Auteur Topic: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2  (gelezen 9482 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #20 Gepost op: augustus 14, 2011, 12:07:56 am »
Ik ben nog voor Rosini of voor Jens
maar je kan niet ontkennen dat Rosini meer brengt...
Soit, daar gaat het niet om, der zit duidelijk muziek in.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #21 Gepost op: augustus 14, 2011, 12:16:20 am »
gelukkig maken we nog de 2-2 , want het was toch wel verdiend.

van quasi iedereen vans ons een goede tot zeer goede wedstrijd , wel raar vind ik toch dat rossini nog niet eens mocht opwarmen.

hyland mocht wel lang opwarmen, maar is uiteindelijk niet ingevallen.

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #22 Gepost op: augustus 14, 2011, 03:14:28 am »
goed gespeeld,waren sterker dan Genk,verdienden te winnen,kijk uit hoe we volgende match Brughhe een toontje lager kunnen doen zingen   8)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #23 Gepost op: augustus 14, 2011, 05:05:21 am »
Met Jens breng je snelheid voor de vlugge tegenaanval ... Pino breng je als de flanken nog erg fris zitten en kunnen mee aansluiten.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #24 Gepost op: augustus 14, 2011, 08:18:32 am »
Goede match gezien van essevee en ook een goeie Trajkovski.  Spijtig van die eerste tegengoal.
Ik was ook verbaasd dat Rossini niet in de basis startte na zijn wedstrijd van vorige week.  Maar we behalen een goed resultaat, dus de trainer heeft gelijk ;-)

Offline peterpike

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #25 Gepost op: augustus 14, 2011, 08:18:45 am »
reacties van genk supps spreken voor zich:


Het leek er nochthans op dat de ploeg wat te kort aan motivatie had ofwel was het van niet beter kunnen ofwel is Zulte gewoon zo goed dit jaar.




Neutralen

13/08/2011 23:37




0

Bij momenten ging het toch echt gelijk op. Resultaat is correct, maar dit Genk kan wel beter, dat voelde je bij momenten.




chipske

13/08/2011 23:49




-1

Franky vertrekt omdat hij zijn gevraagde spelers niet krijgt en degraen alleen maar spelers haalt die franky niet wilt.franky is TD en heeft toch niks te zeggen raar h?.franky het ga je goed.




BlueArmyRacingArmy

14/08/2011 00:54




0


Het leek er nochthans op dat de ploeg wat te kort aan motivatie had ofwel was het van niet beter kunnen ofwel is Zulte gewoon zo goed dit jaar.

Of we waren te slecht vandaag ?
Maar Zulte z'n prestatie mag zeker gezien worden!



Lojan

14/08/2011 01:11




0


 
Of we waren te slecht vandaag ?
Maar Zulte z'n prestatie mag zeker gezien worden!
 

Lijk ik zeg het was van niet beter kunnen. Prestatie van Zulte valt idd zeker niet te onderschatten. Speelde knap voetbal.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #26 Gepost op: augustus 14, 2011, 08:36:04 am »
ik haat echt serieus dat er zo op sporza, op de verslagen wordt gezegd van: de KAMPIOEN heeft 2 punten LATEN LIGGEN bla bla bla, Zulte waregem scoorde eerst maar er werd AL SNEL gelijk gemaakt en dan kwamen ze voor blablabla, net voor affluiten maakte mar?val er nog 2-2 van...
Over de goeie prestatie, en dat essevee duusd keer beter was wordt er niets gezegd, ik wordt er gek van. Ma bon, dat maakt nie veel uit, goeie match gezien en zeer verdiend punt. Alweer jammer van het foutje van Sammy natuurlijk :(

 Dit hoeft toch niet, anders schrijven ze je meteen af als het wat minder gaat. Goede 2e helft gezien ( in begin wel af en toe een bal die in het wilde naar voor werd getrapt ), jammer dat ik de 1e gemist heb ( volgens sporza niet zo jammer ).

Volgens sporza niet jammer omdat in de eerste helft Genk onder lag. Essevee was voetballend gewoon veel beter. Het is maar omdat Genk in de 2de helft af en toe beter voetbalde dat zij die beter vonden, maar ik was erg content met de eerst helft. ;)

fox

  • Gast
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #27 Gepost op: augustus 14, 2011, 08:42:04 am »
De leiding was simpelweg schandalig. Fictieve fouten van essevee fluiten waardoor Genk zonder overdrijven minstens 6 vrije trappen op een gevaarlijke plaats kreeg. Het was een ware schande. Alles, maar werkelijk alles werd tegen ons gefloten en hij floot enkel een fout in het voordeel van ons als het zo duidelijk was dat hij er wel geel moest voor trekken.

Op het einde van de eerste helft had Genk nog geen enkele fout gemaakt. Yeah right. Eerste fout was er eentje van Anele die eens aan de noodrem trok rond de 40ste minuut. Lachwekkend.

Als je dan met 11 tegen 12 nog een punt meeneemt uit Genk kan je niet anders dan zeggen dat ze een schitterende match gespeeld hebben. Genk speelde de hele eerste helft op de counter en dat als landskampioen in eigen huis. Achteraan niet zoveel weggegeven, het middenveld van Genk gewoon overklast en vinnige spelers vooraan. Klasse. Hopelijk kunnen we ook Brugge pijn doen volgende week.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #28 Gepost op: augustus 14, 2011, 08:52:51 am »
Ja, hallo, ik heb gisteren een topmatch gezien van ons mannen. Genk mag blij zijn met dat punt dat ze hebben, want voetballend konden ze echt niet mee met essevee. Het enigste wat zij konden doen was bij balbezit vlug naar de goal lopen en vrij trappen versieren.

Wat die foutenlast beteft, vond ik dat 1 de scheids veel te rap fluit. De foutjes die gemaakt worden zijn er eerder uit enthousiasme. Bijna nooit een gevaarlijke tackle of zo, maar gewoon het aandringen van een van onze spelers was vaak al voldoende voor te fluiten. En dan krijgt Milunovic onterecht geel voor hands terwijl hij bij een counter op weg is naar doel, maar dat een speler van Genk op het einde Chevalier bij zijn arm gewoon vasthoudt, daar wordt dan geen geel voor gegeven. We scoorden uit die vrij trap wel de 2-2, dus tis vergeven ;)

Verder heel veel inzet gezien, weel ??ntijdsvoetbal, veel getik, veel balbezit, veel maturiteit en onze aanvallende acties waren echt om van te smullen. Milunovic en Trajkovski hebben dat gisteren echt, maar dan ook echt wel goed gedaan. Ik denk dat we die stilaan bij toptransfers mogen plaatsen. Samen met De fauw en Kalezic komen we zo al op 4 toptransfers. De manier waarop Trajkovki slalomt voorbij 2 of 3 man van Genk, amai. Die gasten zijn duidelijk aan het groeien en aan een schoon tempo.

Ook Chevalier komt er echt door. Hij zaagt niet meer tegen zijn ploegmaats. Hij kent blijkbaar zijn plaats en hij doet het ook goed. Hij geraakt verdorie vlot voorbij zijn mannetjes. Waar gaan we dat schrijven.

Verder ben ik ook verrast van Matton. Na zijn goeie match vorige week, speelde hij voor mij gisteren weer een hele goeie match. Het lijkt me duidelijk dat onze trainer het beste boven haalt uit onze spelers.

En wat de vervanging door Naessens betreft en niet door Rossini beteft lijkt het me heel duidelijk wat daar de reden van is. Rossini heeft vorige week een goeie match gespeeld, maar die gast loopt niet, die staat stil. Naessens loopt wel veel en heeft in die zin meer inzet. In ons aanvallend compartiment stonden gisteren 5 rappe spelers en dat werkte uitstekend en Kalezic verving gewoon een rappe speler door een andere rappe speler. Logische vervanging vond ik, al mocht Thomas VDH eerder ingevallen zijn. Die werd hier opgehemeld, dus ik wil die wel eens aan het werk zien.

In ieder geval vind ik dit essevee zeker POI waardig! Ik heb dit essevee zelden zo beheerst een match zien controleren en dat op het veld van de landskampioen.
Brugge zal zich volgende week mogen weren tegen ons. Er zitten zeker 3 punten in (tegen elke ploeg trouwens, want we zijn echt wel sterk)

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #29 Gepost op: augustus 14, 2011, 09:46:21 am »
We lieten het toch beetje liggen.
Veel volk mee en schitterende 2de helft gezien.
Scheids zwakste man op het plein...  en Barda... tja...

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.929
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #30 Gepost op: augustus 14, 2011, 10:16:38 am »
Milunovic was top !!

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #31 Gepost op: augustus 14, 2011, 10:28:18 am »
Chapeau voor ons mannen! Dikke match gespeeld!

Ik kijk er al naar uit om Club Brugge over de knie te leggen!

Offline Racing322

  • Leden
  • Berichten: 30
  • Koninklijke Racing Club Genk - 1988
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #32 Gepost op: augustus 14, 2011, 10:31:51 am »
Verdiend gelijkspel voor jullie, we verdienden absoluut niet meer en misschien zelfs geen punt. Dit was te verwachten na al die heisa deze week. Positief was dat we een achterstand konden ombuigen maar we konden deze niet  vasthouden.

Maar toch proficiat, jullie worden een te duchten concurrent voor ons mbt het behalen van PO1.


PS: nu moeten jullie ook winnen tegen Club  :)
Koninklijke Racing Club Genk - 1988

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #33 Gepost op: augustus 14, 2011, 10:50:07 am »
PS: nu moeten jullie ook winnen tegen Club  :)

Deal ;)

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #34 Gepost op: augustus 14, 2011, 10:55:38 am »
Dat is toch altijd hetzelfde liedje he, telkens een ploeg wint van een topclub, is het gewoon zij die slecht waren. Nooit eens kunnen vermelden dat wij goed waren.
Wij weten echt wel waar we moeten op letten hoor, daar is scouting voor.

Over de ploeg dan, goed gespeeld.
Sammy zal slecht geslapen hebben.
Verdedeging was goed vond ik, zeer aanvallende flanken.
Colpaert was weer schitterend.
Delaplace zakte een beetje weg in de 2de helft, maar dat kan iedereen eens overkomen.
Matton was echt fantastisch, een van zijn betere matchen voor Essevee.
Milunovic en Chevalier raakten veel over hun rechtstreekse tegenstander maar de voorzet kwam er niet zo goed uit.
Ik heb me vaak zitten ergeren aan Teddy, wil heel de tijd lopen met die bal. Er zijn momenten geweest waar hij spelers alleen voor doel kon zetten, maar hij bleef lopen.
Trajkovski kon mij eindelijk bekoren. En dat ligt volgens mij aan zijn positie, heeft daar iets meer ruimte dan op het middenveld.

Offline Patrik

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #35 Gepost op: augustus 14, 2011, 10:56:07 am »
E?n zaak is zeker. Er is wel degelijk veel veranderd. Tomeloze inzet van ??nieder van de eerste tot de laatste minuut. Hoge pressing op de tegenstander. Wij hebben waarschijnlijk, zoals beweerd, wel degelijk een toptrainer in wording.
Vooraan lopen met Trajkovski en Milunovic zeer goede transfers.  Een permanent gevaar voor de tegenstander.
Als de scheidsrechter inderdaad niet pietluttig altijd de kleine ingrepen vlak voor de rechthoek tegen ons fluit winnen we altijd. De fauw had helemaal geen fout gemaakt bij die tweede goal.
En Mar?val op het einde nog de gelijkmaker. Hoe lang is dat geleden dat wij achter kwamen op verplaatsing op de 82e minuut en nog gelijkstellen ! Dat toont de mentaliteit die zeer veranderd is. We konden zelfs met wat geluk nog gewonnen hebben.
In de zestien kunnen we echter nog te weinig brengen, vind ik. Nog een zeer degelijke spits erbij en we winnen altijd gisteren in Genk.
En de VTM, tja, verslag gisteren zeker niet representatief. Geen interview van een "zulte" speler.Degrijse is zeker geen SVZW-fan (geen job gekregen van onze voorzitter vorig jaar ?) , dit in tegenstelling met Wim Deconinck die duidelijk nog zijn esseveehart niet kwijt is.   

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #36 Gepost op: augustus 14, 2011, 11:06:22 am »
E?n zaak is zeker. Er is wel degelijk veel veranderd. Tomeloze inzet van ??nieder van de eerste tot de laatste minuut. Hoge pressing op de tegenstander. Wij hebben waarschijnlijk, zoals beweerd, wel degelijk een toptrainer in wording. Vooraan lopen met Trajkovski en Milunovic zeer goede transfers.  Een permanent gevaar voor de tegenstander.  Als de scheidsrechter inderdaad niet pietluttig altijd de kleine ingrepen vlak voor de rechthoek tegen ons fluit winnen we altijd. De fauw had helemaal geen fout gemaakt bij die tweede goal. En Mar?val op het einde nog de gelijkmaker. Hoe lang is dat geleden dat wij achter kwamen op verplaatsing op de 82e minuut en nog gelijkstellen ! Dat toont de mentaliteit die zeer veranderd is. We konden zelfs met wat geluk nog gewonnen hebben. In de zestien kunnen we echter nog te weinig brengen, vind ik. Nog een zeer degelijke spits erbij en we winnen altijd gisteren in Genk.

Een beetje vroeg om conclusies te gaan trekken natuurlijk, maar je hebt gelijk, er zit duidelijk muziek in dit elftal. De trainer zet een goede organisatie neer, de spelers vechten ervoor, er wordt gevoetbald, ook achterin, we spelen volwassen ?n we dwingen zelf kansen af. Gelijk op Lokeren en op Genk, en de manier waarop niet vergeten, dat zijn gewoon goede resultaten. Tegen Leuven 75% balbezit, oververdiend gewonnen. Leuke start, dit smaakt hoe dan ook naar meer!

Citaat
En de VTM, tja, verslag gisteren zeker niet representatief. Geen interview van een "zulte" speler.Degrijse is zeker geen SVZW-fan (geen job gekregen van onze voorzitter vorig jaar ?) , dit in tegenstelling met Wim Deconinck die duidelijk nog zijn esseveehart niet kwijt is.   


Blijkbaar klaagt iedereen over de matchverslagen. Ze zijn inderdaad zowaar n?g slechter (en korter, geknipter en subjectiever) dan die op de VRT, dat belooft voor de rest van het seizoen. En Degryse, ik weet niet of het met opzet is (waarom zou het?), maar zo moeilijk kan het toch niet zijn om een clubnaam correct uit te spreken? Ahja, laat ze maar doen, ik blijf liever op de achtergrond met ons Essevee zodat we leuk voetbal kunnen (blijven) spelen zonder (al te veel) druk, dan dat er weer een hype/heisa rond onze ploeg wordt gecree?rd omdat we eens wat goede resultaten halen, Flipke Joos-gewijs; of omdat ze merken dat we een paar leuke spelers hebben - "die Mar?val, das een goeie eh", Raes-gewijs.


Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #37 Gepost op: augustus 14, 2011, 11:23:17 am »
als we zo blijven ballen, dan spelen we onszelf wel in de media, maar laat de complimenten van de analisten nog maar een goede 2 weken achterwege, zoals Boer Boerie hier eerder zei : "niet te veel slapende honden wakker maken"

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #38 Gepost op: augustus 14, 2011, 11:27:38 am »
Goede tot zeer goede match van essevee. Lang geleden dat men nog zo goed gespeeld heeft. Het is de 1ste keer dat Trajkovski mij kon bekoren. (ligt mss aan omstandigheden: groot stadion, tegen kampioen, dan kunnen ze altijd ietsje meer). Enerzijds moet men blij zijn dat ze nog 2-2 spelen. Anderzijds konden we ook gewonnen hebben, zelfs nog na de 2-2. (kans van Chevalier). Bij die 1ste tegengoal maakt essevee 4! individuele fouten. Hamalainen moet gewoon in de baan van die voorzet lopen (deed dit ook een keer niet goed in 1ste helft). Mar?val schiet naast de bal waardoor Sammy verrast is. Dachelet verwacht dan ook dat Sammy die bal gaat pakken waardoor Vossen moederziel alleen staat. Spijtig. Ja, en bij die 2e goal verliest Naessens een duel van iemand die een kop kleiner is. En voor levytytgat weer komt zagen. Ik ben tegen de VOETBALLENDE KWALITEITEN van uw boezemvriend Jens Naessens. Niet tegen de persoon. Sommige vinden het raar dat wel Naessens en niet Rossini mocht invallen. Ik denk dat dit komt omdat Rossini op de bank LAG. Pino zal ontgoocheld geweest zijn en liet dit duidelijk merken op de bank. Kalezic zal dit opgemerkt hebben en bijgevolg Naessens laten spelen hebben. Allez, dit is toch wat ik er van denk.

Ik zie de toekomst rooskleurig in en zie essevee volgende week winnen van Brugge. Want daar dacht men dat ze kampioen gingen spelen. Blijkbaar is die ploeg dan toch zo goed niet. Ze winnen van Westerlo met 5-0, 1ste 60 min slecht voetbal. Vleminckx breekt de ban door de bal met zijn hand mee te nemen en Vanaudenaerde krijgt rood. Laatste goal ook buitenspel. Tegen STVV zakken ze als een pudding in mekaar. En nu tegen OHL (zwakke ploeg toch, dat hebben we vorige week gezien) wint men met de grootste moeite van de wereld na een owngoal van onze goede vriend Keffin. Ze verloren ook in Qarabag (het KV Oostende van Azerbeidjan). Refaelov MOET geschorst zijn na zijn smerige tackle en Vleminckx werd vervangen bij de rust na een blessure.
« Laatst bewerkt op: augustus 14, 2011, 11:29:21 am door balboa »

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] KRC Genk - Essevee 2-2
« Reactie #39 Gepost op: augustus 14, 2011, 11:40:02 am »
Altijd gevaarlijk als ge na 1 goed resultaat tegen een topper al droomt om de volgende allemaal te winnen..

Vel en beren, ik ben daar ni aan.