Auteur Topic: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge  (gelezen 18972 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #100 Gepost op: september 21, 2020, 09:13:56 am »
Dag na dag, week na week steeds meer teleurgesteld in 'onze' club. Werkelijk op alle vlakken, op accomodatie na, lopen we achter de feiten aan.

Teleurgesteld in ons bestuur, waar er 0,0 voetbalverstand aanwezig is. Een voorzitter die roept dat we top3 kunnen spelen, een CEO die roept dat we versterkt zijn die seizoen. Een bestuur waar ook geen ballen aan zitten, een bende ja-knikkers. Niemand die ook maar een beetje uitstraling heeft. Het sportief beleid lijkt nergens op. Het statement dat gelanceerd werd vorig seizoen na alweer een blamage oogde mooi. Maar in realiteit komt er niets van in huis, waardoor ik vrees dat het niet meer dan een zothoudertje was voor de supporters. Nu horen we ze niet meer. Hierover ben ik kwaad. Hebben ze zelfkennis, doen ze aan reflectie? Ik betwijfel het.

Ik ben teleurgesteld in het transfer'beleid'. Als je dat nog beleid kan noemen. Wat moet je daar eig van zeggen? Makelaarstransfers zijn hier schering en inslag. Onze harwerkende jonge griek, komaan zeg. Zelf bij de Rassing mag die niet mee doen. Er worden geen spelers gehaald op kwaliteit of meerwaarde, maar op naam. Ook hier zit 0,0 visie in.

Ik ben teleurgesteld in onze technische staff. Die er niet in slaagt onze speler te motiveren. Die er niet in slaagt een duidelijke tactiek of strijdplan weet naar voor te brengen. En belangrijkste van allemaal: die er niet in slaagt te voetballen naar de (beperkte) kwaliteiten die deze kern heeft.

In het bijzonder ben ik teleurgesteld in onze coach. Die is op, straalt zoveel gelatenheid uit dat je denkt dat het een begrafenisondernemer is. Vroeger was Dury 'nen krak' in aijn team neerzetten, verdedigen en counteren hij schuwde het niet. Wanneer de kwaliteit er was (2012-13-14-17) durfde hij het spel maken.
Echter kan hij zich niet meer vernieuwen. Al 3 seizoenen lang lopen we naïef te spelen. Teveel ruimte weggeven, geen blok, geen team, geen grinta.

Ik ben ook teleurgsteld in de spelers. Die, ook niet gediend door de staf, het ook volledig laten afweten. Geen greintje zelfrespect hebbende, laten ze zich als makke lammetjes naar de slachtbank leiden. Geen leider, alleen lijders...

Ik ben ook teleurgesteld in de supportersfederatie. Aleja, geen idee of je het zo kan noemen. Je hoort ze af en toe eens met een open brief waarmee ze komen aandraven. Ze hebben wel veel werk verricht om het stadion coronaproof te maken. Maar ik mis diversiteit in deze federatie. Ze zijn ofwel heel gefrustreerd door onze ploeg (wat terecht is), maar anderzijds mag je als buitenstaander zelf niet te negatief zijn. Ze worden vaak ook tevreden gehouden door het bestuur. Daarom pleit ik voor een supportersorgaan waarbij deze diversiteit wordt weergegeven. Hier in Waregem hebben we nu eenmaal kritische en positieve supporters. Die moeten beiden vertegenwoordigd worden. 

'Essevee 2.0' herpakt u! Het is 5 over twaalf. Hervormingen zijn nodig!

Amen!

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #101 Gepost op: september 21, 2020, 09:24:06 am »
Alleen vergeet onze vriend Ludo erbij te zeggen wie er ( op zijn minst mede- ) verantwoordelijk is voor de samenstelling van deze kern...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #102 Gepost op: september 21, 2020, 09:30:27 am »
Alleen vergeet onze vriend Ludo erbij te zeggen wie er ( op zijn minst mede- ) verantwoordelijk is voor de samenstelling van deze kern...

Dit is gewoon geschreven door iemand die Essevee niet volgt. Die ziet Essevee enkel tegen de grote ploegen spelen en dan trek je zo'n conclusies.

Offline djeten

  • Leden
  • Berichten: 193
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #103 Gepost op: september 21, 2020, 09:47:27 am »
Dag na dag, week na week steeds meer teleurgesteld in 'onze' club. Werkelijk op alle vlakken, op accomodatie na, lopen we achter de feiten aan.

Teleurgesteld in ons bestuur, waar er 0,0 voetbalverstand aanwezig is. Een voorzitter die roept dat we top3 kunnen spelen, een CEO die roept dat we versterkt zijn die seizoen. Een bestuur waar ook geen ballen aan zitten, een bende ja-knikkers. Niemand die ook maar een beetje uitstraling heeft. Het sportief beleid lijkt nergens op. Het statement dat gelanceerd werd vorig seizoen na alweer een blamage oogde mooi. Maar in realiteit komt er niets van in huis, waardoor ik vrees dat het niet meer dan een zothoudertje was voor de supporters. Nu horen we ze niet meer. Hierover ben ik kwaad. Hebben ze zelfkennis, doen ze aan reflectie? Ik betwijfel het.

Ik ben teleurgesteld in het transfer'beleid'. Als je dat nog beleid kan noemen. Wat moet je daar eig van zeggen? Makelaarstransfers zijn hier schering en inslag. Onze harwerkende jonge griek, komaan zeg. Zelf bij de Rassing mag die niet mee doen. Er worden geen spelers gehaald op kwaliteit of meerwaarde, maar op naam. Ook hier zit 0,0 visie in.

Ik ben teleurgesteld in onze technische staff. Die er niet in slaagt onze speler te motiveren. Die er niet in slaagt een duidelijke tactiek of strijdplan weet naar voor te brengen. En belangrijkste van allemaal: die er niet in slaagt te voetballen naar de (beperkte) kwaliteiten die deze kern heeft.

In het bijzonder ben ik teleurgesteld in onze coach. Die is op, straalt zoveel gelatenheid uit dat je denkt dat het een begrafenisondernemer is. Vroeger was Dury 'nen krak' in aijn team neerzetten, verdedigen en counteren hij schuwde het niet. Wanneer de kwaliteit er was (2012-13-14-17) durfde hij het spel maken.
Echter kan hij zich niet meer vernieuwen. Al 3 seizoenen lang lopen we naïef te spelen. Teveel ruimte weggeven, geen blok, geen team, geen grinta.

Ik ben ook teleurgsteld in de spelers. Die, ook niet gediend door de staf, het ook volledig laten afweten. Geen greintje zelfrespect hebbende, laten ze zich als makke lammetjes naar de slachtbank leiden. Geen leider, alleen lijders...

Ik ben ook teleurgesteld in de supportersfederatie. Aleja, geen idee of je het zo kan noemen. Je hoort ze af en toe eens met een open brief waarmee ze komen aandraven. Ze hebben wel veel werk verricht om het stadion coronaproof te maken. Maar ik mis diversiteit in deze federatie. Ze zijn ofwel heel gefrustreerd door onze ploeg (wat terecht is), maar anderzijds mag je als buitenstaander zelf niet te negatief zijn. Ze worden vaak ook tevreden gehouden door het bestuur. Daarom pleit ik voor een supportersorgaan waarbij deze diversiteit wordt weergegeven. Hier in Waregem hebben we nu eenmaal kritische en positieve supporters. Die moeten beiden vertegenwoordigd worden. 

'Essevee 2.0' herpakt u! Het is 5 over twaalf. Hervormingen zijn nodig!
Daar kan ik mij volledig bij aansluiten!
Ik ook, met uitzondering van de accomodatie in de vijvertribune. Kuis dat daar toch eens op: het ligt er vol met duivenstront en pluimen. De duiven zitten er letterlijk te kakken op de supporters. Zelf gezien, I kid you not.
« Laatst bewerkt op: september 21, 2020, 10:03:02 am door svennay »

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #104 Gepost op: september 21, 2020, 09:53:52 am »
...
Ik ook, met uitzondering van de accomodatie in de vijvertribune. Kuis dat daar toch eens op: het ligt er vol met duivenstront en pluimen. De duiven zitten er letterlijk te kakken op de supporters. Zelf gezien, I kid you not.
Zouden ze het geleerd hebben van de spelers, de trainer of het bestuur?  ;)


Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.772
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #106 Gepost op: september 21, 2020, 10:19:21 am »
het loopt idd al langer slecht.
verschil is dat de media het nu ook begint op te pikken.
we voelden de bui al hangen (heb al genoeg gezegd dat er zolang Dury daar zit niks zal veranderen).
Vanderhaeghen vindt dat de groepssfeer nog belangrijker is dan het tactische.
awel, hij heeft overschot van gelijk.
na de bekernederlaag tegen Club is iedereen in winterslaap gegaan en die duurt gewoon verder.
alsof ze maanden (het bestuur, Cordier) niks hebben gedaan en zich totaal niet hebben voorbereid op het nieuwe seizoen.
andere ploegen waar er geen, weinig stabiliteit (en het waren er heel wat) slagen er dan wel in om in enkele weken massa's spelers te halen, trainer te halen en op een enthousiaste manier te spelen.
tuurlijk hebben de spelers ook hun aandeel.
kern is te beperkt en op bepaalde plaatsen 0,0 concurrentie.
er zitten echter wel spelers bij met kwaliteiten of die adelbrieven kunnen voorleggen.....
hen doen samenspelen lukt blijkbaar niet.

Offline Lorenzo Di Marco

  • Leden
  • Berichten: 421
  • Essevee!
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #107 Gepost op: september 21, 2020, 10:43:03 am »
-Soms denk ik het is de verdediging (Deschacht te oud, Pletinckx te veel foutjes, backs onvoldoende)
-Soms denk ik het middenveld is te zwak (Govea is geen draaischijf, Seck is lomp, geen lopers)
-Soms denk ik er is te weinig aanvallende kwaliteit (geen sterke spits, Berahino uit vorm, ...)
-Soms denk ik de bank is te zwak (Van Hecke, De Smet, Kainourgios)
-Soms denk ik onze (dure) transfers zijn een miscast (Zarandia 1M €, Marcq 1M €, ...)? Waar is onze scouting van weleer in Franse tweede/derde klasse?
-Soms denk ik Dury moet weg, er is geen blok, geen grinta
-Soms denk ik de technische omkadering is te zwak (we zijn fysiek zwak, spelers worden niet beter, is er überhaupt een keeperstrainer?)
-Soms denk ik Eddy Cordier is een zwakke figuur, het transferbeleid is beginnen falen sinds hij CEO is

Vandaag moet ik concluderen dat deze club in alle geledingen ziek is en er een grondige vernieuwing nodig is, en niet enkel de trainer vervangen moet worden of er enkele 'gerichte transfers' gedaan moeten worden.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.218
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #108 Gepost op: september 21, 2020, 11:28:12 am »
Ik zeg al maanden dat Deschacht, Pletinckx en Seck overroepen worden.
Neen, het zijn ideale spelers voor Zulte Waregem...
Deschacht haalt zeker geen niveau wat bvb een Colpert hier haalde.
Pletinckx mag de schoenen nog niet kuisen van Karel Dhaene.

Dit duo zit bij de 5zwakste centraal verdedigende duo’s van de competitie e, zonder overdrijven.
Seck, dat is gewoon een lachertje.
Van zijn 1ste match in ons shirt al gezien dat het systeem hem niet ligt.
Dit moet je als trainer zien, als bestuur zien,...

Waarom willen er geen cv’s komen naar ons?
Omdat ze weten dat men toch nooit Ewoud of Olli op de bank zal zetten.

Halen we daar een jongeling van AS Roma, die enorm traag is en zeer log oogt.
Op basis van wat is die gehaald?

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.772
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #109 Gepost op: september 21, 2020, 11:46:14 am »
ja maar tegen Beerschot liepen we veel minder.
tegen Club ook...en het verschil is groot.
of moeten we minder lopen door onze schitterende veldbezetting :-)

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #110 Gepost op: september 21, 2020, 12:25:11 pm »
Ons publiek is veel te mak..
Nu en dan keer fluiten.. Iedereen zou moeten aanzetten!
Nie alle supporters zijn zo mak, blijkbaar... er zijn er meerdere verhaal gaan halen bij Cordier en Ballière.
Terecht.
Klopt. Vandaag of morgen meer duidelijkheid over.
South Lane Crew.

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.119
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #111 Gepost op: september 21, 2020, 12:26:15 pm »
Druk op bestuur en spelers zal vanuit de supporters moeten komen of anders zal het weer zijn gewone gang gaan . Zal wel weer open brief komen uit bestuurskamer dat we de rangen moeten sluiten en spelers nog harder zullen werken in deze vreemde tijden 😠😠😠

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.218
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #112 Gepost op: september 21, 2020, 12:26:45 pm »
Ons publiek is veel te mak..
Nu en dan keer fluiten.. Iedereen zou moeten aanzetten!
Nie alle supporters zijn zo mak, blijkbaar... er zijn er meerdere verhaal gaan halen bij Cordier en Ballière.
Terecht.
Klopt. Vandaag of morgen meer duidelijkheid over.

Over wat?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #113 Gepost op: september 21, 2020, 12:49:00 pm »
Ik zeg al maanden dat Deschacht, Pletinckx en Seck overroepen worden.
Neen, het zijn ideale spelers voor Zulte Waregem...
Deschacht haalt zeker geen niveau wat bvb een Colpert hier haalde.
Pletinckx mag de schoenen nog niet kuisen van Karel Dhaene.

Dit duo zit bij de 5zwakste centraal verdedigende duo’s van de competitie e, zonder overdrijven.
Seck, dat is gewoon een lachertje.
Van zijn 1ste match in ons shirt al gezien dat het systeem hem niet ligt.
Dit moet je als trainer zien, als bestuur zien,...

Waarom willen er geen cv’s komen naar ons?
Omdat ze weten dat men toch nooit Ewoud of Olli op de bank zal zetten.

Halen we daar een jongeling van AS Roma, die enorm traag is en zeer log oogt.
Op basis van wat is die gehaald?
Belli vermelde Yves VANDERHAEGHE al die zei dat in de eerste plaats er inzet en ploegsfeer moet zijn, ik voeg daaraan toe dat je een ploeg zoals de onze niet moet laten spelen zoals Dury wil, dit is al 3 jaar zo, een Deschacht kan dit niet meer opvangen, een Ewoud moet als jonge speler nog veel leren en wordt aan zijn lot overgelaten en extra druk door hem kapitein te maken.  Systeem Dury wil zeggen, veel ruimte en plaats bij balverlies, als ge dan uw aanvallers en middenvelders zie sjoffelen en niet reageren dan staan die 2 daar zwaar onder druk.  De rangen sluiten, compact spelen, afwachten en eruit komen en wanneer het toch 0-1 wordt de kop niet laten hangen, dat wil ik zien ipv te willen spelen zoals een topteam, hoe kun je als trainer zo naiêf zijn?
Ik blijf erbij, wij kunnen met deze spelers top 8 spelen, mits de juiste tactiek en inzet,na de match tegen Moeskroen, heel slechte wedstrijd maar heel veel inzet en heel voorzichtig en behoudend,dacht ik dat de spelers nog wel wilden werken onder Dury, nu denk ik dat het over is. 
En wat Bianda betreft, dat zal op basis zijn van scoutingsverslagen van die 10-15??wedstrijden bij Lens 3,4 jaar geleden (ik denk niet dat ze hem zijn gaan scouten bij de u19 in Roma),ge kunt u daar vragen bij stellen ja(is ook blessuregevoelig).

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.708
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #114 Gepost op: september 21, 2020, 12:52:32 pm »
ja maar tegen Beerschot liepen we veel minder.
tegen Club ook...en het verschil is groot.
of moeten we minder lopen door onze schitterende veldbezetting :-)
Ligt het aan de opdracht van de coach, ligt het aan onwil van de spelers, ligt het aan het systeem?  De inzet tegen Club WAS ER NIET! En net als tegen Beerschot ook geen vechtlust  na een opdoffer, triestig om zien.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #115 Gepost op: september 21, 2020, 02:01:11 pm »
Essevee – Club Brugge
 
Na de wanprestatie gisteren op het veld kwamen we samen en trokken we richting hoofdtribune om verhaal te halen. Een halfuur na de wedstrijd zaten we met een delegatie van SLC & federatie samen met het bestuur, vertegenwoordigd door Eddy Cordier, Carl Ballière, Miguel De Ruyck & Philippe Detaellenaere, aan tafel. Er was een open communicatie van beide kanten waar iedereen zijn mening kon ventileren.
Van onze kant werd vooral het gebrek aan kwaliteit en mentaliteit benadrukt en vroegen we hier ook naar oplossingen. Oplossingen die men ons op korte termijn niet kon garanderen. Er werd ons duidelijk gemaakt dat de Coronacrisis een serieuze impact heeft op de club. Zo werd een hoog definitief bod op Larin afgeblazen en zijn er andere uitgaande transfers afgesprongen door de crisis. Daardoor is er momenteel weinig ruimte voor grote investeringen. Maar er werd van onze kant ook duidelijk gemaakt dat dit geen excuus mag zijn voor de resultaten de afgelopen 3 jaar.

Een antwoord op wat Essevee 2.0 betekent konden ze ons niet geven. Ook hier maakten we duidelijk dat onze ambities en verwachtingen veel hoger liggen dan De Fauw en Simons die T2 worden.
Wat met de coach? Het is duidelijk dat de coach een contract gekregen heeft waar ze zich zelf achteraf vragen bij stellen. Details moesten we niet weten, maar we maakten wel duidelijk dat als ze nog een bepaalde tijd vast hangen aan het contract door omstandigheden, het aan hen is om de coach bij hen te roepen en hem een duidelijk signaal te geven dat het anders moet. Beginnen met spelers op hun posities te zetten en een vechtersmentaliteit op het veld te tonen.

Conclusie:
Zijn we veel wijzer geworden? Neen... Naar ons gevoel is het bestuur zelf ook wat de weg kwijt en hebben we ze hopelijk met dit gesprek serieus wakker geschud. Wij vragen dat er van hen uit een duidelijk signaal komt op alle vlakken maar vooral naar spelers en technische staf dat het anders moet. Oplossingen konden ze ons niet geven. Wel werd er ons verzekerd dat er nog versterking komt.
Echter laten we het hier niet bij en komt er op onze vraag later deze week een gesprek met enkele spelers en technische staf om het gebrek aan mentaliteit en inzet duidelijk te maken!
South Lane Crew.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.218
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #116 Gepost op: september 21, 2020, 02:12:34 pm »
Essevee – Club Brugge
 
Na de wanprestatie gisteren op het veld kwamen we samen en trokken we richting hoofdtribune om verhaal te halen. Een halfuur na de wedstrijd zaten we met een delegatie van SLC & federatie samen met het bestuur, vertegenwoordigd door Eddy Cordier, Carl Ballière, Miguel De Ruyck & Philippe Detaellenaere, aan tafel. Er was een open communicatie van beide kanten waar iedereen zijn mening kon ventileren.
Van onze kant werd vooral het gebrek aan kwaliteit en mentaliteit benadrukt en vroegen we hier ook naar oplossingen. Oplossingen die men ons op korte termijn niet kon garanderen. Er werd ons duidelijk gemaakt dat de Coronacrisis een serieuze impact heeft op de club. Zo werd een hoog definitief bod op Larin afgeblazen en zijn er andere uitgaande transfers afgesprongen door de crisis. Daardoor is er momenteel weinig ruimte voor grote investeringen. Maar er werd van onze kant ook duidelijk gemaakt dat dit geen excuus mag zijn voor de resultaten de afgelopen 3 jaar.

Een antwoord op wat Essevee 2.0 betekent konden ze ons niet geven. Ook hier maakten we duidelijk dat onze ambities en verwachtingen veel hoger liggen dan De Fauw en Simons die T2 worden.
Wat met de coach? Het is duidelijk dat de coach een contract gekregen heeft waar ze zich zelf achteraf vragen bij stellen. Details moesten we niet weten, maar we maakten wel duidelijk dat als ze nog een bepaalde tijd vast hangen aan het contract door omstandigheden, het aan hen is om de coach bij hen te roepen en hem een duidelijk signaal te geven dat het anders moet. Beginnen met spelers op hun posities te zetten en een vechtersmentaliteit op het veld te tonen.

Conclusie:
Zijn we veel wijzer geworden? Neen... Naar ons gevoel is het bestuur zelf ook wat de weg kwijt en hebben we ze hopelijk met dit gesprek serieus wakker geschud. Wij vragen dat er van hen uit een duidelijk signaal komt op alle vlakken maar vooral naar spelers en technische staf dat het anders moet. Oplossingen konden ze ons niet geven. Wel werd er ons verzekerd dat er nog versterking komt.
Echter laten we het hier niet bij en komt er op onze vraag later deze week een gesprek met enkele spelers en technische staf om het gebrek aan mentaliteit en inzet duidelijk te maken!

Geen antwoorden dus.

Gesprek met spelers en technische staf? Deel 3?
Vorige keren ook geen hol uitgemaakt.
Dury moet niet weten van supporters. Zal in jullie gezicht de bezorgde kloot uithangen en vanaf je de deur uit bent zal ie eens goed lachen met jullie

Het bestuur moet hen dingen duidelijk maken
Mensne met voetbalverstand moeten aan de top komen

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.475
  • Essevee!
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #117 Gepost op: september 21, 2020, 02:19:18 pm »
"Wel werd er ons verzekerd dat er nog versterking komt."
Allez, Tony zal zijne portemonné weer moeten bovenhalen. Maar goed, een juiste versterking zal al zeker gewaardeerd worden.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.666
  • Essevee!
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #118 Gepost op: september 21, 2020, 02:20:09 pm »
Essevee – Club Brugge
 
Na de wanprestatie gisteren op het veld kwamen we samen en trokken we richting hoofdtribune om verhaal te halen. Een halfuur na de wedstrijd zaten we met een delegatie van SLC & federatie samen met het bestuur, vertegenwoordigd door Eddy Cordier, Carl Ballière, Miguel De Ruyck & Philippe Detaellenaere, aan tafel. Er was een open communicatie van beide kanten waar iedereen zijn mening kon ventileren.
Van onze kant werd vooral het gebrek aan kwaliteit en mentaliteit benadrukt en vroegen we hier ook naar oplossingen. Oplossingen die men ons op korte termijn niet kon garanderen. Er werd ons duidelijk gemaakt dat de Coronacrisis een serieuze impact heeft op de club. Zo werd een hoog definitief bod op Larin afgeblazen en zijn er andere uitgaande transfers afgesprongen door de crisis. Daardoor is er momenteel weinig ruimte voor grote investeringen. Maar er werd van onze kant ook duidelijk gemaakt dat dit geen excuus mag zijn voor de resultaten de afgelopen 3 jaar.

Een antwoord op wat Essevee 2.0 betekent konden ze ons niet geven. Ook hier maakten we duidelijk dat onze ambities en verwachtingen veel hoger liggen dan De Fauw en Simons die T2 worden.
Wat met de coach? Het is duidelijk dat de coach een contract gekregen heeft waar ze zich zelf achteraf vragen bij stellen. Details moesten we niet weten, maar we maakten wel duidelijk dat als ze nog een bepaalde tijd vast hangen aan het contract door omstandigheden, het aan hen is om de coach bij hen te roepen en hem een duidelijk signaal te geven dat het anders moet. Beginnen met spelers op hun posities te zetten en een vechtersmentaliteit op het veld te tonen.

Conclusie:
Zijn we veel wijzer geworden? Neen... Naar ons gevoel is het bestuur zelf ook wat de weg kwijt en hebben we ze hopelijk met dit gesprek serieus wakker geschud. Wij vragen dat er van hen uit een duidelijk signaal komt op alle vlakken maar vooral naar spelers en technische staf dat het anders moet. Oplossingen konden ze ons niet geven. Wel werd er ons verzekerd dat er nog versterking komt.
Echter laten we het hier niet bij en komt er op onze vraag later deze week een gesprek met enkele spelers en technische staf om het gebrek aan mentaliteit en inzet duidelijk te maken!

Geen antwoorden dus.

Gesprek met spelers en technische staf? Deel 3?
Vorige keren ook geen hol uitgemaakt.
Dury moet niet weten van supporters. Zal in jullie gezicht de bezorgde kloot uithangen en vanaf je de deur uit bent zal ie eens goed lachen met jullie

Het bestuur moet hen dingen duidelijk maken
Mensne met voetbalverstand moeten aan de top komen

Vooral dat laatste zinnetje is idd cruciaal.

Komaan dit is toch hallucinant dat de leiders van deze club geen antwoorden kunnen geven? Hoe geloofwaardig ben je dan nog?
Ze weten gewoon zelf niet waar ze mee bezig zijn. Er is geen visie. Essevee 2.0 het klonk op zich mooi, maar dit is nu lachwekkend. Het blijkt een zoethoudertje voor de supporters, terwijl ze er zelf niet aan de slag mee gaan.

Dit bestuur is onbekwaam dat het geen naam heeft. Het is een echte schande!

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.119
Re: Speeldag 6 : 20/09/2020 - 13.30u : Essevee - Club Brugge
« Reactie #119 Gepost op: september 21, 2020, 02:55:44 pm »
Met andere woorden zal alles blijven gelijk het nu is verschiet er eigenlijk niet van had al iets opgevangen in die aard dat ze blok staan en F D de sleutel in handen heeft 😤
Denk nu niet dat de miserie met 2 transfers zal opgelost worden !
Ik zou persoonlijk door de zure appel bijten en onze trainer uitbetalen . Met deze kern moet meer mogelijk zijn mss nog diepe spits erbij dat we weer voorruit kunnen kijken . Indien er nu niets gebeurd glijden we dieperik in .....