Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210321 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #480 Gepost op: mei 22, 2013, 05:37:58 pm »
http://www.sporza.be/cm/1.1636871?view=popupPlayer

'k moet wel zeggen als ik dit hoor dat Cuyperke hem ferm aan het krullen is in allerhande bochten, hij probeert er zich uit te lullen, vooral over het project in Antwerpen die in de toekomst het verlengstuk zou zijn voor onze club.  Man man man, als je zelf ambities hebt als club laat je toch geen andere club die nu nog niet bestaat het latere verlengstuk worden van je eigen club...  Hij spreekt zichzelf goed tegen.

't Wordt tijd dat de Willy hem weer een jaarke muilkorft zoals na de zaak Lemic...

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #481 Gepost op: mei 22, 2013, 05:45:08 pm »
Nog 1 iets dat ik niet versta, volgens verschillende bronnen in het Antwerpse waren/zijn er wel degelijk gesprekken met een eersteklasser bezig.

Wie was dat dan? waren wij dat of is dat iemand anders?

Volgens mij is het de ambitie van PDC om na een mogelijke fusie of overname van KVK, met het stamnummer van KVK een nieuwe topploeg op te starten in Antwerpen met plaatselijke investeerders op het terrein van den Beerschot, om dan onze fusieploeg  te laten vallen. Ik heb  geen goed oog in de hoge ambities van PDC. Hij kan geen bestuurder zijn van twee eerste klasse ploegen.

Offline oostrosvzw

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #482 Gepost op: mei 22, 2013, 05:50:34 pm »
Wat ik ook erg jammer vind :

Er wordt NIET meer gesproken van onze schitterende prestatie dit seizoen ; onze FORZA ESSEVEE's na weeral een gewonnen match,onze geweldige supporters( ik ben enkele malen meegeweest op verplaatsing) .Ik hoor en lees enkel nog maar negatieve dingen over MIJN ESSEVEE !!!!!
J A M M E R !!!!!

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #483 Gepost op: mei 22, 2013, 05:54:13 pm »
Nog 1 iets dat ik niet versta, volgens verschillende bronnen in het Antwerpse waren/zijn er wel degelijk gesprekken met een eersteklasser bezig.

Wie was dat dan? waren wij dat of is dat iemand anders?

Volgens mij is het de ambitie van PDC om na een mogelijke fusie of overname van KVK, met het stamnummer van KVK een nieuwe topploeg op te starten in Antwerpen met plaatselijke investeerders op het terrein van den Beerschot, om dan onze fusieploeg  te laten vallen. Ik heb  geen goed oog in de hoge ambities van PDC. Hij kan geen bestuurder zijn van twee eerste klasse ploegen.

Dat denk ik ook...

Dat een zakenman aan het roer staat is sowieso geen goede zaak en als de politiek er zich begint mee te moeien is het HELEMAAL om zeep!!

Het boeltje stinkt wat PDC ook beweert!

Offline walrus

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #484 Gepost op: mei 22, 2013, 06:00:10 pm »
Vanavond De Cuyper en Dewever in Terzake !

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #485 Gepost op: mei 22, 2013, 06:12:15 pm »
Vanavond De Cuyper en Dewever in Terzake !

Vnv dus om 20u00 eens afstemmen op canvas.  ;)

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #486 Gepost op: mei 22, 2013, 06:13:01 pm »
Voetbalvrienden, na langdurig overleg met dhr Decuyper en onze burgemeester zijn wij vandaag enigszins gerustgesteld na wat zich heeft voorgedaan de afgelopen dagen. ESSEVEE blijft in Waregem en het is duidelijk dat ook dhr Decuyper beseft dat dat zo moet blijven. Ik kan u echter wel garanderen dat wij waakzaam blijven en beloofd hebben zowel aan dhr Decuyper als aan de burgemeester(s) elke maand met hen contact op te nemen hetzij aan tafel te gaan zitten over de stand van zaken en de evolutie in zowel het stadiondossier als de uitbreiding van de oefenterreinen.
Daarnaast maken wij verder werk van het optimaliseren van onze supportersfederatie en dit zowel met groenen, roden als met huidige voortrekkers en mensen uit het verleden.
Wij zullen hier naar de toekomst toe absoluut verder over communiceren.
Groeten,

Geert Titeca via facebookgroep VAK X


Offline gmt

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #488 Gepost op: mei 22, 2013, 06:22:34 pm »
Waarom geen klein fusietje,met Oudenaarde.Economisch center in waregem/zulte,historisch centrum in oudenaarde,stadion in Waregem en oefenpleinen in Oudenaarde(sportschool).In Oudenaarde zitten ook centjes(voor 1ste klasse).
En een link met het wielrennen...... :D

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #489 Gepost op: mei 22, 2013, 06:23:41 pm »
http://kw.knack.be/west-vlaanderen/nieuws/sport/4-bestuursleden-zulte-waregem-distantieren-zich-van-patrick-decuyper/article-4000309473624.htm


Het absolute bewijs dat voetbalmagazine een bende stokers is : de vier hebben al ontslag genomen in oktober 2011 (tytgat) en augustus 2008 (de andere 3).

Het is een regelrechte schande wat die journalisten uitrichten

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #490 Gepost op: mei 22, 2013, 06:24:48 pm »
http://kw.knack.be/west-vlaanderen/nieuws/sport/4-bestuursleden-zulte-waregem-distantieren-zich-van-patrick-decuyper/article-4000309473624.htm


Het absolute bewijs dat voetbalmagazine een bende stokers is : de vier hebben al ontslag genomen in oktober 2011 (tytgat) en augustus 2008 (de andere 3).

Het is een regelrechte schande wat die journalisten uitrichten

Dit is inderdaad wel schrijnend!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #491 Gepost op: mei 22, 2013, 06:25:22 pm »
Is dat zo? Dan mag ZW wel eens hun website updaten. http://www.essevee.be/functions/content.asp?Pag=2&pnav=;4;13;

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #492 Gepost op: mei 22, 2013, 06:30:29 pm »
Ze zijn lid van de Adviesraad maar zijn geen bestuurders. Het artikel suggereert dat ze nu zouden opstappen als bestuurders en enkel nog advies zouden geven, terwijl dit al lang zo is....

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #493 Gepost op: mei 22, 2013, 06:32:07 pm »
Vindt iedereen het hier dan normaal dat de eigenaar van onze club openlijk een fusie wil aangaan met KV K*trijk?

Ik vind het NOT DONE

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #494 Gepost op: mei 22, 2013, 06:33:25 pm »
http://kw.knack.be/west-vlaanderen/nieuws/sport/4-bestuursleden-zulte-waregem-distantieren-zich-van-patrick-decuyper/article-4000309473624.htm


Het absolute bewijs dat voetbalmagazine een bende stokers is : de vier hebben al ontslag genomen in oktober 2011 (tytgat) en augustus 2008 (de andere 3).

Het is een regelrechte schande wat die journalisten uitrichten

Ik bedoelde augustus 2012. Bewijs publicatie staatsblad

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #495 Gepost op: mei 22, 2013, 06:40:26 pm »
Vindt iedereen het hier dan normaal dat de eigenaar van onze club openlijk een fusie wil aangaan met KV K*trijk?

Ik vind het NOT DONE

2
Niet te begrijpen  >:( >:(
Herhaalde die zelfde zever nog eens op radio 1,evenals het "project in antwerpen" om jongeren als Naessens,Malanda en hazard "langer in belgie te houden"
Ik geloof er geen sikkepit van
PDC Buiten hoe rapper,hoe liever en hoe verder hoe beter.al besef ik wel dat dit niet zo vlug kan/mogelijk is

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #496 Gepost op: mei 22, 2013, 06:42:26 pm »
"project in antwerpen" om jongeren als Naessens,Malanda en hazard "langer in belgie te houden"


Een normale manager zou net willen dat onze jonge spelers na Zulte Waregem naar het buitenland gaan, niet naar de concurrentie.
't Is overduidelijk dat er iets niet klopt, ik versta niet dat sommigen al gerustgesteld zijn.

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #497 Gepost op: mei 22, 2013, 06:44:39 pm »
"project in antwerpen" om jongeren als Naessens,Malanda en hazard "langer in belgie te houden"


Een normale manager zou net willen dat onze jonge spelers na Zulte Waregem naar het buitenland gaan, niet naar de concurrentie.
't Is overduidelijk dat er iets niet klopt, ik versta niet dat sommigen al gerustgesteld zijn.

Voila! Dat lijkt me inderdaad het hele idee rond zo'n jonge speler halen, om hem dan met winst door te verkopen aan grote, buitenlandse clubs. Het is heel duidelijk dat hier meer aan de hand is, dat van die jeugd lijkt me een drogreden.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.219
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #498 Gepost op: mei 22, 2013, 06:51:31 pm »
Voetbalvrienden, na langdurig overleg met dhr Decuyper en onze burgemeester zijn wij vandaag enigszins gerustgesteld na wat zich heeft voorgedaan de afgelopen dagen. ESSEVEE blijft in Waregem en het is duidelijk dat ook dhr Decuyper beseft dat dat zo moet blijven. Ik kan u echter wel garanderen dat wij waakzaam blijven en beloofd hebben zowel aan dhr Decuyper als aan de burgemeester(s) elke maand met hen contact op te nemen hetzij aan tafel te gaan zitten over de stand van zaken en de evolutie in zowel het stadiondossier als de uitbreiding van de oefenterreinen.
Daarnaast maken wij verder werk van het optimaliseren van onze supportersfederatie en dit zowel met groenen, roden als met huidige voortrekkers en mensen uit het verleden.
Wij zullen hier naar de toekomst toe absoluut verder over communiceren.
Groeten,

Geert Titeca via facebookgroep VAK X

Dat wil dan zeggen dat de stad investeert in het stadion?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.219
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #499 Gepost op: mei 22, 2013, 06:53:56 pm »
"project in antwerpen" om jongeren als Naessens,Malanda en hazard "langer in belgie te houden"


Een normale manager zou net willen dat onze jonge spelers na Zulte Waregem naar het buitenland gaan, niet naar de concurrentie.
't Is overduidelijk dat er iets niet klopt, ik versta niet dat sommigen al gerustgesteld zijn.

Voila! Dat lijkt me inderdaad het hele idee rond zo'n jonge speler halen, om hem dan met winst door te verkopen aan grote, buitenlandse clubs. Het is heel duidelijk dat hier meer aan de hand is, dat van die jeugd lijkt me een drogreden.

Peist ne keer verder dan da uwen neus lang is.
Wij zouden een soort satellietclub worden van die grote Antwerpse club.
Cuyper koopt hem daar in (Een 2de Duchatelet) En wij zijn als het ware het Sint-Truiden van Standard.