Auteur Topic: [NB] RAEC Mons - Essevee  (gelezen 4729 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [NB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: augustus 28, 2011, 11:26:08 am »
Ik heb gisteren de wedstrijd wat gevolgd via sporza.be en de samenvatting gezien.  Jammer dat wanneer je - zoals Kalezic na de wedstrijd zelf heeft gezegd - na ongeveer 70 % balbezit (daar is Essevee toch wel sterk in) geen enkel doelpunt maakt.  Ik begrijp ergens niet goed dat men inderdaad blijkbaar heel veel middenvelders aantrekt, maar om te winnen dienen er doelpunten te vallen, dus moet je een scorende spits aantrekken.  Ik heb toch een paar kansen gezien van o.a. Rossini die een goede spits zeker binnen tikt.  Ik blijf hoopvol, maar ook al speel je hoog en vlot voetbal met veel balbezit, in het voetbal blijft er een ongeschreven wet : je kan pas winnen als je meer doelpunten maakt dan je tegenstander, en daar knelt het schoentje.  Laten we hopen dat er nog een degelijke scorende spits bijkomt, die zullen we zeker nog nodig hebben.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: augustus 28, 2011, 12:30:38 pm »
Frustratie toch ze.  70 % balbezit eerste helft 14 doelpogingen tegen 1.  Heel knap voetbal op de mat brengen, bergen werd overal weggetikt.  Ruststand 0-0.  Tweede helft in nauwelijks 2 minuten 2-0 voor bergen, terwijl die voor de derde keer en vierder keer overkwamen.  Daarna terug goed voetbal gebracht en met een goeie spits kon daar zeker 2 goals uitvallen uit de mogelijkheden die er kwamen.  Daarna komt bergen nog eens over en maakt o zo simpel een goal.

Veldoverwicht,knap voetbal, 22 doelpogingen tegen 7, eindstand 3-1 nederlaag.  Pfffff

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: [NB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: augustus 28, 2011, 12:48:53 pm »
Gelukkig was het spel nog goed, moest het zijn dat we kansloos onderuit gingen zou ik mij pas zorgen maken.
SV TILL I DIE

Online trollie

  • Leden
  • Berichten: 524
Re: [NB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: augustus 28, 2011, 12:54:43 pm »
Gelukkig was het spel nog goed, moest het zijn dat we kansloos onderuit gingen zou ik mij pas zorgen maken.
voila,tis dat...iedere tegenstander zegt tot nu toe dat we een heel sterke ploeg zijn,dus er zal wel wat van waar zijn he....De goaltjes zullen wel volgen...Habib moet nog terugkeren en waarschijnlijk nog een nieuwe spits....dus...geen paniek...

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: augustus 28, 2011, 12:57:39 pm »
Gelukkig was het spel nog goed, moest het zijn dat we kansloos onderuit gingen zou ik mij pas zorgen maken.

?

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: augustus 28, 2011, 01:04:49 pm »
Wij hebben veel te gemakkelijk laten scoren. Tweemaal kan men van op rechts veel te gemakkelijk voorzetten zonder tegenstand en heeft een totaal vrijstaande man maar binnen te koppen. Iedereen vol lof over Mar?val, maar ik vraag mij toch af waar hij telkens was bij de drie doelpunten van Bergen. Hij was in geen meters te bespeuren. Bij het eerst doelpunt moest Dachelet twee tegenstanders afdekken, wat natuurlijk moeilijk is.  Bij het tweede doelpunt laat De Fauw zich gemakkelijk ringoren en passeert de bal voor de neus van Bossut die niet reageert. Bij het derde doelpunt kan Ibou moederziel alleen gemakkelijk binnenkoppen naast Bossut.

bij die eerste goal moet Colpaert zijne man volgen tot in de zestien.. en bij de derde goal was mar?val opgeschoven naar positie 6 om nog een punt uit de brand te slepen :)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: augustus 28, 2011, 01:17:32 pm »
Kheb me ook mateloos gestoord aan Milunovic man die schiet van overal waar dade nie moet schieten..

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [NB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: augustus 28, 2011, 01:39:53 pm »
Wij hebben veel te gemakkelijk laten scoren. Tweemaal kan men van op rechts veel te gemakkelijk voorzetten zonder tegenstand en heeft een totaal vrijstaande man maar binnen te koppen. Iedereen vol lof over Mar?val, maar ik vraag mij toch af waar hij telkens was bij de drie doelpunten van Bergen. Hij was in geen meters te bespeuren. Bij het eerst doelpunt moest Dachelet twee tegenstanders afdekken, wat natuurlijk moeilijk is.  Bij het tweede doelpunt laat De Fauw zich gemakkelijk ringoren en passeert de bal voor de neus van Bossut die niet reageert. Bij het derde doelpunt kan Ibou moederziel alleen gemakkelijk binnenkoppen naast Bossut.

bij die eerste goal moet Colpaert zijne man volgen tot in de zestien.. en bij de derde goal was mar?val opgeschoven naar positie 6 om nog een punt uit de brand te slepen :)

Ik dacht dat Dachelet Perbet moest bewaken en het Bourabia (middenvelder) en Ibou waren die vrij stonden en gemakkelijk konden scoren. Dachelet kon het ook niet alleen bolwerken.
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2011, 06:19:12 pm door Bertrand »

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: augustus 28, 2011, 01:41:39 pm »
Wij hebben veel te gemakkelijk laten scoren. Tweemaal kan men van op rechts veel te gemakkelijk voorzetten zonder tegenstand en heeft een totaal vrijstaande man maar binnen te koppen. Iedereen vol lof over Mar?val, maar ik vraag mij toch af waar hij telkens was bij de drie doelpunten van Bergen. Hij was in geen meters te bespeuren. Bij het eerst doelpunt moest Dachelet twee tegenstanders afdekken, wat natuurlijk moeilijk is.  Bij het tweede doelpunt laat De Fauw zich gemakkelijk ringoren en passeert de bal voor de neus van Bossut die niet reageert. Bij het derde doelpunt kan Ibou moederziel alleen gemakkelijk binnenkoppen naast Bossut.

bij die eerste goal moet Colpaert zijne man volgen tot in de zestien.. en bij de derde goal was mar?val opgeschoven naar positie 6 om nog een punt uit de brand te slepen :)

Ik dacht dat Dachelet Perbet moest bewaken en het zijn Bourabia (middenvelder) en Ibou die vrij stonden en gemakkelijk konden scoren. Dachelet kon het ook niet alleen bolwerken.

dachelet had perbet ook bij de eerste goal:) hij stond erbij, bourabia kwam dan vanuit het middenveld ingelopen, op dat moment moet colpaert volgen. En bij de derde goal das een halve counter ook, SVZW zet alles op alles, mar?val al een rij opgeschoven dan kan dachelet daar idd nie iedereen bijhouden:)

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [NB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: augustus 28, 2011, 01:55:49 pm »
Wij hebben veel te gemakkelijk laten scoren. Tweemaal kan men van op rechts veel te gemakkelijk voorzetten zonder tegenstand en heeft een totaal vrijstaande man maar binnen te koppen. Iedereen vol lof over Mar?val, maar ik vraag mij toch af waar hij telkens was bij de drie doelpunten van Bergen. Hij was in geen meters te bespeuren. Bij het eerst doelpunt moest Dachelet twee tegenstanders afdekken, wat natuurlijk moeilijk is.  Bij het tweede doelpunt laat De Fauw zich gemakkelijk ringoren en passeert de bal voor de neus van Bossut die niet reageert. Bij het derde doelpunt kan Ibou moederziel alleen gemakkelijk binnenkoppen naast Bossut.

bij die eerste goal moet Colpaert zijne man volgen tot in de zestien.. en bij de derde goal was mar?val opgeschoven naar positie 6 om nog een punt uit de brand te slepen :)

Ik dacht dat Dachelet Perbet moest bewaken en het zijn Bourabia (middenvelder) en Ibou die vrij stonden en gemakkelijk konden scoren. Dachelet kon het ook niet alleen bolwerken.

dachelet had perbet ook bij de eerste goal:) hij stond erbij, bourabia kwam dan vanuit het middenveld ingelopen, op dat moment moet colpaert volgen. En bij de derde goal das een halve counter ook, SVZW zet alles op alles, mar?val al een rij opgeschoven dan kan dachelet daar idd nie iedereen bijhouden:)


Het zijn allemaal vijgen na pasen. Op naar de volgende match (weeral tegen ne 'leider'), en ze hebben tijd om serieus te trainen op afwerken. 
Een bijkomende spits is welkom, maar wie gaat dat allemaal betalen? Als je kijkt naar de inkomende transfers (ook de staf) vs hetgeen weg is, moet je al een serieuze budgetverhoging hebben.


Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: augustus 28, 2011, 02:11:54 pm »
heb zo het gedacht dat kalezic zijne portemonnee goed aan het vullen is met zijn transfers (milunovic,trajkovski,hadzic(zo lopen er ook rond in provenciale,sivakov)

Man man stopt is met zever te verkondigen, alstamblieft zeg.
Waar blijfde gij dat allemaal halen? :o

Sivakov speelde de laatste 3 jaar nog geen 15 matchen heb ik u hier ook zien posten? Hij speelde het afgelopen anderhalfjaar 30 matchen. Dus op de helft van de tijd speelt hij het dubbel aantal matchen dat gij beweerde.. Waar haalde gij u cyfers vraag ik mij af ::)

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: augustus 28, 2011, 02:14:01 pm »
heb zo het gedacht dat kalezic zijne portemonnee goed aan het vullen is met zijn transfers (milunovic,trajkovski,hadzic(zo lopen er ook rond in provenciale,sivakov)

Man man stopt is met zever te verkondigen, alstamblieft zeg.
Waar blijfde gij dat allemaal halen? :o

Sivakov speelde de laatste 3 jaar nog geen 15 matchen heb ik u hier ook zien posten? Hij speelde het afgelopen anderhalfjaar 30 matchen. Dus op de helft van de tijd speelt hij het dubbel aantal matchen dat gij beweerde.. Waar haalde gij u cyfers vraag ik mij af ::)

kvraag mij dat ook af.. kheb dikwijls een deja vu met die posts van koenie.. of ist spiderman? of wat was die voorgaande naam? hmm...

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: augustus 28, 2011, 02:20:12 pm »
Wen verloren tegen een ploeg die duidelijk wel kan scoren.
Wat ik onthou:
1) Rosini kan het echt wel maar niet scoren...
Perfect afspeelpunt en kaatser
2) Slikken makkelijk goals....  Soms denken we teveel vooruit en worden verdedigende taken vergeten.
3) Na de 2-0 bleven de kopjes ophoog en deden ze er toch alles aan om terug te keren maar als
den bal der ni inwil dan wiltie der ni in zeker.
4) Tactisch sterke trainer die alles op alles durfde spelen.  Schuift Mareval rij naar voor en het liep
na de 2-0 een stuk beter aanvallend. We slikken hierdoor wel de 3-1.
5) Mulunovic was flauw en zo rendeerde onze linker flank niet.  Alle gevaar moest van rechts komen.

Mja, jammer puntenverlies, maar niet dramatisch. De ploeg staat er, de organisatie ook, het spel is
schoon, alleen de essentie van het voetbal ontbrak: scoren.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #33 Gepost op: augustus 28, 2011, 05:16:58 pm »
heb zo het gedacht dat kalezic zijne portemonnee goed aan het vullen is met zijn transfers (milunovic,trajkovski,hadzic(zo lopen er ook rond in provenciale,sivakov)

Man man stopt is met zever te verkondigen, alstamblieft zeg.
Waar blijfde gij dat allemaal halen? :o

Sivakov speelde de laatste 3 jaar nog geen 15 matchen heb ik u hier ook zien posten? Hij speelde het afgelopen anderhalfjaar 30 matchen. Dus op de helft van de tijd speelt hij het dubbel aantal matchen dat gij beweerde.. Waar haalde gij u cyfers vraag ik mij af ::)

kvraag mij dat ook af.. kheb dikwijls een deja vu met die posts van koenie.. of ist spiderman? of wat was die voorgaande naam? hmm...

Spiderman...brrrrr
Gelukkig zijn we daar van af, maar idd de vraag is : Wie is het nu??? ::)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.773
Re: [NB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #34 Gepost op: augustus 28, 2011, 08:34:58 pm »
man wat zijn er weer sommigen super kritisch. we speelden zeker niet slecht maar stuitten op een hele goeie keeper.
Bossut: tja, duidelijk nog op zoek naar zijn vorm. maakt wel geen blunder maar pakte toch geen punten (zoals Berthelin)
De Fauw: bij 2de goal werd hij in de wind gezet maar het was gewoon een goeie actie van Zola. voor de rest goed
Haamalainen: goeie eerste helft. eerste kwartier van tweede helft was een ramp en dan terug beter
Dachelet: slechte passing van in het begin. de slechtste verdediger gisteren
Mar?val: verdediging en later zelfs middenveld...het was allemaal weer goed
Colpaert: goeie match
Milinuvic: slechtste van het veld en te ego?stisch.totaal niet effici?nt
Trajkovski: goeie eerste helft daarna bijna onzichtbaar
Delaplace: goeie match
Chevalier: man wat heeft hij veel gelopen!!dit jaar duidelijk een meerwaarde en zijn hoofd is terug ok
Rossini: enorm nuttig. weegt op een verdediging, zet Teddy mooi voor doel maar mist een gigantische kans in de eerste helft.

conclusie: te veel kansen nodig om te scoren, Milinuvic valt momenteel door de mand. lesje gekregen in effici?ntie
waren goed dit weekend: Delaplace, Chevalier, Mareval.

man van de match: Berth?lin die van die wedstrijden heeft dat hij alles pakt en match nadien immens kan blunderen.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #35 Gepost op: augustus 28, 2011, 10:01:06 pm »
Het minpunt is, als wij met Rossini spelen, dat wij veel te veel voor de lange bal opteren.
Kijk hoe we speelden op Genk, met Trajkovski in de punt(volgens mij zijn beste positie)
Daar speelden we mooi voetbal, en altijd over de grond.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [NB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #36 Gepost op: augustus 28, 2011, 10:23:16 pm »
heb zo het gedacht dat kalezic zijne portemonnee goed aan het vullen is met zijn transfers (milunovic,trajkovski,hadzic(zo lopen er ook rond in provenciale,sivakov)

Man man stopt is met zever te verkondigen, alstamblieft zeg.
Waar blijfde gij dat allemaal halen? :o

Sivakov speelde de laatste 3 jaar nog geen 15 matchen heb ik u hier ook zien posten? Hij speelde het afgelopen anderhalfjaar 30 matchen. Dus op de helft van de tijd speelt hij het dubbel aantal matchen dat gij beweerde.. Waar haalde gij u cyfers vraag ik mij af ::)

kvraag mij dat ook af.. kheb dikwijls een deja vu met die posts van koenie.. of ist spiderman? of wat was die voorgaande naam? hmm...


inkomen in de 80 minuut noem ik geen match spelen .
we zullen zien ,hopelijk kan hij hier een meerwaarde zijn

Offline EsseveeForLife

  • Leden
  • Berichten: 2.433
  • AFC
    • ARSENAL.COM
Re: [NB] RAEC Mons - Essevee
« Reactie #37 Gepost op: augustus 28, 2011, 10:40:54 pm »
heb zo het gedacht dat kalezic zijne portemonnee goed aan het vullen is met zijn transfers (milunovic,trajkovski,hadzic(zo lopen er ook rond in provenciale,sivakov)

Man man stopt is met zever te verkondigen, alstamblieft zeg.
Waar blijfde gij dat allemaal halen? :o

Sivakov speelde de laatste 3 jaar nog geen 15 matchen heb ik u hier ook zien posten? Hij speelde het afgelopen anderhalfjaar 30 matchen. Dus op de helft van de tijd speelt hij het dubbel aantal matchen dat gij beweerde.. Waar haalde gij u cyfers vraag ik mij af ::)

kvraag mij dat ook af.. kheb dikwijls een deja vu met die posts van koenie.. of ist spiderman? of wat was die voorgaande naam? hmm...


inkomen in de 80 minuut noem ik geen match spelen .
we zullen zien ,hopelijk kan hij hier een meerwaarde zijn
Het is echt soms vrij beschamend wat voor zever jij hier komt verkondigen...