Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017  (gelezen 236636 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline zulwar

  • Leden
  • Berichten: 203
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #420 Gepost op: maart 27, 2018, 12:25:33 pm »
Hoe zit het nu eigenlijk met de werken aan de hoektribune?  Zijn die al volledig rond?  Timing was eind maart dacht ik?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #421 Gepost op: maart 27, 2018, 04:17:57 pm »
Hoe zit het nu eigenlijk met de werken aan de hoektribune?  Zijn die al volledig rond?  Timing was eind maart dacht ik?
Doel was inderdaad volgende deel in die tribune in dienst te nemen voor de match tegen OHL...
Geen idee hoe ver ze staan want geen communicatie tot nog toe.

Offline Jonas23

  • Leden
  • Berichten: 6
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #422 Gepost op: maart 27, 2018, 08:23:29 pm »
https://ugenthabe.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_5suT4CVyNwudzdH

Een enquête over het Regenboogstadion. Kan interessante conclusies opleveren! Invullen, zou ik zeggen!

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #423 Gepost op: maart 29, 2018, 10:26:02 am »
Mooie luchtbeelden van het stadion gisteren tijdens Dwars door Vlaanderen! Mooi zicht op het bijgebouwde gedeelte.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #424 Gepost op: april 18, 2018, 05:11:41 pm »
In voetbalmagazine staat te lezen dat de renovatie van het Regenboogstadion voorlopig ophoudt en dat ze zich nu concentreren op de sportieve uitbouw van de club. Ik vrees dat de verdere afwerking wel eens op de lange baan zal geschoven worden. Soit al heel tevreden met wat er nu is natuurlijk.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #425 Gepost op: april 18, 2018, 05:58:28 pm »
Spijtig maar wat er nu staat is met talloze straatlengtes voorsprong het knapste/gezelligste dat er in mijn herinnering ooit gestaan heeft in Waregem, dus ik klaag niet.

We blijven bouwen, sportief en extrasportief, en dat is het belangrijkste.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #426 Gepost op: april 18, 2018, 08:26:55 pm »
Zulte Waregem verandert van hoofdshirtsponsor
17/04/18 om 21:00 - via Sport/Voetbalmagazine van 18/04/18

Record Bank houdt immers op te bestaan en gaat op in ING. ING komt niet op het Esseveeshirt, want de bank sponsort de Belgische voetbalbond, de Rode Duivels en de scheidsrechters. Dat contract sluit deals met clubs uit.

In de plaats van Record Bank heeft Zulte Waregem een akkoord met de Willy Naessens Group, voor twee jaar. De bekende zwembadbouwer, die ook het Regenboogstadion renoveerde, stond dit seizoen al onderaan de truitjes en schuift dus naar boven. Voor de plaats onderaan sloot algemeen manager Eddy Cordier al een mondelinge deal met een huidige sponsor, die zijn inbreng optrekt.


Cordier heeft daarnaast ook een optie voor het huren van vier van de zes nieuwe skyboxen in de viptribune. Die worden nu afgewerkt en komen bovenop de elf skyboxen die eerder al klaar waren. Die verhuurt Zulte Waregem voor een periode van drie jaar.

'Inkomsten waarmee we de bouw van de tribune bekostigen. Na drie jaar worden dat operationele inkomsten', zegt Cordier. De algemeen manager is daarnaast een akkoord aan het finaliseren met een bekende restaurateur, die de bistro/loungebar in de viptribune zal openhouden. In die tribune werd vorige zaterdag ook de nieuwe fanshop officieel ingewijd en in mei worden daar ook de bureaus van alle Esseveemedewerkers gecentraliseerd. Met die afwerking komt voorlopig een einde aan de renovatie van het Regenboogstadion. 'Nu concentreren we ons op de sportieve uitbouw van de club', aldus Cordier.

Bron: http://sportmagazine.knack.be/sport/voetbal-nationaal/zulte-waregem-verandert-van-hoofdshirtsponsor/article-normal-1097129.html

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #427 Gepost op: april 20, 2018, 02:52:59 pm »
Restaurateur wordt Berto

Bouw van appartement zal ook starten dus dan ook stadion verbouwen niet handig

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #428 Gepost op: april 20, 2018, 03:36:50 pm »
De benen ipv stenen is momenteel dus nog steeds aan de orde.

Nuja, liever zo dan ons in de schulden smijten en daaraan ten onder gaan.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #429 Gepost op: april 20, 2018, 04:32:15 pm »
dus na 3 jaar verhuur zijn de kosten al gerecupeerd ? straf .

en vanaf dan : winst , ook straf  :)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #430 Gepost op: april 20, 2018, 05:14:50 pm »
dus na 3 jaar verhuur zijn de kosten al gerecupeerd ? straf .

en vanaf dan : winst , ook straf  :)

... vanaf dan, volgens mij 'verder bouwen'.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #431 Gepost op: april 28, 2018, 10:32:11 am »
Spijtig maar wat er nu staat is met talloze straatlengtes voorsprong het knapste/gezelligste dat er in mijn herinnering ooit gestaan heeft in Waregem, dus ik klaag niet.

We blijven bouwen, sportief en extrasportief, en dat is het belangrijkste.

Dat ze een jaar overslaan kan ik verstaan.  Maar daarna moet de bouw verder gaan.  Het klinkt msh raar.  Maar zo een onafgewerkt stadion is toch wel iets heel raars en niet te mooi.  We zijn wat overdonderd door de nieuwe bouwstukken die prachtig zijn maar we vergeten de 2 openhoeken en de 2 tribunes die totaal niet in het geheel passen.  Wil toch dit stadion volledig afgewerkt zien binnen de 3-4 jaar.  Belangrijk voor spelers, de club, sponsors en geld in het laadje en uitstraling.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #432 Gepost op: april 28, 2018, 11:10:25 am »
Spijtig maar wat er nu staat is met talloze straatlengtes voorsprong het knapste/gezelligste dat er in mijn herinnering ooit gestaan heeft in Waregem, dus ik klaag niet.

We blijven bouwen, sportief en extrasportief, en dat is het belangrijkste.

Dat ze een jaar overslaan kan ik verstaan.  Maar daarna moet de bouw verder gaan.  Het klinkt msh raar.  Maar zo een onafgewerkt stadion is toch wel iets heel raars en niet te mooi.  We zijn wat overdonderd door de nieuwe bouwstukken die prachtig zijn maar we vergeten de 2 openhoeken en de 2 tribunes die totaal niet in het geheel passen.  Wil toch dit stadion volledig afgewerkt zien binnen de 3-4 jaar.  Belangrijk voor spelers, de club, sponsors en geld in het laadje en uitstraling.

Komt wel goed, we zaaien naar de zak.
En dat vind ik OK, op die manier komen we niet in de (financiële) problemen of worden we te hard afhankelijk van een suikernonkel (voorzitter/rijke sponsor/ala Coucke)


Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #433 Gepost op: april 28, 2018, 11:32:53 am »
Spijtig maar wat er nu staat is met talloze straatlengtes voorsprong het knapste/gezelligste dat er in mijn herinnering ooit gestaan heeft in Waregem, dus ik klaag niet.

We blijven bouwen, sportief en extrasportief, en dat is het belangrijkste.

Dat ze een jaar overslaan kan ik verstaan.  Maar daarna moet de bouw verder gaan.  Het klinkt msh raar.  Maar zo een onafgewerkt stadion is toch wel iets heel raars en niet te mooi.  We zijn wat overdonderd door de nieuwe bouwstukken die prachtig zijn maar we vergeten de 2 openhoeken en de 2 tribunes die totaal niet in het geheel passen.  Wil toch dit stadion volledig afgewerkt zien binnen de 3-4 jaar.  Belangrijk voor spelers, de club, sponsors en geld in het laadje en uitstraling.

"Daarna moet de bouw verder gaan." Zullen we nog eens failliet gaan anders en fusioneren? Laat ze toch doen, stap per stap, we komen er wel.

Bovendien heeft het weinig zin om nog tribunes te bouwen als ze leeg zitten, wat nu vaak al het geval is hé.

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #434 Gepost op: april 28, 2018, 01:17:47 pm »
Waregem mist toch een bowling. Zou er moeten komen kant vijvers. Graag eerst die tribune zodat de supporters tot aan de zijlijn zitten.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #435 Gepost op: april 28, 2018, 02:41:48 pm »
Waregem mist toch een bowling. Zou er moeten komen kant vijvers. Graag eerst die tribune zodat de supporters tot aan de zijlijn zitten.

Er was interesse van Valcke maar die hebben voor zover ik me nog herinner hun staart ingetrokken omdat ze de ruimte niet konden kopen.

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #436 Gepost op: april 28, 2018, 03:15:15 pm »
Waregem mist toch een bowling. Zou er moeten komen kant vijvers. Graag eerst die tribune zodat de supporters tot aan de zijlijn zitten.

Er was interesse van Valcke maar die hebben voor zover ik me nog herinner hun staart ingetrokken omdat ze de ruimte niet konden kopen.
Idd grond moet aangekocht worden met erfpacht. Dus wordt na x jaar terug eigendom van stad Waregem.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #437 Gepost op: april 29, 2018, 02:10:19 pm »
Via Ludwig V. uit Het Nieuwsblad
28 april 2018

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #438 Gepost op: april 30, 2018, 08:07:16 am »
Waregem mist toch een bowling. Zou er moeten komen kant vijvers. Graag eerst die tribune zodat de supporters tot aan de zijlijn zitten.

Waarom zou waregem in godsnaam een bowling missen??? Er zijn er 2 op 5 km van het stadion.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Verb. Regenboogstadion (fase 2 - tribune AD (VIP, feestzaal, fanshop...)) 2017
« Reactie #439 Gepost op: april 30, 2018, 05:57:38 pm »
Men zou toch moeten geneigd zijn om het nieuwe stadion, in de mate van het mogelijke, zo snel mogelijk te voltooien. Zoals het nu is, trekt het nog op niet veel. Schril contrast tussen het nieuwe en oude gedeelte.
Niet alleen bij de supporters, maar zelfs bij het aanwerven van nieuwe spelers heeft dat zijn positieve invloed, als men hem kan presenteren in een nieuw mooi modern en volledig afgewerkt stadion.