Auteur Topic: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee  (gelezen 20715 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Gepost op: januari 10, 2020, 02:22:53 pm »
Heeft hier werkelijk 1 iemand weet van de bussen? GAat dat wat vlot? Raken die 1000 tickets weg? Aangezien het combi is, gaan ook wel wat mensen meegaan die GEEN lid zijn van een supportersclub, hé. (wat begrijpelijk is). Als we die 1000 kaarten niet (makkelijk) kwijtgeraken, dan weet ik eerlijk gezegd niet meer wat de club moet doen om volk mee te krijgen, hoor. Je staat op 2 matchen van de finale! Wordt het moeiijk tegen Club? Zeer zeker? Maar een kans heb je altijd! Als ik zie met hoeveel Charleroi in Waregem was...en t was dinsdag, live op tv én verdorie dubbel zover dan Brugge! En bovendien "maar" de kwartfinale!

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: januari 10, 2020, 02:45:02 pm »
Heeft hier werkelijk 1 iemand weet van de bussen? GAat dat wat vlot? Raken die 1000 tickets weg? Aangezien het combi is, gaan ook wel wat mensen meegaan die GEEN lid zijn van een supportersclub, hé. (wat begrijpelijk is). Als we die 1000 kaarten niet (makkelijk) kwijtgeraken, dan weet ik eerlijk gezegd niet meer wat de club moet doen om volk mee te krijgen, hoor. Je staat op 2 matchen van de finale! Wordt het moeiijk tegen Club? Zeer zeker? Maar een kans heb je altijd! Als ik zie met hoeveel Charleroi in Waregem was...en t was dinsdag, live op tv én verdorie dubbel zover dan Brugge! En bovendien "maar" de kwartfinale!
Stop belachelijke stadionverboden en haal de rood witters terug. 2 extra bussen 👍🏼

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: januari 10, 2020, 04:01:59 pm »
Heeft hier werkelijk 1 iemand weet van de bussen? GAat dat wat vlot? Raken die 1000 tickets weg? Aangezien het combi is, gaan ook wel wat mensen meegaan die GEEN lid zijn van een supportersclub, hé. (wat begrijpelijk is). Als we die 1000 kaarten niet (makkelijk) kwijtgeraken, dan weet ik eerlijk gezegd niet meer wat de club moet doen om volk mee te krijgen, hoor. Je staat op 2 matchen van de finale! Wordt het moeiijk tegen Club? Zeer zeker? Maar een kans heb je altijd! Als ik zie met hoeveel Charleroi in Waregem was...en t was dinsdag, live op tv én verdorie dubbel zover dan Brugge! En bovendien "maar" de kwartfinale!
Die gasten van Charleroi moeten dan ook niet werken é, den dag derachter...  :P

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: januari 14, 2020, 11:09:19 am »
Fijne en duidelijke manier van communicatie op de nieuwjaarsreceptie van onze buren in Kortrijk vanwege voorzitter Allijns:"75 % van de 780 tickets in het uitvak van Antwerp zijn al verkocht". De bussen zijn gratis. Hier 0,0 bij onze club! Als je echt naar Brussel wil en er ook in gelooft, doe er dan via sociale media ALLES aan (de digitale middelen in 2020 lijken me uitgebreid genoeg). Geen mens die er enig weet van heeft! Ik ken verdomme mensen die niet meegaan "Omdat toch alles al weg ZOU zijn". .... Ik kaart dit allang aan! Maar niemand die het blijkbaar belangrijk vindt! Jammer, want je bereikt er potentiële nieuwe leden mee, als supportersclub! Een gratis bus door de club biedt je de kans om je lokaal in de verf te zetten. In Kortrijk zag je meteen enthousiaste reacties bij de fans en schreven er zich meteen nog tientallen in! Het enige wat je hier leest, zijn gasten die redenen opsommen om NIET mee te gaan. Sorry, maar laat ons verder doen met mensen die het WEL zien zitten (ook al is je persoonlijke reden om niet te gaan, een goeie...).

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: januari 14, 2020, 11:11:42 am »
Nog even dit vermelden...Ik zag beelden van hun receptie op facebook (voor er hier zijn die zouden denken dat ik erbij was... >:()

Offline wyffelch

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: januari 16, 2020, 09:38:24 am »
over 2 jaar gaan we naar Eupen met meer dan 500 supporters en het was 4 x zover.
Ik heb begrip voor iemand die moet werken of er niet kan bij zijn.
maar het is toch een halve finale en we moeten er in geloven. ik moet ook om 05u opstaan om te gaan
werken maar ik ga er bij zijn.
dus doe een oproep naar vrienden en Supporters om toch nog in te schrijven.
samen kan het lukken.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: januari 16, 2020, 01:12:09 pm »
Het is eigenlijk te zielig geworden hoe we bijna moeten smeken achter supporters, met gratis bussen btw. Haal rood wit terug aub.

Offline pet1

  • Leden
  • Berichten: 110
  • Essevee!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: januari 16, 2020, 01:38:46 pm »
Het is eigenlijk te zielig geworden hoe we bijna moeten smeken achter supporters, met gratis bussen btw. Haal rood wit terug aub.
Met rood wit alleen speelde je nu in 2e amateur... met wat geluk

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: januari 16, 2020, 02:33:21 pm »
Het is eigenlijk te zielig geworden hoe we bijna moeten smeken achter supporters, met gratis bussen btw. Haal rood wit terug aub.
Met rood wit alleen speelde je nu in 2e amateur... met wat geluk

Is een eindeloze discussie waar niemand het antwoord op weet maar de kans is reëel dat rood wit alleen nu ook in 1A zou spelen als je kijkt naar de achterban, accommodatie, sponsors... Zoiets komt altijd terug.

Offline pet1

  • Leden
  • Berichten: 110
  • Essevee!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: januari 16, 2020, 03:07:48 pm »
Het is eigenlijk te zielig geworden hoe we bijna moeten smeken achter supporters, met gratis bussen btw. Haal rood wit terug aub.
Met rood wit alleen speelde je nu in 2e amateur... met wat geluk

Is een eindeloze discussie waar niemand het antwoord op weet maar de kans is reëel dat rood wit alleen nu ook in 1A zou spelen als je kijkt naar de achterban, accommodatie, sponsors... Zoiets komt altijd terug.
Klopt als een bus: met mijn onnozele reactie op een onnozele opmerking wou ik duidelijk maken dat dit geen zaken zijn waarover we nog veel moeten palaveren...  we zijn nu eenmaal Zulte-Waregem TOPE .
We moeten gewoon achter onze fusieclub staan en deze respecteren als dusdanig.

Er is idd een probleem met ons afnemend toeschouwersaantal maar om nu te zeggen dat dit aan de mensen uit Zulte of uit Waregem ligt, is toch redelijk met zijn haar getrokken...   We hebben gewoon 2 slechte seizoenen achter de rug en de 20% successupporters ( die je overal hebt) blijven nu weg.
Er zal wel een tijdje over moeten gaan eer deze terug komen helaas.
Positief blijven supporteren is de enige boodschap .

 

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: januari 16, 2020, 08:50:58 pm »
Maar heb het niet over dat Zulte moet verdwijnen hoor. Heb het meer over dat je de rood witte supporters (4451 etc) terug moet halen. Eerste jaar in eerste klasse lukte dat perfect. Geef ze opnieuw hun vak Q en de vrijheid om weer met rood witte sjaals en vlaggen rond te lopen. Ga ze geen belachelijke stadionverboden geven, heet ze terug welkom in het stadion. We kunnen ze gebruiken, wees nu zelf eens eerlijk.

Offline tmk

  • Leden
  • Berichten: 61
  • Essevee!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: januari 16, 2020, 09:39:44 pm »
Maar heb het niet over dat Zulte moet verdwijnen hoor. Heb het meer over dat je de rood witte supporters (4451 etc) terug moet halen. Eerste jaar in eerste klasse lukte dat perfect. Geef ze opnieuw hun vak Q en de vrijheid om weer met rood witte sjaals en vlaggen rond te lopen. Ga ze geen belachelijke stadionverboden geven, heet ze terug welkom in het stadion. We kunnen ze gebruiken, wees nu zelf eens eerlijk.
Vraag eens aan het stadsbestuur hoe ze er over denken, Zulte de naambekendheid en Waregem de kosten.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.652
  • Essevee!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: januari 16, 2020, 09:50:12 pm »
Maar heb het niet over dat Zulte moet verdwijnen hoor. Heb het meer over dat je de rood witte supporters (4451 etc) terug moet halen. Eerste jaar in eerste klasse lukte dat perfect. Geef ze opnieuw hun vak Q en de vrijheid om weer met rood witte sjaals en vlaggen rond te lopen. Ga ze geen belachelijke stadionverboden geven, heet ze terug welkom in het stadion. We kunnen ze gebruiken, wees nu zelf eens eerlijk.
Vraag eens aan het stadsbestuur hoe ze er over denken, Zulte de naambekendheid en Waregem de kosten.

Dat is wel nen heel korten bocht ze

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: januari 16, 2020, 10:59:46 pm »
Maar heb het niet over dat Zulte moet verdwijnen hoor. Heb het meer over dat je de rood witte supporters (4451 etc) terug moet halen. Eerste jaar in eerste klasse lukte dat perfect. Geef ze opnieuw hun vak Q en de vrijheid om weer met rood witte sjaals en vlaggen rond te lopen. Ga ze geen belachelijke stadionverboden geven, heet ze terug welkom in het stadion. We kunnen ze gebruiken, wees nu zelf eens eerlijk.
Er zijn reeds meerdere supporters die T-shirts, pulls, petjes, sjaals, vlaggen, ... van 4451/rood-wit dragen en blijven meebrengen hoor en dat is toch prima?
Rood, wit en "a touch of green" zijn tenslotte ook de kleuren van de wedstrijdtenues tijdens thuismatchen.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: januari 16, 2020, 11:14:53 pm »
Maar heb het niet over dat Zulte moet verdwijnen hoor. Heb het meer over dat je de rood witte supporters (4451 etc) terug moet halen. Eerste jaar in eerste klasse lukte dat perfect. Geef ze opnieuw hun vak Q en de vrijheid om weer met rood witte sjaals en vlaggen rond te lopen. Ga ze geen belachelijke stadionverboden geven, heet ze terug welkom in het stadion. We kunnen ze gebruiken, wees nu zelf eens eerlijk.
Er zijn reeds meerdere supporters die T-shirts, pulls, petjes, sjaals, vlaggen, ... van 4451/rood-wit dragen en blijven meebrengen hoor en dat is toch prima?
Rood, wit en "a touch of green" zijn tenslotte ook de kleuren van de wedstrijdtenues tijdens thuismatchen.
Heb je gelijk in. Maar ze moeten weer als groep in het stadion aanwezig zijn. Hun oude plek terugkrijgen, uiteindelijk zijn dat voor een groot deel de mannen die er altijd zijn geweest -> degradatie, faillissement, fusie. De successupporters vallen af, het zijn dan net op die mannen dat je kunt rekenen. Zelf al speel je in 2de amateur. Sportief kunnen we weinig veranderen, maar het aantal toeschouwers uit en thuis neemt af.

Offline tmk

  • Leden
  • Berichten: 61
  • Essevee!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: januari 17, 2020, 07:29:59 am »
Maar heb het niet over dat Zulte moet verdwijnen hoor. Heb het meer over dat je de rood witte supporters (4451 etc) terug moet halen. Eerste jaar in eerste klasse lukte dat perfect. Geef ze opnieuw hun vak Q en de vrijheid om weer met rood witte sjaals en vlaggen rond te lopen. Ga ze geen belachelijke stadionverboden geven, heet ze terug welkom in het stadion. We kunnen ze gebruiken, wees nu zelf eens eerlijk.
Vraag eens aan het stadsbestuur hoe ze er over denken, Zulte de naambekendheid en Waregem de kosten.

Dat is wel nen heel korten bocht ze
Niet het juiste topic hier, ik weet het, maar vraag het eens.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: januari 17, 2020, 09:54:54 pm »
Stop eens met memmen en schrijf jullie in voor een bus naar Jan Breydel ! Ge kunt van KVK zeggen wat je wil, maar zij geloven er tenminste in!

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: januari 17, 2020, 10:06:24 pm »
Stop eens met memmen en schrijf jullie in voor een bus naar Jan Breydel ! Ge kunt van KVK zeggen wat je wil, maar zij geloven er tenminste in!
Tegen Antwerp geef ik ons ook veel meer kans dan tegen Club. Desalniettemin aanwezig.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: januari 21, 2020, 03:33:06 pm »
Niet vergeten dat Larin morgen geschorst is. Had blijkbaar een virus in zijn lijf waardoor hij maar een paar trainingen had afgewerkt.
Ook is Mensah nog steeds niet 100% hersteld van zijn ziekte, had op stage blijkbaar 39.5 graden koorts.
SV TILL I DIE

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.632
  • Essevee!
Re: 1/2e finale Croky Cup : 22/01/2020 - 20.45u : Club Brugge - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: januari 21, 2020, 03:58:04 pm »
Niet vergeten dat Larin morgen geschorst is. Had blijkbaar een virus in zijn lijf waardoor hij maar een paar trainingen had afgewerkt.
Ook is Mensah nog steeds niet 100% hersteld van zijn ziekte, had op stage blijkbaar 39.5 graden koorts.
is Larin geschorst ? Is er al selectie gekend?