Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210325 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #520 Gepost op: mei 22, 2013, 07:40:11 pm »
straks in ter zake ook nog eens (vanaf 20u canvas)

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #521 Gepost op: mei 22, 2013, 07:41:52 pm »
Wat ik wel nog altijd opvallend vind is dat in het begin ook Oostende werd vernoemd in dit hele verhaal, terwijl ze daar vooral ook heel erg stil blijven...

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #522 Gepost op: mei 22, 2013, 07:42:11 pm »
Is mi allemaal strategie. Hij wil ruimte creeren. Kortrijk zal nr A'pen verhuizen mr men zal het verkopen als een fusie. Feit dat ze in Kortrijk met geen comentaar reageren bewijst dat ze weten hoe laat het is. 

En aan zij die pdc weg willen...dat zal moeilijk gaan want hij is de eigenaar. Tenzij er kandidaten zijn om zijn aandelen over te nemen.

Online Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #523 Gepost op: mei 22, 2013, 07:45:44 pm »
Benieuwd hoe hij er zich zometeen weer zal trachten uit te lullen.
-SVZW Forever-

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #524 Gepost op: mei 22, 2013, 07:49:07 pm »
Is mi allemaal strategie. Hij wil ruimte creeren. Kortrijk zal nr A'pen verhuizen mr men zal het verkopen als een fusie. Feit dat ze in Kortrijk met geen comentaar reageren bewijst dat ze weten hoe laat het is. 

En aan zij die pdc weg willen...dat zal moeilijk gaan want hij is de eigenaar. Tenzij er kandidaten zijn om zijn aandelen over te nemen.

Kortrijk heeft al gereageerd dat er van een fusie geen sprake is. En dan nog, sommigen doen hier echt alsof het Football Manager is heb ik de indruk. Kortrijk naar Antwerpen verhuizen?! Een nuchtere, stabiele subtopper naar een omhooggevallen, failliete stad/club verhuizen? Qu??!


Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #526 Gepost op: mei 22, 2013, 07:53:16 pm »
binnen paar minuutjes canvas - ter zake ...

Offline svzw91

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #527 Gepost op: mei 22, 2013, 07:55:04 pm »

Ik vrees dat we niet veel meer zullen te weten komen in Terzake. Zal hetzelfde liedje zijn als deze voormiddag tijdens de PC's...

13 april 1951

  • Gast
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #528 Gepost op: mei 22, 2013, 07:58:22 pm »

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #529 Gepost op: mei 22, 2013, 07:59:22 pm »
Volgens mij zit het anders in elkaar. Het is Kortrijk dat verhuist naar Antwerpen, zogezegd om een topploeg uit te bouwen, maar eigenlijk willen ze dezelfde tour op zoals bij Beerschot. Resultaat is hetzelfde: Er blijft ??n stabiele topclub over in de regio. ;-)

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #530 Gepost op: mei 22, 2013, 08:09:11 pm »
Francky Dury heeft De Cuyper laten weten dat hij bereid is een ploeg in Antwerpen te trainen (volgens dat vtm nieuws)

Judas1 en Judas2  >:(

Ik lees dat anders; door te antwoorden bevestigt Dury dat de vraag gesteld is geweest.M.a.w Pdc liegt, Dury held.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #531 Gepost op: mei 22, 2013, 08:13:10 pm »
Volgens mij zit het anders in elkaar. Het is Kortrijk dat verhuist naar Antwerpen, zogezegd om een topploeg uit te bouwen, maar eigenlijk willen ze dezelfde tour op zoals bij Beerschot. Resultaat is hetzelfde: Er blijft ??n stabiele topclub over in de regio. ;-)
Hoe dan ook het zijn lelijke praktijken,deontologisch niet correct,totaal geen rekening houden met de supporters.  Bij mij is er iets gebroken, voor mij komt dit niet meer goed tenzij dienen paljas er de brui aan geeft en zijn aandelen verkoopt aan iemand die een hart heeft voor essevee,maar dit zie ik niet gebeuren, de maskers zijn afgevallen en het is degoutant.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #532 Gepost op: mei 22, 2013, 08:15:57 pm »
dewever ge zijt ne dwazerik , ge kent er niets van ! bemoei je er dan ook niet mee ...

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #533 Gepost op: mei 22, 2013, 08:25:31 pm »
Niemand goesting om een zuid-westvlaamse topclub uit te bouwen alla genk? Of we nu in waregem, deerlijk, kortrijk of harelbeke spelen, who cares als we winnen. Essevee Groeninghe Waregem

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #534 Gepost op: mei 22, 2013, 08:31:09 pm »
En waarom Antwerpen met alles erop en eraan niet verhuizen naar Waregem ?

bron : humo :)

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #535 Gepost op: mei 22, 2013, 08:32:45 pm »
Btw, pdc heeft zich goed gehouden in terzake. Niveau van kathleen cools als interviewer is stuk hoger dan dat van sportjournalisten. Je ziet wel dat hij er van af ziet.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #536 Gepost op: mei 22, 2013, 08:34:11 pm »
Ik kreeg ook de indruk dat hij met tranen in de ogen zat...
Krokodilletranen?

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #537 Gepost op: mei 22, 2013, 08:39:26 pm »
http://kw.knack.be/west-vlaanderen/nieuws/sport/4-bestuursleden-zulte-waregem-distantieren-zich-van-patrick-decuyper/article-4000309473624.htm


Ondertussen al opgepikt door andere media. En dat zonder controle. Niveau......


Het absolute bewijs dat voetbalmagazine een bende stokers is : de vier hebben al ontslag genomen in oktober 2011 (tytgat) en augustus 2008 (de andere 3).

Het is een regelrechte schande wat die journalisten uitrichten

Ik bedoelde augustus 2012. Bewijs publicatie staatsblad

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #538 Gepost op: mei 22, 2013, 08:42:11 pm »
Hoe graag ik ook zou willen, ik blijf PDC niet vertrouwen. Hij straalt iets uit dat mij aan onraad doet denken.
Wat BDW zegt over een nieuwe club in Antwerpen, draagvlak, geld enz... klopt allemaal, vraag is alleen waar haal je dat stamnummer? En waarom worden wij daar zo prominent aan gelinkt?

Lokeren, W-B,... zijn ook al genoemd, maar die ploegen hebben misschien 2 regeltjes in de krant gekregen, bij ons is het meteen "staatsbelang" en we zijn al 24u het hoofdpunt in alle media. Dan nog de reactie van Paul Houspie op VTM waarin hij PDC (alweer) volledig afbreekt... En nog steeds 100% achter zijn artikel staat. Ofwel moet die gast zijn perskaart afgenomen worden, ofwel moeten we hem een standbeeld geven omdat hij ons al 2x (Maffia Lemic, Antwerpen) weggetrokken heeft van een megalomaan project.

Dat die aandeelhoudersvergadering in Kortrijk er maar rap is, en dat het daarna maar snel 1 juni is. Pas dan weten we zeker of we voor dit seizoen 'gevrijwaard" blijven.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.219
Re: Zulte-waregem naar antwerpen?
« Reactie #539 Gepost op: mei 22, 2013, 08:45:36 pm »
Btw, pdc heeft zich goed gehouden in terzake. Niveau van kathleen cools als interviewer is stuk hoger dan dat van sportjournalisten. Je ziet wel dat hij er van af ziet.

Kreeg die vragen ook op persconferentie hoor.
Als hij zegt dat Zulte Waregem in Waregem blijft geloof ik hem. Als het toch nog wijzigt, dan zal ik pas kwaad zijn, maar iedereen is nu gewoon kwaad omdat ze DENKEN dat hij zevert.
Ik ga af op feiten, niet op veronderstellingen van een ander.

Ik heb ook veronderstellingen (heb ze hier al neergezet) maar ik laat er mij niet door leiden, en dat zou iedereen moeten doen.

Weet je wat die Hauspie beter eens zou doen?? Rond de tafel gaan zitten met iemand van Zulte Waregem! Die vent beweert goede bronnen te hebben, er is geen betere bron dan de club zelf, dus moet hij voorlopig zijn bek houden, punt!

En ik begrijp dat iedereen kwaad komt omwille van eventuele fusie waar PDC het over heeft, ik moet er ook niet van weten.
Maar waarom bleef iedereen stil toen Willy Naessens of Dury het daar vroeger over hadden? (Willy zelfs zeer recentelijk nog) Toen waren jullie allemaal stil!