Auteur Topic: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk  (gelezen 24593 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.636
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #120 Gepost op: maart 02, 2020, 09:53:02 am »
Ik zit hier te kijken naar Charleroi-Standard, als ge ziet hoe een Morioka speelt, vechten,duelkracht,slidings, en heel die ploeg doet dit, een goed plan,300 procent inzet van iedereen,Belhocine doet het daar toch heel goed.  Hoe die ploeg speelt en er ALTIJD voor gaat, dat is toch wel een voorbeeld voor onze ploeg!
Dus volgende thuismatch een spandoek 'bedankt Dury maar andere functie graag!'
Neem je verantwoordelijkheid, betrek je forumvrienden en vrienden erbij en DOE HET.  Gedaan met blabla, tijd voor actie! Niet?
Jongen toch, ik heb al verantwoordelijkheid genoeg genomen ivm voetbal, gedaan met blabla, pffff, ik was medeoprichter van  fc4451, ik heb ook mijn deel gedaan tegen Decuyper met OES, ge zijt hij al geruime tijd aan het dromen van 'de terugkeer van fc4451' maar heb je er al eens aan gedacht dat er daar bijna niemand fan van Dury is/was?
Nogmaals, je klaagt al jaren over Dury op een forum. Mijn mening is, wil je iets zien gebeuren in Waregem, schiet dan in actie, je zult er heus genoeg mensen voor vinden. Het gaat mij niet eens over Dury binnen of buiten, wat maakt mij dat uit, maar eerder over het blijven klagen zonder actie te ondernemen.
Ik roep iedere thuismatch 'Dury buiten', en dit nog maar 3 jaar  :D
witte zakdoeken bovenhalen.
Zou je niet beter supporteren idp? :P

Offline venez

  • Leden
  • Berichten: 134
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #121 Gepost op: maart 02, 2020, 10:25:36 am »
Leye

Dat je dat ook maar durft voorstellen.
Velen vergeten zijn theatertje hier na zijn laatste passage.
Wat een mediageile, zelfvoldane eikel. Hopelijk komt die hier nooit in de staf.

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #122 Gepost op: maart 02, 2020, 12:51:18 pm »
Die van Cercle is toch een heerlijke trainer. Wat een verademing zou dat zijn.
Hij heeft ook wel een Dury-kantje (pas je niet in zijn kraam, vlieg je er uit). Voor mij ligt het probleem al jaren aan de transfers: steeds transfers op korte termijn, waardoor er geen ruggegraat in het team zit.

Graag eens investeren in een centrale middenvelder voor enkele seizoenen, een rechtsback, en een extra centrale verdediger. En eens wat minder spitsen...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #123 Gepost op: maart 02, 2020, 01:53:35 pm »
Die van Cercle is toch een heerlijke trainer. Wat een verademing zou dat zijn.
Hij heeft ook wel een Dury-kantje (pas je niet in zijn kraam, vlieg je er uit). Voor mij ligt het probleem al jaren aan de transfers: steeds transfers op korte termijn, waardoor er geen ruggegraat in het team zit.

Graag eens investeren in een centrale middenvelder voor enkele seizoenen, een rechtsback, en een extra centrale verdediger. En eens wat minder spitsen...
Met Seck en Cissako zitten we imo toch goed?  Er mag daar natuurlijk nog een goeie bij, we moeten zeker Marcq verpatsen, die is te weinig.  Maar pijnpunten zijn links- en rechtsback.  Govea is imo de grootste teleurstelling, die moet toch veel,veel beter kunnen, hij zou beter eens kijken hoe Morioka evolueerde bij Charleroi!  Vooral zijn mentaliteit is triestig bij Govea,maar wanneer je Govea zag spelen bij Moeskroen en Antwerp dan weet je dat hij dat wel kan, daar toonde hij wel Grinta!
Hoe zit het met een Baudry?  Is die nog fit te krijgen naar volgend jaar toe?
Onze basis is goed volgens mij, Bansen,Pletinckx,Seck en Cissako,Dompé,Bruno,Vossen, daar moet je toch een heel goeie ploeg van kunnen maken?? Daarnaast heb je toch spelers zoals Deschacht,Baudry,Bossut,Govea die normaal gezien toch ook goed moeten zijn! Van Srarfi weten we omzeggens niks.
Dus in principe hebben we wel goed scorende spitsen(Vossen,Bruno) en volg ik die redenering wel(in het zwart). 
In principe hebben we nog een linkeraanvaller (Zarandia, contract tot 2022) en een diepe spits lopen ook(Muhren,24 goals,7 assists, contract tot 2021) die eigendom is van ons, met een andere trainer kan je die zeker nog gebruiken!

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.636
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #124 Gepost op: maart 02, 2020, 02:57:13 pm »
Die van Cercle is toch een heerlijke trainer. Wat een verademing zou dat zijn.
Hij heeft ook wel een Dury-kantje (pas je niet in zijn kraam, vlieg je er uit). Voor mij ligt het probleem al jaren aan de transfers: steeds transfers op korte termijn, waardoor er geen ruggegraat in het team zit.

Graag eens investeren in een centrale middenvelder voor enkele seizoenen, een rechtsback, en een extra centrale verdediger. En eens wat minder spitsen...
Van Wyck is vrij,zojuist ontslagen  :D :D

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #125 Gepost op: maart 02, 2020, 05:16:50 pm »
Conclusie:  Alweer een slecht seizoen.  Het zag er goed uit voor de winterstop. Maar dan halen we plots nog 5 op 24?  Gewoon 12 op 24 halen en je speelt po1.  Met deze kern moet veel meer kunnen dan dit.  Tegen Brugge thuis zag je dat het kan.  3 rampseizeoen op rij en dit met een speler van 7.5 miljoen bongonda en 2x de topschutter Harbaoui en dit jaar met een kern waar veel ploegen stikjaloers op zijn.  Neen, het is TE weinig.  Ik ga ook mijn avonden interessanter vullen dan po2.  Als ze de finale halen, kom ik msh nog eens zien.  Voor iemand zegt, flauw, flauw.  Ik kom al kijken sinds sv waregem nog in 1e klasse zat en heb geen enkele seizoen gemist.  Altijd abbo.  Het was alweer een zeer frustrerend seizoen.

Offline gd

  • Leden
  • Berichten: 222
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #126 Gepost op: maart 02, 2020, 06:33:37 pm »
Die van Cercle is toch een heerlijke trainer. Wat een verademing zou dat zijn.
Hij heeft ook wel een Dury-kantje (pas je niet in zijn kraam, vlieg je er uit). Voor mij ligt het probleem al jaren aan de transfers: steeds transfers op korte termijn, waardoor er geen ruggegraat in het team zit.

Graag eens investeren in een centrale middenvelder voor enkele seizoenen, een rechtsback, en een extra centrale verdediger. En eens wat minder spitsen...
Van Wyck is vrij,zojuist ontslagen  :D :D
Hebt vanhaezebroek en mazzu
Dat zijn er 2 als het niet 1van die 2 is
Dat moet ge dury gewoon weg niet vervangen
Een ramp zoals verleden keer kunnen we missen
Want dury vervangen zal niet gemakkelijk zijn

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #127 Gepost op: maart 02, 2020, 11:26:28 pm »
Die van Cercle is toch een heerlijke trainer. Wat een verademing zou dat zijn.
Hij heeft ook wel een Dury-kantje (pas je niet in zijn kraam, vlieg je er uit). Voor mij ligt het probleem al jaren aan de transfers: steeds transfers op korte termijn, waardoor er geen ruggegraat in het team zit.

Graag eens investeren in een centrale middenvelder voor enkele seizoenen, een rechtsback, en een extra centrale verdediger. En eens wat minder spitsen...
Van Wyck is vrij,zojuist ontslagen  :D :D
Want dury vervangen zal niet gemakkelijk zijn
waarom niet?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #128 Gepost op: maart 02, 2020, 11:30:40 pm »
Als er een andere trainer komt, dan zie ik Franky toch blijven als sportief directeur ofzo.
En Hein als trainer en Franky als TD ... dat zie ik toch niet direct gebeuren. :)

Al zou ik Hein een kans durven gunnen ... volgens mij geen slechte keuze voor ons.
Heeft wel skills en is uit de regio.

En als hij samen kan werken met Franky (of andersom) dan zou dit betekenen dat toch veel zaken dat over Franky worden beweerd niet kloppen.

We shall see ...

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #129 Gepost op: maart 03, 2020, 09:05:50 am »
Beste stage ooit.. 2 weken trainen op een systeem om dan last minute Vossen aan te kopen en je systeem volledig te veranderen. Hoeveel keer moet een 4 spitsenopstelling mis gaan vooraleer je je koppigheid opzij kan zetten. Wat moet een bankzitter denken van het commentaar 'of die wisselspelers dan beter zijn, dat weet je ook niet'?

Teveel spelers onder hun niveau/potentieel, onevenwichtige kern, opnieuw spelers die aangekocht worden en dan misschien 1 volwaardige kans krijgen + 10 minuten invallen.

Loopt eigenlijk overal mis: Dury en bestuurlijk vlak.
Als je op die manier verder doet, glijden we af naar het niveau van een waasland-beveren en kijk maar eens naar de stand hoe die er momenteel voor staan.

We hebben voor een 7e keer op rij verloren van Kortrijk (ook al was het 2-2).

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #130 Gepost op: maart 03, 2020, 10:16:20 am »
Ik ben altijd voorstander geweest van Dury maar ik begrijp het toch ook niet meer hoor. Begin toch ook mijn twijfels te krijgen in hem. Je hebt echt een sterke kern, ik zeg niet dat we altijd PO1 moeten halen, maar de reeks na de winterstop is toch niet normaal...
SV TILL I DIE

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #131 Gepost op: maart 03, 2020, 12:15:54 pm »
Ik ben altijd voorstander geweest van Dury maar ik begrijp het toch ook niet meer hoor. Begin toch ook mijn twijfels te krijgen in hem. Je hebt echt een sterke kern, ik zeg niet dat we altijd PO1 moeten halen, maar de reeks na de winterstop is toch niet normaal...

+ 3e jaar op rij dat we zo'n abominabele reeks neerzetten.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #132 Gepost op: maart 05, 2020, 01:03:50 pm »
Leye heeft ne keer standard ne match mogen leiden...
Trouwens ipv terecht op Dury zijn kap te zitten, hadden de supporters ééns wat meer derijck mogen uitfluiten: wat een eikel hoe die nog drama stond te maken bij die loepzuivere penalty!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #133 Gepost op: maart 05, 2020, 07:21:06 pm »
Leye heeft ne keer standard ne match mogen leiden...
Trouwens ipv terecht op Dury zijn kap te zitten, hadden de supporters ééns wat meer derijck mogen uitfluiten: wat een eikel hoe die nog drama stond te maken bij die loepzuivere penalty!
ja want Leye heeft het team samengesteld en de tactiek bepaald terwijl Michel op reis was...

Soms motiveer je spelers meer door ze uit te fluiten
dan dat ze nerveus gaan worden
winnen was enige manier om het zwijgen op te leggen

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #134 Gepost op: maart 06, 2020, 03:51:07 pm »
Vond het nu niet nodig om Derijck uit te fluiten. Indien Waregem hem terug wou dan zat hij hier ook. Heeft ook nooit nagetrapt op Waregem. Ik ga er niet voor applaudisseren maar uitfluiten vind ik niet nodig. Het is niet Chevalier hé
SV TILL I DIE

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Speeldag 28 : 29/02/2020 - 20.00u : Essevee - KV Kortrijk
« Reactie #135 Gepost op: maart 06, 2020, 04:01:05 pm »
Vond het nu niet nodig om Derijck uit te fluiten. Indien Waregem hem terug wou dan zat hij hier ook. Heeft ook nooit nagetrapt op Waregem. Ik ga er niet voor applaudisseren maar uitfluiten vind ik niet nodig. Het is niet Chevalier hé
Volledig akkoord. Toen hij arriveerde met de bus van Kortrijk en ons toevallig zag, kregen we meteen een goedemiddag.
Dus van assholegedrag zoals Chevalier is inderdaad totaal geen sprake...