Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210318 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1220 Gepost op: mei 25, 2013, 12:47:18 pm »


Ela, het begint een beetje storend te worden, je selectief geheugen en je selectief kiezen van woorden en quotes en stukken uit quotes die in je kraam passen. Dit kwam gisteren uit Decuyper zijn mond, een betere bron dan dat vind je niet volgens mij:

Citaat
"Ja het stamnummer van Zulte Waregem ging verhuizen, maar het stamnummer is toch niet de identiteit."

Met andere woorden: ja, ik ging Zulte Waregem verpatsen naar Antwerpen voor wat centjes, om daar een grote club uit te bouwen.

Het is dankzij de felle reactie van het hele land dat hij nu al spartelend een uitweg zoekt.

Game, set, match, tournament.

13 april 1951

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1221 Gepost op: mei 25, 2013, 12:50:33 pm »
Vraagje voor die diehard schrijvers hier : hadden jullie liever dergelijk kaliber CEO bij Kortrijk of Roeselare gezien bvb ???Ik heb hem liever in onze rangen eerlijk gezegd dan als tegenstander.
De rest van ons bestuur kennende (weinig bereidheid veel centen te investeren, zelfs WN wou en is er zo goed als vanaf) waren we misschien al lang eigenaar van een ander en was er straks geen sprake van voetbal in het regenboogstadion !!

Ja, genieten zeg, en wat ben ik blij en trots, dat wij een CEO hebben die onze club zou verkopen uit eigenbelang (of een andere club, of ons zou doen fusioneren met de aartsrivaal). Dat geeft moed en vertrouwen voor de toekomst, voor ons Essevee! Chapeau! Maar laten we vooral beleefd zijn tegen deze manager van het jaar, het grote talent, de briljante mens Decuyper!

Mensenlief, wat sommigen hier uit hun botten slaan, 't is niet te geloven.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1222 Gepost op: mei 25, 2013, 12:51:49 pm »
Willem, bedankt voor jouw sereen en sterk betoog, behalve het guillotine-stukje dat natuurlijk, veronderstel ik toch  ;), compleet figuurlijk dient genomen te worden  ;D .

Ik deel uw mening niet maar ik respecteer ze wel!

Ik zou graag weer volgend jaar op de Markt staan om hetzelfde of beter te vieren, met de methodiek van Decuyper, naar analogie met bvb Anderlecht die ons enorm zal proberen te destabiliseren door bvb Thorgan over te nemen (zie hun walgelijke uitnodiging van die jongen in de Carr? in Willebroek).

U wilt de "soft" "Decuyper buiten" -strategie, wat ik nogmaals respecteer, maar dan zijn we wel vertrokken weer voor 10 grijze jaren in de kelder van eerste of het zwarte gat in tweede...

Tja, dit is inderdaad echt een dilemna...h?...


Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1223 Gepost op: mei 25, 2013, 12:59:45 pm »
Gisteren zat PDC rond de tafel met het dagelijks bestuur van KVK

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1224 Gepost op: mei 25, 2013, 01:03:06 pm »
Willem, bedankt voor jouw sereen en sterk betoog, behalve het guillotine-stukje dat natuurlijk, veronderstel ik toch  ;), compleet figuurlijk dient genomen te worden  ;D .

Ik deel uw mening niet maar ik respecteer ze wel!

Ik zou graag weer volgend jaar op de Markt staan om hetzelfde of beter te vieren, met de methodiek van Decuyper, naar analogie met bvb Anderlecht die ons enorm zal proberen te destabiliseren door bvb Thorgan over te nemen (zie hun walgelijke uitnodiging van die jongen in de Carr? in Willebroek).

U wilt de "soft" "Decuyper buiten" -strategie, wat ik nogmaals respecteer, maar dan zijn we wel vertrokken weer voor 10 grijze jaren in de kelder van eerste of het zwarte gat in tweede...

Tja, dit is inderdaad echt een dilemna...h?...



Iedereen ziet liefst eerste klasse voetbal. En iedereen wil elk jaar voor de titel gaan. En ik ben er ook van overtuigd dat dit met het trio: pdc, Dury en het scoutingsapparaat kan lukken als de club kan groeien.
Ik denk dat pdc dit echter in Antwerpen ziet gebeuren. Ik hoop dat je gelijk hebt dat we het citaat hierboven mogen geloven.

Ik stop met de discussie voor een (half) jaartje. Want volgend seizoen hangt hetzelfde ons boven het hoofd. En ja. Antwoord gewoon eens op de vragen van 51. Zoveel intellectuele eerlijkheid kan je niet weigeren.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1225 Gepost op: mei 25, 2013, 01:05:49 pm »
Antwoord gewoon eens op de vragen van 51. Zoveel intellectuele eerlijkheid kan je niet weigeren.

Welke vragen van 51 zijn nog onbeantwoord?

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1226 Gepost op: mei 25, 2013, 01:06:03 pm »
Gisteren zat PDC rond de tafel met het dagelijks bestuur van KVK
Toch nog eentje om het af te leren. Ik ben voorstander van een fusie. Maar dan een waar beide clubs op een gelijke manier behandeld wordt en met een nieuwe identiteit. En niet zoals de natte droom van sommigen hier om KVK te vernietigen.

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1227 Gepost op: mei 25, 2013, 01:08:54 pm »
Laten we eens de analyse maken van het fantastische sportieve succes van SVZW dit seizoen:
Is dit dankzij het genie van ??n man ? Ik denk het niet. Het is te danken aan een samenspel van factoren en actoren.


Wat ik PDC ook heel kwalijk neem, is dat hij door wat nu gebeurt afbreuk doet aan wat SVZW bereikt heeft.

Wat ik nog vergeten ben: de koehandel die hij in de wintermercato opgezet heeft rond Malanda.

Hoe moeten er met een man nog samengewerkt worden die bewezen heeft dat hij bereid is om over lijken te gaan om zijn doel te bereiken ?

Beste Ela, dat is het echte dilemma.

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1228 Gepost op: mei 25, 2013, 01:13:07 pm »
Krijg meer en meer gevoel dat we deze week naar schijnmanoevres hebben zitten kijken. De apotheose moet nog komen. Wordt nog leuk  :D

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1229 Gepost op: mei 25, 2013, 01:16:07 pm »
Is dit dankzij het genie van ??n man ? Ik denk het niet.

Natuurlijk niet alleen, Willem, maar ook door zijn GELD!

Denk je dat Abrahamovic in Chelsea het alleen met zijn branie doet?

Wat er hier veel te weinig wordt begrepen me dunkt, is dat bvb Dury moet betaald en serieus betaald worden elke maand en zeg nu aub niet dat dit met de abbo's, ticketten, sponsors en fanwear kan gedaan worden...aub niet h?...

Nogmaals refereer ik naar STVV, waar de plaatselijke Decuyper zijnde Duchatelet vertrokken is naar Standard en zie maar wat er dan gebeurd is.


Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.651
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1230 Gepost op: mei 25, 2013, 01:18:10 pm »
Ik mis voorlopig KVK in het grote zuidwestvlaamse gebeuren zoals BDW aanhaalde... Stel u voor da daar ook nog iets te gebeuren staat op die algemene vergadering...

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1231 Gepost op: mei 25, 2013, 01:20:32 pm »
Zolang het maar niet op voorhand uitlekt!

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1232 Gepost op: mei 25, 2013, 01:21:17 pm »
Krijg meer en meer gevoel dat we deze week naar schijnmanoevres hebben zitten kijken. De apotheose moet nog komen. Wordt nog leuk  :D

 ;D

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1233 Gepost op: mei 25, 2013, 01:37:02 pm »
Allereerst ik ben helemaal geen familie of kennis van Decuyper.
Wat hij deze week deed,doet ook mij pijn.
MAAR laten we niet vergeten dat het mede door zijn geld en zijn contacten is dat we dit jaar Het MOOISTE seizoen in onze GESCHIEDENIS en ook die van SV Waregem beleefd hebben.
Ik hoor velen zeggen dat we ook een mooie tijd hadden in 2de,3de en 4de klasse;maar dan vraag ik me wel af waar jullie toen allemaal waren.
Op de kampioenenmatchen waren jullie er waarschijnlijk wel,maar anders??????????????????????
Ik zelf ga al 40 jaar kijken naar mijn ploeg en dit seizoen was het hoogtepunt.
Ik versta ook dat het danig op de zenuwen van Decuyper werkt dat het stadsbestuur totaal onwillend is en daarom kan ik zijn demarche naar Antwerpen enigszins begrijpen.Ik keur dit evenwel volledig af,maar politici van Waregem SCHIET NU TOCH EENS IN ACTIE,want die zijn volgens mij de grote boemannen van ons Essevee.Met medewerking van die mannen hadden we al lang een nieuw stadion moeten hebben en dan was die hele soap deze week niet nodig geweest.POLITICI :DOE EENS IETS ANDERS dan een keer een happy hour te houden op de grote markt en kom jullie beloftes nu maar eens na.

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1234 Gepost op: mei 25, 2013, 01:40:27 pm »
Is dit dankzij het genie van ??n man ? Ik denk het niet.

Natuurlijk niet alleen, Willem, maar ook door zijn GELD!

Denk je dat Abrahamovic in Chelsea het alleen met zijn branie doet?

Wat er hier veel te weinig wordt begrepen me dunkt, is dat bvb Dury moet betaald en serieus betaald worden elke maand en zeg nu aub niet dat dit met de abbo's, ticketten, sponsors en fanwear kan gedaan worden...aub niet h?...

Nogmaals refereer ik naar STVV, waar de plaatselijke Decuyper zijnde Duchatelet vertrokken is naar Standard en zie maar wat er dan gebeurd is.

Ela,
Het is met de inkomsten dat de uitgaven (ook de wedde van Dury) betaald worden.
Beweer jij nu dat PDC naast de afbetaling die hij aan het doen is om de aandelen van Willy Naessens over te kopen, ook nog met persoonlijk geld de wedde van Dury betaalt ? Ik denk het niet.

PDC geeft de indruk SVZW vooral te zien als een investering. Als zakenman heeft hij geld geroken. Hij heeft gezien hoe hij op korte tijd een formidabele meerwaarde kan incasseren bij Malanda. Hij verpakt die zucht naar geldgewin nu onder het mom van "wij hebben een visie met jeugd".

Waar ik het met u eens ben, is dat het een grote uitdaging is om voetballiefde en clubliefde te verbinden met een gezond bedrijfseconomisch beleid.

Dat is dit seizoen gelukt en kijk naar het resultaat. Door alleen oog te hebben voor het economische maakt PDC nu wel alles kapot.



Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1235 Gepost op: mei 25, 2013, 01:48:52 pm »
Als er een fusie zou komen tussen Waregem en Kortrijk, dan weet ik in ieder geval een goede naam: Sportvereniging Zuid West-vlaanderen oftewel... SVZW ;-)

... en we nemen dan het rood van Kortrijk en het groen van Zulte Waregem, zodat de kleuren rood groen zijn...
« Laatst bewerkt op: mei 25, 2013, 02:33:19 pm door sv_forever »

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1236 Gepost op: mei 25, 2013, 01:58:22 pm »
Ik denk dat we SV Roeselare en Cercle Brugge nog vergeten zijn in het fusieverhaal...

En als ik eerlijk moet zijn ben ik toch wel een voorstander van een fusie met KV Kortrijk.

Offline svzw91

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1237 Gepost op: mei 25, 2013, 02:13:05 pm »
Als er een fusie zou komen tussen Waregem en Kortrijk, dan weet ik in ieder geval een goede naam: Sportvereniging Zuid West-vlaanderen oftewel... SVZW ;-)

 ;D

Offline ZWEuropees

  • Leden
  • Berichten: 6
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1238 Gepost op: mei 25, 2013, 02:35:53 pm »
Tot spijt van wie het benijdt is er op de aandeelhoudersvergadering van KVK, behalve enkele kleine verschuivingen, niets gebeurd.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1239 Gepost op: mei 25, 2013, 02:48:40 pm »
Tot spijt van wie het benijdt is er op de aandeelhoudersvergadering van KVK, behalve enkele kleine verschuivingen, niets gebeurd.

Fijn  :)
-SVZW Forever-