Auteur Topic: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen  (gelezen 210325 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1880 Gepost op: juni 21, 2013, 08:36:10 pm »
Totaal onnodig om uit het niets deze discussie weer op gang te trekken. Simpele mens.

Deze discussie over Mr. Decuyper werd in "transfers" begonnen.

Offline edouard

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1881 Gepost op: juni 21, 2013, 08:36:25 pm »
Hieruit kunnen wij afleiden dat je dus geen enkele band hebt met SV Zulte Waregem, maar enkel met PDC. Een supporter zou dit nooit zeggen.

Sorry maar verkeerd...als het zo is dat ik om een goede supporter te zijn, Mr. Decuyper moet uitschijten en de hel toewensen, dan pas ik. Hierbij een supporter van Essevee, die hem dankbaar is voor wat hij op drie jaar verwezenlijkt heeft, nl 2 en CL!!!!
Dat zeg ik ook niet dat dat de definitie is van een goede supporter. Maar "adviseren aan Mr Decuyper: verkoop of laat je aandelen voor wat ze zijn en laat de club failliet gaan, cfr Beerschot/KSV Waregem en anderen die nog gaan volgen...." noem ik ook niet bepaald een goed citaat voor een supporter. Ik hoop dat je dit inziet...

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1882 Gepost op: juni 21, 2013, 08:36:47 pm »
Decuyper heeft totaal geen verdienste aan die 2 punten die ge aanhaalt. Het zijn andere faktoren die doorslag hebben gegeven. Ela zijt gij ne ceo of ne werkmens of ook zo een blaaskaak als dc?

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1883 Gepost op: juni 21, 2013, 08:41:00 pm »
Dat zeg ik ook niet dat dat de definitie is van een goede supporter. Maar "adviseren aan Mr Decuyper: verkoop of laat je aandelen voor wat ze zijn en laat de club failliet gaan, cfr Beerschot/KSV Waregem en anderen die nog gaan volgen...." noem ik ook niet bepaald een goed citaat voor een supporter. Ik hoop dat je dit inziet...

Hem = onze CEO/hoofdaandeelhouder uitschijten voor het vuil van de strate noem ik ook niet bepaald een goede zet....

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1884 Gepost op: juni 21, 2013, 08:42:09 pm »
Ela zijt gij ne ceo of ne werkmens of ook zo een blaaskaak als dc?

Neen, ik ben nen supporter als jij...

Offline edouard

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1885 Gepost op: juni 21, 2013, 08:45:06 pm »
Dat zeg ik ook niet dat dat de definitie is van een goede supporter. Maar "adviseren aan Mr Decuyper: verkoop of laat je aandelen voor wat ze zijn en laat de club failliet gaan, cfr Beerschot/KSV Waregem en anderen die nog gaan volgen...." noem ik ook niet bepaald een goed citaat voor een supporter. Ik hoop dat je dit inziet...

Hem = onze CEO/hoofdaandeelhouder uitschijten voor het vuil van de strate noem ik ook niet bepaald een goede zet....
Dat klopt, maar als je een supporter zijn hart raakt, kan je dit verwachten.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1886 Gepost op: juni 21, 2013, 08:46:51 pm »
Dat zeg ik ook niet dat dat de definitie is van een goede supporter. Maar "adviseren aan Mr Decuyper: verkoop of laat je aandelen voor wat ze zijn en laat de club failliet gaan, cfr Beerschot/KSV Waregem en anderen die nog gaan volgen...." noem ik ook niet bepaald een goed citaat voor een supporter. Ik hoop dat je dit inziet...

Hem = onze CEO/hoofdaandeelhouder uitschijten voor het vuil van de strate noem ik ook niet bepaald een goede zet....
Dat klopt, maar als je een supporter zijn hart raakt, kan je dit verwachten.

Akkoord en het was "lessons learned".

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1887 Gepost op: juni 21, 2013, 08:47:22 pm »
Totaal onnodig om uit het niets deze discussie weer op gang te trekken. Simpele mens.

Deze discussie over Mr. Decuyper werd in "transfers" begonnen.

Stop er gewoon mee.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1888 Gepost op: juni 21, 2013, 08:47:54 pm »
Totaal onnodig om uit het niets deze discussie weer op gang te trekken. Simpele mens.

Deze discussie over Mr. Decuyper werd in "transfers" begonnen.

Stop er gewoon mee.

Inderdaad!

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1889 Gepost op: juni 21, 2013, 09:30:50 pm »
we hebben het op u ze.. Dit forum was veel vredevoller zonder je...

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1890 Gepost op: juni 21, 2013, 10:54:37 pm »
Het ware echt veel nuttiger om jullie tijd en woorden te sparen en Uw focus terug te richten op hetgeen straks op het veld moet gebeuren.  Wat gebeurd is, is gebeurd, daar is al genoeg woorden aan vuil gemaakt.

Supporters, kijk terug vooruit en leg de focus op het sportieve.


Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1891 Gepost op: juni 21, 2013, 11:00:37 pm »
we hebben het op u ze.. Dit forum was veel vredevoller zonder je...

Niet waar. Discussie komt altijd van 2 kanten.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1892 Gepost op: juni 22, 2013, 12:15:43 am »
we hebben het op u ze.. Dit forum was veel vredevoller zonder je...

A ja, Mr. Decuyper zijnen bak vol m? stront kappen en dan zeggen dat het vredevoller was voordat iemand daartegen protesteert...ik ga meer akkoord met Naessens...

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1893 Gepost op: juni 22, 2013, 08:15:48 am »
Een tijdelijk, of eventueel permanent, slotje op dit topic zou niet misstaan. Even laten overwaaien, gemoederen bedaren en we kunnen rustig verder. Als iemand er dan op een ander topic over begint: sanctioneren/bericht verwijderen/...

Dit kan hier toch echt niet meer..
One Essevee!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1894 Gepost op: juni 22, 2013, 09:34:08 am »
Een tijdelijk, of eventueel permanent, slotje op dit topic zou niet misstaan. Even laten overwaaien, gemoederen bedaren en we kunnen rustig verder. Als iemand er dan op een ander topic over begint: sanctioneren/bericht verwijderen/...

Dit kan hier toch echt niet meer..

Dat probeerde ik 3 weken terug tot vervelens toe te herhalen.  En 19en zovele weet dat ik herhalen haat als de pest ! S L O T !!!!
Geen slot,indien je er niet tegen kan,lees het niet,zo simpel is het. Er kunnen nog nieuwe feiten komen, ik lees al lang de tussenkomst niet meer van Ela, indien hij met nieuwe feiten zou komen dan wel.

Freve

  • Gast
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1895 Gepost op: juni 22, 2013, 09:43:11 am »
Een tijdelijk, of eventueel permanent, slotje op dit topic zou niet misstaan. Even laten overwaaien, gemoederen bedaren en we kunnen rustig verder. Als iemand er dan op een ander topic over begint: sanctioneren/bericht verwijderen/...

Dit kan hier toch echt niet meer..

Dat probeerde ik 3 weken terug tot vervelens toe te herhalen.  En 19en zovele weet dat ik herhalen haat als de pest ! S L O T !!!!
Geen slot,indien je er niet tegen kan,lees het niet,zo simpel is het. Er kunnen nog nieuwe feiten komen, ik lees al lang de tussenkomst niet meer van Ela, indien hij met nieuwe feiten zou komen dan wel.
idd

Offline essevee12345

  • Leden
  • Berichten: 161
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1896 Gepost op: juni 22, 2013, 05:05:39 pm »
idd geen slot. forum is er om meningen te uiten en kritisch te zijn

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1897 Gepost op: juni 22, 2013, 06:05:38 pm »
Maar weeral een foutje van onze visionair.

(uit rubriek transfers: Reactie #25400 Gepost op: Gisteren om 17:21:34)

Nog een geluk, mogul, dat hij drie jaar geleden in een visionaire bui niet verkeerd was als hij aankondigde dat we drie jaar later voor de titel zouden meedoen.

Maw ik zou Mr Decuyper zijn visionaire capaciteiten maar nie al teveel onderschatten!

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1898 Gepost op: juni 22, 2013, 06:35:12 pm »
M O E S T  er enen zijn die eens iets nieuws brengt in deze inmiddels achterhaalde rubriek... ok 'k zal het niet meer lezen die onzin van de gebruikelijke zagepeties !  Wentel jullie naarstig verder in jullie groot (on)gelijk !

2460, indien Mr Decuyper in andere rubrieken, mijns inziens, onrecht wordt aangedaan door nieuwe schimppartijen, breng ik dit naar naar hier om het aan te klagen.

Ik zal die "den baas/CEO/hoofdaandeelhouder is nen klootzak"-toestanden blijven aanklagen.


Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Decuyper & KVK/KVO/Essevee/Antwerpen
« Reactie #1899 Gepost op: juni 22, 2013, 06:39:18 pm »
M O E S T  er enen zijn die eens iets nieuws brengt in deze inmiddels achterhaalde rubriek... ok 'k zal het niet meer lezen die onzin van de gebruikelijke zagepeties !  Wentel jullie naarstig verder in jullie groot (on)gelijk !

2460, indien Mr Decuyper in andere rubrieken, mijns inziens, onrecht wordt aangedaan door nieuwe schimppartijen, breng ik dit naar naar hier om het aan te klagen.

Ik zal die "den baas/CEO/hoofdaandeelhouder is nen klootzak"-toestanden blijven aanklagen.

Wat is uw band met Decuyper? Zorg eens voor een groot nieuwtje...