Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210325 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #920 Gepost op: mei 24, 2013, 02:56:34 pm »
ALS die deal met Oostende afspringt heeft PDC maar 1 stamnummer meer...
Wetende datie meer kan verdienen in Antwerpen....

degoutant vinden datie minder band heeft met Oostende vind ik misplaatst
ik HOOP da zijnen band mee ons groter is
of voor Oostende kiest en daarmee naar Antwerpen trekt en ons overlaat
aan geinteresseerden.....

Dat vind jij misplaatst??? Maar komaan zeg! Die vent staat daar letterlijk te zeggen dat hij 2 clubs in handen heeft, en dat hij van eentje af moet, alsof het allemaal niks is, gelijk vuilzakken die hij buiten moet zetten. Werkelijk zum kotzen die man.

T'is wel een feit dat hij maar 1 club in eerste klasse mag hebben....

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #921 Gepost op: mei 24, 2013, 02:59:48 pm »
De vraag is, wie zal De Cuyper laten schieten? Zulte Waregem of KV Oostende?

Hij moet van ??n af

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #922 Gepost op: mei 24, 2013, 03:04:43 pm »
stel u voor dat de cuyper plan a uitvoert (kvo naar hier, svzw naar antwerpen)

en het is dan zulte waregem tegen antwerpen united

dan spelen we tegen ons eigen stamnummer

te zot voor worden die man  ;)

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #923 Gepost op: mei 24, 2013, 03:05:33 pm »
Ik denk niet dat hij nog iets zal veranderen aan Zulte Waregem zelf. Zal volgens mij ofwel Oostende verkopen aan Antwerpen, ofwel Oostende laten voor wat het is.. Ik sla zeker niet in paniek want hij weet ondertussen ook wel dat hij het (ook voor zichzelf) nu niet meer kan maken om Essevee nog te verkopen/verhuizen..
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline svzw91

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #924 Gepost op: mei 24, 2013, 03:06:31 pm »

Hij zal wel opteren om KVO te verkopen, denk ik. Dat liet hij althans uitschijnen in het interview met VTM daarnet...

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #925 Gepost op: mei 24, 2013, 03:09:13 pm »
De Cuyper trekt met KVO naar Antwerpen en verkoopt Zulte Waregem...

denk dat dit het beste is voor iedereen
Ge vergeet Oostende, zal eerder ons ploeg en stamnummer zijn naar antwerpen, veel meer waard voor Decuyper.  Zo, rationeel genoeg?

Dat is plan A van De Cuyper ja... als hij dat doet heeft hij wel lef

plan B is KVO naar Antwerpen


ben benieuwd maar hoop toch op plan B!!!!

Noch Dewever, noch gelijk welke Rat, verdient het om in eerste te spelen!!!!!  KVO als sateliet ploeg was op zich geen slecht idee, maar waarom moest dit allemaal geheim gebeuren??  Zou eens willen weten hoelang Dewever en Decuyper al in contact zijn. En als ge ne ploeg opkoopt als satelietclub, zorg je toch dat je een band opbouwt met die supporters???

Het is een goede zaak dat dit ganse verhaal gelekt is.  Wat als die journalist van SVM dit verhaal niet had gebracht???  Stond iedereen plots voor voldongen feiten. 

Wanneer het effectief zo is, dat Decuyper aan Dury had aangegeven te verhuizen naar Antwerpen, zal Dury niet slikken dat Decuyper zit te liegen op een persconferentie.  Ofwel geeft hem zijn ontslag, ofwel dwingt hij Decuyper tot een publieke schuldbekentenis.  Francky zou nu zonder kopzorgen moeten kunnen genieten van een welverdiende vakantie.  Ben er zeker van dat Decuyper in zijn broek zal gekakt hebben zondag, wanneer hij die 10.000 uitzinnige fans zag op de markt. 

Decuyper kan beter zijn aandelen in Essevee GRATIS van de hand doen en OPHOEPELEN als hij er letterlijk zonder kleerscheuren wil uitgeraken.  Kan hij wat zandkasteeltjes gaan maken op het strand!!!!!!!!!!!!



Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #926 Gepost op: mei 24, 2013, 03:09:41 pm »

Hij zal wel opteren om KVO te verkopen, denk ik. Dat liet hij althans uitschijnen in het interview met VTM daarnet...

dat zou het logischte zijn, kvo heeft amper een stadion en amper fans

kabeljauwen kopen geen abonnement

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #927 Gepost op: mei 24, 2013, 03:09:49 pm »
Lejaeghere heeft vorig jaar rond deze tijd zijn boeltje verkocht!  Dat is dus een REALITEIT!
Hij werd vorige week voorgelogen door onze PDC dat 5381 naar Antwerpen zou gaan en zijn nummer in Waregem zou komen spelen.  Het was de bedoeling van PDC om zijn aandelen in KVO te gelde te maken bij die van A'pen.  Nog altijd zit Essevee er voor niets tussen dus en dat zal ook zo blijven ! 
2 fouten van PDC :
1 je had die van KVK moeten kopen via een stroman !!
2 je niet inlaten met figuren uit Antwerpen : het voetbal ginder is een nest rotigheid !!!!!!

Ik blijf me enkel met de feiten bezighouden die werkelijk GEKEND zijn inmiddels wars van alle speculaties, leugens, verdraaiingen, overdrijvingen, bedreigingen, onrealistische voorstellen!

Finaal is dit wat op dit ogenblik vooral van tel is : PDC is the big boss en heeft het voor het zeggen. De supporters gaan daar zelf niets aan veranderen ; anderen in het bestuur zijn ook niet bij machte hem uit te kopen !
Dus we kunnen als supporter maar beter B E L E E F D blijven en H O P E N dat PDC het goed met ons voor heeft.  Af en toe een B E L E E F D gesprek vragen door iemand van de supportersraad is het E N I G E  dat we kunnen doen.  Dus stop dat gedoe met "PDC buiten" en dies meer, je maakt het alleen maar erger !!

Hoe?  Het waren volgens jouw toch allemaal leugens.  Gelijk wat hij nu beslist, tenzij dat hij opstapt bij ons, maar dat zal niet gebeuren, het is een ONBETROUWBAAR manneke die alles en iedereen zou verkopen, misschien wel zijn eigen vrouw, dus zowiezo als hij  voor ons kiest dan blijven we in handen van een echte Louis den veertiende en is dit nefast voor ons(zal dan later in de toekomst Kortrijk kopen en toch zijn fusie hebben, dat is veel beter dan?).  Buiten moet hij!

Offline walrus

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #928 Gepost op: mei 24, 2013, 03:11:15 pm »
De vraag is, wie zal De Cuyper laten schieten? Zulte Waregem of KV Oostende?

Hij moet van ??n af

Tja, hij heeft duidelijk gezegd eergisteren dat ZulteWaregem in Waregem blijft. In het interview daarnet op VTM herhaalde hij dit nogmaals en zei hij dat hij nog niet wist wat er met Oostende zou gebeuren.

Ik denk dus dat Zulte-Waregem op DAT gebied zich geen zorgen moet maken.

Niettegenstaande is het verschrikkelijk dat hij zo spreekt over KVOostende alsof het iets is dat zomaar  verhandeld kan worden. Bij mij heeft hij het ook verkorven. Het is een feit dat hij eerst Essevee wou verpatsen aan Antwerp. Dit is duidelijk want
1 ) Dury die dit inderdaad heeft bevestigd (en dit is GEEN gazetteklap) 
2 ) Als er geen dubbele agenda was, dan had hij eergisteren toch alles kunnen opbiechten (oa dat hij KVOostende had gekocht en dat er van daaruit een misverstand was onstaan...), maar hij besloot er over te zwijgen.
« Laatst bewerkt op: mei 24, 2013, 03:13:17 pm door walrus »

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #929 Gepost op: mei 24, 2013, 03:12:17 pm »
Dus:
- Eerste klasse is niet leefbaar zo dicht bij Kortrijk en dan nog de Brugges.
- Daar voeg je Oostende aan toe, dat zit in tweede en tweede is nog minder leefbaar.
En dat geheel samen vormt dan een leefbaar succesverhaal?

En dan promoveert oostende en dan wordt het verhaal helemaal te gek. Grootheidswaanzin !

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #930 Gepost op: mei 24, 2013, 03:14:04 pm »
ALS die deal met Oostende afspringt heeft PDC maar 1 stamnummer meer...
Wetende datie meer kan verdienen in Antwerpen....

degoutant vinden datie minder band heeft met Oostende vind ik misplaatst
ik HOOP da zijnen band mee ons groter is
of voor Oostende kiest en daarmee naar Antwerpen trekt en ons overlaat
aan geinteresseerden.....

Dat vind jij misplaatst??? Maar komaan zeg! Die vent staat daar letterlijk te zeggen dat hij 2 clubs in handen heeft, en dat hij van eentje af moet, alsof het allemaal niks is, gelijk vuilzakken die hij buiten moet zetten. Werkelijk zum kotzen die man.
a hebt ge liever datie ons verkoopt dan?
want da ik wa ik bedoel
jij zegt degoutant datie meer banden heeft met ons, zo interpreteer ik wa jij zei...

als die vuilzak in KVO staat, zoveel te beter

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #931 Gepost op: mei 24, 2013, 03:17:54 pm »
Dus:
- Eerste klasse is niet leefbaar zo dicht bij Kortrijk en dan nog de Brugges.
- Daar voeg je Oostende aan toe, dat zit in tweede en tweede is nog minder leefbaar.
En dat geheel samen vormt dan een leefbaar succesverhaal?

En dan promoveert oostende en dan wordt het verhaal helemaal te gek. Grootheidswaanzin !
satelietploeg kan renderen...
spelgelegenheid voor jonge gasten, marktwaarde jonge gasten
lonen betaald uit een eersteklasser.....
das de grootste hap uit budget van een 2e klasser

jammer da satelietploeg ni doorgaat...
en deju bouwfirma, 25% korting op den bouw wordt ook niks....

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #932 Gepost op: mei 24, 2013, 03:18:28 pm »
Public Relations met Patrick D
les 1: hoe help ik de verworven sympathie op 1 week naar de kloten

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #933 Gepost op: mei 24, 2013, 03:19:13 pm »
De vraag is, wie zal De Cuyper laten schieten? Zulte Waregem of KV Oostende?

Hij moet van ??n af

Tja, hij heeft duidelijk gezegd eergisteren dat ZulteWaregem in Waregem blijft. In het interview daarnet op VTM herhaalde hij dit nogmaals en zij hij dat hij nog niet wist wat er met Oostende zou gebeuren.

Ik denk dus dat Zulte-Waregem op DAT gebied zich geen zorgen moet maken.

Niettegenstaande is het verschrikkelijk dat hij zo spreekt over KVOostende alsof het iets is dat zomaar  verhandeld kan worden. Bij mij heeft hij het ook verkorven. Het is een feit dat hij eerst Essevee wou verpatsen aan Antwerp. Dit is duidelijk want
1 ) Dury die dit inderdaad heeft bevestigd (en dit is GEEN gazetteklap) 
2 ) Als er geen dubbele agenda was, dan had hij eergisteren toch alles kunnen opbiechten (oa dat hij KVOostende had gekocht en dat er van daaruit een misverstand was onstaan...), maar hij besloot er over te zwijgen.


Het was toch duidelijk dat zowel Dewever als Decuyper aan het liegen waren.  Dewever wou tegen 1 juni een "topploeg" in eerste klasse.  Vanwaar zouden de spelers komen denk je?  een "eliteselectie" van den beerschot ?n Antwerp samen verliest nog in PO3.


Plan: 1 jaarke op het Kiel, de stad die zijn cheque van 50miljoen bovenhaalt om een nieuwbouw neer te poten en de industrie die geld erinpompt.  Zoals de opmerking: hoe ze spelers gelijk Malanda, verboom... langer in Belgie kunnen houden....  En daarbij mikken ze niet naar den beerschot of Antwerp FC (beiden bodemloze putten), maar op de "neutrale" antwerpenaar die topvoetbal wil zien.  In een stad van 500.000man veel meer potentieel, dus geen zorgen maken indien de helft van de esseveefans afhaakten.  Decuyper heeft in zijn goede bedoelingen, om van essevee een topper te maken, zich laten vangen door die vuile DEWEVER

EN WE WETEN NU NOG ALTIJD NIE WAAR WE CL GAAN SPELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #934 Gepost op: mei 24, 2013, 03:21:50 pm »
De Cuyper trekt met KVO naar Antwerpen en verkoopt Zulte Waregem...

denk dat dit het beste is voor iedereen
Ge vergeet Oostende, zal eerder ons ploeg en stamnummer zijn naar antwerpen, veel meer waard voor Decuyper.  Zo, rationeel genoeg?
alstie als zakenman denkt zij we gesjost idd

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #935 Gepost op: mei 24, 2013, 03:22:54 pm »
Denk ook dat we de vuile rol van Dewever in heel dit spelletje niet mogen onderschatten.

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #936 Gepost op: mei 24, 2013, 03:25:49 pm »
Denk ook dat we de vuile rol van Dewever in heel dit spelletje niet mogen onderschatten.
ik denk da we vooral het kapitaal van Antwerpen in heel deze soap niet mogen vergeten

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #937 Gepost op: mei 24, 2013, 03:27:11 pm »
Denk ook dat we de vuile rol van Dewever in heel dit spelletje niet mogen onderschatten.

Patrick had veel beter gezegd: "sorry jongens, in mijn ambitie om van essevee een topper te maken - belemmerd in de kleine regio en het getalm van de stad- heb ik mij laten verleiden op avances.  Mijn excuses aan iedereen, maar alle plannen in de prullenmand".

Dan hadden de meesten nog begrip kunnen opbrengen, nu niet meer. 

WIE HOUDT ZICH BEZIG MET DE TRANSFERS EN CONTRACTVERLENGINGEN????????




Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #938 Gepost op: mei 24, 2013, 03:32:31 pm »
Denk ook dat we de vuile rol van Dewever in heel dit spelletje niet mogen onderschatten.
ik denk da we vooral het kapitaal van Antwerpen in heel deze soap niet mogen vergeten

jaja, een grote muil tot het erop aankomt........  denken nog altijd dat "den metropool" het centrum van de wereld is.  Vandaag zijn er maar weinig bedrijven die overschot hebben om er efkens mee te smijten.


Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #939 Gepost op: mei 24, 2013, 03:33:18 pm »
Denk ook dat we de vuile rol van Dewever in heel dit spelletje niet mogen onderschatten.
ik denk da we vooral het kapitaal van Antwerpen in heel deze soap niet mogen vergeten

jaja, een grote muil tot het erop aankomt........  denken nog altijd dat "den metropool" het centrum van de wereld is.  Vandaag zijn er maar weinig bedrijven die overschot hebben om er efkens mee te smijten.
ik hoop het