Auteur Topic: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen  (gelezen 16014 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Gepost op: november 25, 2019, 05:23:32 pm »
Wat op voorhand haast geen enkele supporter durfde te hopen is alsnog realiteit gebleken.
Winst op het veld van dé seizoensrevelatie tot nog toe en 3 gouden punten in de strijd om Play Off 1!
Kunnen we aanstaande zaterdag ook Eupen over de knie leggen op eigen veld en zo de top 6 binnen sluipen?

Wat moet Dury veranderen?
Wie vliegt naar de bank (of verder)?
Wie moet erin?
Wie moet zich gaan bezinnen?
Hoe moeten ze de match aanpakken?

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #1 Gepost op: november 25, 2019, 06:11:58 pm »
Wat op voorhand haast geen enkele supporter durfde te hopen is alsnog realiteit gebleken.
Winst op het veld van dé seizoensrevelatie tot nog toe en 3 gouden punten in de strijd om Play Off 1!
Kunnen we aanstaande zaterdag ook Eupen over de knie leggen op eigen veld en zo de top 6 binnen sluipen?

Wat moet Dury veranderen?
Wie vliegt naar de bank (of verder)?
Wie moet erin?
Wie moet zich gaan bezinnen?
Hoe moeten ze de match aanpakken?
never change a winning team ?

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #2 Gepost op: november 25, 2019, 07:18:02 pm »
Van mij mag burki er in
En als kan boudry ook dat zijn toch
2 versterkingen volgens mij

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #3 Gepost op: november 25, 2019, 08:07:22 pm »
Ben toch nieuwsgierig of Marcq nu vertrokken is of dat het in Mechelen slechts éénmalig was.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #4 Gepost op: november 25, 2019, 08:40:42 pm »
Van mij mag burki er in
En als kan boudry ook dat zijn toch
2 versterkingen volgens mij

Burki ipv pletinckx dan ? Ipv mensah niet akkoord. Is een topspeler in wording.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #5 Gepost op: november 25, 2019, 09:02:00 pm »
Wat op voorhand haast geen enkele supporter durfde te hopen is alsnog realiteit gebleken.
Winst op het veld van dé seizoensrevelatie tot nog toe en 3 gouden punten in de strijd om Play Off 1!
Kunnen we aanstaande zaterdag ook Eupen over de knie leggen op eigen veld en zo de top 6 binnen sluipen?

Wat moet Dury veranderen?
Wie vliegt naar de bank (of verder)?
Wie moet erin?
Wie moet zich gaan bezinnen?
Hoe moeten ze de match aanpakken?


never change a winning team ?

Berahino zou speelklaar zijn ...
Bron: https://www.esseveeforum.be/index.php?topic=3320.msg258525#msg258525


Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #6 Gepost op: november 25, 2019, 09:07:07 pm »
Wat op voorhand haast geen enkele supporter durfde te hopen is alsnog realiteit gebleken.
Winst op het veld van dé seizoensrevelatie tot nog toe en 3 gouden punten in de strijd om Play Off 1!
Kunnen we aanstaande zaterdag ook Eupen over de knie leggen op eigen veld en zo de top 6 binnen sluipen?

Wat moet Dury veranderen?
Wie vliegt naar de bank (of verder)?
Wie moet erin?
Wie moet zich gaan bezinnen?
Hoe moeten ze de match aanpakken?


never change a winning team ?

Berahino zou speelklaar zijn ...
Bron: https://www.esseveeforum.be/index.php?topic=3320.msg258525#msg258525
Zou hem toch niet te vroeg brengen.
Risico op hervallen beperken en met dezelfde 11 als op Mechelen beginnen.
Laatste half uur of zo laten invallen om terug ritme op te doen.

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #7 Gepost op: november 26, 2019, 12:54:53 am »
Zaterdag wordt na de match in Studio Essevee de 18e (!) editie van Duvel Deluxe georganiseerd. DJ's  ALPHA-PARTY, Michiel CNUDDE, DJOTTY, Davy and Turbo (Retro Set) geven het beste van zichzelf!

Incl. beruchte Duvelreceptie van 22u tem 23u met een uur lang gratis Duvel. www.duveldeluxe.be voor alle details!

Wellicht zullen er geen tickets ADD meer beschikbaar zijn. Wie graag nog binnen wil na de overwinning tegen Eupen, rept zich best naar https://be.ticketgang.eu/event.php?key=77458

Per online verkocht ticket gaat 5 euro naar het goede doel. Dit jaar is dat de nieuwe Waregemse VZW WGO.

Tot zaterdag!
Tot Duvels!
www.duveldeluxe.be

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #8 Gepost op: november 27, 2019, 10:22:08 am »
Pletinckx eruit voor Baudry.
SV TILL I DIE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #9 Gepost op: november 27, 2019, 07:12:07 pm »

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #10 Gepost op: november 28, 2019, 11:30:25 am »
Baudry zal wellicht geen 2de keer zijn neus breken, hé. Pletinckx lag idd bijna aan de basis van de 1-1 op Mechelen. Door zijn mindere techniek (dan Baudry). Ok, Ewoud is een eigen product, maar Baudry is gewoon beter. Punt uit. Completer (logisch, ook gezien zijn leeftijd en ervaring). Dury kennende zie ik hem starten met Saido in de basis. Ook voor de beker verwacht ik hem aan de aftrap.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #11 Gepost op: november 28, 2019, 11:50:41 am »
Baudry zal wellicht geen 2de keer zijn neus breken, hé. Pletinckx lag idd bijna aan de basis van de 1-1 op Mechelen. Door zijn mindere techniek (dan Baudry). Ok, Ewoud is een eigen product, maar Baudry is gewoon beter. Punt uit. Completer (logisch, ook gezien zijn leeftijd en ervaring). Dury kennende zie ik hem starten met Saido in de basis. Ook voor de beker verwacht ik hem aan de aftrap.

Het grootste minpunt bij Pletinckx is dat uitvoetballen. Dury komt meerdere malen zot langs de lijn.
Maar laat dat nu ook net het minpunt zijn van Baudry. Al is die mss iets rustiger aan de bal.

Wat mij vooral voor Baudry doet kiezen is 1 zijn snelheid, en 2 zijn heersschappij in luchtduels!

Is ook minder statisch dan Ewoud

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #12 Gepost op: november 28, 2019, 12:08:55 pm »
Baudry zal wellicht geen 2de keer zijn neus breken, hé. Pletinckx lag idd bijna aan de basis van de 1-1 op Mechelen. Door zijn mindere techniek (dan Baudry). Ok, Ewoud is een eigen product, maar Baudry is gewoon beter. Punt uit. Completer (logisch, ook gezien zijn leeftijd en ervaring). Dury kennende zie ik hem starten met Saido in de basis. Ook voor de beker verwacht ik hem aan de aftrap.

Het grootste minpunt bij Pletinckx is dat uitvoetballen. Dury komt meerdere malen zot langs de lijn.
Maar laat dat nu ook net het minpunt zijn van Baudry. Al is die mss iets rustiger aan de bal.

Wat mij vooral voor Baudry doet kiezen is 1 zijn snelheid, en 2 zijn heersschappij in luchtduels!

Is ook minder statisch dan Ewoud

Baudry heeft gewoon pakken meer ervaring ...
Als we Pletinckx (tien jaar jonger dan Maervin!) gestaag kunnen laten groeien dan kan dat wel goed komen volgens mij.

De club zal wel werk moeten maken, beiden hun contract loopt af volgende zomer.
Enkel bij Pletinckx loopt er een optie (die we volgens mij moeten lichten).
Misschien nieuw contract aanbieden met opslag, kan ook motiverend werken voor hem.


Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #13 Gepost op: november 28, 2019, 01:05:35 pm »
Pletinckx heeft veel mee van Dhaene waar Dhaene positioneel goed was, wist waar de bal zou komen.
hou Pletinckx maar. hij zal zeker nog verbeteren.
Is nog maar 19 jaar.
Brandon Mechele zijn uitvoetballen was vroeger ook barslecht.
als je ziet waar hij nu staat (en hij is 7 jaar ouder dan Ewoud).
Eigenlijk zou Pletinckx binnen n jaar of 2-3 de leider in de verdediging moeten zijn (groeimarge meegerekend).
Met iemand als Deschacht naast zich zal hij zich goed ontwikkelen (niet alleen de voeten maar ook de coaching, positie).

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #14 Gepost op: november 28, 2019, 02:05:27 pm »
Pletinckx heeft veel mee van Dhaene waar Dhaene positioneel goed was, wist waar de bal zou komen.
hou Pletinckx maar. hij zal zeker nog verbeteren.
Is nog maar 19 jaar.
Brandon Mechele zijn uitvoetballen was vroeger ook barslecht.
als je ziet waar hij nu staat (en hij is 7 jaar ouder dan Ewoud).
Eigenlijk zou Pletinckx binnen n jaar of 2-3 de leider in de verdediging moeten zijn (groeimarge meegerekend).
Met iemand als Deschacht naast zich zal hij zich goed ontwikkelen (niet alleen de voeten maar ook de coaching, positie).
Kan ik volledig in volgen! Is een goede visie op de toekomst. Maar... We hebben Baudry, is met Ollie onze beste centrale verdediger. Willen we meestrijden om po1 moeten we onze beste kiezen. Momenteel blijft de voorkeur op Baudry , beseffende dat de tijd van Ewoud nog komt indien Ollie stopt of Baudry vertrekt.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #15 Gepost op: november 28, 2019, 03:49:32 pm »
kan ik me ook in volgen woaregem

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #16 Gepost op: november 29, 2019, 07:20:38 am »
Uit Het Laatste Nieuws
29 november 2019

Na vier weken revalideren heeft Saido Berahino de groepstrainingen hervat. Volgens Dury verliep dat goed, maar een plaats in de selectie tegen Eupen zou nog te vroeg zijn. Al weet je nooit met Dury. (OPI)

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #17 Gepost op: november 29, 2019, 04:30:38 pm »
De scheidsrechters die de match in goede banen gaan proberen leiden zijn:

Referee: Bert Put
1ste ass.-scheids.: Kristof Meers
2de ass.-scheids.: Lennert Becquet
4th official: Michiel De Cuyper

+ VAR
« Laatst bewerkt op: november 29, 2019, 04:35:57 pm door svennay »

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #18 Gepost op: november 29, 2019, 04:34:33 pm »
Voorbeschouwing en selectie: Essevee - KAS Eupen
29 november 2019 via essevee.be

Na de geweldige overwinning achter de kazerne ontvangen we zaterdag KAS Eupen in het Regenboogstadion. Kunnen we de terugronde starten met een 6 op 6?

Op zaterdag 30 november ontvangt Team Essevee de jongens uit Eupen. De panda's kenden een wisselvallige eerste ronde met 4 overwinningen, 7 nederlagen en 4 gelijke spelen. Ook de start van de terugronde verliep niet van een leien dakje met een thuisnederlaag tegen Standard.

Met 14 doelpunten op de teller heeft KAS Eupen, samen met Cercle Brugge, Waasland-Beveren en STVV, het slechtste rapport van de klas. Toch is er geen reden om de ploeg van trainer San José te onderschatten.

Drie van hun vier overwinningen behaalden de panda's op verplaatsing én ze verloren dit seizoen nog niet op West-Vlaamse bodem. (Overwinningen tegen KV Kortrijk, KV Oostende, Cercle Brugge en een gelijkspel tegen Club Brugge) Daarnaast lijkt de Eupense trein volledig onder stoom te komen met 10 op 18 in hun laatste 6 wedstrijden.

Ook Francky Dury benadrukt deze sterke periode van Eupen. "De coach heeft door de moeilijke momenten heen voortdurend gezocht naar oplossingen en hij heeft stabiliteit gevonden. Ook dankzij jongens als Milicevic, Schouterden en Bolingi die terug hun oude niveau terugvinden heeft mijn collega extra troeven en dat merk je aan de resultaten."

Dury vertelt ook dat het belangrijk zal zijn om in deze wedstrijd tegen Eupen dezelfde motivatie te vinden als afgelopen weekend achter de kazerne. "Het heeft geen zin om te gaan winnen in KV Mechelen om dan een slipper te begaan tegen Eupen."

Bij Essevee krijgen we nog geen Saïdo Berahino te zien. 'Ik mik op geen enkele wedstrijd, ik mik vooral op zijn herstel want een blessure aan de mediale band mag je niet onderschatten", klinkt het bij Francky Dury. "We kunnen natuurlijk niet ontkennen dat we hem missen want zijn looplijnen zijn geweldig en een persoonlijkheid als Saïdo kan je altijd gebruiken op een veld."


Wedstrijdselectie

Doelmannen: Bossut, Bostyn, Bansen
Verdedigers: De Fauw, Baudry, Mensah, Walsh, Bürki, Pletinckx, Deschacht
Middenvelders: Marcq, Sissako, Zarandia, Govea, Bjørdal, Seck, Van Hecke
Aanvallers: Larin, Bruno, Oberlin

Geblesseerd: Berahino (knie)


Wedstrijdleiding

Net zoals onze thuiswedstrijd tegen Cercle Brugge (6-0) zal de wedstrijd geleid worden door Bert Put. Hij is toe aan zijn vijde wedstrijd van dit seizoen in de Jupiler Pro League.

Referee: Bert Put
Ass. referee: Kristof Meers, Lennert Becquet
4th official: Michiel De Cuyper

Bron: https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/voorbeschouwing-en-selectie-essevee-kas-eupen

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 17 : 30/11/2019 - 20.00u : Essevee - KAS Eupen
« Reactie #19 Gepost op: november 29, 2019, 04:41:25 pm »
Kom naar de Beatrun pre-party voor Essevee - Eupen!
25 november 2019 via essevee.be

Zaterdag 7 december wordt de Waregemse binnenstad terug omgetoverd tot een fantastisch loopparcours met de nodige beats en randanimatie. Maar waarom niet al een weekje ervoor opwarmen?

De vijfde editie van de Beatrun in Waregem komt nu wel heel dichtbij. Dé ideale voorbereiding hiervoor is natuurlijk een onvergetelijke pre-party! Kom daarom op zaterdag 30 november al vanaf  18 uur naar het stadion en start jouw avond op de beats van Monsieur B en Wout Avilla!

  • Waar?          Ingang tribune 2
  • Wanneer?    Vanaf 18 uur
  • Wat?             Pre-party met Monsieur B & Wout Avilla
         
Nog niet overtuigd? Als je er vroeg bij bent, geniet je ook van een gratis vat! Een betere opwarming voor de Beatrun van zaterdag 7 december is er niet!

Video

Bron: https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/kom-naar-de-beatrun-pre-party-voor-essevee-eupen