Auteur Topic: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk  (gelezen 24595 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #100 Gepost op: maart 01, 2020, 04:37:18 pm »
Dus volgende thuismatch een spandoek 'bedankt Dury maar andere functie graag!'
Neem je verantwoordelijkheid, betrek je forumvrienden en vrienden erbij en DOE HET.  Gedaan met blabla, tijd voor actie! Niet?

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #101 Gepost op: maart 01, 2020, 04:55:47 pm »
Leye
nee leye te weinig ervaring
Ga moeten een zwaarder kaliber zijn
We hebben dury eens vervangen!!!

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #102 Gepost op: maart 01, 2020, 05:05:40 pm »
Raar signaal van de supporters naar de spelers toe imo. Je kan kwaad zijn al wat je wil maar als de match 1 min vroeger gedaan is staan we samen te juichen en te springen voor de spionkop. Sommige hun handelingen waren beschamend.
Vraag mij af wat beschamender is.. 6x op rij verliezen tegen je aardsvijand en de 7x een 2-0 uit handen geven door zelf te gaan klungelen... of als supporter na de zoveelste vernedering op rij uw frustraties en ongenoegen te uiten.. & ja bij sommigen op een expressieve manier.
Maar bij velen zit het diep... heel diep.
South Lane Crew.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #103 Gepost op: maart 01, 2020, 05:07:09 pm »
Hadden we dezelfde mening gehad (over Dury, spelers, spel, ...) mocht de match gisteren 2' minder lang geduurd hebben en het 2-1 gebleven was?

Enja, ik ben ontgoocheld. 

Offline Fanatic

  • Leden
  • Berichten: 86
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #104 Gepost op: maart 01, 2020, 05:10:58 pm »
Dus volgende thuismatch een spandoek 'bedankt Dury maar andere functie graag!'
Neem je verantwoordelijkheid, betrek je forumvrienden en vrienden erbij en DOE HET.  Gedaan met blabla, tijd voor actie! Niet?
Had je onlangs niet opgetekend dat je alles al gezegd had Mogul?

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #105 Gepost op: maart 01, 2020, 05:14:55 pm »
Hadden we dezelfde mening gehad (over Dury, spelers, spel, ...) mocht de match gisteren 2' minder lang geduurd hebben en het 2-1 gebleven was?

Enja, ik ben ontgoocheld.
100% zeker van niet. Zouden veel positievere reacties geweest zijn. Het is niet door de uitslage van gisteren dat mensen zo gaan denken. Wel dat de uitslag voor velen de druppel was en hetgeen ze al lang denken gewoon uiten.
Was het 2-1 gebleven... wat als scheids vroeger affloot...
wel dat gebeurde niet en we gaven een 2-0 voorsprong weg door in de 2de helft de verkeerde tactische keuzes te maken en gebrek aan inzet en mentaliteit. 
South Lane Crew.

Online trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #106 Gepost op: maart 01, 2020, 05:55:56 pm »
Velen lopen hier rond met een paardenbril....Dury en ons ploegje samen is op....Tijd voor verandering.....Zelfs Anatool kon/kan zijn ploeg opnaaien om er volledig voor te gaan...Uw ploeg gemotiveerd aan de aftrap brengen is een groot onderdeel van het trainerschap...en dat is weg....Best dat we de laatste 2 seizoenen de goals hadden van de Hamdi of ons lot was al beklonken....En  Leye als nieuwe trainer....???? laat hem maar direct komen....Er is een tijd van komen en van gaan....Respect voor alles maar de tijd is rijp ….

Online trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #107 Gepost op: maart 01, 2020, 05:58:17 pm »
Leye
nee leye te weinig ervaring
Ga moeten een zwaarder kaliber zijn
We hebben dury eens vervangen!!!

Inderdaad, De Roover was een ramp....Maar we kunnen toch niet ontkennen dat Broos hier ook iets neerzette nadien...

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.921
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #108 Gepost op: maart 01, 2020, 06:10:55 pm »
Mazzu of Leye!

Iemand die het nieuwe concept kan uitleggen van Po2?
4 poules van 4?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #109 Gepost op: maart 01, 2020, 06:16:50 pm »
Dus volgende thuismatch een spandoek 'bedankt Dury maar andere functie graag!'
Neem je verantwoordelijkheid, betrek je forumvrienden en vrienden erbij en DOE HET.  Gedaan met blabla, tijd voor actie! Niet?
Had je onlangs niet opgetekend dat je alles al gezegd had Mogul?
Gezegd wel,geschreven niet ;D.  Maar blijkbaar kan je het niet verdragen dat er meer en meer supporters dezelfde mening hebben over Dury.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #110 Gepost op: maart 01, 2020, 06:57:03 pm »
Die van Cercle is toch een heerlijke trainer. Wat een verademing zou dat zijn.

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #111 Gepost op: maart 01, 2020, 07:05:00 pm »
Leye
nee leye te weinig ervaring
Ga moeten een zwaarder kaliber zijn
We hebben dury eens vervangen!!!

Inderdaad, De Roover was een ramp....Maar we kunnen toch niet ontkennen dat Broos hier ook iets neerzette nadien...
broos had de ervaring Deroover niet zoals leye ook niet

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #112 Gepost op: maart 01, 2020, 07:31:04 pm »
Dus volgende thuismatch een spandoek 'bedankt Dury maar andere functie graag!'
Neem je verantwoordelijkheid, betrek je forumvrienden en vrienden erbij en DOE HET.  Gedaan met blabla, tijd voor actie! Niet?
Jongen toch, ik heb al verantwoordelijkheid genoeg genomen ivm voetbal, gedaan met blabla, pffff, ik was medeoprichter van  fc4451, ik heb ook mijn deel gedaan tegen Decuyper met OES, ge zijt hij al geruime tijd aan het dromen van 'de terugkeer van fc4451' maar heb je er al eens aan gedacht dat er daar bijna niemand fan van Dury is/was?

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #113 Gepost op: maart 01, 2020, 07:49:55 pm »
Dus volgende thuismatch een spandoek 'bedankt Dury maar andere functie graag!'
Neem je verantwoordelijkheid, betrek je forumvrienden en vrienden erbij en DOE HET.  Gedaan met blabla, tijd voor actie! Niet?
Jongen toch, ik heb al verantwoordelijkheid genoeg genomen ivm voetbal, gedaan met blabla, pffff, ik was medeoprichter van  fc4451, ik heb ook mijn deel gedaan tegen Decuyper met OES, ge zijt hij al geruime tijd aan het dromen van 'de terugkeer van fc4451' maar heb je er al eens aan gedacht dat er daar bijna niemand fan van Dury is/was?
Nogmaals, je klaagt al jaren over Dury op een forum. Mijn mening is, wil je iets zien gebeuren in Waregem, schiet dan in actie, je zult er heus genoeg mensen voor vinden. Het gaat mij niet eens over Dury binnen of buiten, wat maakt mij dat uit, maar eerder over het blijven klagen zonder actie te ondernemen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #114 Gepost op: maart 01, 2020, 07:52:54 pm »
Ik zit hier te kijken naar Charleroi-Standard, als ge ziet hoe een Morioka speelt, vechten,duelkracht,slidings, en heel die ploeg doet dit, een goed plan,300 procent inzet van iedereen,Belhocine doet het daar toch heel goed.  Hoe die ploeg speelt en er ALTIJD voor gaat, dat is toch wel een voorbeeld voor onze ploeg!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #115 Gepost op: maart 01, 2020, 07:53:42 pm »
Dus volgende thuismatch een spandoek 'bedankt Dury maar andere functie graag!'
Neem je verantwoordelijkheid, betrek je forumvrienden en vrienden erbij en DOE HET.  Gedaan met blabla, tijd voor actie! Niet?
Jongen toch, ik heb al verantwoordelijkheid genoeg genomen ivm voetbal, gedaan met blabla, pffff, ik was medeoprichter van  fc4451, ik heb ook mijn deel gedaan tegen Decuyper met OES, ge zijt hij al geruime tijd aan het dromen van 'de terugkeer van fc4451' maar heb je er al eens aan gedacht dat er daar bijna niemand fan van Dury is/was?
Nogmaals, je klaagt al jaren over Dury op een forum. Mijn mening is, wil je iets zien gebeuren in Waregem, schiet dan in actie, je zult er heus genoeg mensen voor vinden. Het gaat mij niet eens over Dury binnen of buiten, wat maakt mij dat uit, maar eerder over het blijven klagen zonder actie te ondernemen.
Ik roep iedere thuismatch 'Dury buiten', en dit nog maar 3 jaar  :D
« Laatst bewerkt op: maart 01, 2020, 08:37:11 pm door mogul »

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.675
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #116 Gepost op: maart 01, 2020, 08:35:14 pm »
Onze nieuwe coach :D; Geoffrey Meghoe, onze e-sporter, 5-0 tegen KVK, en op plaats 3 in het klassement :D

Offline express

  • Leden
  • Berichten: 234
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #117 Gepost op: maart 01, 2020, 10:03:43 pm »
Volledig akkoord

De heer Franky dury zijn periode is al 4 jaar voorbij ! Gelukkig begint het bestuur dit te beseffen! Gisteren gehoord van verschillende mensen dat het bestuur twijfelt of dury nog de juiste man is en er zijn al contacten gelegd met een andere trainer!
weer gehoord via via van verschillende mensen
De naam is H.V. Bron familie van het bestuur.
Het zijn maar enkele bestuursleden die dury boven water houden! We zullen zien einde dit seizoen!
Ik hoop gewoon dat onze supporters die paardenkleppen op hebben gezien hebben dat dury al langer dan 4 jaar afgeschreven is! We hebben kwaliteit maar spelen zonder overtuiging! Laat ons hopen dat het dit jaar zover is! Ik wil gewoon weer voetbal zien! Soms is de opwarming al niet om aan te zien zoals tegen club Brugge de bekermatch en zoals gisteren! Gewoon wat slenteren op het veld!

Ook even een opmerking ivm werking dury! Dury heeft lange vergaderingen gehad ivm het transferbrleid voor dit seizoen! Van de vele spelers die zijn aangekomen zijn er al weer enkele vertrokken ... als ik zo vergader lig ik buiten op mijn werk!

Het gevoel dat deze club onder een dictatuur valt is bij mij heel sterk. Sportief daar regelt dury alles. Laat staan door de supportersfederatie dat is een grote dictatuur door 1 bepaalde persoon. Een mens mag ook zijn mening geven en dan word je regelrecht de mond gesnoerd !

Zoals je merkt zit het bij mij heel diep al maanden/jaren!
Z

Offline Fanatic

  • Leden
  • Berichten: 86
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #118 Gepost op: maart 02, 2020, 07:07:05 am »
Dus volgende thuismatch een spandoek 'bedankt Dury maar andere functie graag!'
Neem je verantwoordelijkheid, betrek je forumvrienden en vrienden erbij en DOE HET.  Gedaan met blabla, tijd voor actie! Niet?
Had je onlangs niet opgetekend dat je alles al gezegd had Mogul?
Gezegd wel,geschreven niet ;D.  Maar blijkbaar kan je het niet verdragen dat er meer en meer supporters dezelfde mening hebben over Dury.
Zoals al een aantal keer vermeld ben ik ook niet de grootste fan van FD. Ik volg gewoon de mening van mijn collega hierboven.

Offline casper

  • Leden
  • Berichten: 186
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #119 Gepost op: maart 02, 2020, 07:17:47 am »
Ik zit hier te kijken naar Charleroi-Standard, als ge ziet hoe een Morioka speelt, vechten,duelkracht,slidings, en heel die ploeg doet dit, een goed plan,300 procent inzet van iedereen,Belhocine doet het daar toch heel goed.  Hoe die ploeg speelt en er ALTIJD voor gaat, dat is toch wel een voorbeeld voor onze ploeg!
Dus volgende thuismatch een spandoek 'bedankt Dury maar andere functie graag!'
Neem je verantwoordelijkheid, betrek je forumvrienden en vrienden erbij en DOE HET.  Gedaan met blabla, tijd voor actie! Niet?
Jongen toch, ik heb al verantwoordelijkheid genoeg genomen ivm voetbal, gedaan met blabla, pffff, ik was medeoprichter van  fc4451, ik heb ook mijn deel gedaan tegen Decuyper met OES, ge zijt hij al geruime tijd aan het dromen van 'de terugkeer van fc4451' maar heb je er al eens aan gedacht dat er daar bijna niemand fan van Dury is/was?
Nogmaals, je klaagt al jaren over Dury op een forum. Mijn mening is, wil je iets zien gebeuren in Waregem, schiet dan in actie, je zult er heus genoeg mensen voor vinden. Het gaat mij niet eens over Dury binnen of buiten, wat maakt mij dat uit, maar eerder over het blijven klagen zonder actie te ondernemen.
Ik roep iedere thuismatch 'Dury buiten', en dit nog maar 3 jaar  :D
witte zakdoeken bovenhalen.