil helemaal niet elk jaar meestrijden voor Europees voetbal of voor het kampioenschap, ik wil een club van vrienden, van strijd, van een degelijk beleid met de voetjes op de grond. Een club met eigenheid, met een fancultuur, met eer. Ronduit degoutant en zum kotzen hoe sommigen hier meteen zouden akkoord gaan met een fusie met Kortrijk. Ik neem aan dat die mensen nog maar een tiental jaar komen kijken?! Anders valt het niet te verklaren.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #630 Gepost op: mei 23, 2013, 02:14:22 pm »
Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden!

Ofwel was er van dat hele Antwerpen verhaal geen zak van aan en hebben we geen recht om kwaad te zijn daarover!

Ofwel was er wel iets van aan, maar door de storm dat dit teweeg heeft gebracht trokken ze, PDC en Stad Antwerpen, hun staart terug, wat er eigenlijk op wil wijzen dat ze luisteren naar de supporters!

Wel moet/mag er een topic gestart worden betreffende een fusie met de nekken van hier wat verder.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #631 Gepost op: mei 23, 2013, 02:21:22 pm »
Volgens Terzake van gisteren staat Kortrijk verder met de stadionplannen? Heb ik iets gemist of zo...

Vincent

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #632 Gepost op: mei 23, 2013, 02:24:46 pm »
Volgens Terzake van gisteren staat Kortrijk verder met de stadionplannen?

Er is in deze soap ongetwijfeld al veel gekakeld maar daar geloof ik echt geen bal van.
Ze halen steeds maar weer aan dat ze de grond hebben liggen op Evolis ja maar ze vergeten voor het gemak dat het een bedrijvenzone is van Leiedal en dat Kortrijk dus niet de enige is die daarover te beslissen heeft. Er is daar volgens mij nog niets in orde van onderzoeken, vergunningen of toelatingen.

Maar nog belangrijker: de stad Kortrijk zit financieel aan de grond, die gaan het echt niet kunnen betalen (als ze dat al zouden willen of moeten doen). Een klein miljoen gaan ze wel uittrekken om het huidige stadion enigszins op te lappen, dat duidt toch ook niet op erg concrete plannen voor een nieuwbouw? En wie gaat er dan Ghelamco betalen (KVK zelf kan het niet aan en daarbij, zie maar hoe het Gent dit jaar bijna een sportieve ramp heeft opgeleverd)? Er zijn nog geen winkelcomplexen genoeg in het Kortrijkse (er komt er in Zwevegem trouwens ook alweer een kleintje bij, vlak tegenover Evolis), ik denk niet dat ze daar zullen moeten op rekenen om hun kosten voor het stadion te recupereren. En gratis en voor niets (of voor de schone ogen van Quickie) zullen ze het heus ook niet doen. Als wij de middelen momenteel niet (meer) vinden voor een project dat alle vergunningen heeft (dat is toch waar ik van uit ga), dan denk ik toch echt niet dat ze het 15 km verderop wel zomaar eventjes gaan klaarspelen.

Dan het wel zo zou zijn, is rap gezegd h?, zeker in tijden van opperste verwarring en onduidelijkheid. Door de manier waarop ??n en ander ??nzijdig naar buiten is gebracht kan je nu nog onmogelijk achterhalen wat de waarheid is en wat niet. Een halve of zelfs hele leugen meer of minder wordt in zo'n zottekot nauwelijks opgemerkt, laat staan gecontroleerd.
« Laatst bewerkt op: mei 23, 2013, 04:04:33 pm door Vincent »

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #633 Gepost op: mei 23, 2013, 02:28:18 pm »
Fusie is enkel nodig om PDC te verrijken! Dat is na de laatste dagen wel duidelijk denk ik, dat hij hier enkel zit voor zichzelf. Degene die nu nog durven zeggen dat hij een hart heeft voor SVZW zijn naief! 1 grote club maken en zijn eigen aandeeltjes doorverkopen aan de hoogste bieder. Dat is zijn bedoeling

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.718
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #634 Gepost op: mei 23, 2013, 02:30:55 pm »
Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden!

Ofwel was er van dat hele Antwerpen verhaal geen zak van aan en hebben we geen recht om kwaad te zijn daarover!

Ofwel was er wel iets van aan, maar door de storm dat dit teweeg heeft gebracht trokken ze, PDC en Stad Antwerpen, hun staart terug, wat er eigenlijk op wil wijzen dat ze luisteren naar de supporters!

Wel moet/mag er een topic gestart worden betreffende een fusie met de nekken van hier wat verder.
Mag van mij ook worden gesloten dit topic, iedereen heeft zijnen zeg kunnen doen, het is hopelijk van de baan.

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #635 Gepost op: mei 23, 2013, 02:32:26 pm »
Fusie is enkel nodig om PDC te verrijken! Dat is na de laatste dagen wel duidelijk denk ik, dat hij hier enkel zit voor zichzelf. Degene die nu nog durven zeggen dat hij een hart heeft voor SVZW zijn naief! 1 grote club maken en zijn eigen aandeeltjes doorverkopen aan de hoogste bieder. Dat is zijn bedoeling

Heb hem zondagavond/nacht nog bezig gezien met sommige van de spelers. Volgens mij heeft hij het we degelijk goed voor met de club. Hij wil gewoon van essevee een subtopper maken, en daarvoor is er meer budget nodig. Vraag is of de supporters een subtopper willen?

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #636 Gepost op: mei 23, 2013, 02:33:33 pm »
Bericht aan PDC:

Aangezien het artikel betreffende de verhuis al of niet een kwakkel is of was graag volgende voorstel:

Nu er vanuit de kant van de supporters totaal geen vertrouwen meer is Patrick, denk eens hier over na.

Nu de imagoschade enorm is, stel ik voor dat u uw aandelen aan verminderde prijs te koop stelt aan het grote publiek, met name de supporters van Essevee.

Zo hebben wij inspraak in wat er met onze club gebeurd, zie voorbeelden in Duitsland(Bayern), KVM & Real Madrid(socio's).

U mag aanblijven als netwerker zonder enige bestuurlijke macht(om sponsors aan te trekken), doch de supporters(democratisch gekozen afgevaardigde) & raad van bestuur hebben beslissingsbevoegdheid inzake transfers & beleid.

Zo vermijden we een geval van me, myself and I, zoals onze professor sportmarketing aangaf gisteren in Terzake en hangen we minder af van een weldoener zoals de(Samy's, Verhaeghe, Lambrechts) die bij het minste de stekker kunnen uittrekken of verhuizen.



Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.718
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #637 Gepost op: mei 23, 2013, 02:34:46 pm »
Fusie is enkel nodig om PDC te verrijken! Dat is na de laatste dagen wel duidelijk denk ik, dat hij hier enkel zit voor zichzelf. Degene die nu nog durven zeggen dat hij een hart heeft voor SVZW zijn naief! 1 grote club maken en zijn eigen aandeeltjes doorverkopen aan de hoogste bieder. Dat is zijn bedoeling
[/quote

2

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.718
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #638 Gepost op: mei 23, 2013, 02:36:32 pm »
hopelijk zijn alle rampscenarios rap verteld
en stopt de achterdocht
Als ge niemand vertrouwt, hoe wilt ge dan da de maatschappij beter wordt?
Iedereen heeft gelijk tot het tegendeel met gegronde feiten is bewezen.
Dat is het juist, de feiten zijn er, HIJ WIL EEN FUSIE MET KORTRIJK, als dat al niet genoeg is weet ik het niet meer.

2
Ik kan niet begrijpen dat mensen als Freve en 2460 zomaar meegaan in het verhaaltje dat PDC nu uit zijn hoed te voorschijn haalt.  Een fusie met de vijand nr1 kan je toch onmogelijk gaan verdedigen?  Dit zijn de eersten die je niet terug ziet indien er toch nog een degradatie zou komen.  Want denk je nu echt dat het niet meer mogelijk zou zijn om te degraderen enkel en alleen omdat we samen zouden gaan met Kortrijk?

Omdat er nu eenmaal mensen zijn die de zaken nuchter kunnen bekijken en niet klappen in termen van "vijanden" als het over sport gaat!  Vijanden dat is iets van 14-18 en 40-45 USA/Midden-Oosten Joden-Arabieren!!  Hier gaan het over overleven in de voetballerij!!  Wat verkies je ?  Een scenario zoals in Antwerpen waar Beerschot en RAFC mekaar het licht in de ogen niet gunnen en alles KAPOT gaat, er NIETS overblijft ??  Of samenwerking, bouwen aan iets deftig voor de toekomst en de generaties na u sportieve successen gunnen.  Die vetekes verdwijnen zowieso na een aantal jaar als de resultaten er maar zijn.  Hoelang denk je dat die mannen van Winterslag en Waterschei erover deden ??  Na 1 jaar dronken die samen pinten in hun prachtig stadion met topprestaties op het plein.  Ieder jaar meedoen voor de titel, ieder jaar Europa in. 
Wel 1 bemerking : dit is enkel mogelijk mits nieuw stadion op neutraal terrein.  Anders spreek je enkel over een opslorping ; niet over fusie. 
Volgens mij zal niets veranderen, blijven beiden spelen in hun kottekes van stadions totdat het weer zover is.
Dus, voor u is succes belangrijker dan clubgevoel, traditie, eergevoel,...  Met zulke 'supporters' zal het leuk zijn mocht het toch nog mislopen en er een degradatie komen.  Degene die echt een hart hebben voor Waregem of Kortrijk komen zowiezo niet meer.  'Supporters' die denken als jij komen ook niet meer, want geen succes meer.  Ook de VIP's zullen dan afhaken.  Wat blijft er over?  Een (nieuw?) leeg stadion met vervlogen 'succesdromen'.  Of denk je nu werkelijk dat Waregem en Kortrijksupporters zij-aan-zij gaan staan roepen en pinten drinken? 
En trouwens: waarom spreek je nu plots over 'alles kapot gaan' en 'niets overblijven'?  Heb je dat dan zondag ook uitgesproken en gedacht?  Dan zijde toch nen straffen, ze! Of is die droom ook beginnen leven nadat je PDC (de leider van uw 'sekte'?) zijn fusieverhaal hebt horen doen? (waaw, droom: titel, Europa,... ::))
2

?

Trouwens, wat heeft de strijd tussen Beerschot en Antwerp te maken met ons? Zowel Beerschot als Antwerp hebben in se alles maar dan ook alles om het te maken als topclub, maar het zijn ego's als Vanoppen (PDC...) die het daar verkloot hebben voor de supporters. Essevee is een gezonde club met een grote achterban (gezien de grootte van de stad). We hebben dit seizoen verdomme bewezen dat het KAN om als 'kleintje' vicekampioen te worden, en nu begint men over een fusie? Te gek voor woorden! Ik wil helemaal niet elk jaar meestrijden voor Europees voetbal of voor het kampioenschap, ik wil een club van vrienden, van strijd, van een degelijk beleid met de voetjes op de grond. Een club met eigenheid, met een fancultuur, met eer. Ronduit degoutant en zum kotzen hoe sommigen hier meteen zouden akkoord gaan met een fusie met Kortrijk. Ik neem aan dat die mensen nog maar een tiental jaar komen kijken?! Anders valt het niet te verklaren.
Heel juist!!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.718
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #639 Gepost op: mei 23, 2013, 02:38:21 pm »
Bericht aan PDC:

Aangezien het artikel betreffende de verhuis al of niet een kwakkel is of was graag volgende voorstel:

Nu er vanuit de kant van de supporters totaal geen vertrouwen meer is Patrick, denk eens hier over na.

Nu de imagoschade enorm is, stel ik voor dat u uw aandelen aan verminderde prijs te koop stelt aan het grote publiek, met name de supporters van Essevee.

Zo hebben wij inspraak in wat er met onze club gebeurd, zie voorbeelden in Duitsland(Bayern), KVM & Real Madrid(socio's).

U mag aanblijven als netwerker zonder enige bestuurlijke macht(om sponsors aan te trekken), doch de supporters(democratisch gekozen afgevaardigde) & raad van bestuur hebben beslissingsbevoegdheid inzake transfers & beleid.

Zo vermijden we een geval van me, myself and I, zoals onze professor sportmarketing aangaf gisteren in Terzake en hangen we minder af van een weldoener zoals de(Samy's, Verhaeghe, Lambrechts) die bij het minste de stekker kunnen uittrekken of verhuizen.
Zou goed zijn,supporters inspraak, Decuyper aan banden(maar dan is hij weg,wat ook goed zou zijn).