Auteur Topic: [10] HAZARD Thorgan  (gelezen 103732 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dirtygiwke

  • Leden
  • Berichten: 217
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #440 Gepost op: januari 22, 2014, 04:36:46 pm »
Een speler die minder dan 6 maanden onder contract ligt mag benaderd worden om vanaf juli bij een andere ploeg te spelen. Niet om in januari van ploeg te veranderen. In dat laatste geval moet nog altijd onderhandeld worden.

dus.....hierin hebben we ook een punt.( allez ja,ofdat veel zal uithaaln). thx

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #441 Gepost op: januari 22, 2014, 04:38:58 pm »
preudhomme  :D

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.259
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #442 Gepost op: januari 22, 2014, 04:41:45 pm »

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #443 Gepost op: januari 22, 2014, 04:43:12 pm »
Niet plooien is mss op het eerste zicht de beste oplossing, maar ik vrees dat Chelsea wel eens het contract zou kunnen verbreken dan.
Bico is via Eden Hazard een gekend figuur bij Chelsea en ik zie hem nog durven Eden te gebruiken als drukkingsmiddel om Thorgan naar Anderlecht te laten gaan. Zoiets van: "dankzij mij hebben jullie Eden" en blablabla.
Als Chelsea dat doet moeten ze blijkbaar slechts een "klein" bedrag betalen en dit kunnen ze terugeisen van Anderlecht. Gevolg: Anderlecht heeft Hazard, Bico heeft Dury gekl**t, Chelsea vervult de "wens" van haar speler en wij blijven achter met een klein bedragje.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

callens500

  • Gast
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #444 Gepost op: januari 22, 2014, 04:46:19 pm »
Beter wat strynchine in de wijn gekapt ! Zou schone kuising in voetbalwereld geweest zijn!
is dat niet de advocaat van mannaert die vooral club helpt maar nu ook waregem??? mannaert heeft die advocaat aan ons aangeboden hij heeft al hele moeilijke onderhandelingen geleid.

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #445 Gepost op: januari 22, 2014, 04:46:46 pm »
Niet plooien is mss op het eerste zicht de beste oplossing, maar ik vrees dat Chelsea wel eens het contract zou kunnen verbreken dan.
Bico is via Eden Hazard een gekend figuur bij Chelsea en ik zie hem nog durven Eden te gebruiken als drukkingsmiddel om Thorgan naar Anderlecht te laten gaan. Zoiets van: "dankzij mij hebben jullie Eden" en blablabla.
Als Chelsea dat doet moeten ze blijkbaar slechts een "klein" bedrag betalen en dit kunnen ze terugeisen van Anderlecht. Gevolg: Anderlecht heeft Hazard, Bico heeft Dury gekl**t, Chelsea vervult de "wens" van haar speler en wij blijven achter met een klein bedragje.
En dat is het scenario waar ik voor vrees.  Chelsea zal zich vroeg of laat moeien in de hele kwestie.  Ongeacht de goede relatie die er nu is, interesseert hen maar 1 ding en dat is de ontwikkeling van hun poulain. 
We kunnen ons been stijf houden, maar dan denk ik dat wij de grote verliezer zullen zijn.  Je moet altijd proberen het onderste uit de kan te halen, maar wanneer je een grens hebt bereikt bij de andere partij dan stopt het.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.164
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #446 Gepost op: januari 22, 2014, 04:47:55 pm »
Pure vervalsing!  En aan anderlecht proficiat om een concurrent en colega uit eigen competitie zo te behandelen als stront en in het zak te zetten en dat als grootste club.  Mooi voorbeeld om te werken met malafide managers en geschorste advocaten als Denis en een krant en mensen op de bond opstoken.  Allen tegen Waregem.  Hazard plooit en klapt toe!  Essevee moet dit gewoon winnen en er zou wel eens iets duidelijk worden in het voetbal.  Nu gaat men nog zo een situaties verder kunnen zetten.  Enkel anderlecht kan dit!  Ik moet er echt van kotsen.  DEGOUTANT!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #447 Gepost op: januari 22, 2014, 04:48:18 pm »
Feit is Essevee moet een compensatie krijgen, daarom zit ook Anderlecht mee aan de onderhandelingstafel.
Indien Anderlecht en Essevee er niet uitgeraken zit den Bico met een probleem, vandaar dat hij nu Hazard van training haalt.

Goed Hazard is 20jaar, die jongen kan zelf beslissen, dus hij is ook mede-schuldig.


Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #448 Gepost op: januari 22, 2014, 04:49:10 pm »
ESSEVEE kan vandaag een belangrijk statement stellen naar de belgische voetbalwereld door massaal AFWEZIG te blijven op het SCHIJNgala van de gouden schoen !
Ik ben er trouwens sterk van overtuigd dat laffe thorgan de schoen niet zal winnen en dat hij hiervan al op de hoogte is gesteld door HLN, anders zou hij vandaag niet het lef gehad hebben om het mes op de keel te zetten.

Sta mij toe om zondag voor ??n keer supporter van FCB te zijn !

Offline dirtygiwke

  • Leden
  • Berichten: 217
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #449 Gepost op: januari 22, 2014, 04:49:22 pm »
En dat is het scenario waar ik voor vrees.  Chelsea zal zich vroeg of laat moeien in de hele kwestie.  Ongeacht de goede relatie die er nu is, interesseert hen maar 1 ding en dat is de ontwikkeling van hun poulain. 
We kunnen ons been stijf houden, maar dan denk ik dat wij de grote verliezer zullen zijn.  Je moet altijd proberen het onderste uit de kan te halen, maar wanneer je een grens hebt bereikt bij de andere partij dan stopt het.

feit,maar daar zit vo de mauvne voor eind januari ook nog nen match in.al1 vo dat al zoek ze treitern tot de laatsn dag.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.164
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #450 Gepost op: januari 22, 2014, 04:51:07 pm »
nen zwarten strek m? mauvne bollekes.tsss hoe zielig vo de "grootste club van tland".
ge moe ne ki nie peizn oe dat piekt ,zoudn toch zo gern zelf up da podium stoan vanoavnd.
ging kijkn,moar ze kun me klootn kusn.triestigen boel.zoe geweun tbeen stijf houdn,ie zou van mijn part een briefke van 6 moand meugn bin droagn.  >:(

En voor HLN piekt het ook ze.  Het paarse clubblad wil gewoon een paarse show.  Ik zie al de kranten voor me morgen en straks de beelden en grote foto van Thorgan aan de zijde van herman en co die in het stadion van schanderlecht een huldiging krijgt, en waar alle succeso's en hypocrieten die hem eerder uitfloten zijn naam zullen scanderen.  De bond doet niets en anderlecht, bico en hln zullen niet op de vingers getikt worden.  Waregem zal door het slijk gehaald worden.  Wees maar zeker.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.259
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #451 Gepost op: januari 22, 2014, 04:51:17 pm »
ESSEVEE kan vandaag een belangrijk statement stellen naar de belgische voetbalwereld door massaal AFWEZIG te blijven op het SCHIJNgala van de gouden schoen !
Ik ben er trouwens sterk van overtuigd dat laffe thorgan de schoen niet zal winnen en dat hij hiervan al op de hoogte is gesteld door HLN, anders zou hij vandaag niet het lef gehad hebben om het mes op de keel te zetten.

Sta mij toe om zondag voor ??n keer supporter van FCB te zijn !

Amai, daar zullen ze wakker van liggen, Essevee niet aanwezig op Gala...

Dat 2de dat je daar zegt (Dat hij niet zal winnen en dat HLN het hem liet weten) zou best wel eens kunnen

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #452 Gepost op: januari 22, 2014, 04:51:19 pm »
Wordt een erg pijnlijke avond vanavond. Maar een erg pijnlijke. Ben benieuwd wie er vertegenwoordigd zal zijn van Zulte Waregem...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.751
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #453 Gepost op: januari 22, 2014, 04:53:28 pm »
petit hazard is nu echt petit hazard
2.
Als Hazard wilde trainen, dan moest hij hier vandemorgen hebben gestaan!  Als je als 20jarige niet zou weten dat Bico en die manier van handelen NIET correct is(hij weet dit wel,maar wil zodanig graag naar Anderlecht dat hij dit zomaar naast zich neerlegt)hij heeft geen enkel excuus, er zijn geen geldige redenen(te weinig spelen,te weinig geld) waarom hij onze club wil verlaten tenzij die van een opportunist die zijn club,zijn supporters en vooral zijn trainer volledig in de steek laat!
Geen compasie met hem en hem juridisch op alle vlakken (Bico=makelaar+trainer,contractbreuk)proberen hier te houden of te maken dat hij niet bij een Anderlecht of andere ploeg mag spelen!  In zijn plaats zou ik beschaamd zijn, en mij vanavond toch niet goed voelen.
Ik hoop echt dat Anderlecht geen kampioen wordt, het is mij gelijk wie, maar Anderlecht zeker niet!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.259
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #454 Gepost op: januari 22, 2014, 04:54:36 pm »
Gisterenavond om 17u30 heeft SV Zulte Waregem een e-mail van de raadsman van Thorgan Hazard ontvangen, waarbij wij gevraagd werden om Thorgans contract te be?indigen en schriftelijk te antwoorden binnen 1,5 uur. Uiteraard gingen wij hier niet op in.

Nu ik nog eens verder nadenk over bovenstaande zinnen, zou het nie kunnen dat Bico druk legt om Thorgan speelgerechtigd te krijgen voor zondag? Waarom anders binnen de 1.5uur?

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #455 Gepost op: januari 22, 2014, 04:55:08 pm »
Al onze mooie momenten worden verkloot. Vicekampioen => Verhuiscircus, Gouden schoen => Soap Hazard, Ben benieuwd wat er gaat gebeuren moesten we de beker winnen...
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.164
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #456 Gepost op: januari 22, 2014, 04:55:14 pm »
Feit is Essevee moet een compensatie krijgen, daarom zit ook Anderlecht mee aan de onderhandelingstafel.
Indien Anderlecht en Essevee er niet uitgeraken zit den Bico met een probleem, vandaar dat hij nu Hazard van training haalt.

Goed Hazard is 20jaar, die jongen kan zelf beslissen, dus hij is ook mede-schuldig.



Inderdaad hij is medeschuldig, maar wil niet weten wat die Bico allemaal kan of dreigen.  Ik zou ook die mens niet vertrouwen en msh zelfs angst voor hebben met bepaalde dreigingen.  Neem daarbij nog eens alle opgefokte mensen zoals de bond, collin, herman, hln, wilmots enz... En daar staat ie dan.  Wil niet weten wat ze hem beloofd hebben of welke dreigingen ze naar zijn kop hebben gesmeten.

Maar is medeschuldig en dat allemaal om 4 maanden te spelen bij een club die op dit moment verre van beter is dan essevee, een echte kwal en non-trainer heeft, uit de beker ligt en waarvan het spelpeil heel droevig is.  Essevee die hem kansen gaf en ontwikkelde en nog de beker kan winnen en meespeelt voor de prijzen en een coach die alles gaf voor hem en pakken beter is dan John blijven achter.  We zwijgen dan nog maar over de fans zoals wij, wat moeten wij nu niet voelen?

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #457 Gepost op: januari 22, 2014, 04:56:56 pm »
Gisterenavond om 17u30 heeft SV Zulte Waregem een e-mail van de raadsman van Thorgan Hazard ontvangen, waarbij wij gevraagd werden om Thorgans contract te be?indigen en schriftelijk te antwoorden binnen 1,5 uur. Uiteraard gingen wij hier niet op in.

Nu ik nog eens verder nadenk over bovenstaande zinnen, zou het nie kunnen dat Bico druk legt om Thorgan speelgerechtigd te krijgen voor zondag? Waarom anders binnen de 1.5uur?
Waarschijnlijk tijdsdruk leggen en zo juridische slagkracht proberen te krijgen, maar reactie binnen anderhalf uur is gewoon onrealistisch.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.259
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #458 Gepost op: januari 22, 2014, 04:57:18 pm »
Al onze mooie momenten worden verkloot. Vicekampioen => Verhuiscircus, Gouden schoen => Soap Hazard, Ben benieuwd wat er gaat gebeuren moesten we de beker winnen...

Nen omkoopchinees bij den tegenstander

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #459 Gepost op: januari 22, 2014, 04:59:51 pm »
Inderdaad hij is medeschuldig, maar wil niet weten wat die Bico allemaal kan of dreigen.  Ik zou ook die mens niet vertrouwen en msh zelfs angst voor hebben met bepaalde dreigingen.  Neem daarbij nog eens alle opgefokte mensen zoals de bond, collin, herman, hln, wilmots enz... En daar staat ie dan.  Wil niet weten wat ze hem beloofd hebben of welke dreigingen ze naar zijn kop hebben gesmeten.

Maar is medeschuldig en dat allemaal om 4 maanden te spelen bij een club die op dit moment verre van beter is dan essevee, een echte kwal en non-trainer heeft, uit de beker ligt en waarvan het spelpeil heel droevig is.  Essevee die hem kansen gaf en ontwikkelde en nog de beker kan winnen en meespeelt voor de prijzen en een coach die alles gaf voor hem en pakken beter is dan John blijven achter.  We zwijgen dan nog maar over de fans zoals wij, wat moeten wij nu niet voelen?
Als ik dit lees, haal ik volgend scenario voor ogen:
- Anderlecht wordt 2de of 3de in de competitie
- SV speelt een goede PO1 en haalt Europees voetbal
- SV wint de beker
- Anderlecht wordt volgend jaar onmiddellijk Europees uitgeschakeld

Dan heeft Hazard zeker de juiste keuze gemaakt om te verhuizen.... :-) :D