Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 211122 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #940 Gepost op: mei 24, 2013, 03:34:20 pm »
Denk ook dat we de vuile rol van Dewever in heel dit spelletje niet mogen onderschatten.

WIE HOUDT ZICH BEZIG MET DE TRANSFERS EN CONTRACTVERLENGINGEN????????

idd, we verliezen hier veel tijd en kansen idd

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.730
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #941 Gepost op: mei 24, 2013, 03:36:27 pm »
Dat zal wel allemaal met geld uit Antwerpen in orde komen, iedere jonge goede speler van Essevee zal in Antwerpen spelen samen met Dury, misschien Hazard ook, pfff. Rationeel genoeg? Is Decuyper tijd aan het winnen om het Antwerps verhaal volledig rond te krijgen voor 1 juni?

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #942 Gepost op: mei 24, 2013, 03:40:20 pm »
Dat zal wel allemaal met geld uit Antwerpen in orde komen, iedere jonge goede speler van Essevee zal in Antwerpen spelen samen met Dury, misschien Hazard ook, pfff. Rationeel genoeg? Is Decuyper tijd aan het winnen om het Antwerps verhaal volledig rond te krijgen voor 1 juni?
nee
want tis nog zover ni :)

hopen dat klapgeld is in Antwerpen en datie
ni vergeet hoe leuk dat zondagavond was
en da gestaag groeien ook kan
dat ni altijd moet met grote sprongen moe gaan

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #943 Gepost op: mei 24, 2013, 03:40:48 pm »
Dat zal wel allemaal met geld uit Antwerpen in orde komen, iedere jonge goede speler van Essevee zal in Antwerpen spelen samen met Dury, misschien Hazard ook, pfff. Rationeel genoeg? Is Decuyper tijd aan het winnen om het Antwerps verhaal volledig rond te krijgen voor 1 juni?

denk niet dat jullie nu nog moeten zorgen maken hoor

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.296
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #944 Gepost op: mei 24, 2013, 03:44:09 pm »
Dit is niet goed voor de blokkende student  :P
SV TILL I DIE

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #945 Gepost op: mei 24, 2013, 03:48:06 pm »
Dat zal wel allemaal met geld uit Antwerpen in orde komen, iedere jonge goede speler van Essevee zal in Antwerpen spelen samen met Dury, misschien Hazard ook, pfff. Rationeel genoeg? Is Decuyper tijd aan het winnen om het Antwerps verhaal volledig rond te krijgen voor 1 juni?
nee
want tis nog zover ni :)

hopen dat klapgeld is in Antwerpen en datie
ni vergeet hoe leuk dat zondagavond was
en da gestaag groeien ook kan
dat ni altijd moet met grote sprongen moe gaan


Ik ben het er zeker NIET mee eens dat Essevee aan zijn plafond zit.  Wanneer je na een boerejaar niet in slaagt om extra sponsers te strikken, zijt ge slecht bezig (LOL).  Maar de bal ligt bij het stadsbestuur, en Decuyper heeft geblunderd, door te stellen dat er een fusie met KVK moet komen (weer een excuus voor Kurt om niets te doen).  Nl de wet van de sterkste geldt.  Hiervoor ligt den bal bij het STADSBESTUUR.

Waarom?  omdat ALLE bouwvergunningen in orde zijn, en essevee morgen kan beginnen bouwen.  Op die manier VERANKER je de ploeg IN waregem.  Tegen dat een fusieploeg, of KVK, nog moet beginnen met de eerste vergunning op te maken, zijt ge 5 JAAR KWIJT!!!!!!  Tegen dan neem je een voorsprong, dat niet meer te overbruggen is, en zeker op de golven van de huidige sportieve successen.

Essevee heeft sympathisanten van De Panne tot Maaseik, maar heb je een goede accomodatie nodig om ze te lokken op een koude zaterdagavond.

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #946 Gepost op: mei 24, 2013, 03:50:11 pm »
Denk dat we wel wat sympathisanten kwijt zijn op een week.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 508
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #947 Gepost op: mei 24, 2013, 03:51:12 pm »
Dat zal wel allemaal met geld uit Antwerpen in orde komen, iedere jonge goede speler van Essevee zal in Antwerpen spelen samen met Dury, misschien Hazard ook, pfff. Rationeel genoeg? Is Decuyper tijd aan het winnen om het Antwerps verhaal volledig rond te krijgen voor 1 juni?

Ik denk niet dat ze het verhaal rond willen krijgen voor 1 juni. Het is eerder mikken op volgend jaar. Dit jaar laat je de Europese matchen van Essevee in Antwerpen spelen. Als je nu reeds geld van Antwerpen krijgt, maak je zelfs kans op CL. Ideaal om de neutrale voetballiefhebber in Antwerpen al wat te verleiden. Zo begin je cli?nteel op te bouwen. Het jaar nadien kan je zelfs je competitiewedstrijden spelen in Antwerpen (onder het mom van verbouwingswerken aan het regenboogstadion). In de PO1 reken je er dan op dat reeds een groot deel van de abonnementen naar Antwerpenaren gaan. (Succes trekt aan).
Zo kan je rustig evolueren tot een Antwerpse club.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #948 Gepost op: mei 24, 2013, 03:52:21 pm »
Denk dat we wel wat sympathisanten kwijt zijn op een week.

Iedereen beseft dat ?????n persoon all??n heeft gehandeld -en wij hier ongewild in meegezogen worden. 

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #949 Gepost op: mei 24, 2013, 03:53:30 pm »
Eerlijk: ik associeerde ook Beerschot met Patrick vanoppen

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #950 Gepost op: mei 24, 2013, 03:54:38 pm »
Dat zal wel allemaal met geld uit Antwerpen in orde komen, iedere jonge goede speler van Essevee zal in Antwerpen spelen samen met Dury, misschien Hazard ook, pfff. Rationeel genoeg? Is Decuyper tijd aan het winnen om het Antwerps verhaal volledig rond te krijgen voor 1 juni?
nee
want tis nog zover ni :)

hopen dat klapgeld is in Antwerpen en datie
ni vergeet hoe leuk dat zondagavond was
en da gestaag groeien ook kan
dat ni altijd moet met grote sprongen moe gaan


Ik ben het er zeker NIET mee eens dat Essevee aan zijn plafond zit.  Wanneer je na een boerejaar niet in slaagt om extra sponsers te strikken, zijt ge slecht bezig (LOL).  Maar de bal ligt bij het stadsbestuur, en Decuyper heeft geblunderd, door te stellen dat er een fusie met KVK moet komen (weer een excuus voor Kurt om niets te doen).  Nl de wet van de sterkste geldt.  Hiervoor ligt den bal bij het STADSBESTUUR.

Waarom?  omdat ALLE bouwvergunningen in orde zijn, en essevee morgen kan beginnen bouwen.  Op die manier VERANKER je de ploeg IN waregem.  Tegen dat een fusieploeg, of KVK, nog moet beginnen met de eerste vergunning op te maken, zijt ge 5 JAAR KWIJT!!!!!!  Tegen dan neem je een voorsprong, dat niet meer te overbruggen is, en zeker op de golven van de huidige sportieve successen.

Essevee heeft sympathisanten van De Panne tot Maaseik, maar heb je een goede accomodatie nodig om ze te lokken op een koude zaterdagavond.
volledig mee eens
maar zoals PDC zegt nieuw stadion en daarna zit ge aan uw plafond
daarna schaalvergroting

We moeten maken da we de sterkste blijven, want enkel de sterke overleven.
maar nu moeten we vooral hopen da storm van zijn eigen ga liggen
zonder onherstelbare schade...

Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #951 Gepost op: mei 24, 2013, 03:56:10 pm »
Wa ik niet versta na al die heisa,de stilte van Dury,Naessens.........;

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #952 Gepost op: mei 24, 2013, 03:56:30 pm »
Eerlijk: ik associeerde ook Beerschot met Patrick vanoppen

Hun reactie gezien?? zagen het wel zitten om Malanda en co te bewonderen, op voorwaarde dat essevee naar beerschot omgedoopt wordt en in het paars gaat spelen.  Laat ze daarom nog maar een jaar of 20 verweesd achter!!!!!!


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.730
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #953 Gepost op: mei 24, 2013, 04:09:00 pm »
Dat zal wel allemaal met geld uit Antwerpen in orde komen, iedere jonge goede speler van Essevee zal in Antwerpen spelen samen met Dury, misschien Hazard ook, pfff. Rationeel genoeg? Is Decuyper tijd aan het winnen om het Antwerps verhaal volledig rond te krijgen voor 1 juni?

Ik denk niet dat ze het verhaal rond willen krijgen voor 1 juni. Het is eerder mikken op volgend jaar. Dit jaar laat je de Europese matchen van Essevee in Antwerpen spelen. Als je nu reeds geld van Antwerpen krijgt, maak je zelfs kans op CL. Ideaal om de neutrale voetballiefhebber in Antwerpen al wat te verleiden. Zo begin je cli?nteel op te bouwen. Het jaar nadien kan je zelfs je competitiewedstrijden spelen in Antwerpen (onder het mom van verbouwingswerken aan het regenboogstadion). In de PO1 reken je er dan op dat reeds een groot deel van de abonnementen naar Antwerpenaren gaan. (Succes trekt aan).
Zo kan je rustig evolueren tot een Antwerpse club.
Zit iets in.  Decuyper zegt weeral iets over teveel Westvlaamse clubs in eerste, zegt een weekendje slapen ivm Oostende, Kvk zegt dat Decuyper de aandelen wou kopen maar Degrijze wil niet, Oostende ontkende ook eerst, waarom zouden ze bij Kortrijk niet hetzelfde voorhebben? Het spel is nog niet volledig volgens mij.  Hij zegt dat hij niet de grote boeman is m.a.w. hij gaat hier in West-Vlaanderen enkele clubs bij elkaar smijten, dat zal dan in zijn ogen de cado zijn die hij geeft aan de supporters van West-Vlaanderen, maar volgens mij trekt hij met onze ploeg naar daar, een leugentje meer of minder doet er niet meer toe.  Rationeel en zonder emoties bekeken.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #954 Gepost op: mei 24, 2013, 04:21:45 pm »
Dit is niet goed voor de blokkende student  :P

Nee, inderdaad. :P mijn paper al 2 dagen later dan gepland ingediend en nu tijd te kort voor mijn eerste examen.. Moeilijk concentratie te vinden met heel dit gedoe. Goed slapen doe ik deze week ook al niet, alleszins.
Ik ben verliefder op Essevee dan ik dacht, eigenlijk.

Offline svzw91

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #955 Gepost op: mei 24, 2013, 04:28:19 pm »
Dit is niet goed voor de blokkende student  :P

Nee, inderdaad. :P mijn paper al 2 dagen later dan gepland ingediend en nu tijd te kort voor mijn eerste examen.. Moeilijk concentratie te vinden met heel dit gedoe. Goed slapen doe ik deze week ook al niet, alleszins.
Ik ben verliefder op Essevee dan ik dacht, eigenlijk.

Idem hier!

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #956 Gepost op: mei 24, 2013, 04:32:21 pm »
Dat zal wel allemaal met geld uit Antwerpen in orde komen, iedere jonge goede speler van Essevee zal in Antwerpen spelen samen met Dury, misschien Hazard ook, pfff. Rationeel genoeg? Is Decuyper tijd aan het winnen om het Antwerps verhaal volledig rond te krijgen voor 1 juni?
nee
want tis nog zover ni :)

hopen dat klapgeld is in Antwerpen en datie
ni vergeet hoe leuk dat zondagavond was
en da gestaag groeien ook kan
dat ni altijd moet met grote sprongen moe gaan


Ik ben het er zeker NIET mee eens dat Essevee aan zijn plafond zit.  Wanneer je na een boerejaar niet in slaagt om extra sponsers te strikken, zijt ge slecht bezig (LOL).  Maar de bal ligt bij het stadsbestuur, en Decuyper heeft geblunderd, door te stellen dat er een fusie met KVK moet komen (weer een excuus voor Kurt om niets te doen).  Nl de wet van de sterkste geldt.  Hiervoor ligt den bal bij het STADSBESTUUR.

Waarom?  omdat ALLE bouwvergunningen in orde zijn, en essevee morgen kan beginnen bouwen.  Op die manier VERANKER je de ploeg IN waregem.  Tegen dat een fusieploeg, of KVK, nog moet beginnen met de eerste vergunning op te maken, zijt ge 5 JAAR KWIJT!!!!!!  Tegen dan neem je een voorsprong, dat niet meer te overbruggen is, en zeker op de golven van de huidige sportieve successen.

Essevee heeft sympathisanten van De Panne tot Maaseik, maar heb je een goede accomodatie nodig om ze te lokken op een koude zaterdagavond.

2!
Geen fusie, geen verhuizingen voor ons! Gewoon verder gaan op ons elan!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #957 Gepost op: mei 24, 2013, 04:36:34 pm »
Laat mij zeggen dat er al enorm veel nieuwe sponsorcontracten getekend zijn!!
Daar wachten ze niet mee tot na het seizoen ze!

Wij blijven in Waregem, punt uit, met sponsors + met spelersgroep en hopelijk ook met coach, want op spelers en coach, daar heb je geen vat op)
Als ze weg kunnen/willen, probeer hen dan maar tegen te houden.

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #958 Gepost op: mei 24, 2013, 04:42:25 pm »
Ik verschiet van niets meer met deze klojo! Zou er zelf niet van verschieten dat hij morgen, of een stroman van hem, ook de aandelen van KVK bezit. Want Dewever had het over iets groots in WVL. Dan heeft hij plotseling 3 stamnummers, zoals hij dat zo schoon zegt.

Offline svzw91

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #959 Gepost op: mei 24, 2013, 04:44:25 pm »
Ik verschiet van niets meer met deze klojo! Zou er zelf niet van verschieten dat hij morgen, of een stroman van hem, ook de aandelen van KVK bezit. Want Dewever had het over iets groots in WVL. Dan heeft hij plotseling 3 stamnummers, zoals hij dat zo schoon zegt.

En BDW zei het zelf specifieker, "Zuid-West - Vlaanderen"...