Auteur Topic: Sfeeractie Bekerfinale  (gelezen 61482 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #100 Gepost op: maart 06, 2014, 11:03:03 pm »
Als je nog 1x gaat uit pakken is het misschien geen slecht idee om gasten mee te laten werken die het zien zitten om dit op te volgen.
ik zou meer zeggen
zonder nieuwe jonge gasten
niet nog een keer uitpakken....

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #101 Gepost op: maart 07, 2014, 12:01:09 am »
Eerste stap: Enkele jonge (capabele) mensen vinden! :-)

,ik wil gerust leren en helpen en 'leren', heel veel tijd heb ik niet maar de tijd die ik heb wil ik gerust gebruiken

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #102 Gepost op: maart 07, 2014, 12:45:21 am »
Eerste stap: Enkele jonge (capabele) mensen vinden! :-)

Zou mss geen slecht gedacht zijn om tijdens de laatste 2 thuismatchen van het seizoen deze mensen proberen te vinden in de X dmv flyerkes, omroepen op het verhoogske, facebook,.. zodat er in en na het zomerverlof werk kan gemaakt worden van de opvolging en een nieuwe tifo.

Een nieuw kunstwerk in de eerste thuismatch in de nieuwe X-tribune, tzou een mooie binnenkomer zijn.. :)

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #103 Gepost op: maart 07, 2014, 10:44:15 am »
Als iemand de contact gegevens wilt over de raincoats in rood en groen. Laagste prijs van 19 cent en delivery time van 10 dagen kunnen verkrijgen. Andere prijs was 26 cent en 20 dagen delivery time.
(1900 EUR en 30% vooruit betalen). Mocht iemand de gegevens willen. Vraag in PM.

Plastic Raincoat
Material: PE 0.02mm thickness
Color: red and green
Size: 127cm x 72cm x 80cm
Pack: 1pc/polybag, 200pcs/ctn
Quantity: 5000pcs red and 5000pcs green
FOB Xingang port, China price is USD0.27/EURO0.19 per piece,
 
Payment terms: 30% T/T in advance, balance by copy of shipping documents,
Delivery time: within 10 days after order confirmation,
 
The delivery time is the best could be provided, since factory is very busy in this month, schedule is to the end of March, so this order should be inserted to other orders according to request delviery time, and also the order should be confirmed these two days.
 
Looking forward to your comments asap.
 
Best regards,
 
Ruby JIA

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #104 Gepost op: maart 07, 2014, 10:47:09 am »
'k Vind die regenponcho's echt een leuk en tof idee :). Het grootste probleem is het geld natuurlijk... Hoe gaan we dat verzamelen?

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #105 Gepost op: maart 07, 2014, 11:58:23 am »
'k Vind die regenponcho's echt een leuk en tof idee :). Het grootste probleem is het geld natuurlijk... Hoe gaan we dat verzamelen?
Jammer dat het reeds te laat is, anders kon ik iets opzetten waar mensen/supporters online geld konden op storten als gift. Zo een beetje Crowdfunding maar dan voor TIFO's. Misschien een idee voor de toekomst.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #106 Gepost op: maart 07, 2014, 12:09:09 pm »
'k Vind die regenponcho's echt een leuk en tof idee :). Het grootste probleem is het geld natuurlijk... Hoe gaan we dat verzamelen?

tombola? en dan de uitslagen op essevee.be zetten?

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #107 Gepost op: maart 07, 2014, 12:22:04 pm »
Als iemand de contact gegevens wilt over de raincoats in rood en groen. Laagste prijs van 19 cent en delivery time van 10 dagen kunnen verkrijgen. Andere prijs was 26 cent en 20 dagen delivery time.
(1900 EUR en 30% vooruit betalen). Mocht iemand de gegevens willen. Vraag in PM.

Plastic Raincoat
Material: PE 0.02mm thickness
Color: red and green
Size: 127cm x 72cm x 80cm
Pack: 1pc/polybag, 200pcs/ctn
Quantity: 5000pcs red and 5000pcs green
FOB Xingang port, China price is USD0.27/EURO0.19 per piece,
 
Payment terms: 30% T/T in advance, balance by copy of shipping documents,
Delivery time: within 10 days after order confirmation,
 
The delivery time is the best could be provided, since factory is very busy in this month, schedule is to the end of March, so this order should be inserted to other orders according to request delviery time, and also the order should be confirmed these two days.
 
Looking forward to your comments asap.
 
Best regards,
 
Ruby JIA
nice job, echt waar
alleen is het immens erg dat een buitenstaander, die er totaal niks aan
verdient of eer zal mee halen zicb moeten bezig houden hiermee.
Shame on them die het zouden moeten gedaan hebben.

kunt ge er logo laten opdrukken?
mss is er dan wel een bedrijf ge?nteresseerd om ze te sponsoren?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #108 Gepost op: maart 07, 2014, 01:04:33 pm »
en binnen 2 weken ist al finale he ...

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #109 Gepost op: maart 07, 2014, 01:39:17 pm »
nice job, echt waar
alleen is het immens erg dat een buitenstaander, die er totaal niks aan
verdient of eer zal mee halen zicb moeten bezig houden hiermee.
Shame on them die het zouden moeten gedaan hebben.

kunt ge er logo laten opdrukken?
mss is er dan wel een bedrijf ge?nteresseerd om ze te sponsoren?
Daar dacht ik ook aan, maar dat zal nu wel te laat zijn vrees ik... Tegen dat je antwoord hebt van die bedrijven.

Is idd erg dat wij het maar moeten uitzoeken en dat andere mensen het vertikken om te reageren...

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #110 Gepost op: maart 07, 2014, 02:07:21 pm »
Dat zou fantastisch zijn! Kan er morgen geen geld ingezameld worden?

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 787
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #111 Gepost op: maart 07, 2014, 02:52:56 pm »
Dat zou fantastisch zijn! Kan er morgen geen geld ingezameld worden?
Probleem is dat we eigenlijk redelijk laat zitten qua timing. Het probleem is vooral organisatie, niet alleen logistieke organisatie maar ook financieel en operatorisch. Dit moet een les zijn naar de toekomst toe.

Een groep die zich bezig houdt met het organiseren van sfeeracties los van de supportersfederatie. Maar met een duidelijke structuur. Personen liefst 21+ maar met een hart voor Essevee. Die sfeeracties bedenken, op zoek gaan sponsoren, op zoek gaan naar materiaal. Die zaken bespreken met de club zelf. Met andere woorden een organisatie met structuur met een duidelijk aanpak en met de juiste mensen!

Laat dit vooral geen aanval zijn naar de huidige manier van werken maar een les naar de toekomst!

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #112 Gepost op: maart 08, 2014, 05:01:30 pm »
500 groene zal meer dan genoeg zijn zeker?

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #113 Gepost op: maart 08, 2014, 05:12:10 pm »
500 groene zal meer dan genoeg zijn zeker?

 ???  ::)

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #114 Gepost op: maart 08, 2014, 06:57:43 pm »
We mogen onze dromen voor een sfeeractie nu wel opbergen... Te laat om geld in te zamelen, te laat om attributen te kopen. Heel spijtig dat de mannen van de supportersfederatie niet reageerden op onze vragen. Maar het is nu zo. Niets aan te doen!

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #115 Gepost op: maart 09, 2014, 10:38:27 am »
Er is wel degelijk iets voorzien op de Bekerfinale, van de supportersfederatie ?n de club uit. Stond nog niet helemaal op punt/was nog niet helemaal zeker. Vandaar dat daar nog geen communicatie over geweest is.

Mijn ergernis tot op vandaag:
In plaats van hele dagen bezig te zijn met sfeeractie bekerfinale, zou er op de thuismatchen ook wat meer engagement mogen zijn. Gisteren op de laatste knip nog 5 mensen mogen zoeken om te helpen voor iets heel simpels (zwaaien met vlaggen en confettishooters afschieten.) Terwijl dat hier en op de facebookpagina van Vak X al enkele dagen op voorhand gecommuniceerd geweest is dat we een aantal mensen zochten. Iedereen heeft idee?n, weinigen hebben de ervaring die wij hebben. En als jllie dan eens de kans krijgen om iet of wat ervaring op te doen, krijgen we geen reactie.

Ik schiet hier op niemand. Maar ik hoop dat jullie mijn frustratie toch iet of wat begrijpen.
« Laatst bewerkt op: maart 09, 2014, 10:50:50 am door tappi »
No pain, no gain.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #116 Gepost op: maart 09, 2014, 10:55:45 am »
Er is wel degelijk iets voorzien op de Bekerfinale, van de supportersfederatie ?n de club uit. Stond nog niet helemaal op punt/was nog niet helemaal zeker. Vandaar dat daar nog geen communicatie over geweest is.

Mijn ergernis tot op vandaag:
In plaats van hele dagen bezig te zijn met sfeeractie bekerfinale, zou er op de thuismatchen ook wat meer engagement mogen zijn. Gisteren op de laatste knip nog 5 mensen mogen zoeken om te helpen voor iets heel simpels (zwaaien met vlaggen en confettishooters afschieten.) Terwijl dat hier en op de facebookpagina van Vak X al enkele dagen op voorhand gecommuniceerd geweest is dat we een aantal mensen zochten. Iedereen heeft idee?n, weinigen hebben de ervaring die wij hebben. En als jllie dan eens de kans krijgen om iet of wat ervaring op te doen, krijgen we geen reactie.

Ik schiet hier op niemand. Maar ik hoop dat jullie mijn frustratie toch iet of wat begrijpen.

en komt het er door die sfeer actie of niet ?
niet iedereen kijkt iedere dag op facebook, ik heb die post van vak x maar vandaag gezien (ok, er zouden genoeg mensen moeten zijn die erop reageren)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #117 Gepost op: maart 09, 2014, 11:09:27 am »
en komt het er door die sfeer actie of niet ?
niet iedereen kijkt iedere dag op facebook, ik heb die post van vak x maar vandaag gezien (ok, er zouden genoeg mensen moeten zijn die erop reageren)

Die zou in orde moeten zijn (Heb ik gisteren te horen gekregen).
Akkoord van het bericht en de cummunicatie op Facebook. Maar 't heeft hier op't forum ook gestaan. Hier heb ik ook geen reactie op gekregen...
No pain, no gain.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #118 Gepost op: maart 09, 2014, 11:13:01 am »
Die zou in orde moeten zijn (Heb ik gisteren te horen gekregen).
Akkoord van het bericht en de cummunicatie op Facebook. Maar 't heeft hier op't forum ook gestaan. Hier heb ik ook geen reactie op gekregen...

heb ik niet gezien mss het probleem om dit account met 2 mensen te delen

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.770
  • Essevee!
Re: Sfeeractie Bekerfinale
« Reactie #119 Gepost op: maart 09, 2014, 11:40:01 am »
Die zou in orde moeten zijn (Heb ik gisteren te horen gekregen).
Akkoord van het bericht en de cummunicatie op Facebook. Maar 't heeft hier op't forum ook gestaan. Hier heb ik ook geen reactie op gekregen...
waar staat deze ergens?
mss ipv in een topic te zetten
er eentje aanmaken?

allez, hopelijk een leuke en toffe sfeeractie zoals gewoonlijk.
« Laatst bewerkt op: maart 09, 2014, 11:44:38 am door Boer uit Waregem »