Auteur Topic: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk  (gelezen 24701 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.650
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #80 Gepost op: maart 01, 2020, 10:42:03 am »
Misschien play off 2 spelen met Srarfi,Vossen,Dompé als voorbereiding op volgend jaar,en Bruno op de 10

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #81 Gepost op: maart 01, 2020, 10:52:12 am »
Iemand al eens aan Dury gevraagd wat hij ondertussen vind van zijn 'beste stage ooit'?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #82 Gepost op: maart 01, 2020, 10:59:25 am »
Misschien play off 2 spelen met Srarfi,Vossen,Dompé als voorbereiding op volgend jaar,en Bruno op de 10
Maar nee, Dury zal weer 'roteren', en dan gaan we terug tegen KVK moeten spelen en gaat hij de slechts mogelijke ploeg opstellen in de slechts mogelijke opstelling!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #83 Gepost op: maart 01, 2020, 11:32:56 am »
Dit gaat weer abonnementen kosten en nee dit gaat niet over het missen van PO1!
Maar helaas over een trainer waarvan de magie weg is, over een zwak en onlogisch transferbeleid, geen thuis reputatie, etc.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #84 Gepost op: maart 01, 2020, 11:48:27 am »
Is reeds 3 jaar lang dat we ieder seizoen in hetzelfde schuitje zitten. Er staat geen team op het veld. Niks, 0 de botten.
Geen mentaliteit, geen drive, geen overgave.
Verantwoordelijken hiervoor zijn de spelers zelf, onze kapitein (die geen kapitein is) & de volledige technische staf met Dury op kop. Investeerders en andere geldkranen wringen zich in bochten om aan de eisen van FD te kunnen voldoen om de juiste spelers te kunnen gaan halen.
Maar ja, als je dan alle spelers uit hun comfort zone haalt en ze op plaatsen laat spelen die ze totaal niet gewoon zijn... dan krijg je dit zootje ongeregeld.
Coachen voor dummy’s:
1. Zet uw spelers op hun beste posities.
2. Vervang uw spelers die er mentaal/fysiek door zitten.
Begint daar eens mee... & dat onze T2/T3 hier niks tegen doen zegt ook voldoende hoe het eraan toe gaat bij de technische staf. Amper zie je die instructies geven tijdens de wedstrijd. Meer dan scheidsrechters op training en ja knikkers zijn het niet.. als je dit vergelijkt met het duo Leye & Preudhomme...
ik ben ervan overtuigd dat er genoeg talent in de geoep zit en met deze spelers moet je los po1 spelen in dit seizoen.. maar ja...

tijd voor verandering in mijn ogen!
South Lane Crew.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #85 Gepost op: maart 01, 2020, 12:21:11 pm »
Is reeds 3 jaar lang dat we ieder seizoen in hetzelfde schuitje zitten. Er staat geen team op het veld. Niks, 0 de botten.
Geen mentaliteit, geen drive, geen overgave.
Verantwoordelijken hiervoor zijn de spelers zelf, onze kapitein (die geen kapitein is) & de volledige technische staf met Dury op kop. Investeerders en andere geldkranen wringen zich in bochten om aan de eisen van FD te kunnen voldoen om de juiste spelers te kunnen gaan halen.
Maar ja, als je dan alle spelers uit hun comfort zone haalt en ze op plaatsen laat spelen die ze totaal niet gewoon zijn... dan krijg je dit zootje ongeregeld.
Coachen voor dummy’s:
1. Zet uw spelers op hun beste posities.
2. Vervang uw spelers die er mentaal/fysiek door zitten.
Begint daar eens mee... & dat onze T2/T3 hier niks tegen doen zegt ook voldoende hoe het eraan toe gaat bij de technische staf. Amper zie je die instructies geven tijdens de wedstrijd. Meer dan scheidsrechters op training en ja knikkers zijn het niet.. als je dit vergelijkt met het duo Leye & Preudhomme...
ik ben ervan overtuigd dat er genoeg talent in de geoep zit en met deze spelers moet je los po1 spelen in dit seizoen.. maar ja...

tijd voor verandering in mijn ogen!
2. 

Offline express

  • Leden
  • Berichten: 234
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #86 Gepost op: maart 01, 2020, 01:14:32 pm »
Volledig akkoord

De heer Franky dury zijn periode is al 4 jaar voorbij ! Gelukkig begint het bestuur dit te beseffen! Gisteren gehoord van verschillende mensen dat het bestuur twijfelt of dury nog de juiste man is en er zijn al contacten gelegd met een andere trainer!

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #87 Gepost op: maart 01, 2020, 01:39:31 pm »
De Fauw richting bank volgend seizoen. Laat Olli een jaar kapitein zijn, desnoods 2jaar afhankelijk van de conditie samen met Ewoud aan zijn zijde centraal. Geef na 1/2 jaar de band door aan Ewoud. Ewoud heeft enorm veel potentieel en kan perfect voor ons de nieuwe Karel Dhaene worden.
South Lane Crew.

Offline express

  • Leden
  • Berichten: 234
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #88 Gepost op: maart 01, 2020, 01:44:23 pm »
2

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #89 Gepost op: maart 01, 2020, 02:16:51 pm »
Volledig akkoord

De heer Franky dury zijn periode is al 4 jaar voorbij ! Gelukkig begint het bestuur dit te beseffen! Gisteren gehoord van verschillende mensen dat het bestuur twijfelt of dury nog de juiste man is en er zijn al contacten gelegd met een andere trainer!
hein vanhaezebroek of mazzu of ??

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.686
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #90 Gepost op: maart 01, 2020, 02:51:44 pm »
Wie foto's heeft van de mooie/leuke tifo ... gaarne posten in : https://www.esseveeforum.be/index.php?topic=3367.msg261233#msg261233

Offline moenie

  • Leden
  • Berichten: 110
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #91 Gepost op: maart 01, 2020, 03:35:40 pm »
Volledig akkoord

De heer Franky dury zijn periode is al 4 jaar voorbij ! Gelukkig begint het bestuur dit te beseffen! Gisteren gehoord van verschillende mensen dat het bestuur twijfelt of dury nog de juiste man is en er zijn al contacten gelegd met een andere trainer!
hein vanhaezebroek of mazzu of ??
anders zou ik niet weten wie beter is
Dan dury niet gemakkelijk hoor denk ik toch

eerlijk? op dit moment zijn er redelijk wat trainers beter dan FD. hij maakt de laatste maanden veel te veel misse keuze in opstelling en verangingen.
kan zijn spelers voor geen meter meer motiveren behalve bij de echt belangrijke (zoals de halve finale tegen brugge geweest) da andere wedstrijden zijn er maar om te spelen en niet om te winnen heb ik het gevoel.
ik ben altijd pro dury geweest maar het is hoog tijd dat we veranderen

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #92 Gepost op: maart 01, 2020, 03:41:49 pm »
Raar signaal van de supporters naar de spelers toe imo. Je kan kwaad zijn al wat je wil maar als de match 1 min vroeger gedaan is staan we samen te juichen en te springen voor de spionkop. Sommige hun handelingen waren beschamend.
SV TILL I DIE

Offline Essevee76

  • Leden
  • Berichten: 130
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #93 Gepost op: maart 01, 2020, 03:43:27 pm »
Over Dury en zijn opstelling is alles hier al gezegd en ga ik volledig mee akkoord.
Het lijkt nergens meer op en DRINGEND verandering aub. Graag een moderne trainer die verschillende systemen kan spelen, spelers op hun beste plaats zet zonder naar namen te kijken en die de groep op en top kan motiveren elke keer opnieuw. DOEN bestuur en wel NU.
Verder moeten we terug grijpen naar meer Belgen in de kern. Gasten die hun shirt nat maken en na afloop van een verlieswedstrijd "kapot" zijn. Die ook de emotionele waarde kennen en voelen van de supporters bij gevoelige matchen zoals tegen kvk, club enz....
Ik denk dan aan types zoals Louis Verstraete, Brecht Dejaeghere, Capon, Bataille en nog zovele anderen. Al die buitenlanders komen hier gewoon hun geld opstrijken, een transfer versieren en voor de rest kan het hun geen barst schelen en hebben ook geen voeling met ons de fans.

Hopelijk binnenkort witte rook uit de schoorsteen van Tony en met veel respect en dankbaarheid wil ik afscheid nemen van onze Francky Dury maar er is nu eenmaal een tijd van komen en 1 van gaan.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.712
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #94 Gepost op: maart 01, 2020, 04:06:30 pm »
Dus volgende thuismatch een spandoek 'bedankt Dury maar andere functie graag!'

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #95 Gepost op: maart 01, 2020, 04:08:24 pm »
Veel respect wat Dury gedaan heeft voor ons ploegje,maar ik zeg dit al 2 jaar....Het is op...Het is tijd voor een jongere trainer....Het systeem kunnen wij zelfs analyseren....Laat staan de mensen die iedere dag met voetbal bezig zijn....Tacktisch gaat hij toch sommige keren volledig de mist in....
En vooral...de grinta/gedrevenheid kan hij niet meer overbrengen op zijn spelers toch...dat is vooral een verontrustende vaststelling….

Tijd voor vernieuwing....

ps:en laat aub de keeper staan de volgende seizoenen (1 van de weinige lichtpuntjes)

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 528
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #96 Gepost op: maart 01, 2020, 04:11:12 pm »
Volledig akkoord

De heer Franky dury zijn periode is al 4 jaar voorbij ! Gelukkig begint het bestuur dit te beseffen! Gisteren gehoord van verschillende mensen dat het bestuur twijfelt of dury nog de juiste man is en er zijn al contacten gelegd met een andere trainer!
Er werden luidop vragen gesteld op de "beste" stage ooit met nieuwjaar door sommige sponsors....Terecht....Met deze kern moet je er gewoon meer uithalen...

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #97 Gepost op: maart 01, 2020, 04:19:14 pm »
Volledig akkoord

De heer Franky dury zijn periode is al 4 jaar voorbij ! Gelukkig begint het bestuur dit te beseffen! Gisteren gehoord van verschillende mensen dat het bestuur twijfelt of dury nog de juiste man is en er zijn al contacten gelegd met een andere trainer!
hein vanhaezebroek of mazzu of ??
anders zou ik niet weten wie beter is
Dan dury niet gemakkelijk hoor denk ik toch

eerlijk? op dit moment zijn er redelijk wat trainers beter dan FD. hij maakt de laatste maanden veel te veel misse keuze in opstelling en verangingen.
kan zijn spelers voor geen meter meer motiveren behalve bij de echt belangrijke (zoals de halve finale tegen brugge geweest) da andere wedstrijden zijn er maar om te spelen en niet om te winnen heb ik het gevoel.
ik ben altijd pro dury geweest maar het is hoog tijd dat we veranderen
welke trainers dan graag namen

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #98 Gepost op: maart 01, 2020, 04:27:05 pm »
Leye

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.650
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #99 Gepost op: maart 01, 2020, 04:27:28 pm »
Volledig akkoord

De heer Franky dury zijn periode is al 4 jaar voorbij ! Gelukkig begint het bestuur dit te beseffen! Gisteren gehoord van verschillende mensen dat het bestuur twijfelt of dury nog de juiste man is en er zijn al contacten gelegd met een andere trainer!
weer gehoord via via van verschillende mensen