Auteur Topic: [10] HAZARD Thorgan  (gelezen 103508 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #480 Gepost op: januari 22, 2014, 05:42:41 pm »
Als het nu doorgaat of niet doorgaat.  Sowieso moeten wij iets doen en is het aan ons om acties te ondernemen en samen met de club ten opzichte van HLN, BICO en Anderlecht en het volledige duistere kantje rond managers.  En we moeten ze verdomme niet sparen.  Bende klootzakken!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #481 Gepost op: januari 22, 2014, 05:53:49 pm »
Niet plooien is mss op het eerste zicht de beste oplossing, maar ik vrees dat Chelsea wel eens het contract zou kunnen verbreken dan.
Bico is via Eden Hazard een gekend figuur bij Chelsea en ik zie hem nog durven Eden te gebruiken als drukkingsmiddel om Thorgan naar Anderlecht te laten gaan. Zoiets van: "dankzij mij hebben jullie Eden" en blablabla.
Als Chelsea dat doet moeten ze blijkbaar slechts een "klein" bedrag betalen en dit kunnen ze terugeisen van Anderlecht. Gevolg: Anderlecht heeft Hazard, Bico heeft Dury gekl**t, Chelsea vervult de "wens" van haar speler en wij blijven achter met een klein bedragje.
Inderdaad, mensen we zijn hem kwijt! je kan hem niet verplichten hier te spelen. Als Chelsea het contract verbreekt (wat ik ze wel zie doen) komen ze er met een peanuts schadevergoeding van af.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #482 Gepost op: januari 22, 2014, 05:54:24 pm »
Dat em weg was had ik al lang door,onbegrijpelijk dat er nog aan getwijfeld werd.
Maar dat hij onze trainer/club z'n moment de gloire ook nog ging verpesten,had ik niet verwacht  >:(
Ik hoop dat de gouden schoen anaal wordt "toegediend" en dat em lange en scherpe noppen heeft.
Dat Bico een vuile klo*tneger is wist ik al langer,maar dat Hazard(en familie) zich verlaagd tot "niveau nihil" is onvergeeflijk  >:( >:(

Offline toolman

  • Leden
  • Berichten: 251
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #483 Gepost op: januari 22, 2014, 05:58:44 pm »
Hopelijk houdt het bestuur het been stijf en laten ze Hazard niet gaan...voor mij mag hij laatste 3 maand op den bank bij Essevee slijten en zo Brazilie mislopen en mag hij 4 jaar wachten..zijn straf om achterbaks te doen tegen de mensen die hem deze kans en de gouden schoen hebben laten verdienen,(want mocht hij niet bij Essevee hebben gezeten of in Belgie zou dat niet zijn gelukt).  Ik ben diep maar dan ook diep ontgoocheld in die jongen na Zondag...want zondag straalde hij van geluk hier....nog iets alle mensen die  West-of Oost-Vlaming zijn en supporteren voor dat mauven krapuul van Brussel, wel ik zou mij diep schamen..

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #484 Gepost op: januari 22, 2014, 06:04:31 pm »
Hopelijk houdt het bestuur het been stijf en laten ze Hazard niet gaan...voor mij mag hij laatste 3 maand op den bank bij Essevee slijten en zo Brazilie mislopen en mag hij 4 jaar wachten..zijn straf om achterbaks te doen tegen de mensen die hem deze kans en de gouden schoen hebben laten verdienen,(want mocht hij niet bij Essevee hebben gezeten of in Belgie zou dat niet zijn gelukt).  Ik ben diep maar dan ook diep ontgoocheld in die jongen na Zondag...want zondag straalde hij van geluk hier....nog iets alle mensen die  West-of Oost-Vlaming zijn en supporteren voor dat mauven krapuul van Brussel, wel ik zou mij diep schamen..

Dat zal niet gebeuren. In dat geval zal Chelsea zeker tussen beide komen en het contract verbreken.
De vergoeding is blijkbaar niet hoog en ze zullen zich verschuilen achter de wil van hun speler.
Bovendien eisen ze de vergoeding - die echt peanuts is - terug van Anderlecht.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline toolman

  • Leden
  • Berichten: 251
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #485 Gepost op: januari 22, 2014, 06:09:59 pm »
Dat zal niet gebeuren. In dat geval zal Chelsea zeker tussen beide komen en het contract verbreken.
De vergoeding is blijkbaar niet hoog en ze zullen zich verschuilen achter de wil van hun speler.
Bovendien eisen ze de vergoeding - die echt peanuts is - terug van Anderlecht.

En daarom moet Essevee de handdoek gooien???

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #486 Gepost op: januari 22, 2014, 06:12:20 pm »
Hier, journalistje van HLN:
Jeroen Bossaert ‏@jeroenbossaert 30 min
Voor iedereen die nu Hazard vervloekt: iedere werknemer kan/mag altijd contract opzeggen. Een werknemer is geen bezit #bedeking

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #487 Gepost op: januari 22, 2014, 06:13:15 pm »
En daarom moet Essevee de handdoek gooien???

Nee da zeg ik niet.
Ik reageer enkel op een stukje van jouw reactie.
Zie mijn bericht waar ik een deel van jouw reactie in het vet heb gezet.
Hazard zal nooit op de bank bij ZW belanden, want Chelsea zal het contract eerder verbreken dan dat het bankzitten een feit is.
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!


Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.787
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #489 Gepost op: januari 22, 2014, 06:35:50 pm »
Als het nu doorgaat of niet doorgaat.  Sowieso moeten wij iets doen en is het aan ons om acties te ondernemen en samen met de club ten opzichte van HLN, BICO en Anderlecht en het volledige duistere kantje rond managers.  En we moeten ze verdomme niet sparen.  Bende klootzakken!
da moest ge zaterdag gedaan hebben ipv te roepen hazard is van ons ole ole

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.787
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #490 Gepost op: januari 22, 2014, 06:36:53 pm »
Hier, journalistje van HLN:
Jeroen Bossaert ‏@jeroenbossaert 30 min
Voor iedereen die nu Hazard vervloekt: iedere werknemer kan/mag altijd contract opzeggen. Een werknemer is geen bezit #bedeking
ook weer neutraal
iedereen mee twitter Moet Hierop reageren
mo jah
ik e da ni sorry

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #491 Gepost op: januari 22, 2014, 06:38:21 pm »
ook weer neutraal
iedereen mee twitter Moet Hierop reageren
mo jah
ik e da ni sorry
Bij deze: @jeroenbossaert Wat zijn we weer enorm neutraal! HLN op z'n best!

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #492 Gepost op: januari 22, 2014, 06:39:49 pm »
wat heb ik deze week gezegd?  Diene dikke neger b(r)ico(leur) mijn zijn vette ballen aan de takken van de hoogste boom van Belgi? hangen.  Het is Bico die de zaak doordrijft (Dury moet op de blaren zitten...), Anderlecht laat zich verblinden door zijn verhalen en blijft hoop koesteren.  Opgelet, ik wil Anderlecht hier niet goed praten, want nu zouden ze daar in Brussel toch ook mogen inzien dat de maat vol is en zich distanti?ren van de zaak.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #493 Gepost op: januari 22, 2014, 06:54:12 pm »
Ik maakte me de bedenking of wij niet in onze eigen voet gaan schieten ?  Gaan (managers van) (top)spelers nu niet moeilijk doen om eventueel naar ons te komen, net omdat we in deze situatie ons been stijf houden ?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #494 Gepost op: januari 22, 2014, 07:07:02 pm »
Ik maakte me de bedenking of wij niet in onze eigen voet gaan schieten ?  Gaan (managers van) (top)spelers nu niet moeilijk doen om eventueel naar ons te komen, net omdat we in deze situatie ons been stijf houden ?
Daar moet je je geen zorgen over maken.
Ten eerste, Bico zal wel gekend zijn in het makelaarswereldje.
En ten 2de, als een makelaar/manager een zaak kan doen, dan kijken ze niet naar reputatie of wat dan ook van een club

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #495 Gepost op: januari 22, 2014, 07:07:25 pm »
Hadden we vorig jaar die kutmatch tegen RSCA gewonnen hadden we nu al die miserie niet. Dan hadden we nu 15 miljoen extra en konden we juridisch op hetzelfde niveau meespelen.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.787
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #496 Gepost op: januari 22, 2014, 07:12:22 pm »
sta dan nog een fout in ook
bedeking
goe bezig prutser

we moeten eigenlijk diene mens publiek te kakken zetten
voor ne journalist zo een standpunt innemen kan niet
en dan nog zo een fout in zijn kort tekstje
« Laatst bewerkt op: januari 22, 2014, 07:16:18 pm door Boer uit Waregem »

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #497 Gepost op: januari 22, 2014, 07:16:50 pm »
Hadden we vorig jaar die kutmatch tegen RSCA gewonnen hadden we nu al die miserie niet. Dan hadden we nu 15 miljoen extra en konden we juridisch op hetzelfde niveau meespelen.
Niet akkoord. Zo kan je blijven doorgaan natuurlijk. Waren we kampioen geworden & hadden we die vetpot binnengehaald, waren PDC's snode plannen misschien allang uitgevoerd, zonder 't uitlekte of kon tegengehouden worden :)

Offline Goofy

  • Leden
  • Berichten: 28
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #498 Gepost op: januari 22, 2014, 07:17:23 pm »
Levi ‏@Levi_Atesh 6 min.
@jeroenbossaert Bedenking 2: Is een journalist niet objectief en neutraal? Of is dit geen vereiste meer als je voor HLN werkt?



Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.787
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #499 Gepost op: januari 22, 2014, 07:34:32 pm »
Levi ‏@Levi_Atesh 6 min.
@jeroenbossaert Bedenking 2: Is een journalist niet objectief en neutraal? Of is dit geen vereiste meer als je voor HLN werkt?
NOG van da
vooral bedeking :)