Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210322 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #981 Gepost op: mei 24, 2013, 05:38:13 pm »
Pdc koopt blijkbaar overal aandelen,maar betaald ze niet volledig  ???
Ik heb compassie met de kvo supps...pdc moet er "eens een nachtje/weekendje over slapen".Ik denk dat die supps niet veel zullen slapen.
Iemand daarnet kamagurka gehoord op de radio ? ;D ;D
nee vertel
wa had da groot licht ge zeggen :)
jis al zo zot lijk PDC :)

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #982 Gepost op: mei 24, 2013, 05:40:25 pm »
Tis van in het begin zijn bedoeling geweest dat ons stamnummer naar Antwerpen ging! Is wel redelijk duidelijk nu, ook volgens Lejaeghere. Stel je voor KVO naar hier, wij al ons spelers kwijt en nog eens de 2miljoen euro schulden erbij....Klootzak
pffff
ja ok
ie kocht oostende om na ier te komen voetballen

die satelietploeg enzo is een droom en leugen

iedereen weet toch wa er gebeurde toen heel KVM
tegen de koekskes fabriekant begon te zijn???

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #983 Gepost op: mei 24, 2013, 05:47:38 pm »
Kan de stad Waregem die aandelen niet overkopen ?
ja in den tijd dat SVW was deed de burgemeester nog keer een geste...
nu is da al ni meer mogelijk
wa Kurt wel mag doen is gaan lobbyen in de privesector....
Denk da da hoog tijd wordt
datie ook keer wa doe voor SVZW
ni met ons geld, maar via zijn netwerk...

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #984 Gepost op: mei 24, 2013, 05:48:59 pm »
Het is een verhaal van leugens en bedrog en nu van elk zijn eigen vel te redden. De ene koor hoor je zeggen dat pdc essevee ging verkopen aan antwerpen en oostende ging komen spelen op waregem en de andere keer hoor je dat oostende gewoon een satelietploegje ging zijn van ons. En dat het nu goed uitkomt voor pdc omdat ze promoveren en dus kan kiezen wat hij doet. Volgens mij zijn beide opties gewoon waar geweest maar door omstandigheden zoals te vroeg uitgelekt te zijn en de voorzitter van oostende die nu sentimenteel doet door zijn aandelen terug te vragen. zal er nu meschien niets gebeuren. En zo heb ik het liefst. Maar om PDC nog te vertrouwen? dat zal moeilijk zijn. Ook dat hij wil fusioneren met kvk blijft een schande!! dat hij het belgisch voetbal wil verbeteren en helpen tot daar aantoe maar maak daardoor geen ploegen kapot en behandel zeker de supporters niet als een bende kuddebeesten die u overal zouden volgen.

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #985 Gepost op: mei 24, 2013, 05:49:55 pm »
Tis van in het begin zijn bedoeling geweest dat ons stamnummer naar Antwerpen ging! Is wel redelijk duidelijk nu, ook volgens Lejaeghere. Stel je voor KVO naar hier, wij al ons spelers kwijt en nog eens de 2miljoen euro schulden erbij....Klootzak

Jongen toch...
Wat jongen toch, wat denk je dat het meest opbrengt? Een stamnummer die Europees speelt of 1 met 2miljoen euro schulden? Doe je ogen open

ik denk dat zijn eigen veiligheid en gemoedsrust nog altijd het belangrijkste is.  Denk niet dat PDC wil meemaken wat zovelen hebben meegemaakt. Zoals Willy en Rosie, Eric De Prins (RWDM), Roger Lambrecht...

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #986 Gepost op: mei 24, 2013, 05:54:17 pm »
Het is een verhaal van leugens en bedrog en nu van elk zijn eigen vel te redden. De ene koor hoor je zeggen dat pdc essevee ging verkopen aan antwerpen en oostende ging komen spelen op waregem en de andere keer hoor je dat oostende gewoon een satelietploegje ging zijn van ons. En dat het nu goed uitkomt voor pdc omdat ze promoveren en dus kan kiezen wat hij doet. Volgens mij zijn beide opties gewoon waar geweest maar door omstandigheden zoals te vroeg uitgelekt te zijn en de voorzitter van oostende die nu sentimenteel doet door zijn aandelen terug te vragen. zal er nu meschien niets gebeuren. En zo heb ik het liefst. Maar om PDC nog te vertrouwen? dat zal moeilijk zijn. Ook dat hij wil fusioneren met kvk blijft een schande!! dat hij het belgisch voetbal wil verbeteren en helpen tot daar aantoe maar maak daardoor geen ploegen kapot en behandel zeker de supporters niet als een bende kuddebeesten die u overal zouden volgen.
KVO satelietploeg: ja
goed uitkomen KVO promoveren: hell no, baas van 2 clubs mag ni
Fusie met KVK: is een optie om budget te verhogen als stadion er staat en plafond is bereikt

ivm supporters heb je gelijk, behandel ze ni zo, maar verwacht aub geen inspraak
in iets waar ge geen geld insteekt.
Doet mij aan de vakbonden denken, die willen ook overal moeien zonder moeite
of geld te moeten zelf insteken

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #987 Gepost op: mei 24, 2013, 05:59:16 pm »
Pdc koopt blijkbaar overal aandelen,maar betaald ze niet volledig  ???
Ik heb compassie met de kvo supps...pdc moet er "eens een nachtje/weekendje over slapen".Ik denk dat die supps niet veel zullen slapen.
Iemand daarnet kamagurka gehoord op de radio ? ;D ;D
nee vertel
wa had da groot licht ge zeggen :)
jis al zo zot lijk PDC :)

http://www.sporza.be/cm/1.1638808?view=popupPlayer

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #988 Gepost op: mei 24, 2013, 05:59:42 pm »
Het is een verhaal van leugens en bedrog en nu van elk zijn eigen vel te redden. De ene koor hoor je zeggen dat pdc essevee ging verkopen aan antwerpen en oostende ging komen spelen op waregem en de andere keer hoor je dat oostende gewoon een satelietploegje ging zijn van ons. En dat het nu goed uitkomt voor pdc omdat ze promoveren en dus kan kiezen wat hij doet. Volgens mij zijn beide opties gewoon waar geweest maar door omstandigheden zoals te vroeg uitgelekt te zijn en de voorzitter van oostende die nu sentimenteel doet door zijn aandelen terug te vragen. zal er nu meschien niets gebeuren. En zo heb ik het liefst. Maar om PDC nog te vertrouwen? dat zal moeilijk zijn. Ook dat hij wil fusioneren met kvk blijft een schande!! dat hij het belgisch voetbal wil verbeteren en helpen tot daar aantoe maar maak daardoor geen ploegen kapot en behandel zeker de supporters niet als een bende kuddebeesten die u overal zouden volgen.
KVO satelietploeg: ja
goed uitkomen KVO promoveren: hell no, baas van 2 clubs mag ni
Fusie met KVK: is een optie om budget te verhogen als stadion er staat en plafond is bereikt

ivm supporters heb je gelijk, behandel ze ni zo, maar verwacht aub geen inspraak
in iets waar ge geen geld insteekt.
Doet mij aan de vakbonden denken, die willen ook overal moeien zonder moeite
of geld te moeten zelf insteken
komt wel goed uit dat kvo promoveerde aangezien hij nu voor redelijk wat geld die aandelen kan verkopen aan antwerpen.
sry maar een fusie met kvk zie ik niet zitten en met gevolg ik dan ook niet zal mee stappen in dat verhaal. liever zoals nu met nu en dan eens uitschieters of dan we moeten fusioneren met hun om een top ploeg te zijn.
en inspraak verwacht ik totaal niet ben ook niet voor dat vakbondsmentaliteit gedoe.
maar ik verwacht wel van iemand zoals dhr. patrick DC. dat hij wel zijn verstand gebruikt en beseft dat je geen ploeg uit w-vl naar antwerpen moet verhuizen omdat ze daar toevalig een stadion in overschot hebben.

Offline svzw91

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #989 Gepost op: mei 24, 2013, 05:59:46 pm »
http://www.canvas.be/programmas/terzake/server1-4fb24d04%3A13d7c2bafba%3A-3a57

Voetbal, een feest!

De soap rond stamnummers, een aantal West-Vlaamse eersteklassers en het ter ziele gegane Beerschot blijft duren. De directeur en hoofdaandeelhouder van voetbalclub Zulte-Waregem zit bij Lieven Verstraete. We schakelen ook live naar Oostendenaar en clubsportkenner Johan Vande Lanotte.

--> naar Terzake op Canvas kijken dus vanavond!

Offline tomtom

  • Leden
  • Berichten: 107
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #990 Gepost op: mei 24, 2013, 06:07:34 pm »
Tegen eind volgende week zal blijken dat PDC overal aandelen heeft :)

Ik geloof niets meer, van niemand.

DE enige die ik ga geloven is Willy NAessens!! En die man moet dringend spreken.

Ik zeker niet! Ten eerste zal er mij niemand wijsmaken dat hij als belangrijkste minderheidsaanhouder ?n voorzitter helemaal niets afwist van de megalomane plannen van PDC (het netwerk van Naessens is te groot daarvoor). Daarnaast heeft hij vorig jaar ook maar lekker zijn aandelen verkocht aan PDC en gecasht. En vooral, en wat de meesten hier al vergeten zijn of er in die tijd nog niet bij waren: Naessens heeft 13 jaar geleden ook niet geheel met open vizier SV Waregem in handen gekregen. Er zijn er een paar in Waregem die daar veel interessants kunnen over vertellen maar die de voorbije jaren vakkundig het zwijgen werden opgelegd.
En reacties tegen de politiek (burgemeesters Waregem en Antwerpen) omdat ze niet genoeg investeren zijn helemaal absurd: in beide steden komt geen 10% van de bevolking naar het voetbal, die hebben verdorie andere noden en heel schaarse financi?n. Meer dan de randvoorwaarden (bv voor een stadion) klaar maken kunnen ze niet, investeren via het opkopen van aandelen is in 2013 gewoonweg irrealistisch en komt van mensen die zomaar wat roepen. Het moderne voetbal zelf is rot: iedereen vindt het blijkbaar normaal dat voetballers weinig sociale lasten betalen en terzelfdertijd dat stadions door de overheid moeten gebouwd worden. Ik alleszins niet.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #991 Gepost op: mei 24, 2013, 06:14:19 pm »
Decuyper is een briljante visionair...

Binnen X  jaar zal hij misschien een standbeeld krijgen in Waregem, waarbij het nu emmers stront zijn die hij over zijn kop krijgt.

Drie jaar geleden verklaarde iedereen hem ook zot dat den Essev?? binnen drie jaar voor de titel zou meedoen en zie nu...

Hij speelt het heel hard nu, maar het is ook het momentum nu...



13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #992 Gepost op: mei 24, 2013, 06:19:33 pm »
Decuyper is een briljante visionair...

Binnen X  jaar zal hij misschien een standbeeld krijgen in Waregem, waarbij het nu emmers stront zijn die hij over zijn kop krijgt.

Drie jaar geleden verklaarde iedereen hem ook zot dat den Essev?? binnen drie jaar voor de titel zou meedoen en zie nu...

Hij speelt het heel hard nu, maar het is ook het momentum nu...

Ok? Patrick. ;D

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #993 Gepost op: mei 24, 2013, 06:26:29 pm »
Dus al Yves Lejaeghere NIET liegt, dan klopt het weldegelijk dat Decuyper zijn stamnummer naar Antwerpen wou verpatsen. KVO zou dan op Waregem komen spelen met stamnummer 31.


Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #994 Gepost op: mei 24, 2013, 06:29:17 pm »
Dus al Yves Lejaeghere NIET liegt, dan klopt het weldegelijk dat Decuyper zijn stamnummer naar Antwerpen wou verpatsen. KVO zou dan op Waregem komen spelen met stamnummer 31.

Klopt inderdaad, dat PDC dat ooit maar heeft overwogen vind ik walgelijk :'(

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #995 Gepost op: mei 24, 2013, 06:29:25 pm »
Dus al Yves Lejaeghere NIET liegt, dan klopt het weldegelijk dat Decuyper zijn stamnummer naar Antwerpen wou verpatsen. KVO zou dan op Waregem komen spelen met stamnummer 31.

Dat was plan A, ja

Plan B is waregem blijft in waregem en KVO naar 't kiel

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #996 Gepost op: mei 24, 2013, 06:30:45 pm »
Dus al Yves Lejaeghere NIET liegt, dan klopt het weldegelijk dat Decuyper zijn stamnummer naar Antwerpen wou verpatsen. KVO zou dan op Waregem komen spelen met stamnummer 31.

Hebde gij da nu nie begrepen dat de overname van KVO was ervan uitgaande dat ze in tweede zouden blijven? Nu dat KVO overgaat naar 1ste moet er over nagedacht worden.

Is da nu zo moeilijk?

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #997 Gepost op: mei 24, 2013, 06:31:13 pm »
KVO satelietploeg: ja
goed uitkomen KVO promoveren: hell no, baas van 2 clubs mag ni
Fusie met KVK: is een optie om budget te verhogen als stadion er staat en plafond is bereikt

ivm supporters heb je gelijk, behandel ze ni zo, maar verwacht aub geen inspraak
in iets waar ge geen geld insteekt.
Doet mij aan de vakbonden denken, die willen ook overal moeien zonder moeite
of geld te moeten zelf insteken

Vergeet niet dat de meesten onder ons er veel geld insteken: ABO, verplaatsing, drank, fanwear,... Dus de supporter heeft wel het recht om te reageren. Er zijn genoeg plaatsen op de wereld waar mensen hun mening niet mogen uiten.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #998 Gepost op: mei 24, 2013, 06:36:20 pm »
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/DMF20130524_00596425?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=voetbal&utm_content=article&utm_campaign=seeding
Er bestaat geen twijfel over dat PDC ook hier een hand in heeft! De reclame voor zonnepanelen onder het artikel gelden als overduidelijk bewijs!

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #999 Gepost op: mei 24, 2013, 06:39:52 pm »
Dus al Yves Lejaeghere NIET liegt, dan klopt het weldegelijk dat Decuyper zijn stamnummer naar Antwerpen wou verpatsen. KVO zou dan op Waregem komen spelen met stamnummer 31.


Ik begin echt genoeg te krijgen van die zever!!!!!  Lejaeghere zegt iets, en iedereen volgt?????? Dat het juist omgekeerd zou kunnen zijn zoals PDC zegt,  dat kan niet.

Bon, aan al diegenen die er zich gelukkiger bij voelen om PDC ne smeerlap en leugenaar te noemen, verzamel jullie en geniet ervan!!!!!

Prettig weekend!