Auteur Topic: Het Laatste Nieuws  (gelezen 77751 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #60 Gepost op: juni 10, 2008, 02:37:25 pm »
tis misschien Roussel....globetrotter bij uitstek :)

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #61 Gepost op: juni 10, 2008, 10:33:38 pm »
Niet dat het wsh veel zal uithalen, maar ik kon het toch niet laten om de volgende mail naar de club te sturen...

T.a.v. het bestuur van SV Zulte Waregem

Als supporter en medewerker (redactie) bij SV Zulte Wargem wil ik via deze weg meegeven dat ik het erg jammer vind dat de lange samenwerking tussen SV Zulte Waregem en Luc Dhaenens is stopgezet.

Net toen ik dacht dat er meer en meer "eigen volk" (Vital Borkelmans, Tony De Bel, Frederik D'Hollander, Piet Verschelde...) werd aangetrokken om de club te ondersteunen (wat ik trouwens alleen maar kan toejuichen), stapt (na Jan Vererfen) alweer ??n van de steunpilaren op omdat hij zich niet meer kan vinden in de (nieuwe) visie van de club. Nochtans was / is ons bestuur net ons sterk punt. Raar, maar niet geheel abnormaal... ware het niet dat Luc Dhaenens de afgelopen jaren zijn hart en ziel in de club heeft gestoken. De man heeft vorig jaar zijn job opgegeven om zijn taak bij SV Zulte Waregem beter te kunnen vervullen. Het was zijn droom / hobby om Zulte Waregem (nog) beter te maken. Uit het feit dat hij 6 maanden later zelf opstapt, kan ik niet anders afleiden dan dat hij met de rug tegen de muur werd gezet. Op basis van wat hij al heeft bewezen voor onze club, verdient hij nochtans meer respect. Ik had op zijn zachtst gezegd verwacht dat de club meer geprobeerd zou hebben om hem te houden.

Ik hoop dat jullie er nog eens over nadenken...

Een teleurgestelde die-hard Zulte Waregemsupporter
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #62 Gepost op: juni 11, 2008, 07:46:23 am »
Vandaag staat er een artikel in tussen Willy Naessens en de voorzitter van KVK, Allijns. Wat me direct opviel in het artikel was het volgende: '...Ook de supporters roeren zich. Op fansites van SVZW wordt opgeroepen om de fans van 'kutrijk' te lijf te gaan'.

Dit is weer sensatie in zijn puurste vorm. Op SV5381.be is het woord 'kutrijk' nog nooit verschenen ?n het aanvallen van supporters al zeker niet. Ik kan mij wel herinneren dat naar aanloop van de bekerpartij er enkele "supporters" van Essevee een confrontatie met de supporters wel zagen zitten. Achteraf werd duidelijk wie er zo'n uitspraken deed. Toch nog even zeggen dat wij, administrators van EsseveeForum.be en webmasters van SV5381.be, ons volledig distanti?ren van de betreffende uitspraken en betreuren dan ook ten zeerste dat onze naam op zo'n manier door het slijk wordt gehaald, want zo voelt het toch aan...
« Laatst bewerkt op: juni 11, 2008, 07:48:22 am door Breeza »

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #63 Gepost op: juni 11, 2008, 09:33:17 am »
Niet dat het wsh veel zal uithalen, maar ik kon het toch niet laten om de volgende mail naar de club te sturen...

T.a.v. het bestuur van SV Zulte Waregem

Als supporter en medewerker (redactie) bij SV Zulte Wargem wil ik via deze weg meegeven dat ik het erg jammer vind dat de lange samenwerking tussen SV Zulte Waregem en Luc Dhaenens is stopgezet.

Net toen ik dacht dat er meer en meer "eigen volk" (Vital Borkelmans, Tony De Bel, Frederik D'Hollander, Piet Verschelde...) werd aangetrokken om de club te ondersteunen (wat ik trouwens alleen maar kan toejuichen), stapt (na Jan Vererfen) alweer ??n van de steunpilaren op omdat hij zich niet meer kan vinden in de (nieuwe) visie van de club. Nochtans was / is ons bestuur net ons sterk punt. Raar, maar niet geheel abnormaal... ware het niet dat Luc Dhaenens de afgelopen jaren zijn hart en ziel in de club heeft gestoken. De man heeft vorig jaar zijn job opgegeven om zijn taak bij SV Zulte Waregem beter te kunnen vervullen. Het was zijn droom / hobby om Zulte Waregem (nog) beter te maken. Uit het feit dat hij 6 maanden later zelf opstapt, kan ik niet anders afleiden dan dat hij met de rug tegen de muur werd gezet. Op basis van wat hij al heeft bewezen voor onze club, verdient hij nochtans meer respect. Ik had op zijn zachtst gezegd verwacht dat de club meer geprobeerd zou hebben om hem te houden.

Ik hoop dat jullie er nog eens over nadenken...

Een teleurgestelde die-hard Zulte Waregemsupporter



Uw mening is er ??n als een ander en deze respecteer ik zondermeer.

Maar mijn mening over uw mening  ;) :

Uw bovenstaande reactie is louter sentimenteel en geloof me in een bedrijf als SVZW is er geen plaats voor.
Een 1ste klasse club is een bedrijf en geen vriendenkliekje die het voor het plezier doet. Teneerste weet je niet wat er achter de schermen gebeurde en werd gezegd. Ten tweede zal een man als Luc Dhaenens zelf wel weten dat wanneer er veranderingen aankomen er "slachtoffers" vallen en/of structuurwijzigingen kunnen volgen.
Dit komt nu toevallig (?) slecht voor Luc Dhaenens uit.

Mijn besluit : Voetbal=Business=Hard !

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #64 Gepost op: juni 11, 2008, 12:22:50 pm »
Kutrijk moet volgens mij een bijzonder geestig land (rijk) zijn.

Geef mij maar de term "Scumcity", past beter...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #65 Gepost op: juni 11, 2008, 01:02:21 pm »
Vandaag staat er een artikel in tussen Willy Naessens en de voorzitter van KVK, Allijns. Wat me direct opviel in het artikel was het volgende: '...Ook de supporters roeren zich. Op fansites van SVZW wordt opgeroepen om de fans van 'kutrijk' te lijf te gaan'.

Dit is weer sensatie in zijn puurste vorm. Op SV5381.be is het woord 'kutrijk' nog nooit verschenen ?n het aanvallen van supporters al zeker niet. Ik kan mij wel herinneren dat naar aanloop van de bekerpartij er enkele "supporters" van Essevee een confrontatie met de supporters wel zagen zitten. Achteraf werd duidelijk wie er zo'n uitspraken deed. Toch nog even zeggen dat wij, administrators van EsseveeForum.be en webmasters van SV5381.be, ons volledig distanti?ren van de betreffende uitspraken en betreuren dan ook ten zeerste dat onze naam op zo'n manier door het slijk wordt gehaald, want zo voelt het toch aan...

hier wil ik wel eens keihard op reageren met volgend artikel: wie heeft hier de slechte supporters en wie maakt hier een ander zwart en met wat voor reden??? (hnb)

Beveiliging kost in slechtste scenario 1 miljoen euro
Zal Voetbalcel KVK als rustige club kwalificeren?

KORTRIJK - Burgemeester De Clerck hoopt dat de Voetbalcel van Binnenlandse Zaken KV Kortrijk kwalificeert als 'rustige club'. Indien niet, dreigt de factuur voor de beveiliging op te lopen tot 1 miljoen euro per seizoen. Vrijdag brengt minister Patrick Dewael normaal uitsluitsel.



De vrees van de burgemeester is niet helemaal onterecht. KVK speelde het afgelopen seizoen diverse bekermatchen tegen eersteklassers die uitmondden in rellen. Een enkele keer zware rellen zelfs. Ook de uitmatch in de Beker bij AA Gent zorgde zowel in Gent als op de Grote Markt van Kortrijk voor opstootjes met supporters.

'Voorlopig zijn er geen indicaties dat de Voetbalcel bij het ministerie van Binnenlandse Zaken KVK zal beschouwen als gevaarlijke ploeg', zegt burgemeester Stefaan De Clerck (CD&V). 'Helemaal uit te sluiten is het evenwel niet. Er waren afgelopen seizoen niet alleen de rellen en opstootjes, er zijn ook een pak KVK-supporters die een stadionverbod opliepen.'

Om niets aan het toeval over te laten vond er gisterennamiddag een vergadering plaats tussen burgemeester De Clerck, korpschef Stefaan Eeckhout en het bestuur van KVK. Een positieve vergadering naar verluidt, met als doel de Voetbalcel te overtuigen KVK te kwalificeren als 'brave' club. 'In een schrijven is uiteengezet dat er opleidingen komen voor stewards en wat KVK zal doen om de beveiliging intern wat te organiseren.'

De Clerck hoopt vrijdag al op een antwoord. Minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael (Open VLD) brengt dan in Kortrijk een bezoek aan de brandweer.

Het is dus nog enkele dagen in spanning afwachten. Een 'rustige' club of een 'gevaarlijke', het zal een wereld van verschil zijn voor de stadskas. De Clerck: 'In het eerste geval zal dat de stadskas ongeveer hetzelfde kosten als het afgelopen seizoen. Dat wil zeggen dat de Voetbalcel er dan vrede mee neemt dat de stad een minimumaantal agenten inzet voor de veiligheid bij KVK. Dan gaat het om 200.000 tot 300.000 euro voor ??n seizoen, geld dat gebruikt wordt om de politieagenten voor hun extra uren in het weekend te betalen. In het tweede geval spreken we al snel van een factuur van 1 miljoen euro per seizoen. Dan verwacht de Voetbalcel bij de meeste matchen een maximale inzet van mankrachten en wil dat ook zeggen dat de politie telkens mee op verplaatsing moet. Afgelopen seizoen was dat zo bij de uitmatch in de Beker bij AA Gent.'

Is KVK een 'gevaarlijke' dan wel een 'veilige' club? Surf naar www.nieuwsblad.be/kortrijk

Er is dus blijkbaar een blog waarop men kan reageren: http://nieuwsblad.typepad.com/kortrijk/2008/06/kvk-gevaarlijke.html
misschien enkele deftige reacties posten over de schade die werd aangericht in Waregem (gent ed...) in het verleden

ook nog even verwijzen naar "mr allijns" zijn woorden in de stadskrant van kortrijk: wie daagt wie uit:
"Kortrijk klinkt nu eenmaal beter dan sommige andere namen uit de omgeving. We hebben onze eigenheid, onze geschiedenis. We speelden al 16 jaar in eerste klasse."

en overal wordt weer kvk gebezigd... hoe kan een ploeg die failliet ging nog de titel koninklijke voeren????

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #66 Gepost op: juni 11, 2008, 02:04:32 pm »
Och, nu niet te veel gerucht maken.
We zullen volgend jaar wel zien. Wie laatst lacht best lacht...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #67 Gepost op: juni 11, 2008, 02:42:42 pm »
Och, nu niet te veel gerucht maken.
We zullen volgend jaar wel zien. Wie laatst lacht best lacht...

Kortrijk terug naar tweede met hun kern van 12 spelers en de VOLLE 1000 supporters en hun wereldspits.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #68 Gepost op: juni 11, 2008, 02:52:05 pm »
Och, nu niet te veel gerucht maken.
We zullen volgend jaar wel zien. Wie laatst lacht best lacht...

Kortrijk terug naar tweede met hun kern van 12 spelers en de VOLLE 1000 supporters en hun wereldspits.

Ik zou oppassen met zo'n uitspraken, het zou me niet verbazen als Kortrijk volgend jaar evenveel of zelfs meer abo's verkoopt als/dan ons. Wat hun ploeg betreft kan je gelijk hebben, ze zijn toch een paar sterkhouders kwijt (in totaal 15tal spelers die vertrekken dacht ik), en voorlopig enkel drie zwartjes in de plaats aangekocht.

Wat dat artikel betreft, toont nogmaals aan hoe lachwekkend sommige media niet zijn, onbegrijpelijk eigenlijk.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #69 Gepost op: juni 11, 2008, 04:23:24 pm »
Och, nu niet te veel gerucht maken.
We zullen volgend jaar wel zien. Wie laatst lacht best lacht...


Kortrijk terug naar tweede met hun kern van 12 spelers en de VOLLE 1000 supporters en hun wereldspits.

Ik zou oppassen met zo'n uitspraken, het zou me niet verbazen als Kortrijk volgend jaar evenveel of zelfs meer abo's verkoopt als/dan ons. Wat hun ploeg betreft kan je gelijk hebben, ze zijn toch een paar sterkhouders kwijt (in totaal 15tal spelers die vertrekken dacht ik), en voorlopig enkel drie zwartjes in de plaats aangekocht.

Wat dat artikel betreft, toont nogmaals aan hoe lachwekkend sommige media niet zijn, onbegrijpelijk eigenlijk.

Alsof ze plots meer dan 4500 abo's gaan hebben, zeker gezien hun goedkope prijzen...
hmmm, betwijfel het ten zeerste...

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #70 Gepost op: juni 11, 2008, 04:57:24 pm »
Och, nu niet te veel gerucht maken.
We zullen volgend jaar wel zien. Wie laatst lacht best lacht...


Kortrijk terug naar tweede met hun kern van 12 spelers en de VOLLE 1000 supporters en hun wereldspits.

Ik zou oppassen met zo'n uitspraken, het zou me niet verbazen als Kortrijk volgend jaar evenveel of zelfs meer abo's verkoopt als/dan ons. Wat hun ploeg betreft kan je gelijk hebben, ze zijn toch een paar sterkhouders kwijt (in totaal 15tal spelers die vertrekken dacht ik), en voorlopig enkel drie zwartjes in de plaats aangekocht.

Wat dat artikel betreft, toont nogmaals aan hoe lachwekkend sommige media niet zijn, onbegrijpelijk eigenlijk.

Alsof ze plots meer dan 4500 abo's gaan hebben, zeker gezien hun goedkope prijzen...
hmmm, betwijfel het ten zeerste...


Ja, misschien overdrijf ik, maar ze hebben zeker een grote achterban (grote stad) - niet onderschatten. Ik wou maar zeggen, niet te hoog van de toren blazen, niet teveel neerkijken, want misschien komen we volgend jaar voor een (onaangename) verrassing te staan.

Offline zoeloe

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #71 Gepost op: juni 11, 2008, 05:36:09 pm »
Er zijn er al velen met zo een grootspraak van een kale reis terugekeerd, gelukkig zit er nog een nuchtere suporter op dit forum

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #72 Gepost op: juni 11, 2008, 08:09:30 pm »
Zeker is dat ik het hier niet bij laat, zo'n artikel besmeurt onze naam en is gewoon pure sensatie. Het feit dat er 'fansites' staat (en niet forum) en het woordje 'wordt' (ipv werd) dwingt mij er toe om een rechtzetting te eisen, zoals hier trouwens al werd aangegeven.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #73 Gepost op: juni 14, 2008, 01:13:54 pm »
Zeker is dat ik het hier niet bij laat, zo'n artikel besmeurt onze naam en is gewoon pure sensatie. Het feit dat er 'fansites' staat (en niet forum) en het woordje 'wordt' (ipv werd) dwingt mij er toe om een rechtzetting te eisen, zoals hier trouwens al werd aangegeven.

Veel gelijk!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #74 Gepost op: augustus 01, 2008, 02:00:55 pm »
Het Laatste Nieuws verwacht dat we 9de zullen eindigen...

ik verwacht dat het laatste nieuws zijn naam eer zal aandoen
en inderdaad laatste zal worden, om te lezen,
in mijn geval toch, ik lees die krant zelden of nooit

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #75 Gepost op: augustus 01, 2008, 02:04:53 pm »
Waarom haat je die krant zo als ik vragen mag?
Het Laatste Nieuws verwacht dat we 9de zullen eindigen...

ik verwacht dat het laatste nieuws zijn naam eer zal aandoen
en inderdaad laatste zal worden, om te lezen,
in mijn geval toch, ik lees die krant zelden of nooit

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #76 Gepost op: augustus 01, 2008, 02:25:19 pm »
Waarom haat je die krant zo als ik vragen mag?
Het Laatste Nieuws verwacht dat we 9de zullen eindigen...

ik verwacht dat het laatste nieuws zijn naam eer zal aandoen
en inderdaad laatste zal worden, om te lezen,
in mijn geval toch, ik lees die krant zelden of nooit

dit is geen haat
HLN is gewoon een sensatiekrantje

ik lees al sedert meer dan een jaar geen papieren krant meer
ik gebruik het internet voor mijn info

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #77 Gepost op: augustus 01, 2008, 03:27:30 pm »
SV TILL I DIE

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #78 Gepost op: augustus 01, 2008, 04:35:17 pm »

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: Het Laatste Nieuws
« Reactie #79 Gepost op: augustus 01, 2008, 06:07:24 pm »
Staat hun verwachtingen ook online? Of kan iemand de volledige voorspelling intikken?